CARZONE
  • בית
  • פורד
  • טרנזיט קסטום
  • טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים

כל המידע על פורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים ממתין כאן באתר: מחירון 2020, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי פורד טרנזיט קסטום, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בפורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים

מחירון:
290,160 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

גרף מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון פורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,254
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,605
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת דלק פורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

12 קילומטר לליטר
1 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
8,500 ₪ עלות דלק שנתית
654 יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי 2020 לפורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים

3,366
אגרת רישוי רגילה (כולל אגרת רדיו)

מפרט טכני פורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר 9 מושבים

  • קטגוריה
    מיסחרי בינוני
  • גוף
    וואן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    9
  • סוג מנוע
    דיזל
  • גיר
    אוטומטי
  • נפח מנוע
    1995
  • כוחות סוס
    130
  • הנעה
    4X2
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    טורקיה
  • מקור יצרן
    ארה"ב
    • גלגלי פלדה
    • 2 חלונות חשמליים
    • כושר גרירה מקסימלי: 750 ק"ג ללא בלמים. 1450 ק"ג עם בלמים
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

    2
    כריות אוויר
    • AEB עצירה אוטונומית
    • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
    • BLIS התרעת רכב בשטח מת
    • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
    • תאורה אוטומטית
    • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
    • מצלמת רוורס
    • SBR התרעת חגורת בטיחות
    • TSR זיהוי תמרורי תנועה
    • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
    • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
    • ESP בקרת יציבות
    • EBA סיוע לבלימת חירום
    • מערכת התראה בתקנה מקומית
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    תוצאות מבחני בטיחות פורד טרנזיט קסטום

    5/5 (שנת בחינה - 2012)
    יורו NCAP
    לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
    *המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

    דגמי פורד טרנזיט קסטום הכי נמכרים בשנה האחרונה

    בשנה האחרונה נמכרו 42 רכבי פורד טרנזיט קסטום. הדגם המוביל הוא טרנזיט קאסטום קומבי קצר 340L High SE דיזל 2.0 ליטר (דור 1) עם 25 מכירות

    מדדי אמינות לפורד טרנזיט קסטום

    רבע מכלי הרכב בקטגוריה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-12.5 שנים בממוצע.

    *המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

    על פורד טרנזיט קסטום

    לפורד טרנזיט קסטום קיימות 2 גרסאות, מתוכם 1 נמכרת היום: פורד טרנזיט קאסטום קומבי קצר, פורד טרנזיט קאסטום קצר (כבר לא נמכרת). פורד טרנזיט קסטום החל להמכר בשנת 2012

    לכל דגמי פורד טרנזיט קסטום חדשים ואפס ק"מ
    לכל דגמי פורד טרנזיט קסטום יד שניה

    יש לכם פורד טרנזיט קסטום? נשמח לדעתכם עליו

    תודה רבה!

    נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: