מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר מיני אייסמן חדש
מחירון:
234,900 ₪
חוות דעת מיני אייסמן דור 1 חדש
אייסמן (Aceman) הוא קרוסאובר חשמלי קטן שממוקם מעל המיני קופר החשמלית ומתחת לקאונטרימן. זה הדגם היחיד כיום במותג שהוא חשמלי בלבד ללא אפשרות מקבילה בבנזין. בנוי על פלטפורמת Spotlight המשותפת עם BMW. מיני אייסמן דור 1 נחשף ב-04/2024 והגיע לישראל ב-11/2024
יתרונות
עיצוב, ביצועי מנוע, התנהגות כביש
חסרונות
מרווח בשורה שנייה, תא מטען, הנדסת אנוש
למי מתאים?
תתאים לנהגים שרוצים קרוסאובר חשמלי קטן, מעוצב וממותג, עם תחושת נהיגה שובבה יחסית לצד מפרט אבזור טוב
למי פחות מתאים?
עשוי פחות להתאים לאלו המחפשים קרוסאובר בעל טווח רב במיוחד, תא מטען ענק או כזה בעל נוחות תפעול מירבית
רמות גימור
כבר בגרסת הכניסה "פייבוריט" האייסמן מגיע עם מפרט אבזור עשיר הכולל פריטים כמו מערך חיישני חנייה ומצלמות היקפי, פנסי LED, תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות כהות, גג זכוכית פנורמי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, חישוקי 18'' קלים, מערכת שמע 6 רמקולים, מולטימדיה עם מסך בקוטר 240 מ"מ, גלגל הגה מחומם, עיסוי וזיכרונות למושב הנהג, בורר מצבי נהיגה ועוד. רמת הגימור "פייבורייט פלוס" מוסיפה גם מערכות בטיחות נוספות וחימום מושבים קדמיים
מכירות
מתחילת 2025 נמכרו 45 רכבי מיני אייסמן. מרמת גימור שנבחרה (E קלאסיק חשמלי) עוד לא עלו רכבים לכביש
יבואנים
היבואן הרשמי של מיני אייסמן הוא דלק מוטורס. רמת הגימור E קלאסיק חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,472 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,243 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת אנרגיה
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
בדיקת קארזון:
טווח הנסיעה הריאלי עומד על כ-350 ק"מ בגרסת הסוללה 54.2 קוט"ש
מפרט טכני
- קטגוריהSUV קטן פרימיום
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- הנעהאחורית
- מקור יצרןאנגליה
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)300 ליטר70 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה300370460
- אורך4.08 מטר15 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה4.084.234.45
מנוע, הילוכים וביצועים
סוג מנוע: חשמלי
הילוכים: תמסורת הפחתה
סוג הנעה: אחורית
חוות דעת קארזון:
יחידת ההנעה מספקת יכולת תאוצה טובה עם תגובות ביניים לא רעות גם כן, ותרגיש זריזה ברוב המצבים
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 300 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1005 ליטר
אורך: 4.08 מטר
רוחב: 1.75 מטר
גובה: 1.51 מטר
חוות דעת קארזון:
תא המטען בנפח 300 ל׳ קטן יחסית לקטגוריה. סף הטענה גבוה ופחות נוח, והשימושיות היומיומית סבירה לזוג עם עד ילד אחד
אבזור
מספר מקומות: 5
מספר דלתות: 5
חוות דעת קארזון
עיצוב: עיצוב החוץ בעל מראה וקווי עיצוב אופייניים לליין היצרן, לצד יחידות תאורה טרפזיות, סבכה אטומה, ידיות שקועות, קשתות שחורות, פסי גגון וחישוקי “18 נאים. הפרופורציות קטנות וחסונות עם ניחוח קליל וצעיר.
עיצוב הפנים צעיר וזורם גם כן, עם מסך עגול גדול במרכז, דיפונים צבעוניים ומתגים בסגנון רטרו
מנוע: יחידת ההנעה מספקת יכולת תאוצה טובה עם תגובות ביניים לא רעות גם כן, ותרגיש זריזה ברוב המצבים
צריכת דלק/חשמל: טווח הנסיעה הריאלי עומד על כ-350 ק"מ בגרסת הסוללה 54.2 קוט"ש
מערכות בטיחות: מערכת הבלימה האוטונומית מעט היסטרית ונוטה להתערב מוקדם מהצפוי
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים טובה, אך לא מצטיינת. ישנ ו שילוב של דיפונים נעימים עם לא מעט אזורים נוקשים במקומות יותר נסתרים. התחושה הכוללת טובה/בינונית, אך לא מעבר. ההרכבה מוצקה למדיי, אך ללא תחושת פרימיום של ממש
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש לא מתעלה. התפעול דרך מסך המולטימדיה יוצר תחושת עומס של פונקציות, עם תגובות איטיות, וריבוי תתי‑תפריטים. כמו כן, אין לוח מחוונים מסורתי או דיגיטלי אלא תצוגה עילית על הדשבורד
התנהגות כביש: ההתנהגות מהנה יחסית, עם שלדה זריזה, היגוי מהיר וכניסה נחושה לפניות. עם זאת, ההיגוי פחות תקשורתי בהשוואה לדגמים האחרים של המותג, וההנעה הקדמית מובילה לתת היגוי ופרפור גלגלים מורגש בעת לחיצה נחושה על הדוושה. כמו כן, עם משקל של 1.8 טון הבלמים עלולים להראות דעיכה בעומס
נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה בעיר נוקשה וקופצנית מהרצוי, והמתלים מרגישים עסוקים במעבר על שיבושים בינוניים ומעלה. עם זאת, התמרון העירוני קל.
בבינעירוני הנוחות משתפרת, והאייסמן מרגיש יותר בוגר, אך על כבישים גליים תנועות המרכב עדיין מסגירות ריסון חלקי
בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב יחסית במהירויות בינוניות/גבוהות, אך עדיין ישנם לעיתים רעשי כביש ורוח שעושים את דרכם לתא הנוסעים באופן מורגש
תא מטען: תא המטען בנפח 300 ל׳ קטן יחסית לקטגוריה. סף הטענה גבוה ופחות נוח, והשימושיות היומיומית סבירה לזוג עם עד ילד אחד
מושבים: המושבים הקדמיים נוקשים אך תומכים, עם כוונון חשמלי ותנוחת ישיבה מעט גבוהה. מאחור, הכניסה מעט פחות נוחה בשל מפתן גבוה, ופתח דלת צר יחסית. כמו כן, המרווח אחורי מייצר תחושה מעט קלסטרופובית מסוימת ולצערנו ניכר גם היעדרם של פתחי מיזוג לאחור.
מאחור המרווח מספק להושבת שני מבוגרים לנסיעות קצרות/ בינוניות, אך יהיה צפוף לשלושה
שדה ראיה: שדה הראייה סביר
מערכות בטיחות מתקדמות
חוות דעת קארזון:
מערכת הבלימה האוטונומית מעט היסטרית ונוטה להתערב מוקדם מהצפוי
מכירות רכבי מיני אייסמן בשנת 2025
45 רכבי מיני אייסמן נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: אייסמן SE Favorite חשמלי (41 מכירות), אייסמן E Favorite חשמלי (4 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מיני אייסמן 2025
דגמי SUV קטן פרימיום הכי נמכרים בשנת 2025
מיני אייסמן במקום השמיני במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV קטן פרימיום עם 45 כלי רכב. במידה ואתם מחפשים אלטרנטיבה בעלת איכות חומרים גבוהה ומוקפדת יותר, בדקו את וולוו EX30 למשל
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006