CARZONE
אזור אישי
  • סיטרואן
  • ברלינגו
  • e ברלינגו
  • 2025
  • שיין PK N1 חשמלי ▾

סיטרואן e ברלינגו

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר סיטרואן e ברלינגו חדש

מחירון:
177,990 ₪

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
מבצע מכירות
אוקטובר, 2024
שווי הנחות והטבות:
15,000
כולל: הנחת מזומן או מימון ב3.95% ריבית צמודת מדד עד לסכום מקסימאלי של 170,000 ₪ לתקופה של עד 60 חודשים או טרייד אין, טרייד-אין במחיר מחירוןההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצע מכירות
ספטמבר, 2024
שווי הנחות והטבות:
2,000
כולל: הנחת מזומן או מימון ב3.95% ריבית צמודת מדד עד לסכום מקסימאלי של 150,000 ₪ לתקופה של עד 60 חודשים או טרייד אין או טיפול ראשון חינם או 5 שנות אחריות + התחייבות לטרייד אין עתידי + 3 טיפולים מתנה, טרייד-אין במחיר מחירוןההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצע מכירות
אוגוסט, 2024
שווי הנחות והטבות:
2,000
כולל: הנחת מזומן או מימון ב3.95% ריבית צמודת מדד עד לסכום מקסימאלי של 150,000 ₪ לתקופה של עד 60 חודשים או טרייד איןההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצעים קודמים ▾

חוות דעת סיטרואן e ברלינגו דור 3 חדש

מסחרית קטנה, שימושית וחשמלית, המציעה שני אורכי מרכב עם 5 או 7 מושבים. היא הבסיס לטויוטה סיטי, אופל קומבו (דור 4) ופיאט דובלו (דור 3). סיטרואן ברלינגו דור 3 נחשף ב-02/2018 והגיע לישראל ב-05/2019. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-10/2023 והגיעה לישראל ב-05/2024

יתרונות

מרווח ושימושיות, נוחות נסיעה, תמרון עירוני

חסרונות

שדה ראייה, איכות חומרים, טווח נסיעה

למי מתאים?

סיטרואן ברלינגו החשמלית תתאים למי שצריך מסחרית קטנה עם יכולת משמעותית לחסוך בהוצאות האחזקה, ובדומה לגרסה הרגילה גם מצליחה לשלב בצורה טובה בין שימושית לעסק לבין שעות הפנאי עם המשפחה, בזכות גרסאות הנוסעים עם 5 או 7 מקומות ישיבה. אם אתם מעדיפים אווירה יותר "פרייבטית" ואבזור עשיר, בדקו את פולקסווגן קאדי

רמות גימור

הברלינגו החשמלית מוצעת ברמת גימור אחת "שיין פק" מאובזרת יחסית וכוללת פריטים כגון מולטימדיה מקורית עם קישוריות לנייד, 2 דלתות צד, חיישני חנייה אחוריים, בלם יד חשמלי ומערך בטיחות מלא. כמו כן היא מוצעת בשני אורכי מרכב - קצר עם 5 מושבים או ארוך עם 7 מושבים
לחצו להשוואת רמות גימור סיטרואן ברלינגו 2025

מכירות

מתחילת 2025 נמכרו 3,104 רכבי סיטרואן ברלינגו. לסיטרואן ברלינגו יש 5 תת גרסאות שנמכרו : ברלינגו (1,679 מכירות), ברלינגו מסחרי קטן (804 מכירות), ברלינגו ארוך (289 מכירות), ברלינגו מקסי (250 מכירות), e ברלינגו (78 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (שיין PK N1 חשמלי) נמכרו 77 רכבים

יבואנים

היבואן הרשמי של סיטרואן ברלינגו הוא לובינסקי. רמת הגימור שיין PK N1 חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,610
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,194
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

חדשות ועדכונים

2024-05-19 השקה מקומית מתיחת פנים

סיטרואן ברלינגו המעודכן 2024: מחיר החל מ-174,990 שקל

לפרטים >>

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

268 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
3,000 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
צריכת החשמל בתנאי מבחן לגרסה הקצרה, עמדה על כ-185 וואט שעה לק"מ, טוב מנתוני היצרן בכ-11%, אך המשמעות בפועל היא טווח נסיעה ריאלי של כ-250 ק"מ, פער של כ-7% בלבד מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
6,200 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    טנדרון / מיסחרי קטן
  • צורה
    טנדרון
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 8 הילוכים
  • צריכת חשמל
    208 wh/km
  • טווח חשמלי
    268
  • כוחות סוס
    136
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    ספרד
  • מקור יצרן
    צרפת
  • הספק מנועים
    136 כוח סוס
    16 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    18.64120
    160
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    983 ליטר
    164 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    597819
    1050
  • אורך
    4.4 מטר
    7 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.64.47
    4.85
  • בסיס גלגלים
    2.79 מטר
    1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.022.8
    2.98
    מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 135 קמ"ש
    טווח חשמלי: 268 ק"מ
    סוג מנוע: חשמלי טורבו
    הספק משולב: 136 כוחות סוס
    הספק מנוע: 136 כוחות סוס
    הספק מנוע חשמלי: 136 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 26.5 קג"מ
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    קיבולת סוללה: 50 קוט"ש
    מתח סוללה: 400 ולט
    טעינת DC : 100 קילוואט
    טעינה AC: 11 קילוואט למשך 5 דקות
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 8 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    המנוע החשמלי (136 כ"ס) מספק זמינות כוח מיידית ותחושות זריזות גם בתפוסה מלאה, ואינו מתקשה בביצוע עקיפות למשל לבורר מצבי הנהיגה מצב "חיסכון" המאלחש את תגובות דוושת ההאצה ומפחית בכוח, אך בכל זאת יתאים להתנהלות בעיר או לשיוט. ישנן 2 עוצמות לבלימה הריגנרטיבית - רגיל ומצב B, שמגביר את עוצמת הבלימה באופן מוחשי, אך לא מגיע לכדי עצירה מלאה
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    חוות דעת קארזון:
    כפתורי המגע של התפריטים לא מגיבים באופן מהיר ובנוסף אין חיווי מוחשי (כמו רטט)
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 983 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 2126 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.4 מטר
    רוחב: 1.85 מטר
    גובה: 1.88 מטר
    בסיס גלגלים: 2.79 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.41 מטר
    נפח מיכל דלק: 53 ליטר
    סוג ג'אנטים: פלדה
    גודל ג'אנט: 16 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 205/60R16
    מידות צמיג אחורי: 205/60R16
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל בגודל מלא
    משקל עצמי: 1,563 קילוגרם
    משקל העמסה: 802 קילוגרם
    משקל כולל: 2,365 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען בגרסת 5 המקומות גדול מאוד ושימושי עם סף העמסה נמוך, מפתח רחב, מדף חלוקת גובה, המבנה מרובע ושטוח, דלתות כנף הנפתחות עד 180 מעלות. בתא עצמו ישנם תפסי גומי משמאל ותא קטן מימין, תא קטן בדלת ימין אחורית, אך רק תאורה צידית אחת. בנוסף, ישנם המון תאי אחסון שימושיים בחלקו הקדמי של הרכב. כושר ההעמסה בחשמלית נמוך ב-118 ק"ג (684 ק"ג) לעומת גרסת הדיזל (802 ק"ג) בגרסת 7 המקומות תא המטען סביר בלבד כשכל המושבים בשימוש, בקיפול השורה השלישית יתקבל נפח של 850 ליטר ועד 2,693 ליטר לגובה התקרה, גם כאן כושר ההעמסה מופחת ב-86 ק"ג (564 ק"ג) לעומת גרסת הדיזל (650 ק"ג)
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושבים אחוריים: כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 2
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: דיגיטלי
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: רגיל
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה ערפל קדמית: הלוגן
    תאורה ערפל אחורית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
    מצלמות חניה: אין
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני בדומה למסחריות רבות מתמקד בחזית, כאשר ברמת הגימור "לייב" החזית מזכירה את זו של הג'מפי, פסי ההגנה בדלתות עשויים פלסטיקה רגילה והפגוש הקדמי שחור. מרמת הגימור "שיין" ישנה חזית מובחנת יותר עם מאפיינים שהגיעו מה-C3 למשל, תאורה בשלוש קומות, מסגלת עגלגלה לפנסי הערפל וסמל סיטרואן השולח כנפיים המקיפות את תאורת היום עיצוב הפנים מוכוון שימושיות עם דשבורד גבוה ושופע תאי אחסון ובמרכזו ניצב מסך מולטימדיה, כאשר הוא בולט מעט פנימה לטובת חוגת בורר ההילוכים, לוח המחוונים וההגה מזכירים גם הם את ה-C3
    מנוע: המנוע החשמלי (136 כ"ס) מספק זמינות כוח מיידית ותחושות זריזות גם בתפוסה מלאה, ואינו מתקשה בביצוע עקיפות למשל
    הילוכים: לבורר מצבי הנהיגה מצב "חיסכון" המאלחש את תגובות דוושת ההאצה ומפחית בכוח, אך בכל זאת יתאים להתנהלות בעיר או לשיוט. ישנן 2 עוצמות לבלימה הריגנרטיבית - רגיל ומצב B, שמגביר את עוצמת הבלימה באופן מוחשי, אך לא מגיע לכדי עצירה מלאה
    צריכת דלק/חשמל: צריכת החשמל בתנאי מבחן לגרסה הקצרה, עמדה על כ-185 וואט שעה לק"מ, טוב מנתוני היצרן בכ-11%, אך המשמעות בפועל היא טווח נסיעה ריאלי של כ-250 ק"מ, פער של כ-7% בלבד מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכת הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה
    איכות חומרים והרכבה: איכות ההרכבה טובה ואיכות החומרים פשוטה כמקובל בקטגוריה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה מאוד וקל להתאקלם לרכב. שימו לב לתפעול בקרת השיוט מידית מאחורי ההגה
    מולטימדיה: כפתורי המגע של התפריטים לא מגיבים באופן מהיר ובנוסף אין חיווי מוחשי (כמו רטט)
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה עם אחיזה טובה היזון חוזר סביר מהשלדה, זאת לצד נטייה לתת היגוי ורכינת מרכב מקובלות, להגה הארוך משקל קל והוא חסר היזון חוזר ולבלמים תחושה מלאכותית
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד ביחס למסחרית, עם ריסון טוב, אך כאשר היא ריקה ישנה תחושה קופצנית בחלק האחורי. התמרון העירוני מצוין הנוחות הבין-עירונית טובה גם כן, עם תחושה יציבה בכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב ביחס למסחריות, וטוב יותר לעומת הדור השני
    מימדי הרכב: תא המטען בגרסת 5 המקומות גדול מאוד ושימושי עם סף העמסה נמוך, מפתח רחב, מדף חלוקת גובה, המבנה מרובע ושטוח, דלתות כנף הנפתחות עד 180 מעלות. בתא עצמו ישנם תפסי גומי משמאל ותא קטן מימין, תא קטן בדלת ימין אחורית, אך רק תאורה צידית אחת. בנוסף, ישנם המון תאי אחסון שימושיים בחלקו הקדמי של הרכב. כושר ההעמסה בחשמלית נמוך ב-118 ק"ג (684 ק"ג) לעומת גרסת הדיזל (802 ק"ג) בגרסת 7 המקומות תא המטען סביר בלבד כשכל המושבים בשימוש, בקיפול השורה השלישית יתקבל נפח של 850 ליטר ועד 2,693 ליטר לגובה התקרה, גם כאן כושר ההעמסה מופחת ב-86 ק"ג (564 ק"ג) לעומת גרסת הדיזל (650 ק"ג)
    מושבים: הכניסה למושב הקדמיים נוחה שכן הטנדרון הצרפתי אינו נמוך, המרווח טוב מאוד, המושבים רכים במידה ונוחים לאורך זמן, למרות חוסר בתמיכה לירכיים ותמיכה צידית (משענת יד לנהג הייתה משפרת את האווירה). תנוחת הישיבה גבוהה ומזכירה רכבי פנאי ואין בעיה למצוא תנוחת נהיגה נכונה בזכות שפע כוונונים הכניסה למושב האחורי נוחה מאוד בזכות דלתות הזזה, המרווח טוב לשלושה בזכות עיצוב המושב כמושבים נפרדים (בפועל הם מחלוקים שני שליש / שליש) ורצפה שטוחה, המושבים עצמם נוחים אך הישיבה זקופה בגרסה הארוכה עם שורת המושבים השלישית הכניסה מתבצעת דרך קיפול המושב הימני בשורה השנייה, ילדים יוכלו להיכנס גם דרך הדלת האחורית, המרווח טוב מאוד לראש ולרגליים, ולמרות מושב נמוך ובסיס קצר גם מבוגרים יוכלו לשבת כאן
    שדה ראיה: שדה הראיה טוב אך לא מצטיין. הקורות הקדמיות עבות ומבט לאחור דרך דלת מפוצלת ורשת (הניתנת להסרה באמצעות מפתח ייעודי הצמוד אליה) פוגם בשדה הראייה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית במהירות עירוניות
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית במהירות בינעירונית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכת הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/4 (שנת בחינה - 2018)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי סיטרואן e ברלינגו בשנת 2025

3,104 רכבי סיטרואן e ברלינגו נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: ברלינגו שיין PK 130hp דיזל 1.5 ליטר (1,680 מכירות), ברלינגו מסחרי קטן שיין PK 130hp דיזל 1.5 ליטר (804 מכירות), ברלינגו ארוך שיין פק 130hp דיזל 1.5 ליטר 7 מושבים (289 מכירות), ברלינגו מקסי 130hp דיזל 1.5 ליטר (250 מכירות), e ברלינגו שיין PK N1 חשמלי (77 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור סיטרואן ברלינגו 2025

איבוד ערך לסיטרואן ברלינגו

ירידת הערך הממוצעת לסיטרואן ברלינגו היא 16.1% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 35.7% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 50.4% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לסיטרואן ברלינגו

רבע מכלי הרכב מסוג סיטרואן ברלינגו יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-9.5 שנים, כמו הממוצע בקטגוריה.

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי טנדרון / מיסחרי קטן הכי נמכרים בשנת 2025

סיטרואן ברלינגו הוא המודל הכי נמכר בקטגורית טנדרון / מיסחרי קטן בשנת 2025 עם 3023 מכירות

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על סיטרואן ברלינגו

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.4 מתוך 5 (13 גולשים)

בן 61 בעל רכב מודל 2024יוני, 2024
יתרונות: טכנולוגיה מתקדמת, יושב טוב על הכביש, מרגיש בטוח בנהיגה, היגוי טוב ורך, ישיבה נוחה לנהג ולנוסע ליד הנהגחסרונות: המושבים מאחור לא נוחים, זווית ישרה מדי. שדה ראיה במראה המרכזית לאחור מוגבל עקב מחסום של הרשת.בעיות שהיו לכם ברכב: יחסית, הרכב אצלי שבוע אחד .נקדות לשיפור ברכב: אפשרות לקיפול הרשת מאחורהייתם קונים את הרכב שוב: לא רואה סיבה למה לא למרות שהרכב אצלי רק שבוע . אני מרוצה מאוד מהרכבהרכב מתאים ל: כמובן למשפחות ולמי שעובד בעבודות שמצריכות רכב גדול
בן 35 בעל רכב מודל 2019אוגוסט, 2020
יתרונות: שיפור משמעותי של הדור הקודם, יותר אבזור ומערכות בטיחות אקטיביות. ישבה גבוהה. מנוע חזק ונעיםחסרונות: מושב אחורי לא נוח - משענת גב ישרה מידי. ראות לאחור לא טובה בגלל המחיצה
בעל רכב מודל 2019אוגוסט, 2020
יתרונות: דגם שיין אוטומט, נוח מאד לנסיעה ממש כמו רכב פרטי, ישיבה גבוהה, כח מנוע וגיר אוטומט מעולים, מרווח מאד למשפחה ועבודהחסרונות: אפשר היה לאבזר יותר במחיר הנדרש
בעל רכב מודל 2013ספטמבר, 2024
יתרונות: רכב מעולה גם לעבודה וגם כמשפחתית. הרכב אצלי אחרי ליסינג מ-2015 עד2024.חסרונות: נורות נשרפות בתדירות גבוהה ומסנן חלקיקים נסתם
בעל רכב מודל 2018דצמבר, 2021
יתרונות: חסכוני מאוד נח לנהיגה ודבוק לכביש עם מערכות עזר מעולותחסרונות: קצת קופצני רגיש מאד במיכל האוריאהבעיות שהיו לכם ברכב: מיכל אוראה שהתפוצץ באחריות ותוקן עי מוסך מורשה, הוסבר שצריך למלא רק עם מיכל ומשפך ולא עם האקדח בתחנת הדלק מאחר שזה מפוצץ את המיכלנקדות לשיפור ברכב: מזגן דיגיטלי וקצת חדשנותהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות ועסקים
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם סיטרואן ברלינגו? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE