CARZONE
TM
  • דף בית
  • די אס
  • 7 קרוסבק
  • E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר

כל המידע על די אס 7 קרוסבק E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר ממתין כאן באתר: מחירון 2020 ו-2021, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי די אס 7 קרוסבק, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בדי אס 7 קרוסבק E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר

מחירון:
299,990 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון די אס 7 קרוסבק E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,494
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,857
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת דלק די אס 7 קרוסבק E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

69 קילומטר לליטר
45 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
1,478 ₪ עלות דלק שנתית
2,772 פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 2 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי וביטוחים לדי אס 7 קרוסבק E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר

4,719 ₪ אגרת רישוי (טסט)
אגרת רישוי לשנת 2021 (כולל אגרת רדיו)
7,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני די אס 7 קרוסבק E-TENSE גראנד צ'יק היברידי 1.6 ליטר

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי פרימיום
  • גוף
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין פלאג אין
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי
  • נפח מנוע
    1598
  • כוחות סוס
    225
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    כולל
  • ארץ יצור
    צרפת
  • מקור יצרן
    צרפת
  • אורך
    4.57 מטר
    10 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.364.47
    4.65
  • בסיס גלגלים
    2.74 מטר
    4 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.642.7
    2.83
    מספר מקומות: 5
    סוג מזגן: יש
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    הגה כוח: יש
    הנעה: קדמית
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    ניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS: יש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות ADAS

8/7
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • BLIS התרעת רכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • TPMS ניטור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

תוצאות מבחני בטיחות די אס 7 קרוסבק

5/5 (שנת בחינה - 2017)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

דגמי די אס 7 קרוסבק הכי נמכרים בשנה האחרונה

בשנה האחרונה נמכרו 134 רכבי די אס 7 קרוסבק. הדגם המוביל הוא E-TENSE גראנד צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר (דור 1) עם 39 מכירות

מדדי אמינות לדי אס 7 קרוסבק

רבע מכלי הרכב בקטגוריה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-14 שנים בממוצע.

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

איבוד ערך לדי אס 7 קרוסבק

ירידת הערך הממוצעת לדי אס 7 קרוסבק היא 15.4% אחרי שנה (לעומת 18.7% בממוצע), 31.9% אחרי שלוש שנים (לעומת 38.4% בממוצע), 51.2% אחרי חמש שנים (לעומת 54.4% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

על די אס 7 קרוסבק

די אס 7 קרוסבק החל להמכר בשנת 2018

לכל דגמי די אס 7 קרוסבק חדשים ואפס ק"מ
לכל דגמי די אס 7 קרוסבק יד שניה

יש לכם די אס 7 קרוסבק? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

דירוג גולשים לדי אס 7 קרוסבק

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.7 מתוך 5 (3 גולשים)

נשמח לשמוע גם את חוות דעת שלכם!

חוות דעת גולשים על די אס 7 קרוסבק

בן 50 בעל רכב מודל 2018
יתרונות: נוחות נסיעה. סביבת נהג נוחה ומפוארת. יש חיבור וייז למולטי מדיה. תאוצה טובה והמון כוח לדיזלחסרונות: ירידת ערך מטורפת (110 אלף שקל בשנתיים שזה 44%). רעש רוח. טיפול 40 אלף יקר עלה כחמשת אלפים שקל כולל רפידות בלמים לכול הגלגלים וצלחות לשני גלגלים. צבע רגיש (כמו סיטרואן) כול חירבון ציפור יוצר כווייה, שום פוליש/וקס לא עוזרבעיות שהיו לכם ברכב: שדרוגי תוכנה במסגרת אחריות. שירות מעולה, אך רק בשני מוסכים בארץ.נקדות לשיפור ברכב: עלות חודשית כששת אלפים שקל לחודש (כולל ירידת ערך) אני קצת מופתעהייתם קונים את הרכב שוב: לא. יש אופציות דומות, יותר זולות.הרכב מתאים ל: למשפחות וילדי המאיון העליון
בן 73 בעל רכב מודל 2018
יתרונות: נוחות נסיעה (בולמי זעזועים אדפטיביים)חסרונות: 2 מוסכי שרות בכול הארץ (חיפה וראשון לציון) לפעמים רעש רוח חזק, ממש נקישות. עובר להילוך 8 רק ב 100 קמש. רוב מערכות הבטיחות שבו נמצאות היום ברכבים שעולים מאה אלף שקל פחות (כולל סיטרואן סי 5 אייר קורס) באגים במחשב הרכב - שידרוג תוכנה מספר פעמים לא עזרבעיות שהיו לכם ברכב: הקרוז קונטרול האדפטיבי לא ניתן להפעלה - מתקבלת בעיה "מכם קדמי אינו מודד מרחק למכוניות קדימה"נקדות לשיפור ברכב: מפריע מאד רעש רוח במהירות מעל 90, זהו רעש מסתורי שמופיע ונעלם, לא הצלחתי לזהות מקור, שמעתי מבעל רכב דומה אותה תלונה. מעצבן לנהוג רוב הזמן בהילוך 6 או 7הייתם קונים את הרכב שוב: לא. אם לובינסקי אז 3008 או סיטרואן סי 5 אייר קורס . חוסך מאה אלף למכונית לנכדהרכב מתאים ל: שפוני לאנשים עם כסף
בעל רכב מודל 2019
יתרונות: נוחות נסיעה, צריכת דלק, גימור איכותי.חסרונות: חוסר אמינות, מתגי הפעלה לא נוחים. (מוסך מרכזי לא מקצועי)
בעל רכב מודל 2018
יתרונות: מנוע בטיחות, אבזור, נוחות מרחב פנימיחסרונות: קצת פחות נוח מ c5 usv
בן 67 בעל רכב מודל 2019
יתרונות: שילוב של לקסוס ואלפאחסרונות: מורכב מאד להפעלהבעיות שהיו לכם ברכב: אין בעיות, שירות מעולהנקדות לשיפור ברכב: הגישה למערכות מורכבת ולא ידידותית , מפריעה לי תכיפות מילוי האוריאההייתם קונים את הרכב שוב: כן , בגלל השילוב של הלקסוס והאלפאהרכב מתאים ל: לאוהבי מכוניות
הצג חוות דעת נוספות ▾