CARZONEהשוואת רכבים חדשים
  • בית
  • יגואר
  • I-Pace
  • I פייס SE 4X4 חשמלי
  • השוואת מסלולי מימון

השוואת מסלולי מימון יגואר I פייס SE 4X4 חשמלי

מחשבון המימון מציג את החישוב המפורט לסיכום ההבדלים במסלולי המימון השונים עבור יגואר I פייס SE 4X4 חשמלי. עדכנו את הסעיפים במחשבון לבדוק איך משתנה העלות החודשית הכוללת. לחצו כאן לחזור להשוואת המחירים וההנחות

1.
פרטי המסלול
מחיר מחירון
הנחת מזומן
משך אחזקה בחודשים
מקדמה במזומן
תשלום חודשי
יתרה לתום תקופה
2.
הוצאות אחזקה:
אגרת רישוי
ביטוח שנתי
טיפול שנתי
3.
מחיר הרכב בסוף התקופה
4.
סיכום:
הוצאה חודשית
הוצאה כוללת
קניה במזומן
454,000
4,712
6,665
239,924
הלוואה פריים + 0.75%
454,000
4,712
7,214
259,696
הוספת מסלול:
קניה במזומן
מחק מסלול
חשב
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים
שתפו את המסלולים. לחצו כאן:

מסלולי הרכישה לרכב חדש:

קניה במזומן – תשלום מראש של כל מחיר הרכב. בד"כ מאפשר להנות מהנחה על המחירון ועסקה יותר זולה בטווח הארוך. החסרון העיקרי שצריך להביא את כל הכסף מהבית.

מימון לרכב – תוכנית מימון היא הלוואה לקנית רכב. בד"כ התשלום כולל שלושה מרכיבים: מקדמה במזומן בעת קנית הרכב (בד"כ בין 10% ל-40% ממחיר הרכב), תשלומים חודשיים למשך כמה שנים וייתרת תשלום בסוף התקופה (נקראת גם בלון, בד"כ בין 20% ל-50% משווי הרכב). הפרמטר העיקרי שמשפיע על כדאיות תוכנית המימון הוא אחוז הריבית: ככל שהריבית יותר נמוכה, המסלול יותר אטרקטיבי. הריביות המקובלות היום בשוק מתחילות מריבית פריים (ולפעמים פריים פחות 0.25%) ועד פריים פלוס 4% ויותר לשנה. הפערים בריביות יכולים להסתכם בהבדלים של עשרות אלפי שקלים בהחזר הכולל. אפשר לקבל מימון בבנקים השונים (בהרבה מקרים זו הדרך הזולה יותר), אצל היבואן או בגופים אחרים המממנים קנית רכבים (בד"כ בריבית יותר גבוה). בעסקאות מימון שלא דרך היבואן אפשר בד"כ לקבל הנחה על מחיר הרכב

ליסינג פרטי – בליסינג פרטי משכירים את הרכב לטווח ארוך (בין 30 ל-36 חודשים בד"כ) במקום לקנות אותו, ואחרי שהתוכנית מסתיימת מחזירים את הרכב. רוב העסקאות מבוססות על מקדמה (סביב ה-10,000 ש"ח) ותשלום חודשי למשך התוכנית. בנוסף, המשכיר אחראי לתשלום האגרה השנתית, לביטוח הרכב וטיפולים שנתיים במוסך. המשכיר נדרש להחזיר את הרכב במצב תקין וללא תקלות ודפיקות בסוף התוכנית.

ליסינג פרטי תפעולי – ליסינג פרטי תפעולי הוא כמו ליסינג פרטי, אבל התשלומים כוללים גם את התשלום עבור הביטוח וטיפולים שנתיים. ברוב המקרים המשכיר נדרש לשלם את האגרה השנתית. רוב העסקאות מבוססות על מקדמה (סביב ה-10,000 ש"ח) ותשלום חודשי למשך התוכנית. התשלום החודשי גבוה יותר יחסית לליסינג פרטי. מומלץ מאוד לבדוק במסלול זה אם ההגבלות והכיסויים בביטוח מתאימים לצרכי המשכיר. כמו בליסינג פרטי, המשכיר נדרש להחזיר את הרכב בסוף התקופה במצב תקין וללא תקלות ודפיקות.