CARZONE
אזור אישי
  • פורד
  • אקספלורר
  • 2025
  • פלטינום 2.3 ליטר 6 מושבים ▾

פורד אקספלורר

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר פורד אקספלורר חדש

מחירון:
364,900 ₪

חוות דעת פורד אקספלורר דור 6 מתיחת פנים חדש

רכב פנאי גדול מקטגוריית D-SUV הממוקם מעל פורד אדג' ומתחת לאקספדישן (המשווק בארה"ב), הוא מציע 6 או 7 מושבים, אבזור עשיר, מנוע חזק וגם מציע גרסת ST ספורטיבית. מתיחת הפנים הציגה תא נוסעים מחודש ומאובזר מבעבר שכולל מסך מולטימדיה גדול יותר, ולוח מחוונים דיגיטלי. כמו כן העיצוב החיצוני התעדכן ומפגין מראה אגרסיבי ומודרני יותר. פורד אקספלורר דור 6 נחשף ב-01/2019 והגיע לישראל ב-07/2020. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-02/2024 והגיעה לישראל ב-11/2024

יתרונות

אבזור, מרווח, ביצועי מנוע

חסרונות

צריכת דלק, איכות הרכבה, בידוד רעשים

למי מתאים?

פורד אקספלורר יתאים למי שמחפש רכב פנאי גדול ומרווח, נוח לנסיעה, מאובזר וחזק. אם צריכת דלק היא קריטריון חשוב, בדקו את טויוטה היילנדר או אם אתם זקוקים ל-8 מושבים בדקו את סובארו איוולטיס

למי פחות מתאים?

פורד אקספלורר עשוי שלא להתאים למי שמחפש קרוסאובר חסכוני בדלק או כזה שיהיה נוח להתניידות בעיר או במקומות צפופים

רמות גימור

האקספלורר משווק בשתי רמות גימור. גרסת "פלטינום" עם הנעה אחורית או כפולה, והיא מאובזרת היטב וכוללת פריטים כגון ריפודי עור, מושבים קדמיים בעלי כוונון חשמלי עם זיכרונות, חימום, אוורור ועיסוי, גג פנורמי, מצלמות היקפיות, דלת תא מטען חשמלית, מערכת שמע משודרגת, לוח מחוונים דיגיטלי, משטח טעינה אלחוטית לנייד, חימום שורת מושבים שנייה, גלגל הגה מחומם, תאורת אווירה ומערך בטיחות מקיף. לגרסת ה-ST חישוקי "21 (לעומת "20), גימורים חיצוניים מושחרים, ארבע יציאות מפלט, קליפרים בצבע אדום ומושבים ספורטיביים
לחצו להשוואת רמות גימור פורד אקספלורר 2025

מכירות

מתחילת 2025 נמכרו 216 רכבי פורד אקספלורר. מרמת גימור שנבחרה (פלטינום 2.3 ליטר 6 מושבים) נמכרו 40 רכבים

יבואנים

היבואן הרשמי של פורד אקספלורר הוא דלק מוטורס. רמת הגימור פלטינום 2.3 ליטר 6 מושבים נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
5,561
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
6,757
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

חדשות ועדכונים

2024-11-18 השקה מקומית מתיחת פנים

פורד אקספלורר החדשה 2025: מחיר החל מ- 354,900 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

7.6 קילומטר לליטר
2.4 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
13,816 ₪ עלות דלק שנתית
3,316יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן למנוע 2.3 ליטר (הנעה כפולה) עמדה על כ-10 ק"מ לליטר צריכת הדלק בתנאי מבחן למנוע 3.0 ליטר (הנעה כפולה) עמדה על כ-8 ק"מ לליטר

אגרת רישוי וביטוחים

5,365 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
14,100 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV גדול
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    6
  • סוג מנוע
    בנזין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 10 הילוכים
  • נפח מנוע
    2,261 סמ"ק
  • כוחות סוס
    300
  • הנעה
    אחורית
  • גג שמש
    פנורמי לא נפתח
  • ארץ יצור
    ארה"ב
  • מקור יצרן
    ארה"ב
  • הספק מנועים
    300 כוח סוס
    28 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    174328
    1088
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    401 ליטר
    35 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    120436
    722
  • אורך
    5.05 מטר
    5 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.725
    5.2
  • בסיס גלגלים
    3.03 מטר
    7 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.792.96
    3.22
  • מרווח גחון
    208 מילימטר
    11 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    172197
    230
    סוג מנוע: בנזין טורבו
    הספק מנוע: 300 כוחות סוס ב-5500 סל"ד
    מומנט מנוע: 42.8 קג"ם ב-3500 סל"ד
    נפח מנוע: 2,261 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 10 הילוכים עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: אחורית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    מנוע הטורבו-בנזין 2.3 ליטר (300 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד. קיימת השהייה קלה ביציאה מהמקום, אך הוא אינו מרגיש מתאמץ בשום מתאר מנוע ה-V6 טורבו-בנזין 3.0 ליטר (400 כ"ס) מייצר תחושה עוצמתית, ביצועים מרשימים עם תחושת דחף וצליל ספורטיבי תיבת ההילוכים פועלת בצורה חלקה ונעימה ולה 10 הילוכים, כאשר אלו הגבוהים נועדו לשיוט לטובת שיפור צריכת הדלק. בתפעול הידני העברת ההילוכים פחות חלקה. לבורר מצבי נהיגה מספר אפשרויות - שלג/חול, שטח, חלק/קרח, נורמלי, חסכוני, ספורט, ומצב נגרר, מצב הספורט מחדד את תגובות המנוע והגיר
    קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 13.2 אינץ'
    מסך נוסע ליד נהג: אין
    מסך במושבים אחורים: אין
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 401 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: יש
    אורך: 5.05 מטר
    רוחב: 2.01 מטר
    גובה: 1.78 מטר
    בסיס גלגלים: 3.03 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.9 מטר
    נפח מיכל דלק: 67 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 20 אינץ'
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 2,043 קילוגרם
    משקל העמסה: 601 קילוגרם
    משקל כולל: 2,644 קילוגרם
    כושר גרירה: 612 ק"ג ללא בלמים. 2,268 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 208 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 20,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען בגודל סביר כשכל המושבים בשימוש והוא יתאים לשימוש יום-יומי. למרות גודלו של הרכב סף ההעמסה אינו גבוה במיוחד ונמצא כאן 7 וויי תלייה, שני תאים בצדדים, תא מתחת לרצפה ושקע 12 וולט. בקיפול מושבים מתקבלת רצפה שטוחה ונפח של 401 ליטר ועד 1,302 ליטר בקיפול השורה השלישית
    מספר מקומות: 6
    ריפוד: עור
    מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות, מחומם, כולל איוורור, מסאז'
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי, מחומם, כולל איוורור, מסאז'. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: פנורמי לא נפתח
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: יש
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 3 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
    מצלמות חניה: מצלמת 360
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני אלנגטי עם חזית בעלת סבכה גדולה ויחידות תאורה צרות יחסית ומגן גחון מדומה, בפרופיל נפגוש את קורה C האלכסונית המוכרת מהדור הקודם וכמובן חצאיות ובתי גלגלים בצבע שחור ומסילות גג, מאחור העיצוב שגרתי יותר, כשהפנסים חודרים אל הכנפים האחורית, מגלש אחורי מדומה וצמד יציאות מפלט עיצוב הפנים בעל גווני אפור ושחור ששולטים בתא הנוסעים כשגימורים כסופים ודמוי עץ משדרגים במעט את האווירה
    מנוע: מנוע הטורבו-בנזין 2.3 ליטר (300 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד. קיימת השהייה קלה ביציאה מהמקום, אך הוא אינו מרגיש מתאמץ בשום מתאר מנוע ה-V6 טורבו-בנזין 3.0 ליטר (400 כ"ס) מייצר תחושה עוצמתית, ביצועים מרשימים עם תחושת דחף וצליל ספורטיבי
    הילוכים: תיבת ההילוכים פועלת בצורה חלקה ונעימה ולה 10 הילוכים, כאשר אלו הגבוהים נועדו לשיוט לטובת שיפור צריכת הדלק. בתפעול הידני העברת ההילוכים פחות חלקה. לבורר מצבי נהיגה מספר אפשרויות - שלג/חול, שטח, חלק/קרח, נורמלי, חסכוני, ספורט, ומצב נגרר, מצב הספורט מחדד את תגובות המנוע והגיר
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן למנוע 2.3 ליטר (הנעה כפולה) עמדה על כ-10 ק"מ לליטר צריכת הדלק בתנאי מבחן למנוע 3.0 ליטר (הנעה כפולה) עמדה על כ-8 ק"מ לליטר
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה ברוב המקרים, נציין כי בקרת השיוט האדפטיבית פועלת בצורה טובה עם בלימה הדרגתית, אך מצד שני לעיתים בקרת הסטייה מנתיב הגיבה באיחור ובחדות
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה לא אחידה. מחד ישנם דיפוני גומי עבה ועור, אך גם נמצא לא מעט פלסטיקה דקה, איכות ההרכבה חשפה מספר מקומות בהם הפאנלים לא היו מהודקים כראוי
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה וקל להתאקלם לרכב, כאשר הכפתורים גדולים וברורים ותפעול מחשב הדרך פשוט
    התנהגות כביש: התנהגות בטוחה, אך אינה דינאמית, למרות הטיית מערכת ההנעה לאחור (בגרסת ההנעה הכפולה), עדיין קיימת נטייה לתת היגוי, גם חסר היזון חוזר מספק מההגה והבלמים בגרסת ה-ST האחיזה טובה יותר הודות לצמיגים רחבים יותר, אך עדיין מדובר ברכב גדול וכבד שאינו מרגיש דינאממי בכביש המפותל, בנוסף להגה משקל כבד יותר והוא מדויק, אך גם כן חסר היזון חוזר
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה בזכות יכולת ספיגת מרבית השיבושים בצורה טובה, אך אלו החדים יעברו אל תא הנוסעים הנוחות הבין-עירונית משתפרת, עם תחושה יציבה וריסון טוב בכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים בנסיעה עירונית טוב מאוד, אך בדרך בין-עירונית קיימת תהודה בתא הנוסעים המגיעה מכיוון חלקו האחורי עקב היעדר מדף או וילון נגלל בתא המטען כמו כן רעשי רוח מצטרפים בדרך מהירה
    תא מטען: תא המטען בגודל סביר כשכל המושבים בשימוש והוא יתאים לשימוש יום-יומי. למרות גודלו של הרכב סף ההעמסה אינו גבוה במיוחד ונמצא כאן 7 וויי תלייה, שני תאים בצדדים, תא מתחת לרצפה ושקע 12 וולט. בקיפול מושבים מתקבלת רצפה שטוחה ונפח של 401 ליטר ועד 1,302 ליטר בקיפול השורה השלישית
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, המרווח טוב מאוד לכל הכיוונים, המושבים רחבים ונוחים גם לאורך זמן, תנוחת הישיבה גבוהה ואין בעיה למצוא תנוחת נהיגה נכונה הכניסה למושב האחורי נוחה בזכות מפתח דלת רחב, המרווח טוב מאוד ושלושת המושבים הנפרדים נוחים ואלו הקיצוניים נעים על מסילה שגם יהנו מחימום. ניתן להזמין את האקספלורר גם בתצורת 6 מושבים עם 2 כיסאות קפטן בשורה האמצעית הכניסה לשורה שלישית נוחה יחסית, הספסל אחיד בעוד משענות הגב מתקפלות בנפרד, שני מבוגרים יוכלו להיכנס כאן אך המושב עצמו נמוך מאוד ולא יהיה נוח לאורך זמן, ילדים ירגישו בנוח הודות גם לעיגוני איזופיקס ופתחי מיזוג עיליים. המושבים מתקפלים חשמלית מתוך תא המטען
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב לפנים ולצדדים, וגם במבט לאחור נגלה שטח חלונות גדול
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/5
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת 360
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה ברוב המקרים, נציין כי בקרת השיוט האדפטיבית פועלת בצורה טובה עם בלימה הדרגתית, אך מצד שני לעיתים בקרת הסטייה מנתיב הגיבה באיחור ובחדות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2024)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי פורד אקספלורר בשנת 2025

216 רכבי פורד אקספלורר נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: אקספלורר ST 4X4 3.0 ליטר 7 מושבים (116 מכירות), אקספלורר פלטינום 4X4 2.3 ליטר 7 מושבים (60 מכירות), אקספלורר פלטינום 2.3 ליטר 6 מושבים (40 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור פורד אקספלורר 2025

איבוד ערך לפורד אקספלורר

ירידת הערך הממוצעת לפורד אקספלורר היא 15% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 35.6% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 51% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לפורד אקספלורר

רבע מכלי הרכב מסוג פורד אקספלורר יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-14.5 שנים. 3 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי SUV גדול הכי נמכרים בשנת 2025

פורד אקספלורר במקום הרביעי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV גדול עם 216 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על פורד אקספלורר

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.2 מתוך 5 (10 גולשים)

בת 55 בעלת רכב מודל 2016יולי, 2023
יתרונות: נוח, מפנק אמין ולא מתיישן. , מיזוג בכל שבעת המושבים, מערכת שמע ואקוסטיקה נהדרת, אוטו מושלם לטיולי משפחה.חסרונות: מאוד יקר אבל שווה את ההשקעהבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיותנקדות לשיפור ברכב: כושר גרירה מגוחך.הייתם קונים את הרכב שוב: ברור שכן. , זה רכב שקשה מאוד להחליף.הרכב מתאים ל: מתאים למשפחות עמידות
בעל רכב מודל 2012דצמבר, 2020
יתרונות: בידוד רעשים, נוחות, בטיחות, שדה ראיה, כסאות מעולים, צריכת דלת סבירה בהחלט 1:9 ממוצעחסרונות: עוד גובהבעיות שהיו לכם ברכב: אמינות אפס תקלותנקדות לשיפור ברכב: עוד גובה, תאוצה ראשוניתהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאיהרכב מתאים ל: משפחות
בן 44 בעל רכב מודל 2016נובמבר, 2021
יתרונות: רכב מפנק נוח יציב על הכבישחסרונות: אין ממש, צריכת דלק זה בהתאם לגודלו ולגודל המנועבעיות שהיו לכם ברכב: שירות במוסכים מצויין, היבואן הגביל גרירה ל900קג ממש בדיחה לרכב בקטגוריה שלו, חובה לתקן!!נקדות לשיפור ברכב: להגדיל כושר גרירה, בחו׳ל ניתן לגרור יותר איתוהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאי רק בעיית הגרירה תפריד ביננוהרכב מתאים ל: משפחה / מנהלים
בעל רכב מודל 2018דצמבר, 2024
יתרונות: רכב נוח, רחב, רכבים גם ביוקרה לא משתווים לנוחות שלוחסרונות: דלק, חלקים יקרים.
בעל רכב מודל 2021מרץ, 2024
יתרונות: מפנק, חזק, יציב וביטיחותי.חסרונות: עלויות ביטוח גבוהות,, עם צריכת הדלק נתמודד
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם פורד אקספלורר? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE