CARZONE
אזור אישי
  • איסוזו
  • דימקס
  • 2024
  • LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר ▾

איסוזו דימקס 2024

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון איסוזו דימקס דאבל קבינה 2024 LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר דור 3

חוות דעת איסוזו דימקס דאבל קבינה דור 3 שנת 2024

הטנדר הפופולרי מבית איסוזו המציע יכולת שטח, כושר העמסה ושימושיות נהדרים. לאורך הדורות זכה למוניטין של רכב עבודה ואף רכב פנאי לנסיעת שטח בסופי שבוע. הטנדר מוצע בתצורת חד קבינה או דאבל קבינה. איסוזו דימקס דור 3 נחשף ב-10/2019 והגיע לישראל ב-12/2020

יתרונות

בידוד רעשים, הנדסת אנוש, אבזור

חסרונות

יחידת ההנעה, נוחות נסיעה, איכות חומרים

למי מתאים?

איסוזו די מקס תתאים לאלו המחפשים טנדר כרכב עבודה שעיקר תכליתו היא הובלה, העמסה, שימושיות ונסיעה בתוואי שטח מאתגרים. אם אתם מחפשים טנדר שיספק גם נוחות נסיעה עדיפה ותא נוסעים איכותי יותר, בדקו את פולקסווגן אמארוק

למי פחות מתאים?

איסוזו די מקס לא מתאים למי שמחפש טנדר ספורטיבי או דינאמי, או למי שמחפש טנדר עם צריכת דלק נמוכה

רמות גימור

האיסוזו די מקס מוצעת בחמש רמות גימור. גרסת הכניסה "S" מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית בלבד (שאר רמות הגימור מגיעות עם תיבה אוטומטית), ומגיעה עם חישוקי ברזל 16 אינץ', מערכות בטיחות אוטונומיות, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך 9 אינץ' עם WAZE ועוד. רמת הגימור "+S" כבר מגיעה עם תיבת הילוכים אוטומטית ועם מרכב דאבל קבינה בלבד. רמת הגימור "+LS" מוסיפה חישוקי אלומיניום 18 אינץ', בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חנייה אחוריים, כוונון גובה למושב הנהג וגם קיפול חשמלי וחימום למראות הצד. רמת הגימור "LS PREMIUM" מוסיפה מערכות בטיחות אקטיביות נוספות ומקיפות יותר, כדוגמת התראה על רכב בשטח מת והתראה על תנועה חוצה מאחור, חיישני חנייה קדמיים, מצלמת רוורס, מערכת הנעה 4X4 עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל אחורית, מערכת מולטימדיה מקורי ת בעלת מסך 7 אינץ' עם Apple Carplay/Android Auto, פנסי LED ועוד. רמת הגימור הבכירה ביותר "LSE PREMIUM" מוסיפה מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך בגודל 9 אינץ', מראה פנימית עם עמעום אוטומטי, גריל בצבע שחור מטאלי ועוד.
לחצו להשוואת רמות גימור איסוזו דימקס 2024

מכירות

בשנת 2024 נמכרו 1,468 רכבי איסוזו דימקס. לאיסוזו דימקס יש 2 תת גרסאות שנמכרו : דימקס דאבל קבינה (1,435 מכירות), דימקס חד קבינה (26 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר) נמכרו 580 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג), חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר. מחיר רכב חדש מרמת גימור LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר בשנת 2024 היה 298,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של איסוזו דימקס הוא UMI. רמת הגימור LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

10.9 קילומטר לליטר
0.6 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
9,633 ₪ עלות דלק שנתית
561פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן (גרסת ההנעה הכפולה עם תיבת הילוכים אוטומטית) עמדה על כ-10.8 ק"מ לליטר, ללא פער ניכר מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

3,806 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
12,600 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    טנדר
  • צורה
    טנדר
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    דיזל
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,898 סמ"ק
  • כוחות סוס
    163
  • הנעה
    partTime 4WD
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    תאילנד
  • מקור יצרן
    יפן
  • הספק מנועים
    163 כוח סוס
    27 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    150190
    310
  • אורך
    5.27 מטר
    9 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    5.075.36
    5.94
  • בסיס גלגלים
    3.13 מטר
    9 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.083.22
    3.76
  • מרווח גחון
    240 מילימטר
    12 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    190252
    310
    מהירות מירבית: 180 קמ"ש
    סוג מנוע: דיזל
    הספק מנוע: 163 כוחות סוס ב-3600 סל"ד
    מומנט מנוע: 36.7 קג"ם ב-2000 סל"ד
    נפח מנוע: 1,898 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים
    סוג הנעה: partTime 4WD
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    הילוך כוח: יש
    דיפרנציאל אחורי: דיפרנציאל עם נעילה
    בקרת ירידה במידרון: יש
    בקרת עליה במדרון: יש
    מערכת יציבות לנגרר: יש
    חוות דעת קארזון:
    הדי מקס מגיעה עם מנוע טורבו דיזל (1.9 ליטר, 163 כ"ס) המספק תאוצה סבירה ומספק יכולת עקיפה טובה (כל עוד נמצאים בטווחי רצועת הכוח) תיבת ההילוכים האוטומטית איטית למדי ולא מזדרזת להעלות את ההילוכים בנסיעת שטח היכולות טובות (בגרסאות ה4X4), עם מהלכי מתלה ארוכים יחסית, הילוכי כוח ונעילת דיפרנציאל אחורית
    קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 7 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    המולטימדיה והסאונד טובים, עם מערכת מולטימדיה מקומית עם צג "9 ומצלמה מקורית
    אורך: 5.27 מטר
    רוחב: 1.87 מטר
    גובה: 1.79 מטר
    בסיס גלגלים: 3.13 מטר
    רדיוס סיבוב: 6.25 מטר
    נפח מיכל דלק: 76 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 265/60R18
    מידות צמיג אחורי: 265/60R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
    גלגל חלופי: גלגל בגודל מלא
    משקל עצמי: 2,020 קילוגרם
    משקל העמסה: 1,080 קילוגרם
    משקל כולל: 3,100 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 3,500 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 240 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען גדול ומרווח, עם נפח הטענה של מעל טון. תא המטען נוח לשימוש הודות לדלת אחורית גדולה ולרצפה שטוחה בהשוואה לפולקסווגן אמארוק למשל הדי מקס (בתצורת הקבינה הכפולה) קצר ב- 9.7 ס"מ, צר ב-4.7 ס"מ, נמוך ב- 9.4 ס"מ ובעל בסיס גלגלים קצר ב-14.5ס"מ. משטח ההעמסה שימושי ובעל כושר העמסה נהדר
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: עור
    מושב נהג: כיוון חשמלי
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 4
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה ערפל קדמית: לד
    תאורה ערפל אחורית: אין
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה בלבד
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני של הרכב מחוספס למדי ומשדר אגרסיביות אופיינית לטנדר העיצוב הפנימי עושה שימוש בקווים נקיים, עם מסך מולטימדיה גדול במרכז הדשבורד, עם פסנתר לחצנים מתחתיה ופתחי מיזוג אנכיים
    מנוע: הדי מקס מגיעה עם מנוע טורבו דיזל (1.9 ליטר, 163 כ"ס) המספק תאוצה סבירה ומספק יכולת עקיפה טובה (כל עוד נמצאים בטווחי רצועת הכוח)
    הילוכים: תיבת ההילוכים האוטומטית איטית למדי ולא מזדרזת להעלות את ההילוכים בנסיעת שטח היכולות טובות (בגרסאות ה4X4), עם מהלכי מתלה ארוכים יחסית, הילוכי כוח ונעילת דיפרנציאל אחורית
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן (גרסת ההנעה הכפולה עם תיבת הילוכים אוטומטית) עמדה על כ-10.8 ק"מ לליטר, ללא פער ניכר מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות עבדו כמצופה
    מבחני בטיחות: הרכב זכה לציון גבוה של חמישה כוכבים במבחן הבטיחות של יורו NCAP
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים סבירה, עם ריבוי משטחי פלסטיקה נוקשה שאינם מספקים תחושת פרימיום איכות ההרכבה טובה מאוד
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה מאוד, ישנם כפתורים פיזיים וברורים לכל פונקציה שקל להסתגל אליהם
    מולטימדיה: המולטימדיה והסאונד טובים, עם מערכת מולטימדיה מקומית עם צג "9 ומצלמה מקורית
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש טובה לקטגוריה, האחיזה גבוהה גם בנסיעה בכביש מפותל, ואף כמעט ולא קיים תת היגוי או רכינה גדולה מידי של המרכב
    נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה הבינעירונית אינה טובה, הרכב קופצני מאוד על גבי כביש גלי ומרגיש עסוק למדי בעת מעבר על שיבושים בכביש נוחות הנסיעה העירונית אינה טובה גם היא, בעיקר בשל מידותיו של הרכב שמקשות על התימרון בתוואי עירוני ובכניסה לחניות
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב מאוד לקטגוריה, אם כי ניתן יהיה לשים לב לרעשי רוח מכיוון מראות הצד במהירויות גבוהות
    תא מטען: תא המטען גדול ומרווח, עם נפח הטענה של מעל טון. תא המטען נוח לשימוש הודות לדלת אחורית גדולה ולרצפה שטוחה
    מימדי הרכב: בהשוואה לפולקסווגן אמארוק למשל הדי מקס (בתצורת הקבינה הכפולה) קצר ב- 9.7 ס"מ, צר ב-4.7 ס"מ, נמוך ב- 9.4 ס"מ ובעל בסיס גלגלים קצר ב-14.5ס"מ. משטח ההעמסה שימושי ובעל כושר העמסה נהדר
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה בשל סף כניסה רחב וגובה טוב, והמרווח טוב מאוד. המושבים עצמם נוחים ותומכים לאורך זמן, אך עם זאת קשים מאוד ומספקים תנוחת ישיבה גבוהה הכניסה למושבי השורה השנייה נוחה, אך מרווח הראש והרגליים סבירים. ליושבים בצדדים- המושבים מעט עוטפים מהמקובל אך יכילו שני נוסעים ללא תחושת צפיפות. שלושה מבוגרים עשויים לחוות צפיפות, במיוחד הנוסע שישב במרכז בשל תעלת ההינע ופתחי האוורור שמפריעים למרחב הרגליים
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב לפנים ולצדדים, אך מעט מוגבל לאחור בשל משטח הטעינה
    אמינות ובעיות ידועות: האמינות של איסוזו די מקס טובה, עם מוניטין מוצק
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/4
רמת איבזור בטיחות
8
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 8 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות עבדו כמצופה הרכב זכה לציון גבוה של חמישה כוכבים במבחן הבטיחות של יורו NCAP
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2022)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
5/5 (שנת בחינה - 2020)
יורו NCAP
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי איסוזו דימקס בשנת 2024

1,468 רכבי איסוזו דימקס נמכרו בשנת 2024. מובילי המכירות הם: דימקס דאבל קבינה LS פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר (580 מכירות), דימקס דאבל קבינה S פלוס 4X4 דיזל 1.9 ליטר (334 מכירות), דימקס דאבל קבינה LS פלוס דיזל 1.9 ליטר (255 מכירות), דימקס דאבל קבינה LSE פרימיום 4X4 דיזל 1.9 ליטר (239 מכירות), דימקס דאבל קבינה S דיזל 1.9 ליטר ידני (27 מכירות), דימקס חד קבינה S דיזל 1.9 ליטר ידני (26 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור איסוזו דימקס 2024

איבוד ערך לאיסוזו דימקס

ירידת הערך הממוצעת לאיסוזו דימקס היא 15.1% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 27.8% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 38.8% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לאיסוזו דימקס

רבע מכלי הרכב מסוג איסוזו דימקס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-10.5 שנים. 2 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

האמינות של איסוזו די מקס טובה, עם מוניטין מוצק
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי טנדר הכי נמכרים בשנת 2024

איסוזו דימקס במקום השני במספר המכירות בשנת 2024 בקטגורית טנדר עם 1229 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על איסוזו דימקס

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 5 מתוך 5 (4 גולשים)

בן 70 בעל רכב מודל 2023דצמבר, 2024
יתרונות: חזק וחסכוני בדלק אפילו פחות מהקאדי של צ׳מפיון. גדול, מפואר, נוח ומאובזר מעולה. חזק ומהיר גם שהוא עמוס.חסרונות: פשוט אין, רק יתרונות והמוןבעיות שהיו לכם ברכב: ממש לאנקדות לשיפור ברכב: אין מה לשפר הוא פשוט להיטהייתם קונים את הרכב שוב: ברור שכןהרכב מתאים ל: לכל מי שאוהב נוחות, רכב קל לנהיגה, חסכוני וחזק גם בשטח וגם בכביש.
בעל רכב מודל 2018ספטמבר, 2020
יתרונות: אוטו מעולה פרייבט אין אליפות נסיעה מעולה הכל מעולהחסרונות: אין חסרונות רק יתרונות שקט רגוע ללא בעיות אריה על הכביש
בן 47 בעל רכב מודל 2008פברואר, 2025
יתרונות: חזק ועביר בשטח יחסית לטנדר.חסרונות: צריכת דלק ומערכת היגוי גלגלים מתבלהבעיות שהיו לכם ברכב: אחרי 15 שנה ו315000 קמ המנוע התחיל לעשות בעיות. הטיפול השוטף לא זולנקדות לשיפור ברכב: מתלים קשים.הייתם קונים את הרכב שוב: לא. עברנו לפרייבט עדין וחסכוניהרכב מתאים ל: קבלנים בלבד. כאלה שיודעים לטפל ברכב יפה
בן 55 בעל רכב מודל 2010נובמבר, 2022
יתרונות: דגם 3000 סמק מאוד מוצלחחסרונות: נזילות שמןבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו .מלבד הנזילותנקדות לשיפור ברכב: רק מנוע יותר אמין כמו טויוטה היילוקסהייתם קונים את הרכב שוב: לא כי החדשים אינם אמינים כמו הישנים והנפח מנוע קטן יותרהרכב מתאים ל: קבלנים קטנים
בעל רכב מודל 2006נובמבר, 2020
יתרונות: אמין וחזקחסרונות: חלונות ונעילה מרכזית
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם איסוזו דימקס? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE