CARZONE
אזור אישי
  • ג'ילי
  • גאומטרי C
  • 2023
  • 460 פרו חשמלי ▾

ג'ילי גאומטרי C 2023

20252024202320222021

מחירון ג'ילי גאומטרי C 2023 460 פרו חשמלי דור 1

מחיר ממוצע מודעות:
117,400 ₪

חוות דעת ג'ילי גאומטרי C דור 1 שנת 2023

קרוסאובר חשמלי וקומפקטי השייך לתת המותג "גיאומטרי" מבית ענקית הרכב הסינית ג'ילי וממבוסס על גרסת בנזין בשם אמגרנד GS. הגיאומטרי C מוצעת עם שתי סוללות, האחת 53 קוט"ש והשנייה 70 קוט"ש. ג'ילי גאומטרי C דור 1 הגיע לישראל ב-11/2021. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-08/2022 והגיעה לישראל ב-06/2023

יתרונות

ביצועי מנוע, אבזור גם בגרסת הבסיס, נוחות נסיעה

חסרונות

טווח נסיעה בין-עירוני, מרווח מאחור למבוגרים, הנדסת אנוש

למי מתאים?

ג'ילי גיאומטרי C היא מכונית שמציעה חבילה די שלמה ותתאים בגרסת הטווח הקצר בעיקר למשפחות צעירות שנוסעות במסלולים קבועים, גרסת הטווח הארוך תגדיל יכולת זו

רמות גימור

הגיאומטרי C משווקת בשתי רמות גימור, כאשר גרסת ה-Pro מאובזרת היטב, ואילו גרסת הכניסה Pure מחסירה כמה אביזרי נוחות ומכוונת בעיקר לציי רכב
לחצו להשוואת רמות גימור ג'ילי גאומטרי C 2023

מכירות

בשנת 2023 נמכרו 7,116 רכבי ג'ילי גאומטרי C. מרמת גימור שנבחרה (460 פרו חשמלי) נמכרו 4,082 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור 460 פרו חשמלי נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור 460 פרו חשמלי בשנת 2023 היה 164,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של ג'ילי גאומטרי C הוא יוניון מוטורס. רמת הגימור 460 פרו חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

460 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
94.2 קילומטר יותר מהממוצע בקטגוריה
42 דקות זמן טעינה מהירה DC
11 דקות יותר מהממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
1,500 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
צריכת החשמל במבחן עמדה על כ-190 וואט שעה לק"מ, פער של כ-15% מנתוני היצרן בגרסת ה-350 מדובר בטווח נסיעה ריאלי של כ-275 ק"מ, ובגרסת ה-460 הטווח הריאלי יעמוד על כ-400 ק"מ

אגרת רישוי וביטוחים

2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
6,200 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי
  • הילוכים
    תמסורת הפחתה
  • צריכת חשמל
    165 wh/km
  • טווח חשמלי
    460
  • כוחות סוס
    204
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    פנורמי לא נפתח
  • ארץ יצור
    סין
  • מקור יצרן
    סין
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    7.7 שניות
    1.4 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • הספק מנועים
    204 כוח סוס
    21 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    122183
    347
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    417 ליטר
    75 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    150492
    820
  • אורך
    4.43 מטר
    8 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
  • מרווח גחון
    140 מילימטר
    45 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    126185
    230
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 7.7 שניות
    מהירות מירבית: 150 קמ"ש
    מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 150 קמ"ש
    טווח חשמלי: 460 ק"מ
    סוג מנוע: חשמלי
    הספק משולב: 204 כוחות סוס
    הספק מנוע: 204 כוחות סוס
    הספק מנוע חשמלי: 204 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 31.6 קג"מ
    קיבולת סוללה: 70 קוט"ש
    טעינת DC : 75 קילוואט למשך 42 דקות
    טעינה AC: 11 קילוואט למשך 420 דקות
    הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    חוות דעת קארזון:
    זמינות הכוח גבוהה והתחושה זריזה מאוד. טעינה מהירה בעמדת 50 קילוואט מ-20% ל-80% ארכה בגרסת ה-460 כ-45 דקות העברת הכוח הישירה מקשה על שמירת אחיזת הצמיגים ולעיתים יווצר סחרור גלגלים ביציאה חזקה מהמקום. במצב "ספורט" בבורר ההילוכים עלול להיווצר סחרור גם בתאוצות ביניים. מצב "אקו" יאפשר התנהלות שגרתית ללא בעיה
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 417 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1308 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.43 מטר
    רוחב: 1.83 מטר
    גובה: 1.58 מטר
    בסיס גלגלים: 2.7 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.35 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 225/45R18
    מידות צמיג אחורי: 225/45R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,685 קילוגרם
    משקל העמסה: 438 קילוגרם
    משקל כולל: 2,123 קילוגרם
    הרכב לא מורשה לגרירה
    מרווח גחון: 140 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען לא גדול ושימושי ככל משפחתית האצ'בק אחרת בזכות דלת חמישית. המבנה שלו מרובע ושטוח, רק שימוש לב למבנה האמבטיה שמקשה בהוצאת ציוד כבד
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: משולב עור-בד
    מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות, מחומם
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי, מחומם. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: פנורמי לא נפתח
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 5 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    תצוגה עילית HUD: יש
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה ערפל אחורית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת 360
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני נראה יותר כמשפחתי קומפקטית מוגבהת ופחות כרכב פנאי קשוח. מבפנים העיצוב מודרני ונעים לשהות ברכב
    מנוע: זמינות הכוח גבוהה והתחושה זריזה מאוד. טעינה מהירה בעמדת 50 קילוואט מ-20% ל-80% ארכה בגרסת ה-460 כ-45 דקות
    הילוכים: העברת הכוח הישירה מקשה על שמירת אחיזת הצמיגים ולעיתים יווצר סחרור גלגלים ביציאה חזקה מהמקום. במצב "ספורט" בבורר ההילוכים עלול להיווצר סחרור גם בתאוצות ביניים. מצב "אקו" יאפשר התנהלות שגרתית ללא בעיה
    צריכת דלק/חשמל: צריכת החשמל במבחן עמדה על כ-190 וואט שעה לק"מ, פער של כ-15% מנתוני היצרן בגרסת ה-350 מדובר בטווח נסיעה ריאלי של כ-275 ק"מ, ובגרסת ה-460 הטווח הריאלי יעמוד על כ-400 ק"מ
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבדקו פעלו בצורה טובה
    מבחני בטיחות: הגיאומטרי C לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי או האמריקאי
    איכות חומרים והרכבה: איכות ההרכבה טובה מאוד. איכות החומרים בסיסית ושופעת פלסטיק
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש סבירה ודורשת התרגלות. לוח המחוונים קטן מאוד ועמוס נתונים ואת עוצמת השמע ניתן לכוונן פיזית מההגה בלבד
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה, ואינה ספורטיבית. הגיאומטרי תאותת לכם אם תדחפו אותה לכיוון קצה היכולת, ואין היזון חוסר מספק מההגה והבלמים
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד והגיאומטרי C מתמודדת היטב עם רחוב משולב או פסי האטה. גם הנוחות הבין-עירונית טובה
    בידוד רעשים: בנסיעה עירונית בידוד הרעשים טוב מאוד, אך בנסיעה בין-עירונית מצטרפים רעשי דרך שמתגברים ככל שהמהירות עולה, אך לא כאילו שיטרידו את הנוסעים
    מימדי הרכב: תא המטען לא גדול ושימושי ככל משפחתית האצ'בק אחרת בזכות דלת חמישית. המבנה שלו מרובע ושטוח, רק שימוש לב למבנה האמבטיה שמקשה בהוצאת ציוד כבד
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה בזכות אותו מרכב מוגבה קלות. המושבים רכים ונוחים. המרווח טוב אך לא ממובילי הקטגוריה וגם תנוחת הישיבה גבוהה במידה. מאחור ישנו מרווח מספק לשלושה בני/ות נוער, ותוכלו להכניס גם ילד קטן בין שני מושבים בטיחות. למבוגרים יהיה צפוף
    שדה ראיה: שדה הראייה לפנים טוב, אך לאחור הוא פחות מצטיין עקב גודל השמשה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת 360
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבדקו פעלו בצורה טובה הגיאומטרי C לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי או האמריקאי
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מכירות רכבי ג'ילי גאומטרי C בשנת 2023

7,116 רכבי ג'ילי גאומטרי C נמכרו בשנת 2023. מובילי המכירות הם: גאומטרי C 460 פרו חשמלי (4,082 מכירות), גאומטרי C 480 פרו חשמלי (1,268 מכירות), גאומטרי C 480 פיור חשמלי (1,048 מכירות), גאומטרי C 350 פרו חשמלי (445 מכירות), גאומטרי C 360 פרו חשמלי (137 מכירות), גאומטרי C 360 פיור חשמלי (131 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ג'ילי גאומטרי C 2023

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2023

ג'ילי גאומטרי C במקום השלישי במספר המכירות בשנת 2023 בקטגורית SUV קומפקטי עם 6757 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על ג'ילי גאומטרי C

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.7 מתוך 5 (14 גולשים)

בת 50 בעלת רכב מודל 2021אפריל, 2022
יתרונות: רכב חשמלי, סוללה של 70 KW ותאורטית מספיקה ל 460 קמ. טעינה תלת פאזית ביתית 6.5 שעות טעינה מ 0% ל 100% בערך. , רכב נוח לנהיגה בעל מערכות בטיחות ונוחות נהיגה משוכללות, במצב נהיגה ECO מאפשר נסיעה של מעל ה-460 קמ שמצהיר היצרן (יש לנו את הרכב חודשיים, ומד ק"מ הראה יתרה של 80 ק"מ לאחר שנסענו 420 ק"מ ואחוז הטעינה הנותר היה 16%)., מבחינת איבזור בטיחות - רמה גבוהה וזה ממש נוח, עקיבה אוטומטית בפקק, אחר הרכב שלפני, ניטור לחץ אויר, וכו' עוד איבזור שמגדיל את נוחות הנסיעה ברכב. יש תצוגה עילית על גבי השמשה הקדמית של נתוני הנסיעה כגון מהירות, תמרורים, ונתוני מיקום כלי רכב מלפנים ומהצדדים, אזהרת ה BLIND SPOT מצלמת רכב 360 מעלות, ועוד איבזורי בטיחות., בקיצור - זו טסלה לעניים (עשירים קונים טסלה , אני קונה גילי ומבסוט, לי יש גלגל רזרבי ולטסלה אין).חסרונות: אין אפליקציה לניהול הטעינה מהסלולרי ולשליטה מהרכב מרחוק (אפליקציה כזו קיימת בטסלה - רכב מצויין, וגם ברכב ליף של ניסאן - שהוא רכב גרוע, כי הסוללה קטנה 40KW והטעינה היא חד פאזית - 7 שעות טעינה מ 0 ל 100%, וכי הרכב עושה הרבה פחות מ 280 קמ שמצהיר היצרן - נוסע כ 220 ק"מ לסוללה 100% מלא, במצב נהיגה ECO)בעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיות מיוחדות - הרכב חדש עדיין לא הייתי בשרות היבואן.נקדות לשיפור ברכב: שיפור מתבקש - אפליקציה לניהול הרכב מהסמרטפון.הייתם קונים את הרכב שוב: כבובן היינו קונים שוב - רכב זול ונוח - מתאים לצרכים שלנו (קונים רק רכב חשמלי כי יש לנו ייצור חשמל PV על גג הבית)הרכב מתאים ל: מתאים למשפחות - הוא מרווח.
בן 50 בעל רכב מודל 2022אוגוסט, 2022
יתרונות: חסכוני 10 אגורות לק"מ, 15 קילו-ואט ל 100 קמ בעלות של 1 ליטר דלק. תצוגה עילית, נהיגה אדפטיבית (נסיעה ועצירה בפקק) טעינה תלת פאזי AC (לעומת ליף טעינה חד פאזי) טווח נסיעה מגיע ל 480-500 קמ בנסיעה ECO, מצלמה 360 מעלות, מצלמת דרך מובנת (נדרש להכניס כרטיס זיכרון)חסרונות: אין חיבור לאפליקציה, חסר צילום בעת חניה.
בעל רכב מודל 2022אפריל, 2025
יתרונות: רכב שימושי שעונה על כל הצרכים של שימוש רגיל המשפחתי גם לנסיעות לתווח בינוני וגם לטיולים בסופ"ש. תפעול זול ואמינות מקסימלית. כל האמור בתנאי שיש לכם נק' טעינה פרטית.חסרונות: מחירי ביטוח לא הגיוניים החל משנת 2025. כל מה שחוסכים בחשמל מוציאים על ביטוח. מקומם ונקודה למחשבה בשיקול אם כדאי ליקנות בכלל.
אנונימינובמבר, 2021
יתרונות: נראה טוב מאודחסרונות: צריך להוסיף למחיר גם מגן סוללה (2000 ש"ח), כבלי הטענה (כ-1000 ש"ח), התקנה של עמדת טעינה (בערך 2,000 ש"ח). , הטיפולים יקרים יחסית לחשמלי: כל 15 או שנה כ-840 שקל, בנוסף, הרכב במקור עם מנוע בנזין, אז יש פחות מרווח לנוסעים לעומת רכבים שתוכננו חשמליים.
בן 37 בעל רכב מודל 2022ספטמבר, 2023
יתרונות: טווח נסיעה, רגנרציה מעולה ללא שימוש בבלמים, מזגן מקפיא, אמין ללא תקלות, מחזיק ב- 2 רכבים pro 460 מעל לשנהחסרונות: תא מטען קטן , במהירות מעל 100 מאבד יציבות בכביש, מראה משעמם וטכנולגיה חסרה בממשק המולטימדיהבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיות עם הרכב. השירות בבאר שבע גרוע מאוד. המחירים לטיפולים מוגזמים ולא כפי שהבטיחו בעת רכישת הרכב.נקדות לשיפור ברכב: אחיזת כביש, מולטמדיה , טכנולגיה הוספת שליטה ברכב באפליקציה כולל הפעלת מזגן, כפתור לווליום, שיפור באיכות הרדיו, שיפור בדיבורית ורגנרציה על מצב גבוה כסטנדרטהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: גם וגם
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם ג'ילי גאומטרי C? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE