CARZONE
אזור אישי
  • מיצובישי
  • L200
  • טרייטון
  • 2021
  • דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר ▾

מיצובישי טרייטון 2021

2022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון מיצובישי טרייטון 2021 דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר דור 5 מתיחת פנים

מחיר ממוצע מודעות:
135,400 ₪

חוות דעת מיצובישי טרייטון דור 5 מתיחת פנים שנת 2021

טנדר עבודה קשוח, מחליפו של ההאנטר ולאחר מתיחת הפנים עבר שינוי מקיף, שווק בגרסת דאבל קבינה עם הנעה אחורית או כפולה ותיבה ידנית או אוטומטית. מיצובישי L200 דור 5 נחשף ב-06/2014 והגיע לישראל ב-07/2015. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-07/2019 והגיעה לישראל ב-01/2020

יתרונות

יחידת הנעה, הנדסת אנוש, נוחות נסיעה

חסרונות

אבזור בגרסאות הבסיס, מרווח מאחור, התנהגות כביש

למי מתאים?

מיצובישי טרייטון יתאים למי שמחפש טנדר עבודה קשוח עם יחידת הנעה יעילה, שיפור בנוחות, תוספת מערכות בטיחות חשובה בגרסאות הבכירות ועיצוב מרשים. אם אתם צריכים כושר העמסה וגרירה גבוהים יותר, בדקו את איסוזו D מקס, אם תעדיפו תא נוסעים איכותי ומרווח יותר, בדקו את פולקסווגן אמארוק

רמות גימור

לטרייטון המחודש 5 רמות גימור, לגרסאות "אינבייט" (2X4 ידנית), "אינסטייל" (2X4 אוט') ו"דזרט" (4X4 אוט') אבזור דל. ל"דקאר" (4X4 אוט') בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, מצלמת רוורס, פנסי ערפל, מראות צד מתקפלות, מראה נגד סנוור, חישוקי "18 (במקום "16) ומערך בטיחות הכולל בלימת חירום אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב. ל"דקאר SE" בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור עם חימום במושבים הקדמיים, תאורת לד, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מפתח חכם, ובנוסף התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ומערכת למניעת האצה לא רצויה
לחצו להשוואת רמות גימור מיצובישי L200 2021

מכירות

בשנת 2021 נמכרו 1,949 רכבי מיצובישי L200. מרמת גימור שנבחרה (דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר) נמכרו 1,091 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג). מחיר רכב חדש מרמת גימור דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר בשנת 2021 היה 239,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של מיצובישי L200 הוא כלמוביל. רמת הגימור דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

10.3 קילומטר לליטר
כמו הממוצע בקטגוריה
10,194 ₪ עלות דלק שנתית
לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן עמדה על כ-10 ק"מ לליטר, פער של כ-3% בלבד מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

3,806 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
9,400 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    טנדר
  • צורה
    טנדר
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    דיזל
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים
  • נפח מנוע
    2,268 סמ"ק
  • כוחות סוס
    150
  • הנעה
    AWD
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    תאילנד
  • מקור יצרן
    יפן
  • הספק מנועים
    150 כוח סוס
    40 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    150190
    310
  • אורך
    5.23 מטר
    13 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    5.075.36
    5.94
  • בסיס גלגלים
    3 מטר
    22 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.083.22
    3.76
  • מרווח גחון
    205 מילימטר
    47 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    190252
    310
    סוג מנוע: דיזל
    הספק מנוע: 150 כוחות סוס ב-3500 סל"ד
    מומנט מנוע: 40.8 קג"ם ב-1750 סל"ד
    נפח מנוע: 2,268 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים
    סוג הנעה: AWD
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    הילוך כוח: יש
    גימור ידית הילוכים: עור
    דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
    דיפרנציאל מרכזי: דיפרנציאל עם נעילה
    דיפרנציאל אחורי: דיפרנציאל עם נעילה
    בקרת זחילה: אין
    בקרת שיגור: אין
    בקרת ירידה במידרון: יש
    בקרת עליה במדרון: יש
    מערכת יציבות לנגרר: יש
    חוות דעת קארזון:
    מנוע 2.3 הליטרים (150 כ"ס) מספק ביצועים טובים, כאשר התחושה שהוא פחות עוצמתי מהמנוע הקודם (2.4 ליטר 154 או 181 כ"ס), אך זמינות הכוח טובה בזכות המומנט הבשרני תיבת ההילוכים האוטומטית עודכנה במסגרת מתיחת הפנים וכעת יש לה 6 הילוכים (5 בעבר) והיא פועלת בצורה טובה מאוד
    קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: אין
    בלוטות': דיבורית
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 5.23 מטר
    רוחב: 1.82 מטר
    גובה: 1.78 מטר
    בסיס גלגלים: 3 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.9 מטר
    נפח מיכל דלק: 75 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 16 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 245/70R16
    מידות צמיג אחורי: 245/70R16
    TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
    גלגל חלופי: גלגל בגודל מלא
    משקל עצמי: 1,980 קילוגרם
    משקל העמסה: 1,030 קילוגרם
    משקל כולל: 3,010 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 3,100 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 205 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    מידותיו דומות לאיסוזו D מקס כאשר לאיסוזו כושר העמסה גבוה ב-50-90 ק"ג בלבד וכושר גרירה גבוה בעד 400 ק"ג (בהשוואה לגרסאות האוטומטיות) מהלך המתלה שופר, מה שמסייע לו בתנאי שטח
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מספר דלתות: 4
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: מעלה/מטה בלבד
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: רגיל
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה יום DRL: הלוגן
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: אין
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני עבר מהפך, עם חזית "דיינמיק שילד" האגרסיבית עם גימורי הכרום הזוויתיים, תאורה בשתי קומות, סבכת כרום עליונה וסבכה תחתונה רחבה, הפרופיל מדגיש בתי גלגלים תפוחים ומאחור עודכנו יחידות התאורה עיצוב הפנים שגרתי עם קווים מעוגלים בפתחי המיזוג ובחלקו של הדשבורד מול הנוסע, לצד הגה חדש
    מנוע: מנוע 2.3 הליטרים (150 כ"ס) מספק ביצועים טובים, כאשר התחושה שהוא פחות עוצמתי מהמנוע הקודם (2.4 ליטר 154 או 181 כ"ס), אך זמינות הכוח טובה בזכות המומנט הבשרני
    הילוכים: תיבת ההילוכים האוטומטית עודכנה במסגרת מתיחת הפנים וכעת יש לה 6 הילוכים (5 בעבר) והיא פועלת בצורה טובה מאוד
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן עמדה על כ-10 ק"מ לליטר, פער של כ-3% בלבד מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכת בטיחות מתקדמות קיימות רק מגרסאות ה"דקאר". המערכות שנבחנו פעלו בצורה טובה
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים אינה גבוהה, אך שופרה במסגרת מתיחת הפנים, כמקובל בקטגוריה ומוכוונת לטובת עמידות. איכות ההרכבה טובה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה הודות לשיפור מערך המתלים והבולמים, עם תחושה יציבה יותר בעיקולים לגרסאות ההנעה הכפולה הילוך כוח שמסייע בטיפוס אינטנסיבי, לגרסת הדקאר נעילת דיפרנציאל מרכזי ואחורי. יכולת השטח השתפרה לאחר מתיחת הפנים הודות למהלך מתלה עדיף, אך לא מדובר ברכב שטח ייעודי
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה יותר לעומת הדגם טרום מתיחת הפנים, הכיול רך יחסי, אך קשיחות השלדה מצמצמת את הרעידות, מאחור ישנו מתלה אחורי ובולמי זעזועים חדשים מה שטרם לשיפור הנוחות גם כשהרכב ריק והריסון שופר. התמרון העירוני טוב ביחס לגודלו הנוחות הבין-עירונית טובה גם כן והשתפרה מהדגם היוצא לאור ריסון משופר בכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב מאוד ביחס לטנדר עבודה, עם הפחתה ברעשי הכביש והמנוע
    מימדי הרכב: מידותיו דומות לאיסוזו D מקס כאשר לאיסוזו כושר העמסה גבוה ב-50-90 ק"ג בלבד וכושר גרירה גבוה בעד 400 ק"ג (בהשוואה לגרסאות האוטומטיות) מהלך המתלה שופר, מה שמסייע לו בתנאי שטח
    מושבים: הכניסה לרכב, בגרסאות ההנעה הכפולה, דורשת טיפוס קל. המושבים בעלי תמיכה צידית והנוחות שופרה לעומת הדגם טרום מתיחת הפנים. תנוחת הישיבה גבוהה אך לא תמיד נוחה עקב כוונון מוגבל של ההגה המושב האחורי מציע מרווח טוב לשניים, משענת הגב לא זקופה מדי כך שהישיבה נוחה יחסית, אך המושב עצמו קצר ונמוך ואינו נוח לאורך זמן
    שדה ראיה: שדה הראייה לפנים טוב ואילו לאחור המצב תלוי במבנה הארגז
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה בתקנה מקומית
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכת בטיחות מתקדמות קיימות רק מגרסאות ה"דקאר". המערכות שנבחנו פעלו בצורה טובה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/4 (שנת בחינה - 2015)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי מיצובישי טרייטון בשנת 2021

1,949 רכבי מיצובישי טרייטון נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: טרייטון דזרט 4X4 דיזל 2.3 ליטר (1,091 מכירות), טרייטון דקאר 4X4 דיזל 2.3 ליטר (356 מכירות), טרייטון דקאר SE 4X4 דיזל 2.3 ליטר (322 מכירות), טרייטון אינסטייל דיזל 2.3 ליטר (149 מכירות), טרייטון אינווייט דיזל 2.3 ליטר ידני (31 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מיצובישי L200 2021

איבוד ערך למיצובישי L200

ירידת הערך הממוצעת למיצובישי L200 היא 15.8% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 31% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 41.3% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות למיצובישי L200

רבע מכלי הרכב מסוג מיצובישי L200 יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-1.5 שנים. 11 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על מיצובישי L200

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.4 מתוך 5 (5 גולשים)

בעל רכב מודל 2017ספטמבר, 2020
יתרונות: שנת 2017, 181 כוח פשוט חוויה., 140 אלף קמ 0 תקלות, מומלץ בחום.חסרונות: הדגם דקאר שלי מעולה והמנוע שלו קיים בדגמים החדשים בתאילנד,אוסטרליה ועוד, החדש אכזבה בתקן אירופאי, 150 כס מאכזב., לאור ההילקס החדש שהגיע עם 204 כס אין למיצובישי הרבה סיכוי.
בעל רכב מודל 2009יוני, 2025
יתרונות: אמין, חסכוני יחסית לגודל שלו, אחלה יכולות שמח,מלא מקום העמסה, כמו פרייבט עם בגג' ענק ויכולות שטח.חסרונות: אין לו את השם ופרסטיג' של טויוטה.
בעל רכב מודל 2020ספטמבר, 2020
חסרונות: נפח מנוע קטן ביחס לדגם הקודם, נהגתי ב מיצובישי טרייטון דקר 2017 ורכשתי את הטנדר טרייטון דקר 2020, פשוט מאכזב
בעל רכב מודל 2015יולי, 2024
יתרונות: 9 שנים אצלי, אחלה אוטו חזק 181 כ"ס. נח וטוב בשטח.חסרונות: קופצני בכביש משובש. אין למה להחליף כי דור א' מנצח.
בעל רכב מודל 2016אפריל, 2022
יתרונות: חסכוני. נוח ואמין. שנת 2016 עם 180.000 קמ, אמין ביותר 0 תקלותחסרונות: בולמי זעזועים חלשים .
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם מיצובישי L200? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE