CARZONE
TM
  • דף בית
  • פורד
  • פוקוס
  • סדאן טיטניום 1.0 ליטר

כל המידע על פורד פוקוס סדאן טיטניום 1.0 ליטר ממתין כאן באתר: מחירון 2020 ו-2021, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי פורד פוקוס, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בפורד פוקוס סדאן טיטניום 1.0 ליטר

מחירון:
129,900 ₪
שווי הנחה במבצעים:
9,500 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
מבצע לחברי חבר
מרץ, 2021
שווי הנחה:
10,000
כולל: מערכת הגנה
מבצע מכירות
נובמבר, 2020
שווי הנחה:
8,000
Win win days
ספטמבר, 2020
שווי הנחה:
4,000
מבצע השקה
יוני, 2020
שווי הנחה:
4,000
שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון פורד פוקוס סדאן טיטניום 1.0 ליטר

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,713
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,859
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת דלק פורד פוקוס סדאן טיטניום 1.0 ליטר

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

17.3 קילומטר לליטר
2.7 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
5,896 ₪ עלות דלק שנתית
796 יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 7 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי וביטוחים לפורד פוקוס סדאן טיטניום 1.0 ליטר

1,801 ₪ אגרת רישוי (טסט)
אגרת רישוי לשנת 2021 (כולל אגרת רדיו)
2,300 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני פורד פוקוס סדאן טיטניום 1.0 ליטר

  • קטגוריה
    משפחתית
  • גוף
    סדאן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי כולל שליטה ידנית
  • נפח מנוע
    999
  • כוחות סוס
    125
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    גרמניה
  • מקור יצרן
    ארה"ב
  • אורך
    4.65 מטר
    10 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.284.55
    4.69
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    2 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.622.68
    2.73
  • מרווח גחון
    135 מילימטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    123135
    163
    מספר מקומות: 5
    סוג מזגן: יש
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    הגה כוח: יש
    הנעה: קדמית
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי כולל שליטה ידנית
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    ניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS: יש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות ADAS

8/6
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • BLIS התרעת רכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • TPMS ניטור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

תוצאות מבחני בטיחות פורד פוקוס

5/5 (שנת בחינה - 2018)
NHSTA אירגון האמריקאי לבטיחות בכבישים
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

דגמי פורד פוקוס הכי נמכרים בשנה האחרונה

בשנה האחרונה נמכרו 857 רכבי פורד פוקוס. הדגם המוביל הוא אקטיב טורר 1.5 ליטר (דור 4) עם 302 מכירות

מדדי אמינות לפורד פוקוס

רבע מכלי הרכב מסוג פורד פוקוס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-12.5 שנים, כמו הממוצע בקטגוריה.

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

איבוד ערך לפורד פוקוס

ירידת הערך הממוצעת לפורד פוקוס היא 14.6% אחרי שנה (לעומת 17.9% בממוצע), 38.5% אחרי שלוש שנים (לעומת 37.7% בממוצע), 59.4% אחרי חמש שנים (לעומת 53.8% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

על פורד פוקוס

לפורד פוקוס קיימות 8 גרסאות, מתוכם 3 נמכרת היום: פורד פוקוס סדאן, פורד פוקוס טורר סטיישן (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס האצ'בק, פורד פוקוס אקטיב טורר (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס אקטיב X, פורד פוקוס ST (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס קבריולה (כבר לא נמכרת), פורד פוקוס ST (כבר לא נמכרת). לפורד פוקוס 5 דורות ("צורות"): דור 1 (נמכר משנת 2000), דור 2 (נמכר משנת 2005), דור 3 (נמכר משנת 2011), דור 3.1 (נמכר משנת 2013), דור 4 (נמכר משנת 2018)

לכל דגמי פורד פוקוס חדשים ואפס ק"מ
לכל דגמי פורד פוקוס יד שניה

יש לכם פורד פוקוס? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

דירוג גולשים לפורד פוקוס

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 3.9 מתוך 5 (12 גולשים)

נשמח לשמוע גם את חוות דעת שלכם!

חוות דעת גולשים על פורד פוקוס

בעל רכב מודל 2020
יתרונות: חזק מאודחסרונות: קיבלתי את ה st line החדש לפני 3 שבועות.. המערכת מולטימדיה שלו מאוד לא נוחה.. ומציקה לי.. הבנתי שמערכת המולטימדיה הזאת בכל הסוגי הפוקוס, אני נאלץ לכבות ולא להשתמש במערכת.. מה שקורה זה שבכל פעם שאני מתניע את הרכב הרדיו מתחיל לפעול בקולי קולות.. ברירת המחדל של המערכת היא רדיו.. כדי לחבר את המערכת למדיה יש לעשות כמה וכמה לחיצות.. זה מטריד מאוד. בכל פעם שמכבים את הרכב זה חוזר למצב רדיו.. במוסך המרכזי לא נותנים מענה.. ואומרים שלדעתם זה לא בעיה.. אני מתוסכל ולא יודע מה לעשות.. ואין כמובן עם מי לדבר.. הם אמרו שיתנו לי תשובה עוד שבוע , אולי לחברת פורד העולמית יהיה איזה עידכון.. שיהיה אפשר לעשות את הטלפון כברירת המחדל ולא את הרדיו., כמו כן.. הממוצע של צריכת הדלק אצלי שאני נוסע רגוע על מצב נורמל היא 9.8 ליטר על כל 100 קמ. שזה אומר בערך 1 ל 10. עד כמה שזכור לי אמרו לי שהרכב לוקח 1 ל 17 בתנאי מעבדה.. ברור שיש הפרש ושתנאי הכביש הם שונים. ושכל אחד יחשוב מה שנראה לו.. אבל הכי מפריע לי זה המולטימדיה המעצבנת שלהם. , אני נוסע על פורדים כבר 20 שנים בערך.. זה כבר לא כייף.. ממש לא בטוח שהרכב הבא שלי יהיה פורד.. ולצערי.
בן 40 בעל רכב מודל 2020
יתרונות: נוחה, שקטה, מזגן, מהנה לנהיגה, הרגשה איכותית, מנוע חזק, מרווחת, תא מטען מחולק נכון ונוח, עם כסאות מקופלים יש שפע של מקום, אבזור, בטיחות, עיצוב, מולטימדיה.חסרונות: איכות הרכבה, ועיצוב פנימי היה יכול להיות מוצלח יותר, צריכת דלק לא מטורפת אך טובה יותר במתחרות, תיבת הילוכים לפעמים לא חלקה והורדת הילוכים דרך הפדאלים קצת איטית.בעיות שהיו לכם ברכב: היתה בעיה במטען אלחוטי, בזבזתי 4 שעות שבסוף הפתרון היה לנתק מצבר לחצי שעה.נקדות לשיפור ברכב: הייתי משפר את ההגה במצב רגיל, במצב ספורט טוב אך קשה לנסוע במצב הזה כל הזמן בגלל תגובות מנוע חדות מדי, איכות ההרכב מאכזבת, יש זמזומים ברכב חדש שדי מאכזבים שלא שמעתי אפילו ברכבים המיועדים לעולם שלישי, צריכת דלק רחוקה שנות אור מהצהרת היצרן.הייתם קונים את הרכב שוב: לא, למה לקנות אותו רכב שוב, מעדיף לנסות משהו אחר.הרכב מתאים ל: משפחות וצעירים
בעל רכב מודל 2021
יתרונות: מערכת AUTO HOLD , עיצוב , חזק - 180 כ"סחסרונות: קניתי את הרכב וקיבלתי אותו לפני שבוע, נסעתי איתו(רק בעיר) 200 ק"מ , חצי מיכל דלק , מד ק"מ לליטר "תקוע" על 8 , מצב נורמל או ECO . מקווה שצריכת הדלק תשתפר בעתיד .שמערכת ANDORID AUTO מתנתקת בזמן נסיעה אין דרך להחזיר . צריך לנתק כבל לחצי דקה ולקוות לטוב
בעלת רכב מודל 2020
יתרונות: שקט, כח למנוע, גאג'טים, בגאז' גדול.חסרונות: החיסרון הכי גדול הוא במסך הצף של המולטימדיה שמתחמם מאוד. החום שהמסך פולט מקרין לי לפנים ולראש ומפריע להנות מהאוטו. כמו כן, כשמדליקים את האוטו הרדיו צורח בקולי קולות והשעון מראה שעה 14.00. האוטו גם צורך הרבה דלק ואיכות החומרים והעיצוב הפנימי מיושנים.בעיות שהיו לכם ברכב: קיבלתי את האוטו עם נקודות לבנות במכסה מנוע. הטעינה האלחוטית לא עבדה.
בן 32 בעל רכב מודל 2020
יתרונות: מהירות, עוצמה, מושבים נוחים יחסיתחסרונות: אין דגם של גיר רגיל, מולטימדיה לא נוחה, בורר הילוכים איטי בדגם האוטמאטי שקניתי.. וגם צריך להסתכל כל הזמן לאיזה מצב הגיר נכנס.. אני לא מצליח להעביר הילוכם בעצימת עיניםבעיות שהיו לכם ברכב: בחברה אמרו לי שאני צריך להתרגל לרכב, ושהמערכות משוכללות, אולי זה משוכלל אבל לא נוח, וגם המערכת מולטימדיה לא נוחהנקדות לשיפור ברכב: מולטימדיה נוחה.. שיהיה אפשר להתקין בה ווטצאפפ ויוטיוב וכאלה. לעשות מצב השתקת רדיו. ושיהיה אפשר לתכנת את המולטימדיה איך שרוצים., שיחליפו את המצלמת רורס למצלמה מהירה.. עכשיו המצלמה מתפקסלת בנהיגה וגם יש לה דילייהייתם קונים את הרכב שוב: איך שהוא עכשיו.. ממש לא., חלק מחווית קנית רכב חדש זה גם המעטפת כמו מולטמדיה., רכב היום זה לא שיעביר אותי ממקום למקום.. דיבורית שעובדת זה גם חשובהרכב מתאים ל: לאנשים שרק רוצים ליסוע ממקום למקום אחר במהירות. ולא איכפת להם מדברים אחרים
הצג חוות דעת נוספות ▾