CARZONE
  • בית
  • פורד
  • פוקוס
  • האצ'בק ST לין 1.5 ליטר

כל המידע על פורד פוקוס האצ'בק ST לין 1.5 ליטר ממתין כאן באתר: מחירון 2020, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי פורד פוקוס, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בפורד פוקוס האצ'בק ST לין 1.5 ליטר

מחירון:
129,900 ₪
שווי הנחה במבצעים:
4,000 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

גרף מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
Win win days
ספטמבר, 2020
שווי הנחה:
4,000
מבצע השקה
יוני, 2020
שווי הנחה:
4,000
שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון פורד פוקוס האצ'בק ST לין 1.5 ליטר

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,866
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,019
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת דלק פורד פוקוס האצ'בק ST לין 1.5 ליטר

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

15.8 קילומטר לליטר
3 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,456 ₪ עלות דלק שנתית
1,030 יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 5 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי 2020 לפורד פוקוס האצ'בק ST לין 1.5 ליטר

1,811
אגרת רישוי רגילה (כולל אגרת רדיו)

מפרט טכני פורד פוקוס האצ'בק ST לין 1.5 ליטר

  • קטגוריה
    משפחתית
  • גוף
    האצ'בק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי כולל שליטה ידנית
  • נפח מנוע
    1496
  • כוחות סוס
    182
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    גרמניה
  • מקור יצרן
    ארה"ב
  • נפח תא מטען
    341 ליטר
    118 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    314459
    625
  • אורך
    4.39 מטר
    14 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.254.53
    4.69
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    2 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.622.68
    2.71
  • רוחב
    1.83 מטר
    1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    1.761.82
    2.08
  • גובה
    1.44 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    1.431.46
    1.56
  • מרווח גחון
    123 מילימטר
    11 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    123134
    163
  • גלגלי סגסוגת
  • 4 חלונות חשמליים
  • כושר גרירה מקסימלי: 700 ק"ג ללא בלמים. 1500 ק"ג עם בלמים
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

8/7
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • BLIS התרעת רכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

תוצאות מבחני בטיחות פורד פוקוס

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
5/5 (שנת בחינה - 2018)
NHSTA אירגון האמריקאי לבטיחות בכבישים
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

דגמי פורד פוקוס הכי נמכרים בשנה האחרונה

בשנה האחרונה נמכרו 404 רכבי פורד פוקוס. הדגם המוביל הוא אקטיב טורר 1.5 ליטר (דור 4) עם 156 מכירות

מדדי אמינות לפורד פוקוס

רבע מכלי הרכב מסוג פורד פוקוס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-12.5 שנים. 1 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

על פורד פוקוס

לפורד פוקוס קיימות 8 גרסאות, מתוכם 4 נמכרת היום: פורד פוקוס סדאן, פורד פוקוס טורר סטיישן (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס האצ'בק, פורד פוקוס אקטיב טורר, פורד פוקוס אקטיב X, פורד פוקוס ST (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס קבריולה (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס ST (כבר לא נמכרת). הדורות ("צורות") האחרונים של פורד פוקוס הם דור 3 (נמכר משנת 2011), דור 3.1 (נמכר משנת 2013), דור 4 (נמכר משנת 2018)

לכל דגמי פורד פוקוס חדשים ואפס ק"מ
לכל דגמי פורד פוקוס יד שניה

יש לכם פורד פוקוס? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

חוות דעת גולשים על פורד פוקוס

בן 23 בעל רכב מודל 2016
יתרונות: חסכוני, מאיץ בקלות, אמין בטירוף.חסרונות: שוק בתחתית.. קשה למכור., הייתה לי 2012 כמעט 5 שנים, הפסדתי המון וקניתי את 2016בעיות שהיו לכם ברכב: שירות לא משהו., אין תקלות .נקדות לשיפור ברכב: מערכת השמע שהוחלפה בארץ קצת ישנה.הייתם קונים את הרכב שוב: בוודאי, וקניתי 2016
בן 33 בעל רכב מודל 2012
יתרונות: נהיגה, אבזור פנים עשיר, מרווח. אחרי שלש שנים ו70000 ק"מ, כמעט ללא תקלות ובעיות.חסרונות: העברת הילוך לא חלקה, ירידת ערך גבוהה מידיבעיות שהיו לכם ברכב: לא.הרכב מתאים ל: משפחות
בן 45 בעל רכב מודל 2020
יתרונות: מרווח,מערכות בטיחות,שימושיות,התנהגותחסרונות: פתח מיזוג מאחור,מערכת מולטימדיה לא מושלמתבעיות שהיו לכם ברכב: לאנקדות לשיפור ברכב: מערכת מולטימדיה,העברת הילוכים ידניתהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות
בעל רכב מודל 2010
יתרונות: אמין ומפגין עמידות ומהנה מאוד לנהיגהחסרונות: אין מרווח לרגליים מספיק מאחורהבעיות שהיו לכם ברכב: לא , הרכב מעולהנקדות לשיפור ברכב: המנוע סביר , עוד קצת כח לא היה מזיקהייתם קונים את הרכב שוב: כן, יציב אמין מאוד ומהנה , איכות חומרים מעולה, להבדיל מהפלסטינים המתפרקים ברכבים יפנים וקוראנחםהרכב מתאים ל: משפחה, ואנשים שאוהבים לנהוג והרבה
בעל רכב מודל 2020
יתרונות: חזק מאודחסרונות: קיבלתי את ה st line החדש לפני 3 שבועות.. המערכת מולטימדיה שלו מאוד לא נוחה.. ומציקה לי.. הבנתי שמערכת המולטימדיה הזאת בכל הסוגי הפוקוס, אני נאלץ לכבות ולא להשתמש במערכת.. מה שקורה זה שבכל פעם שאני מתניע את הרכב הרדיו מתחיל לפעול בקולי קולות.. ברירת המחדל של המערכת היא רדיו.. כדי לחבר את המערכת למדיה יש לעשות כמה וכמה לחיצות.. זה מטריד מאוד. בכל פעם שמכבים את הרכב זה חוזר למצב רדיו.. במוסך המרכזי לא נותנים מענה.. ואומרים שלדעתם זה לא בעיה.. אני מתוסכל ולא יודע מה לעשות.. ואין כמובן עם מי לדבר.. הם אמרו שיתנו לי תשובה עוד שבוע , אולי לחברת פורד העולמית יהיה איזה עידכון.. שיהיה אפשר לעשות את הטלפון כברירת המחדל ולא את הרדיו., כמו כן.. הממוצע של צריכת הדלק אצלי שאני נוסע רגוע על מצב נורמל היא 9.8 ליטר על כל 100 קמ. שזה אומר בערך 1 ל 10. עד כמה שזכור לי אמרו לי שהרכב לוקח 1 ל 17 בתנאי מעבדה.. ברור שיש הפרש ושתנאי הכביש הם שונים. ושכל אחד יחשוב מה שנראה לו.. אבל הכי מפריע לי זה המולטימדיה המעצבנת שלהם. , אני נוסע על פורדים כבר 20 שנים בערך.. זה כבר לא כייף.. ממש לא בטוח שהרכב הבא שלי יהיה פורד.. ולצערי.
הצג חוות דעת נוספות ▾