CARZONE
אזור אישי
  • מזראטי
  • גרקאלה
  • 2024
  • GT 4X4 2.0 ליטר ▾

מזראטי גרקאלה 2024

2025202420232022

מחירון מזראטי גרקאלה 2024 GT 4X4 2.0 ליטר דור 1

אין נתונים זמינים (רכב חדש יחסית עם מעט רכבים למכירה)

חוות דעת מזראטי גרקאלה דור 1 שנת 2024

גרקאלה הוא קרוסאובר פרימיום בגודל בינוני הממוקם מתחת ללבנטה ומכוון להתחרות ישירות בפורשה מקאן, מרצדס GLC, ב.מ.וו X3 ואודי Q5. הוא נבנה על פלטפורמה המשותפת לאלפא רומיאו ג’וליה וסטלביו. ישנה גם גרסא חשמלית מלאה (FOLGORE). מזראטי גרקאלה דור 1 נחשף ב-03/2022 והגיע לישראל ב-08/2022

יתרונות

התנהגות כביש, ביצועי מנוע, איכות חומרים

חסרונות

נוחות נסיעה עירונית, תפעול הממשק, צריכת דלק (להוציא את הגרסא החשמלית)

למי מתאים?

הגרקאלה מתאימה למי שמחפשים קרוסאובר פרימיום עם אופי נהיגה חד, חי ומהנה, המשלב עיצוב איטלקי נאה, תא נוסעים יוקרתי ואבזור עשיר, בלי לוותר על שימושיות יומיומית טובה

למי פחות מתאים?

הגרקאלה פחות מתאימה למי שמצפים לנוחות עירונית רכה במיוחד, או למי שמעדיפים ממשק תפעול קלאסי. כמו כן, במידה ואתם מחפשים אחר נתון צריכת דלק נמוך במיוחד, יתכן שיש אופציות מתאימות יותר

תת דגמים/צורות

מגיעה גם במודל חשמלי מלא (FOLGORE)

רמות גימור

מגיעה בכמה רמות גימור וגרסאות הנעה. כסטנדרט רשימת האבזור מפנקת למדיי עם פריטים כמו חישוקי 20'', מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ועם זיכרונות לנהג, ריפודי עור, תאורת אווירה, פנסי LED MATRIX, דלת תא מטען חשמלית, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3'', מסך מגע 8.8'' לתפעול מערכות הרכב, מולטימדיה 12.3'' עם אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מערכת שמע של SONUS עם 14 רמקולים ועוד. רמות גימור בכירות מוסיפות גם חישוקים גדולים יותר (21''), מושבי ספורט, חבילת גימורים חיצוניים ופנימיים, בקרת אקלים תלת אזורית, מצלמות חנייה היקפיות ועוד
לחצו להשוואת רמות גימור מזראטי גרקאלה 2024

מכירות

בשנת 2024 נמכרו 21 רכבי מזראטי גרקאלה. מרמת גימור שנבחרה (GT 4X4 2.0 ליטר) נמכרו 14 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור GT 4X4 2.0 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים, חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר. מחיר רכב חדש מרמת גימור GT 4X4 2.0 ליטר בשנת 2024 היה 599,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של מזראטי גרקאלה הוא סמל”ת. רמת הגימור GT 4X4 2.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-06-03 השקה מקומית דגם חדש

מזראטי גרקאלה Folgore משווק בישראל: מחיר החל מ- 879,900 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

11.5 קילומטר לליטר
6.4 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
9,130 ₪ עלות דלק שנתית
3,264יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר

אגרת רישוי וביטוחים

5,365 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV בינוני פרימיום
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 8 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,995 סמ"ק
  • הנעה
    AWD
  • גג שמש
    רגיל נפתח
  • ארץ יצור
    איטליה
  • מקור יצרן
    איטליה
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    5.6 שניות
    0.9 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.86.5
    8.9
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    535 ליטר
    10 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    371545
    897
  • אורך
    4.85 מטר
    9 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.244.76
    5.04
  • בסיס גלגלים
    2.9 מטר
    4 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.142.86
    3.01
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 5.6 שניות
    מהירות מירבית: 240 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין טורבו
    הספק מנוע: 300 כוחות סוס ב-5750 סל"ד
    מומנט מנוע: 45.89 קג"ם ב-2000 סל"ד
    נפח מנוע: 1,995 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 8 הילוכים עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: AWD
    סוג בולמים: מתלי אוויר
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: יש
    חוות דעת קארזון:
    בגרסאות GT ו־Modena מותקן מנוע 2.0 ליטר טורבו 4 צילינדרים עם מערכת היברידית קלה 48V, כאשר ההספק עומד על 300 כ"ס ב־GT ועל 330 כ"ס ב־Modena. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF ולהנעה כפולה עם העדפה לשליחת הכח לאחור. הביצועים מצוינים וזמינות הכוח טובה כבר בסל"ד נמוך יחסית. מערכת ה־48V מצמצמת את משך השהיית הטורבו. מעליהן, גרסת Trofeo מצוידת במנוע מוגדש V6 בנפח 3.0 ליטר בהספק 530 כ"ס שמכוון לחובבי ביצועים ספורטיביים טהורים. כמו כן, הגרסא החשמלית המלאה, FOLGORE, מגיעה עם צמד מנועים חשמליים בהספק של 550 כ"ס והנעה כפולה. הביצועים מרשימים וזריזים בכל מצב
    קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    חוות דעת קארזון:
    מערכת השמע מספקת סאונד איכותי ועשיר
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 535 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 535 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: יש
    אורך: 4.85 מטר
    רוחב: 1.95 מטר
    גובה: 1.67 מטר
    בסיס גלגלים: 2.9 מטר
    רדיוס סיבוב: 6.2 מטר
    נפח מיכל דלק: 64 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 20 אינץ'
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: צמיגי אל-תקר run flat
    משקל עצמי: 1,870 קילוגרם
    משקל העמסה: 690 קילוגרם
    משקל כולל: 2,560 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 2,300 ק"ג עם בלמים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען בנפח 535 ליטרים נדיב ביחס לקטגוריה, עם מפתח רחב, דלת חשמלית ויכולת פתיחה באמצעות מחוות רגל במידה וידיכם לא פנויות. המבנה שלו מאורגן ונוח להעמסת ציוד, כך שניתן לומר שהוא מפגין שימושיות טובה
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: עור
    מושב נהג: כיוון חשמלי, מחומם, כולל איוורור
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי, מחומם, כולל איוורור. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: רגיל נפתח
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל עם עמעום אוטומטי למניעת סינוור כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני משלב גריל קדמי קעור גדול עם סמל הקילשון של המותג, קווי גוף מפוסלים ופרופורציות בעלות נוכחות שאינן צעקניות מידי. מאחור בולטות יחידות תאורת לד נאות וארבע יציאות מפלט אמיתיות שמדגישות את האופי הספורטיבי. בפנים מתקבלת אווירה יוקרתית ומודרנית עם ניחוח איטלקי, ושלושה מסכים: לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ’, מסך מולטימדיה מרכזי 12.3 אינץ’ ומסך 8.8 אינץ’ ייעודי לבקרת האקלים. כמו כן תמצאו שעון מרכזי, דיפוני עור, נגיעות מתכת ועץ, ומערכת שמע איכותית מבית Sonus faber. ההגה עבה ובשרני, עם כפתור התנעה ובורר מצבי נהיגה עליו לצד מנופי הילוכים גדולים מאלומיניום
    מנוע: בגרסאות GT ו־Modena מותקן מנוע 2.0 ליטר טורבו 4 צילינדרים עם מערכת היברידית קלה 48V, כאשר ההספק עומד על 300 כ"ס ב־GT ועל 330 כ"ס ב־Modena. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF ולהנעה כפולה עם העדפה לשליחת הכח לאחור. הביצועים מצוינים וזמינות הכוח טובה כבר בסל"ד נמוך יחסית. מערכת ה־48V מצמצמת את משך השהיית הטורבו. מעליהן, גרסת Trofeo מצוידת במנוע מוגדש V6 בנפח 3.0 ליטר בהספק 530 כ"ס שמכוון לחובבי ביצועים ספורטיביים טהורים. כמו כן, הגרסא החשמלית המלאה, FOLGORE, מגיעה עם צמד מנועים חשמליים בהספק של 550 כ"ס והנעה כפולה. הביצועים מרשימים וזריזים בכל מצב
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות עבדו כנדרש
    איכות חומרים והרכבה: האיכות הכללית גבוהה מאוד, עם שימוש בחומרים יוקרתיים כמו עור, עץ ומתכת. התפירה מוקפדת וישנן לא מעט נגיעות מתכת שמעניקות תחושת פרימיום ברורה. שילובי העץ נראים טוב גם כן. התחושה מוצקה, יוקרתית ומלוטשת, עם אווירה איטלקית במובן החיובי של המילה כמובן
    הנדסת אנוש: המערכת בכללותן עשירות באפשרויות ודורשת עקומת הסתגלות ממושכת יחסית. כמו כן, פתיחת הדלתות ובורר ההילוכים נעשים בכפתורים ייעודיים שאמנם יוצרים סדר וניקיון בקונסולה, אך אינם אינטואיטיביים לכולם לפחות בהתחלה. לאחר ההיכרות הראשונית, התפעול נעשה טבעי יותר
    מולטימדיה: מערכת השמע מספקת סאונד איכותי ועשיר
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש היא אחת מנקודות החוזק של הדגם. ההיגוי חד מאוד (עם כ־2 סיבובים מקצה לקצה) ומקנה תגובות מיידיות. השילדה מרוסנת ובטוחה, ומערכת ההנעה הכפולה (שנוטה לשלוח את הכח לאחור) מעניקה אחיזה גבוהה ויכולת לשלוח את הזנב באופן מדוד. ב־Modena הדיפרנציאל האחורי מוגבל ההחלקה מוסיף ליכולת ביציאה מפניות. הבלמים מדויקים ועמידים בפני דעיכה, כך שמתקבלת חוויית נהיגה מהנה, זריזה ומערבת, התואמת את דנ"א המותג
    נוחות נסיעה ותמרון: בתנאי מבחן לגרסאות הבנזין (GT/Modena) נמדדה צריכת דלק משולבת של כ- 7.3 ק"מ לליטר
    בידוד רעשים: במהירויות בינעירוניות מתקבל בידוד ראוי בהחלט, עם שקט יחסי בתא הנוסעים. עם זאת, עדיין חודרים רעשי דרך ורוח במידה מסוימת. מנוע הבנזין מלווה בצליל נעים ובוגר, שחלקו מעובד, אך תורם לאווירת הנהיגה הספורטיבית מבלי להיות מעיק
    תא מטען: תא המטען בנפח 535 ליטרים נדיב ביחס לקטגוריה, עם מפתח רחב, דלת חשמלית ויכולת פתיחה באמצעות מחוות רגל במידה וידיכם לא פנויות. המבנה שלו מאורגן ונוח להעמסת ציוד, כך שניתן לומר שהוא מפגין שימושיות טובה
    מושבים: המושבים הקדמיים נוחים ותומכים מאוד, כשברמות גימור גבוהות יותר הם מוסיפים גם פרופיל תמיכה ספורטיבי ואפשרויות כיוונון רחבות יותר. כבר ב־GT מקבלים חימום וכיוונון חשמלי, אם כי אוורור מושבים אינו זמין בכל הרמות. תנוחת הנהיגה טובה, ההגה נעים לאחיזה והתמיכה הצדית מכוונת לנהיגה דינאמית. מאחור המרחב לשני מבוגרים טוב, עם מקום מכובד לברכיים ולראש. עם זאת, המושב האמצעי פחות נוח בשל תעלת הינע מרכזית גדולה שגוזלת מרווח. הכניסה והיציאה נוחות מלפנים ומאחור
    שדה ראיה: שדה הראייה קדימה מוגבל יחסית בשל קורות A עבות ושטחי חלונות קדמיים וצדיים מצומצמים למדיי. עם זאת מערך המצלמות והחיישנים ההיקפיים (בגרסאות הבכירות), מסייע רבות בתמרון ובחניות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/2
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות עבדו כנדרש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מכירות רכבי מזראטי גרקאלה בשנת 2024

21 רכבי מזראטי גרקאלה נמכרו בשנת 2024. מובילי המכירות הם: גרקאלה GT 4X4 2.0 ליטר (14 מכירות), גרקאלה Modena 4X4 2.0 ליטר (7 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מזראטי גרקאלה 2024

דגמי SUV בינוני פרימיום הכי נמכרים בשנת 2024

מזראטי גרקאלה במקום ה19 במספר המכירות בשנת 2024 בקטגורית SUV בינוני פרימיום עם 21 כלי רכב. במידה ואתם מחפשים אלטרנטיבה בעלת נוחות נסיעה רכה יותר במיוחד בעיר, בדקו את מרצדס GLC למשל

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

יש לכם מזראטי גרקאלה? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE