CARZONE
  • בית
  • טויוטה
  • פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס אקטיב היברידי 1.8 ליטר 7 מושבים

מחיר מחירון

169,900 ₪

הנחה ממוצעת לרכב חדש בשנה האחרונה

5,500 ₪

הנחה ממוצעת לרכב אפס קילומטר בשנה האחרונה

13,122 ₪

גרף מחירי השוק לאורך שנים

מחיר מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – מבצעים שפורסמו בתקשורת. במבצע לרמת גימור שונה, מוצגת בגרף ההנחה שנתנה

אפס קילומטר יד שנייה – גרף שמתבסס על הצעות למכירה של רכבי ליסינג שפורסמו בתקשורת

מבצעים והנחות בשנה האחרונה

שמעתם על מבצע שלא מופיע אצלנו? לחצו לעדכן

תאריךדגםכלול במבצעהנחה
דלק לשנה מתנה
יוני, 2019
טויוטה פריוס פלוס אקטיב היברידי 1.8 ליטר 7 מושבים5,500 (כולל שווי הטבות)
מבצע מכירות
דצמבר, 2018
טויוטה פריוס פלוס אקטיב היברידי 1.8 ליטר 7 מושבים10,000 (כולל שווי הטבות)
דלק לשנה מתנה
יוני, 2018
טויוטה פריוס פלוס אקטיב היברידי 1.8 ליטר 7 מושביםדלק לשנה5,500 (כולל שווי הטבות)

שתפו חברים במחירים האמיתיים:

מכירות חודשיות של דגמי טויוטה פריוס פלוס

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה ("מספר כלי הרכב שנרשמו לתנועה", לכל חודש, לפי דגם). במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב המכירות בפועל.

מידע על הדגם

שנת ההכרזה של הדגם המשווק בישראל היא 2011, לפני 8 שנים. הדגם עבר מתיחת פנים בשנת 2015

  • קטגוריה
    מיניוואן גדול
  • גוף
    מיניוואן
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    7
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין
  • גיר
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1798
  • כוחות סוס
    99
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    יפן
  • ארץ מותג
    יפן
  • צריכת דלק עירונית
    21.3 ק"מ לליטר
    8.5 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    7.612.8
    22.7
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.3 שניות
  • נפח תא מטען
    230 ליטר
    361 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    130591
    960
  • אורך
    4.64 מטר
    29 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.64.93
    5.18
  • רוחב
    1.78 מטר
    15 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    1.781.93
    2.02
  • גובה
    1.58 מטר
    13 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    1.581.71
    1.78
  • מרווח גחון
    145 מילימטר
  • דרגת זיהום: 3
  • קבוצת אגרה: 5
  • גלגלי סגסוגת 16 אינץ
  • מנורה קידמית לד
  • מנורה אחורית לד
  • מפתח חכם
  • מראות צד כיוון וקיפול חשמלי
  • דלת בגאז' ידנית
  • 4 חלונות חשמליים
  • בלם יד ידני
  • כסא נהג עם כיוון חשמלי. כסא נוסע עם כיוון ידני
  • ריפוד בד
  • מזגן עם בקרת אקלים
  • מהירות מירבית 165 קמ"ש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. נתוני צריכת הדלק הם על פי בדיקה בתנאי מעבדה שמפרסם היצרן, ולא משקפים בהכרח את צריכת הדלק בפועל. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB עצירה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • BLIS התרעת רכב בשטח מת
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית במהירות בינעירונית
  • תאורה אוטומטית
  • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • AEB Reverse עצירה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס
  • חניה אוטומטית
  • SBR התרעת חגורת בטיחות
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • זיהוי מצב עייפות
  • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

תוצאות מבחני בטיחות

המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

5/5 (שנת בחינה - 2014)
NHSTA אירגון האמריקאי לבטיחות בכבישים

גלרית תמונות טויוטה פריוס פלוס

דגמי מיניוואן גדול הפופולריים בישראל

טויוטה פריוס פלוס הוא המודל המוביל במכירות בקטגורית מיניוואן גדול עם 53 אחוז מסך המכירות

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה ("מספר כלי הרכב שנרשמו לתנועה", לכל חודש, לפי דגם). במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב המכירות בפועל.

יש לכם טויוטה פריוס פלוס? נשמח לדעתכם עליו

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: