מחירון הונדה סיוויק האצ'בק 2020 ספורט 1.5 ליטר דור 10
חוות דעת הונדה סיוויק האצ'בק דור 10 שנת 2020
דור תשיעי למשפחתית הקומפקטית, עם מראה מעודן יותר (וייחודי פחות) ביחס לדור התשיעי, לצד איכות חומרים משופרת ונוחות עדיפה. כמו בעבר, למרות השם הדומה, גרסת הסדאן שונה מעט מגרסת ההאצ'בק. זאת בשל הבדלי הייעוד: גרסאות ההאצ'בק יועדו לשוק מערב אירופה שבו יש יותר דגש על איכות ייצור, עידון ויכולת דינמית, בעוד שגרסת הסדאן מיועדת לשווקי מזרח אירופה, ארה"ב והמזרח התיכון, בהם יש יותר דגש למרחב עבור נוסעים ומטען. הונדה סיוויק דור 10 נחשף ב-10/2015 והגיע לישראל ב-04/2017. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-01/2019 והגיעה לישראל ב-01/2021
יתרונות
תא מטען גדול, אמינות ועמידות, איכות הרכבה
חסרונות
שדה ראייה לאחור, נוחות נסיעה עירונית, מרווח מאחור
למי מתאים?
הונדה סיוויק פחות תתאים לאלו המחפשים רכב בעל נוחות נסיעה רכה במיוחד. בנוסף, היא פחות אידיאלית למי שצריך מרווח רב ליושבים מאחור
למי פחות מתאים?
הונדה סיוויק תתאים לאלו שמחפשים אחר רכב עמיד, מהנה לנהי גה ובעל עיצוב בוגר ומודרני
תת דגמים/צורות
מגיעה בתצורת האצ'בק או סדאן
רמות גימור
שווקה בכמה רמות גימור. כבר מגרסאות הכניסה הכילה רשימת אבזור נדיבה למדיי הכללה פריטים כמו מולטימדיה 7'' עם אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, מערכת שמע עם 8 רמקולים, חלונות כהים מאחור, בקרת אקלים, פנסי LED, חישוקים קלים 17'', מצלמת רוורס, מושבים קדמיים מחוממים עם כוונון חשמלי לתמיכת מתניים לנהג, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים ועוד. רמות הגימור הבכירות יותר (ובהן הטייפ R) הוסיפו פריטים כמו מערכת שמע משודרגת עם 12 רמקולים, מתלים אדפטיביים, מערכות בטיחות נוספות כמו התרעה על רכב בשטח מת, חלון גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד ועוד. בנוסף על כל אלו לטייפ R הייתה רשימת אבזור נוספת הכללה אבזור כמו דיפרנציאל מוגבל החלקה, מערכת פליטה ייחודית, ריפודי עור משולבים אלקנטרה, חישוקי 20'', ספוילר אחורי, תאורת אווירה ועוד
מכירות
בשנת 2020 נמכרו 537 רכבי הונדה סיוויק. להונדה סיוויק יש 3 תת גרסאות שנמכרו : סיוויק האצ'בק (524 מכירות), סיוויק Type R האצ'בק (4 מכירות), סיוויק סדאן (1 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (ספורט 1.5 ליטר) נמכרו 396 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור ספורט 1.5 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור ספורט 1.5 ליטר בשנת 2020 היה 145,900 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של הונדה סיוויק הוא מאיר. רמת הגימור ספורט 1.5 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
חדשות ועדכונים
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
15.5 קילומטר לליטר
2.9 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,774 ₪ עלות דלק שנתית
1,067 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
אגרת רישוי וביטוחים
2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,400 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהמשפחתית
- צורההאצ'בק
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועבנזין טורבו
- הילוכיםאוטומטי רציף 7 הילוכים
- נפח מנוע1,498 סמ"ק
- כוחות סוס182
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצוראנגליה
- מקור יצרןיפן
- תאוצה ל-100 קמ"ש8.4 שניותכמו הממוצע בקטגוריה3.88.411
- הספק מנועים182 כוח סוס3 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה116185435
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)356 ליטר62 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה228418596
- אורך4.52 מטר1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה4.244.534.93
- בסיס גלגלים2.7 מטרכמו הממוצע בקטגוריה2.472.72.92
- מרווח גחון129 מילימטר7 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה122136188
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.4 שניות
מהירות מירבית: 200 קמ"ש
סוג מנוע: בנזין טורבו
הספק מנוע: 182 כוחות סוס ב-6000 סל"ד
מומנט מנוע: 22.4 קג"ם ב-1700 סל"ד
נפח מנוע: 1,498 סמ"ק
מספר בוכנות: 4 בוכנות
מערכת עצור-סע: אין
הילוכים: אוטומטי רציף 7 הילוכים
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
חוות דעת קארזון:
הסיוויק, על כל תצורות המרכב שלה הוצעו בישראל עם אותה מערכת הנעה: מנוע בנזין, טורבו, בנפח 1.5 ליטר, שכבר בעומס נמוך מספקת ביצועים טובים יחסית. הביצועים המתקבלים טובים בהחלט.
מערכת ההנעה של טייפ R מרשימה, אבל לא כמו שחושבים. מנוע הטורבו אינו מלוטש דיו. אמנם ביכולתו לפעול גם בסל"ד גבוה יחסית למקובל במנועים מוגדשים, אולם גודל המגדש מוביל לפעולה אפקטיבית רק מ-2500 סל"ד, כשמתחת לזה לא נוצר הרבה כוח. גם הצליל לא מגרה כמצופה. יחידת ההנעה כן מרשימה ביכולת הורדת הכוח לאספלט, הודות למתלה קדמי במבנה ייחודי (Dual Axis Strut) המאפשר גם הפחתת עומס מגל ההינע (צירייה) וגם קירוב של ציר ההיגוי לכיוון מרכז הגלגל. למערך הזה מתווסף דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה. בורר מצבי הנהיגה מאפשר הפחתה בעוצמת התגבור של ההגה, אלחוש של בקרת היציבות וחידוד של תגובת המצערת. אולם, מדובר במצב שמתאים בעיקר למסלול ולא לכביש ציבורי, לא ניתן לכוון כל פרמטר באופן עצמאי.
קבוצת זיהום: 4 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 7 אינץ'
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אין
חיבור USB: חיבור קדמי ו0 חיבורים אחוריים
חיבור AUX: יש
חוות דעת קארזון:
למערכת השמע המשודרגת בעלת 12 הרמקולים איכות שמע טובה מאוד
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 356 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1203 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.52 מטר
רוחב: 1.8 מטר
גובה: 1.43 מטר
בסיס גלגלים: 2.7 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 17 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 235/45R17
מידות צמיג אחורי: 235/45R17
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: גלגל זמני
משקל כולל: 1,790 קילוגרם
כושר גרירה: 500 ק"ג ללא בלמים. 800 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 129 מילימטר
חוות דעת קארזון:
תא המטען אמנם איננו מרווח בהשוואה לקטגוריה (356 ל') בהאצ'בק, אך פתח ההטענה רחב יחסית ומקל על הכנסת פריטים גדולים, והסף עצמו נמוך ונוח, כך שאפשר להרים ולהוציא חפצים בקלות בלי להרים אותם גבוה