CARZONE
TM
  • בית
  • לקסוס יד שניה
  • IS

לקסוס IS יד שניה

רכישת לקסוס IS יד שניה מתחילה כאן: מחירים, מפרטים, אמינות, צריכת דלק ומגוון רמות גימור לדגמי IS.

לדגמי לקסוס IS חדשים ו-0 קילומטר

בחרו דגם למידע מלא כולל מחירון, מפרט ועוד:

ללקסוס IS קיימות 2 גרסאות, מתוכם 1 נמכרת היום: לקסוס IS, לקסוס IS קבריולה (כבר לא נמכרת). הדורות ("צורות") האחרונים של לקסוס IS הם דור 3 (נמכר משנת 2013), דור 3.1 (נמכר משנת 2017), דור 3.2 (נמכר משנת 2020). דגם לקסוס IS הנמכר ביותר בשנה האחרונה הוא IS300 F ספורט

22 דגמים
סנן לפי שנה:
דור:

300h לאקשרי היברידי , 2021 (דור 3.2)

לפרטים

300h פרימיום היברידי , 2021 (דור 3.2)

לפרטים

IS300 F ספורט , 2021 (דור 3.2)

לפרטים

IS300 F ספורט פלוס , 2021 (דור 3.2)

לפרטים

300h לאקשרי היברידי , 2020 (דור 3.2)

לפרטים
הצג דגמים נוספים ▾
לדגמי לקסוס חדשים ואפס ק"מ >>
לדגמי לקסוס יד שניה >>

דגמי לקסוס IS הכי נמכרים בשנה האחרונה

בשנה האחרונה נמכרו 200 רכבי לקסוס IS. הדגם המוביל הוא 300h לאקשרי היברידי (דור 3.2) עם 57 מכירות

מכירות שנתיות לקסוס IS לפי רמות גימור

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב המכירות בפועל.

איבוד ערך ללקסוס IS

ירידת הערך הממוצעת ללקסוס IS היא 17% אחרי שנה (לעומת 16.8% בממוצע), 35.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 37% בממוצע), 49.8% אחרי חמש שנים (לעומת 53.3% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

אגרת רישוי וביטוחים ללקסוס

12,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מדדי אמינות ללקסוס IS

רבע מכלי הרכב בקטגוריה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-13.5 שנים בממוצע.

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי מנהלים פרימיום הפופולריים בישראל

לקסוס IS במקום השישי במספר המכירות בקטגורית מנהלים פרימיום עם 190 כלי רכב

יש לכם לקסוס IS? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: