CARZONE
  • בית
  • סיטרואן
  • ג'אמפי
  • Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני

כל המידע על סיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני ממתין כאן באתר: מחירון 2020, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי סיטרואן ג'אמפי, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בסיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני

מחירון:
206,990 ₪
שווי הנחה במבצעים:
22,000 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

גרף מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
ימי מכירות דיגיטליים
יוני, 2020
שווי הנחה:
22,000
מבצע מכירות
אפריל, 2020
כולל: מימון עד 130 אלף שח ללא ריבית והצמדה ל-60 חודשים
מבצע מכירות
מרץ, 2020
כולל: עד 90,000 שקל ב-60 תשלומים ללא ריבית והצמדה
שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון סיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,481
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,705
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת דלק סיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

14.3 קילומטר לליטר
1.6 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
7,133 ₪ עלות דלק שנתית
898 פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי 2020 לסיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני

2,417
אגרת רישוי רגילה (כולל אגרת רדיו)

מפרט טכני סיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני

שנת ההכרזה של הדגם המשווק בישראל היא 2016, לפני 4 שנים

  • קטגוריה
    מיסחרי בינוני
  • גוף
    וואן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    3
  • סוג מנוע
    דיזל
  • גיר
    ידני
  • נפח מנוע
    1997
  • כוחות סוס
    149
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    צרפת
  • מקור יצרן
    צרפת
    • גלגלי פלדה
    • 2 חלונות חשמליים
    • כושר גרירה מקסימלי: 750 ק"ג ללא בלמים. 2500 ק"ג עם בלמים
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

    2
    כריות אוויר
    • AEB עצירה אוטונומית
    • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
    • BLIS התרעת רכב בשטח מת
    • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
    • תאורה אוטומטית
    • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
    • מצלמת רוורס
    • SBR התרעת חגורת בטיחות
    • TSR זיהוי תמרורי תנועה
    • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
    • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
    • ESP בקרת יציבות
    • EBA סיוע לבלימת חירום
    • מערכת התראה בתקנה מקומית
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    תוצאות מבחני בטיחותסיטרואן ג'אמפי

    5/3 (שנת בחינה - 2012)
    יורו NCAP
    לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
    *המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

    דגמי סיטרואן ג'אמפי הכי נמכרים

    סיטרואן ג'אמפי Medium 149hp N1 דיזל 2.0 ליטר ידני הוא הדגם התשיעי בסיטרואן ג'אמפי עם 4.6% מהמכירות. הדגם המוביל הוא Citroen Jumpy Medium 177hp N1 Diesel 2.0 L. סיטרואן ג'אמפי במקום השני בקטגורית מיסחרי בינוני עם 20% מהמכירות

    מדדי אמינות לסיטרואן ג'אמפי

    רבע מכלי הרכב מסוג סיטרואן ג'אמפי יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-2.5 שנים. 9 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

    *המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

    יש לכם סיטרואן ג'אמפי? נשמח לדעתכם עליו

    תודה רבה!

    נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: