CARZONE
  • בית
  • די אס
  • 7 קרוסבק
  • E-TENSE סו צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר

כל המידע על די אס 7 קרוסבק E-TENSE סו צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר ממתין כאן באתר: מחירון 2020, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי די אס 7 קרוסבק, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בדי אס 7 קרוסבק E-TENSE סו צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר

מחירון:
299,990 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

גרף מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון די אס 7 קרוסבק E-TENSE סו צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,494
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,857
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

אגרת רישוי 2020 לדי אס 7 קרוסבק E-TENSE סו צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר

4,731
אגרת רישוי רגילה (כולל אגרת רדיו)

מפרט טכני די אס 7 קרוסבק E-TENSE סו צ'יק פרפורמס לין 4X4 היברידי 1.6 ליטר

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי פרימיום
  • גוף
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי
  • נפח מנוע
    1598
  • כוחות סוס
    300
  • הנעה
    קדמית
  • מקור יצרן
    צרפת
  • נפח תא מטען
    555 ליטר
    61 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    420494
    640
  • אורך
    4.57 מטר
    9 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.364.48
    4.99
  • רוחב
    1.91 מטר
    1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    1.821.92
    2.1
  • גובה
    1.63 מטר
    1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    1.521.62
    1.75
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    תוצאות מבחני בטיחות די אס 7 קרוסבק

    5/5 (שנת בחינה - 2017)
    יורו NCAP
    לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
    *המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

    דגמי די אס 7 קרוסבק הכי נמכרים בשנה האחרונה

    בשנה האחרונה נמכרו 87 רכבי די אס 7 קרוסבק. הדגם המוביל הוא גראנד צ'יק דיזל 2.0 ליטר (דור 1) עם 44 מכירות

    מדדי אמינות לדי אס 7 קרוסבק

    רבע מכלי הרכב בקטגוריה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-15.5 שנים בממוצע.

    *המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

    על די אס 7 קרוסבק

    די אס 7 קרוסבק החל להמכר בשנת 2018

    לכל דגמי די אס 7 קרוסבק חדשים ואפס ק"מ
    לכל דגמי די אס 7 קרוסבק יד שניה

    יש לכם די אס 7 קרוסבק? נשמח לדעתכם עליו

    תודה רבה!

    נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

    חוות דעת גולשים על די אס 7 קרוסבק

    בעל רכב מודל 2018
    יתרונות: מנוע בטיחות, אבזור, נוחות מרחב פנימיחסרונות: קצת פחות נוח מ c5 usv
    בן 67 בעל רכב מודל 2019
    יתרונות: שילוב של לקסוס ואלפאחסרונות: מורכב מאד להפעלהבעיות שהיו לכם ברכב: אין בעיות, שירות מעולהנקדות לשיפור ברכב: הגישה למערכות מורכבת ולא ידידותית , מפריעה לי תכיפות מילוי האוריאההייתם קונים את הרכב שוב: כן , בגלל השילוב של הלקסוס והאלפאהרכב מתאים ל: לאוהבי מכוניות
    בן 73 בעל רכב מודל 2018
    יתרונות: נוחות נסיעה (בולמי זעזועים אדפטיביים)חסרונות: 2 מוסכי שרות בכול הארץ (חיפה וראשון לציון) לפעמים רעש רוח חזק, ממש נקישות. עובר להילוך 8 רק ב 100 קמש. רוב מערכות הבטיחות שבו נמצאות היום ברכבים שעולים מאה אלף שקל פחות (כולל סיטרואן סי 5 אייר קורס) באגים במחשב הרכב - שידרוג תוכנה מספר פעמים לא עזרבעיות שהיו לכם ברכב: הקרוז קונטרול האדפטיבי לא ניתן להפעלה - מתקבלת בעיה "מכם קדמי אינו מודד מרחק למכוניות קדימה"נקדות לשיפור ברכב: מפריע מאד רעש רוח במהירות מעל 90, זהו רעש מסתורי שמופיע ונעלם, לא הצלחתי לזהות מקור, שמעתי מבעל רכב דומה אותה תלונה. מעצבן לנהוג רוב הזמן בהילוך 6 או 7הייתם קונים את הרכב שוב: לא. אם לובינסקי אז 3008 או סיטרואן סי 5 אייר קורס . חוסך מאה אלף למכונית לנכדהרכב מתאים ל: שפוני לאנשים עם כסף
    בן 50 בעל רכב מודל 2018
    יתרונות: נוחות נסיעה. סביבת נהג נוחה ומפוארת. יש חיבור וייז למולטי מדיה. תאוצה טובה והמון כוח לדיזלחסרונות: ירידת ערך מטורפת (110 אלף שקל בשנתיים שזה 44%). רעש רוח. טיפול 40 אלף יקר עלה כחמשת אלפים שקל כולל רפידות בלמים לכול הגלגלים וצלחות לשני גלגלים. צבע רגיש (כמו סיטרואן) כול חירבון ציפור יוצר כווייה, שום פוליש/וקס לא עוזרבעיות שהיו לכם ברכב: שדרוגי תוכנה במסגרת אחריות. שירות מעולה, אך רק בשני מוסכים בארץ.נקדות לשיפור ברכב: עלות חודשית כששת אלפים שקל לחודש (כולל ירידת ערך) אני קצת מופתעהייתם קונים את הרכב שוב: לא. יש אופציות דומות, יותר זולות.הרכב מתאים ל: למשפחות וילדי המאיון העליון
    בן 37 בעל רכב מודל 2018
    יתרונות: נוח יפה חזקחסרונות: האצה לא מספיק מהירבעיות שהיו לכם ברכב: רעשים ונקירות בנסיעה במהירות , אני חושב שזה מהגגנקדות לשיפור ברכב: מנוע יותר ספורטיביהייתם קונים את הרכב שוב: כן הייתי קונה, אם יחליפו למנוע יותר חזק בגרסת הכניסההרכב מתאים ל: לאנשים שמחפשים איכות ויופי בלי לקרוע את הכיס