CARZONE
  • בית
  • קרייזלר
  • פסיפיקה
  • לימיטיד 3.6 ליטר 8 מושבים

מחיר מחירון

354,900 ₪

הנחה ממוצעת לרכב חדש בשנה האחרונה

בקרוב

הנחה ממוצעת לרכב אפס קילומטר בשנה האחרונה

בקרוב

גרף מחירי השוק לאורך שנים

מחיר מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – מבצעים שפורסמו בתקשורת. במבצע לרמת גימור שונה, מוצגת בגרף ההנחה שנתנה

אפס קילומטר יד שנייה – גרף שמתבסס על הצעות למכירה של רכבי ליסינג שפורסמו בתקשורת

שתפו חברים במחירים האמיתיים:

הדגמים הנמכרים ביותר לפי רמת גימור

קרייזלר פסיפיקה לימיטיד 3.6 ליטר 8 מושבים הוא הדגם הרבעי במכירות במשפחת קרייזלר פסיפיקה עם 8 אחוז מסך המכירות. הדגם המוביל הוא קרייזלר פסיפיקה טורינג L 3.6 ליטר 7 מושבים

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה ("מספר כלי הרכב שנרשמו לתנועה", לפי דגם). במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב המכירות בפועל.

מכירות חודשיות של דגמי קרייזלר פסיפיקה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה ("מספר כלי הרכב שנרשמו לתנועה", לכל חודש, לפי דגם). במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב המכירות בפועל.

מידע על הדגם

שנת ההכרזה של הדגם המשווק בישראל היא 2016, לפני 3 שנים

  • קטגוריה
    מיניוואן גדול
  • גוף
    מיניוואן
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    8
  • סוג מנוע
    בנזין
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי 9 הילוכים
  • נפח מנוע
    3604
  • כוחות סוס
    280
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    קנדה
  • ארץ מותג
    ארה"ב
  • צריכת דלק עירונית
    7.7 ק"מ לליטר
    5.1 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    7.612.8
    22.7
  • נפח תא מטען
    914 ליטר
    323 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    130591
    960
  • אורך
    5.18 מטר
    25 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.64.93
    5.18
  • בסיס גלגלים
    3.09 מטר
    10 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.842.99
    3.09
  • רוחב
    2.02 מטר
    9 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    1.781.93
    2.02
  • גובה
    1.78 מטר
    7 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    1.581.71
    1.78
  • אחריות: 3 שנים
  • דרגת זיהום: 15
  • קבוצת אגרה: 7
  • גלגלי סגסוגת 18 אינץ
  • מנורה קידמית רגילה
  • מנורה אחורית רגילה
  • מפתח חכם
  • מראות צד כיוון וקיפול חשמלי
  • דלת בגאז' חשמלית
  • 4 חלונות חשמליים
  • בלם יד ידני
  • כסא נהג עם כיוון חשמלי עם זכרון. כסא נוסע עם כיוון חשמלי
  • ריפוד עור
  • מזגן עם בקרת אקלים ואזורים מפולצים
  • מהירות מירבית 196 קמ"ש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. נתוני צריכת הדלק הם על פי בדיקה בתנאי מעבדה שמפרסם היצרן, ולא משקפים בהכרח את צריכת הדלק בפועל. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

8/7
רמת איבזור בטיחות
8
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • BLIS התרעה בלבד לרכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • AEB Reverse עצירה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס
  • חניה אוטומטית במקביל ובניצב
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • זיהוי מצב עייפות
  • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

תוצאות מבחני בטיחות

המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

5/5 (שנת בחינה - 2019)
NHSTA אירגון האמריקאי לבטיחות בכבישים

גלרית תמונות קרייזלר פסיפיקה

דגמי מיניוואן גדול הפופולריים בישראל

קרייזלר פסיפיקה נמצאת במקום הרבעית במכירות בקטגורית מיניוואן גדול עם 4 אחוז מסך המכירות

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה ("מספר כלי הרכב שנרשמו לתנועה", לכל חודש, לפי דגם). במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב המכירות בפועל.

יש לכם קרייזלר פסיפיקה? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: