CARZONE
  • בית
  • פולקסווגן
  • טרנספורטר
  • קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים

כל המידע על פולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים ממתין כאן באתר: מחירון 2020, ממוצע הנחות על רמת הגימור, הנחות 0 ק"מ לרכבי פולקסווגן טרנספורטר, מפרט טכני מלא ומערכות בטיחות בפולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים

מחירון:
289,000 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב

גרף מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר

מחירון – המחיר המלא שפרסם היבואן (לפני אגרת רישוי)

מבצעים – ההנחות שנתנו במבצעים של היבואנים

0 ק"מ – הצעות למכירה של רכבי ליסינג אפס קילומטר

שתפו עם חברים:

השוואת מסלולי מימון פולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,241
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,591
למחשבון המימון
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת דלק פולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

11.4 קילומטר לליטר
1.3 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
8,947 ₪ עלות דלק שנתית
916 יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 6 ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי

אגרת רישוי 2020 לפולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים

3,366
אגרת רישוי רגילה (כולל אגרת רדיו)

מפרט טכני פולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים

שנת ההכרזה של הדגם המשווק בישראל היא 2015, לפני 5 שנים. הדגם עבר מתיחת פנים בשנת 2019

  • קטגוריה
    מיסחרי בינוני
  • גוף
    טנדר
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    6
  • סוג מנוע
    דיזל
  • גיר
    אוטומטי
  • נפח מנוע
    1968
  • כוחות סוס
    150
  • הנעה
    4X2
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    פולין
  • מקור יצרן
    גרמניה
    • גלגלי פלדה
    • 2 חלונות חשמליים
    • כושר גרירה מקסימלי: 750 ק"ג ללא בלמים. 2500 ק"ג עם בלמים
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    מערכות בטיחות ומערכות נהיגה מתקדמות

    8/3
    רמת איבזור בטיחות
    4
    כריות אוויר
    • AEB עצירה אוטונומית
    • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
    • BLIS התרעת רכב בשטח מת
    • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
    • תאורה אוטומטית
    • AHB אורות גבוהים אוטומטיים
    • מצלמת רוורס
    • SBR התרעת חגורת בטיחות
    • TSR זיהוי תמרורי תנועה
    • TPMS ניתור לחץ אוויר בצמיגים
    • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
    • ESP בקרת יציבות
    • EBA סיוע לבלימת חירום
    • מערכת התראה בתקנה מקומית
    *המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

    תוצאות מבחני בטיחותפולקסווגן טרנספורטר

    5/4 (שנת בחינה - 2013)
    יורו NCAP
    לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
    *המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

    דגמי פולקסווגן טרנספורטר הכי נמכרים

    פולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה 150hp דיזל 2.0 ליטר 6 מושבים הוא הדגם השביעי בפולקסווגן טרנספורטר עם 3.9% מהמכירות. הדגם המוביל הוא Volkswagen Caravelle Comfortline Short 150hp Diesel 2.0 L. פולקסווגן טרנספורטר הוא המודל המוביל בקטגורית מיסחרי בינוני עם 41.1% מהמכירות

    מדדי אמינות לפולקסווגן טרנספורטר

    רבע מכלי הרכב מסוג פולקסווגן טרנספורטר יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-13.5 שנים. 2 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

    *המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

    יש לכם פולקסווגן טרנספורטר? נשמח לדעתכם עליו

    תודה רבה!

    נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות: