CARZONE
  • בית
  • לקסוס
  • LS
  • 500h פרימיום 4X4 היברידי

כל המידע על לקסוס LS 500h פרימיום 4X4 היברידי ממתין כאן באתר: מחירון 2020, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי לקסוס LS, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בלקסוס LS 500h פרימיום 4X4 היברידי

מחירון:
830,000 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

גרף מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
מבצע מכירות
מאי, 2020
כולל: מימון עד 70 אחוז ממחיר הרכב ללא ריבית והצמדה ל-36 חודשים
שתפו עם חברים:

צריכת דלק לקסוס LS 500h פרימיום 4X4 היברידי

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

11.3 קילומטר לליטר
8.6 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
9,027 ₪ עלות דלק שנתית
3,901 יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי 2020 ללקסוס LS 500h פרימיום 4X4 היברידי

4,731
אגרת רישוי רגילה (כולל אגרת רדיו)

מפרט טכני לקסוס LS 500h פרימיום 4X4 היברידי

  • קטגוריה
    יוקרה
  • גוף
    סדאן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין
  • גיר
    אוטומטי פלנטרי כולל שליטה ידנית 10 הילוכים
  • נפח מנוע
    3456
  • כוחות סוס
    299
  • הנעה
    4X4
  • גג שמש
    נפתח
  • ארץ יצור
    יפן
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    5.5 שניות
    0.5 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    45
    5.7
  • נפח תא מטען
    430 ליטר
    34 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    420464
    515
  • אורך
    5.24 מטר
    1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    5.125.23
    5.32
  • בסיס גלגלים
    3.13 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.073.15
    3.21
  • רוחב
    1.9 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    1.91.92
    1.98
  • גובה
    1.46 מטר
    1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    1.461.47
    1.49
  • אחריות: 2 שנים ועוד שנה או עד 100 אלף
  • גלגלי סגסוגת 20 אינץ
  • תאורה קידמית: רגילה
  • תאורה אחורית: לד
  • מפתח חכם
  • מראות צד כיוון וקיפול חשמלי
  • דלת בגאז' חשמלית
  • 4 חלונות חשמליים
  • בלם יד ידני
  • כסא נהג עם כיוון חשמלי עם זכרון. כסא נוסע עם כיוון חשמלי
  • ריפוד עור
  • מזגן עם בקרת אקלים ואזורים מפולצים
  • מהירות מירבית 250 קמ"ש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

8/8
רמת איבזור בטיחות
12
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • BLIS התרעה בלבד לרכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס כולל תצוגת 360 מעלות
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • AEB Reverse עצירה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס
  • חניה אוטומטית
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • זיהוי מצב עייפות
  • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

דגמי לקסוס LS הכי נמכרים בשנה האחרונה

בשנה האחרונה נמכרו 1 רכבי לקסוס LS

מדדי אמינות ללקסוס LS

רבע מכלי הרכב מסוג לקסוס LS יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-12.5 שנים. 1 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

על לקסוס LS

הדורות ("צורות") האחרונים של לקסוס LS הם דור 4 (נמכר משנת 2006), דור 4.1 (נמכר משנת 2009), דור 4.2 (נמכר משנת 2012), דור 5 (נמכר משנת 2018). הדור הבא של הרכב, דור 5.1, הוכרז בשנת 2020

לכל דגמי לקסוס LS חדשים ואפס ק"מ
לכל דגמי לקסוס LS יד שניה

יש לכם לקסוס LS? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: