CARZONE
TM
  • דף בית
  • אודי
  • Q8
  • 55 TFSI קוואטרו ‫קומפורט פרימיום

כל המידע על אודי Q8 55 TFSI קוואטרו ‫קומפורט פרימיום ממתין כאן באתר: מחירון 2020 ו-2021, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי אודי Q8, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות באודי Q8 55 TFSI קוואטרו ‫קומפורט פרימיום

מחירון:
701,150 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

שתפו עם חברים:

צריכת דלק אודי Q8 55 TFSI קוואטרו ‫קומפורט פרימיום

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

9.4 קילומטר לליטר
4.3 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
10,851 ₪ עלות דלק שנתית
3,406 יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי וביטוחים לאודי Q8 55 TFSI קוואטרו ‫קומפורט פרימיום

4,719 ₪ אגרת רישוי (טסט)
אגרת רישוי לשנת 2021 (כולל אגרת רדיו)
14,200 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני אודי Q8 55 TFSI קוואטרו ‫קומפורט פרימיום

  • קטגוריה
    SUV גדול יוקרה
  • גוף
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי כולל שליטה ידנית
  • נפח מנוע
    2995
  • כוחות סוס
    340
  • הנעה
    4X4
  • גג שמש
    כולל
  • ארץ יצור
    סלובקיה
  • מקור יצרן
    גרמניה
  • אורך
    4.99 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    4.834.99
    5.54
  • בסיס גלגלים
    3 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.863
    3.49
    מספר מקומות: 5
    סוג מזגן: יש
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    הגה כוח: יש
    הנעה: 4X4
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי כולל שליטה ידנית
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    ניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS: יש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות ADAS

8/0
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • BLIS התרעת רכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • TPMS ניטור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

תוצאות מבחני בטיחות אודי Q8

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

דגמי אודי Q8 הכי נמכרים בשנה האחרונה

בשנה האחרונה נמכרו 113 רכבי אודי Q8. הדגם המוביל הוא 50 TDI קוואטרו ‫קומפורט לאקשרי דיזל (דור 1) עם 46 מכירות

מדדי אמינות לאודי Q8

רבע מכלי הרכב מסוג אודי Q8 יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-2.5 שנים. 11 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

איבוד ערך לאודי Q8

ירידת הערך הממוצעת לאודי Q8 היא 18.1% אחרי שנה (לעומת 17% בממוצע), 38.4% אחרי שלוש שנים (לעומת 37% בממוצע), 55.6% אחרי חמש שנים (לעומת 53.3% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

על אודי Q8

לאודי Q8 קיימות 3 גרסאות, מתוכם 2 נמכרת היום: אודי Q8, אודי Q8 RS, אודי SQ8 (כבר לא נמכרת). אודי Q8 החל להמכר בשנת 2018

לכל דגמי אודי Q8 חדשים ואפס ק"מ
לכל דגמי אודי Q8 יד שניה

יש לכם אודי Q8? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: