CARZONE
TM
  • דף בית
  • מרצדס
  • EQC
  • 2022

מרצדס EQC

רמת גימור: קרוסאובר EQC400 4MATIC אלקטריק 4X4 חשמלי דור 1

2022202120202019
לפניכם כל המידע על מרצדס EQC 2022 כולל מחירון , הנחות ומבצעים, אפס קילומטר, מפרטים, השוואת רמות גימור, עלויות מימון, ביטוחים ועוד

רמת גימור: מרצדס EQC קרוסאובר EQC400 4MATIC אלקטריק 4X4 חשמלי דור 1

מחירון:
499,900 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

סה"כ נמכרו מרמת מרמת הגימור 80 רכבים, מתוכם 24 בשנת 2022.

רוב הרכבים מרמת הגימור נמכרו לרוכשים פרטיים.

מרצדס EQC דור 1 נמכר משנת 2019.

היבואן הרשמי של הרכב הוא כלמוביל.

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

שתפו את קארזון:

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
7,258
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
7,862
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

אגרת רישוי וביטוחים

530 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
22,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV בינוני פרימיום
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי
  • גיר
    תמסורת הפחתה
  • כוחות סוס
    408
  • הנעה
    4X4
  • גג שמש
    כולל
  • ארץ יצור
    גרמניה
  • מקור יצרן
    גרמניה
  • אורך
    4.76 מטר
    7 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.044.69
    5.02
  • בסיס גלגלים
    2.87 מטר
    4 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.142.83
    3.01
    מספר מקומות: 5
    מזגן: יש
    מספר דלתות: 5
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: כולל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    הגה כוח: יש
    הנעה: 4X4
    הילוכים: תמסורת הפחתה
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    ניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS: יש
    בסיס גלגלים: 2.87 מטר
    אורך: 4.76 מטר
    רוחב: 1.88 מטר
    גובה: 1.62 מטר
    משקל כולל: 2,940 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,800 ק"ג עם בלמים
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות אקטביות

8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • BLIS התרעת רכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • TPMS ניטור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מבחני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי מרצדס EQC בשנת 2022

97 רכבי מרצדס EQC נמכרו בשנת 2022. מובילי המכירות הם: EQC קרוסאובר EQC400 4MATIC אלקטריק ART 4X4 חשמלי (40 מכירות), EQC קרוסאובר EQC400 4MATIC AMG לין 4X4 חשמלי (30 מכירות), EQC קרוסאובר EQC400 4MATIC אלקטריק 4X4 חשמלי (24 מכירות), EQC קרוסאובר EQC400 4MATIC אלקטריק ART AMG לין 4X4 חשמלי (2 מכירות), EQC קרוסאובר AMG לין 4X4 חשמלי (1 מכירות).

איבוד ערך למרצדס EQC

ירידת הערך הממוצעת למרצדס EQC היא 15.6% אחרי שנה (לעומת 15.6% בממוצע), 33.8% אחרי שלוש שנים (לעומת 35.5% בממוצע), 52.4% אחרי חמש שנים (לעומת 52% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

דגמי SUV בינוני פרימיום הפופולריים בישראל

מרצדס EQC במקום ה13 במספר המכירות בקטגורית SUV בינוני פרימיום עם 173 כלי רכב

יש לכם מרצדס EQC? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: