מחירון איסוזו דימקס דאבל קבינה 2011 S 4X4 דיזל 3.0 ליטר דור 1 מתיחת פנים
חוות דעת איסוזו דימקס דאבל קבינה דור 1 מתיחת פנים שנת 2011
מנועים משופרים, חזקים ושקטים יותר (2.5, 3.0 ליטר), עיצוב חיצוני מלוטש ומודרני יותר – פנסי החזית הוחלפו ועוד. איסוזו דימקס דור 1 נחשף ב-01/2002. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-01/2006
יתרונות
ביצועי מנ וע, עיצוב חיצוני, איכות חומרים
חסרונות
בידוד רעשים, נוחות נסיעה, מתלים
למי מתאים?
איסוזו דימקס תתאים למי שמחפש טנדר חזק ובעל מוניטין
למי פחות מתאים?
איסוזו דימקס לא תתאים למי שמתכוון לבצע נסיעות שטח מרובות (בגלל בולמי הזעזועים המקוריים)
בשנת 2011 נמכרו 1,480 רכבי איסוזו דימקס. לאיסוזו דימקס יש 2 תת גרסאות שנמכרו : דימקס דאבל קבינה (1,411 מכירות), דימקס חד קבינה (69 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (S 4X4 דיזל 3.0 ליטר) נמכרו 525 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור S 4X4 דיזל 3.0 ליטר בשנת 2011 היה 206,900 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של איסוזו דימקס הוא UMI. רמת הגימור S 4X4 דיזל 3.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
9 קילומטר לליטר
1.3 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
11,667 ₪ עלות דלק שנתית
1,473 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
אגרת רישוי וביטוחים
3,806 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
6,700 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.
עיצוב: העיצוב מלוטש ומודרני יותר בזכות קו חזית מעודכן הכולל פנסי החזית חדשים
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים גבוהה למקובל בסגמנט וההרכבה הדוקה
בידוד רעשים: בידוד הרעשים לא טוב. רעשי רוח, כביש ומנוע חודרים לתא הנוסעים באופן מורגש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.
מערכות בטיחות מתקדמות
8/0
רמת איבזור בטיחות
2
כריות אוויר
AEB בלימה אוטונומית
ACC בקרת שיוט אדפטיבית
ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
LDWS זיהוי סטיה מנתיב
סיוע בכניסה לצמתים
סיוע במעבר נתיב
היגוי במצבי חירום
BLIS התראת רכב בשטח מת
TSR זיהוי תמרורי תנועה
RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
מצלמת רוורס
חיישני חניה
חניה אוטומטית
מערכת ראיית לילה
זיהוי מצב עייפות
מצב נהג צעיר/חדש
התראה על שכחת ילד במושב אחורי
הכנה למנעול אלכוהול
תאורה אוטומטית
AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
2 כריות אוויר
ביטול כרית אוויר במושב קדמי
SBR התראת חגורת בטיחות
isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
TPMS חיישני לחץ אוויר
ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
ESP בקרת יציבות
EBA סיוע לבלימת חירום
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.
מכירות רכבי איסוזו דימקס בשנת 2011
1,480 רכבי איסוזו דימקס נמכרו בשנת 2011. מובילי המכירות הם: דימקס דאבל קבינה S 4X4 דיזל 3.0 ליטר (525 מכירות), דימקס דאבל קבינה S דיזל 2.5 ליטר ידני (437 מכירות), דימקס דאבל קבינה LS דיזל 3.0 ליטר (233 מכירות), דימקס דאבל קבינה LS 4X4 דיזל 3.0 ליטר (121 מכירות), דימקס חד קבינה S דיזל 2.5 ליטר ידני (64 מכירות), דימקס דאבל קבינה S 4X4 דיזל 2.5 ליטר ידני (63 מכירות), דימקס דאבל קבינה LS 4X4 דיזל 3.0 ליטר ידני (32 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור איסוזו דימקס 2011
איבוד ערך לאיסוזו דימקס
ירידת הערך הממוצעת לאיסוזו דימקס היא 15.1% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 27.8% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 38.8% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
מדדי אמינות לאיסוזו דימקס
רבע מכלי הרכב מסוג איסוזו דימקס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-10.5 שנים. 2 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אי נם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
דגמי טנדר הכי נמכרים בשנת 2011
איסוזו דימקס הוא המודל הכי נמכר בקטגורית טנדר בשנת 2011 עם 1098 מכירות
הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 5 מתוך 5 (4 גולשים)
★★★★★
בן 70 בעל רכב מודל 2023דצמבר, 2024
יתרונות: חזק וחסכוני בדלק אפילו פחות מהקאדי של צ׳מפיון. גדול, מפואר, נוח ומאובזר מעולה. חזק ומהיר גם שהוא עמוס.חסרונות: פשוט אין, רק יתרונות והמוןבעיות שהיו לכם ברכב: ממש לאנקדות לשיפור ברכב: אין מה לשפר הוא פשוט להיטהייתם קונים את הרכב שוב: ברור שכןהרכב מתאים ל: לכל מי שאוהב נוחות, רכב קל לנהיגה, חסכוני וחזק גם בשטח וגם בכביש.
בעל רכב מודל 2018ספטמבר, 2020
יתרונות: אוטו מעולה פרייבט אין אליפות נסיעה מעולה הכל מעולהחסרונות: אין חסרונות רק יתרונות שקט רגוע ללא בעיות אריה על הכביש
בן 47 בעל רכב מודל 2008פברואר, 2025
יתרונות: חזק ועביר בשטח יחסית לטנדר.חסרונות: צריכת דלק ומערכת היגוי גלגלים מתבלהבעיות שהיו לכם ברכב: אחרי 15 שנה ו315000 קמ המנוע התחיל לעשות בעיות. הטיפול השוטף לא זולנקדות לשיפור ברכב: מתלים קשים.הייתם קונים את הרכב שוב: לא. עברנו לפרייבט עדין וחסכוניהרכב מתאים ל: קבלנים בלבד. כאלה שיודעים לטפל ברכב יפה
בן 55 בעל רכב מודל 2010נובמבר, 2022
★★★★★
יתרונות: דגם 3000 סמק מאוד מוצלחחסרונות: נזילות שמןבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו .מלבד הנזילותנקדות לשיפור ברכב: רק מנוע יותר אמין כמו טויוטה היילוקסהייתם קונים את הרכב שוב: לא כי החדשים אינם אמינים כמו הישנים והנפח מנוע קטן יותרהרכב מתאים ל: קבלנים קטנים
בעל רכב מודל 2006נובמבר, 2020
★★★★★
יתרונות: אמין וחזקחסרונות: חלונות ונעילה מרכזית
בן 34 בעל רכב מודל 2004נובמבר, 2020
★★★★★
יתרונות: אמין וחזקבעיות שהיו לכם ברכב: לאנקדות לשיפור ברכב: יותר כוח סוס.יותר נוחותהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: עב ודה