הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,564 ₪
מימון יבואן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,250 ₪
ליסינג פרטי יבואן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,273 ₪
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
12 קילומטר לליטר
0.7 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
9,917 ₪ עלות דלק שנתית
614 ₪ פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
אגרת רישוי וביטוחים
2,438 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
6,600 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.
מערכות בטיחות אקטביות
8/0
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
AEB עצירה אוטונומית
LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
BLIS התרעת רכב בשטח מת
ACC בקרת שיוט אדפטיבית
תאורה אוטומטית
AHB אורות גבוהים אוטומטיים
מצלמת רוורס
SBR התרעת חגורת בטיחות
TSR זיהוי תמרורי תנועה
TPMS ניטור לחץ אוויר בצמיגים
ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
ESP בקרת יציבות
EBA סיוע לבלימת חירום
מערכת התראה בתקנה מקומית
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.
ירידת הערך הממוצעת למיצובישי טרייטון L200 היא 15.8% אחרי שנה (לעומת 15.6% בממוצע), 31% אחרי שלוש שנים (לעומת 35.5% בממוצע), 41.3% אחרי חמש שנים (לעומת 52% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
מדדי אמינות למיצובישי טרייטון L200
רבע מכלי הרכב מסוג מיצובישי טרייטון L200 יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-15.5 שנים. 1 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
דגמי טנדר הפופולריים בישראל
מיצובישי טרייטון L200 במקום השלישי במספר המכירות בקטגורית טנדר עם 1480 כלי רכב
יש לכם מיצובישי טרייטון L200? נשמח לדעתכם עליו
חוות דעת גולשים על מיצובישי טרייטון L200
בעל רכב מודל 2017
יתרונות: שנת 2017, 181 כוח פשוט חוויה., 140 אלף קמ 0 תקלות, מומלץ בחום.חסרונות: הדגם דקאר שלי מעולה והמנוע שלו קיים בדגמים החדשים בתאילנד,אוסטרליה ועוד, החדש אכזבה בתקן אירופאי, 150 כס מאכזב., לאור ההילקס החדש שהגיע עם 204 כס אין למיצובישי הרבה סיכוי.
בעל רכב מודל 2020
★★★★★
חסרונות: נפח מנוע קטן ביחס לדגם הקודם, נהגתי ב מיצובישי טרייטון דקר 2017 ורכשתי את הטנדר טרייטון דקר 2020, פשוט מאכזב
בעל רכב מודל 2016
★★★★★
יתרונות: חסכוני. נוח ואמין. שנת 2016 עם 180.000 קמ, אמין ביותר 0 תקלותחסרונות: בולמי זעזועים חלשים .