מחירון ניסאן קשקאי 2013 ויזיה 2.0 ליטר דור 1
מחיר ממוצע מודעות:
24,300 ₪
חוות דעת ניסאן קשקאי דור 1 שנת 2013
הדור הראשון של הקשקאי, שהושק בשנת 2006, היה התשובה של ניסאן לצמיחה המשמעותית בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. הדגם יוצר על שלדה מודולרית והוצע עם מבחר מנועי בנזין ודיזל, חלקם עם ה נעה כפולה. עם השנים זכה הקאשקאי לשבחים על יחס עלות-תמורה גבוה והיה מראשוני רכבי הפנאי שהפכו ללהיטים עולמיים, תוך שהוא ממצב את עצמו כרפרנס בקטגוריה ומניע יצרנים נוספים להיכנס לשוק הצומח. הוא ממוצב מעט ניסאן מייקרה ומתחת לדגמים הגדולים יותר כמו ניסאן מוראנו ופאת'פיינדר. ניסאן קשקאי דור 1 נחשף ב-01/2006 והגיע לישראל ב-09/2008
יתרונות
עיצוב, אמינות, נוחות נסיעה
חסרונות
ביצועי מנוע, בידוד רעשים, איכות חומרים
למי מתאים?
ניסאן קשקאי יתאים במיוחד למשפחות קטנות או לזוגות שמחפשים רכב פרקטי, מרווח ונעים לנסיעה, עם תנוחת ישיבה גבוהה ותחושת ביטחון אך שאינם זקוקים לרכב שטח אמיתי. הוא אידיאלי גם למי שמבצעים נסיעות עירוניות ובינעירוניות ורוצים רכב המספק נוחות טובה
למי פחות מתאים?
ניסאן קשקאי עשוי שלא להתאים לאלו ש זקוקים לרכב משפחתי בעל מרחב פנימי ותא מטען גדולים במיוחד, כמו משפחות גדולות או כאלו שמרבים לנסוע עם הרבה ציוד או עגלות. כמו כן, הקשקאי לא יתאים גם למי שמחפשים ביצועים זריזים במיוחד, חוויית נהיגה דינמית, או יכולות שטח אמיתיות
רמות גימור
שווקה בשלוש רמות גימור. גרסת הכניסה "ויזיה" הגיעה עם מערכת שמע בסיסית, חלונות חשמליים, מיזוג וחישוקי פלדה עם צלחות נוי. ה"אסנטה" הוסיפה פריטים כמו חישוקי סגסוגת, חיישני חנייה, מזגן דיגיטלי, מראות מתקפלות חשמלית וגימורים נוספים. הגרסא הבכירה "טקנה" הוסיפה גג שמש פנורמי, כיוון חשמלי למושב הנהג, חיישני גשם ואורות ואבזור בטיחות משודרג
מכירות
בשנת 2013 נמכרו 2,028 רכבי ניסאן קשקאי. לניסאן קשקאי יש 2 תת גרסאות שנמכרו : קשקאי (1,590 מכירות), קשקאי+2 (438 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (ויזיה 2.0 ליטר) נמכרו 573 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור ויזיה 2.0 ליטר בשנת 2013 היה 163,000 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של ניסאן קשקאי הוא פריסבי. רמת הגימור ויזיה 2.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
חדשות ועדכונים
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
10.9 קילומטר לליטר
6.2 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
9,633 ₪ עלות דלק שנתית
3,493 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
אגרת רישוי וביטוחים
2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
2,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהSUV קומפקטי
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועבנזין אטמוספרי
- הילוכיםאוטומטי רציף 6 הילוכים
- נפח מנוע1,997 סמ"ק
- כוחות סוס140
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצוראנגליה
- מקור יצרןיפן
- תאוצה ל-100 קמ"ש10.7 שניות1.6 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה4.99.112
- הספק מנועים140 כוח סוס43 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה122183347
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)410 ליטר82 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה150492820
- אורך4.33 מטר18 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה4.174.514.79
- בסיס גלגלים2.63 מטר6 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה2.592.692.91
- מרווח גחון188 מילימטר3 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה126185230
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 10.7 שניות
מהירות מירבית: 183 קמ"ש
סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
הספק מנוע: 140 כוחות סוס ב-6000 סל"ד
מומנט מנוע: 20 קג"ם ב-4800 סל"ד
נפח מנוע: 1,997 סמ"ק
מספר בוכנות: 4 בוכנות
מערכת עצור-סע: אין
הילוכים: אוטומטי רציף 6 הילוכים
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: אין
גימור ידית הילוכים: פלסטיק
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
ביצועי המנוע אינם מהחזקים בקטגוריה. המנוע, בנפח של 2.0 ליטר, מספק כוח סביר לנסיעה עירונית ורגועה, אך פחות מתאים לנסיעה דינמית או לעקיפות מהירות. התאוצה איטית יחסית, במיוחד עם תיבת ההילוכים האוטומטית, והרכב מרגיש לעיתים מעט כבד או עצל בעליות ובעומס מלא. זה מתאים למי שמחפש רכב נוח ליום־יום ולא שם דגש על ביצועים ספורטיביים
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 410 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1513 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.33 מטר
רוחב: 1.78 מטר
גובה: 1.62 מטר
בסיס גלגלים: 2.63 מטר
רדיוס סיבוב: 5.3 מטר
נפח מיכל דלק: 65 ליטר
סוג ג'אנטים: פלדה
גודל ג'אנט: 16 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 215/65R16
מידות צמיג א חורי: 215/65R16
TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
גלגל חלופי: גלגל זמני
משקל עצמי: 1,378 קילוגרם
משקל העמסה: 582 קילוגרם
משקל כולל: 1,960 קילוגרם
כושר גרירה: 685 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 188 מילימטר
חוות דעת קארזון:
תא המטען מציע נפח בינוני יחסית לרכבי הפנאי הקומפקטיים, כ-410 ליטר בגרסת חמישה מושבים. הוא שימושי ונוח להעמסה עם מפתח רחב ורצפה נמוכה, אך אינו מהמרווחים בקטגוריה. קיפול המושבים האחוריים מגדיל משמעותית את נפח ההטענה, כך שהוא מתאים בהחלט לצרכים יומיומיים של משפחה קטנה, אך פחות למי שמרבה להוביל ציוד רב או זקוק למקום רב במיוחד
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: בד
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: ללא
חיישן גשם: אין
חלונות אחורים כהים: אין
מראה מרכזית: רגילה
מראות צד: כיוון חשמלי
קיפול חשמלי למראות צד: אין
לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: פלסטיק
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: רגיל
תאורה קדמית: הלוגן
תאורה אחורית: הלוגן
תאורת אווירה : אין
בלם חניה: בלם חניה רגיל
מצלמות חניה: אין
חיישני קירבה: אין
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני היה חדשני וייחודי לתקופתו, הוא בעל שילוב של קווים זורמים וקשוחים כאחד, שמספקים מראה מודרני לקרוסאובר ופחות מראה של רכב שטח מסורתי. לגרסה זו גובה נדיב יחסית למכונית משפחתית רגילה, קשתות גלגלים מודגשות, גריל קדמי רחב ויחידות תאורה גדולות שמקנות לו נוכחות בולטת על הכביש, אך יחד עם זאת קווים עגלגלים שאפשרו לו להשתלב היטב גם בסביבה עירונית.
בתא הנוסעים, הקשקאי הציע עיצוב פנימי פשוט, נקי ופרקטי. סביבת הנהג בנויה בקווים רכים ומעט שמרניים, עם לוח מחוונים ברור ותפעול קליל של הפקדים השונים
מנוע: ביצועי המנוע אינם מהחזקים בקטגוריה. המנוע, בנפח של 2.0 ליטר, מספק כוח סביר לנסיעה עירונית ורגועה, אך פחות מתאים לנסיעה דינמית או לעקיפות מהירות. התאוצה איטית יחסית, במיוחד עם תיבת ההילוכים האוטומטית, והרכב מרגיש לעיתים מעט כבד או עצל בעליות ובעומס מלא. זה מתאים למי שמחפש רכב נוח ליום־יום ולא שם דגש על ביצועים ספורטיביים
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה נחשבת בינונית בלבד ביחס לקטגוריה. רוב חלקי הפנים עשויים פלסטיק קשיח ומעט פשוט, במיוחד בדגמים הבסיסיים. ישנם אזורים שאינם מרופדים או מצופים בחומרים רכים, וזה מורגש בעיקר בדלתות ובמרכז הדשבורד.
גם איכות ההרכבה לא תמיד אחידה. בחלק מהרכבים ניתן להבחין בשחיקה מהירה יחסית של חומרים, ולעיתים הופעה של קרקושים וחריקות קטנות לאחר מספר שנות שימוש, בעיקר בכבישים משובשים. התאמת החלקים סבירה, אבל פחות מוקפדת מאשר במתחרים יפניים אחרים
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה למדיי. הפקדים ממוקמים בהיגיון, תפעול מערכות הרכב נוח וברור, ושדה הראייה רחב. עם זאת, איכות חלק מהמתגים בסיסית ויש מעט תאי אחסון
התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה ויציבה, אך לא ספורטיבית במיוחד. הרכב מרגיש צפוי וקל לשליטה, גם בפניות ובתמרונים חדים, והאחיזה סבירה לרוב תנאי הדרך. ההיגוי קל ונעים בעיר, אך מעט חסר תחושה במהירויות גבוהות. מרכב מוגבה גורם לנטיית גוף מסוימת בסיבובים, אך לא ברמה שמרתיעה או מסכנת. בסיכום, התנהגות הכביש טובה לנהיגה יומיומית ושקטה, אך פחות מתאימה למי שמחפש חוויית נהיגה דינמית
נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה טובה בהחלט, במיוחד בעיר ובנסיעות רגועות. המתלים מצליחים לספוג היטב את מרבית השיבושים והפסי ההאטה, והישיבה המוגבהת מוסיפה לתחושת הנוחות. עם זאת, בכבישים משובשים מאוד מורגשת קפיציות מסוימת והרכב פחות מבודד מרעשים לעומת מתחרים יקרים יותר. בסך הכול, מדובר ברכב נעים ונוח לנסיעה יומיומית בישראל
בידוד רעשים: בידוד הרעשים אינו מהחזקים בקטגוריה. שומעים רעשי רוח מהמראות והדלתות כבר במהירות בינונית, וגם רעשי כביש ומנוע חודרים אל תא הנוסעים, במיוחד בנסיעה מהירה או בעליות. זה בולט בעיקר לעומת דגמים יפניים מתחרים, שמציעים לרוב בידוד טוב יותר
תא מטען: תא המטען מציע נפח בינוני יחסית לרכבי הפנאי הקומפקטיים, כ-410 ליטר בגרסת חמישה מושבים. הוא שימושי ונוח להעמסה עם מפתח רחב ורצפה נמוכה, אך אינו מהמרווחים בקטגוריה. קיפול המושבים האחוריים מגדיל משמעותית את נפח ההטענה, כך שהוא מתאים בהחלט לצרכים יומיומיים של משפחה קטנה, אך פחות למי שמרבה להוביל ציוד רב א ו זקוק למקום רב במיוחד
מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה מאוד בזכות גובה הרכב ותנוחת הישיבה הגבוהה, כך שאין צורך להתכופף יתר על המידה כמו ברכב פרטי או לטפס כמו ברכב שטח גדול. גם הכניסה למושבים האחוריים קלה בזכות פתיחת דלת רחבה יחסית, אם כי המפתח מעט צר ביחס לכמה מתחרים.
המושבים הקדמיים עצמם תומכים, עם אפשרות כיוון טובה ומיקום נוח שמספק שדה ראייה רחב ובטוח. מאחור יושבים שני מבוגרים בנוחות סבירה, עם מרווח טוב יחסית לברכיים ולראש, אך שלושה מבוגרים ירגישו שם צפוף – בעיקר ברוחב. המושבים האחוריים בנויים לשימוש יום־יומי של משפחה קטנה ומציעים ישיבה טובה, אך הם בסיסיים יחסית באבזור ותחושה
שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים
אמינות ובעיות ידועות: האמינות נחשבת טובה למדיי
מערכות בטיחות מתקדמות
8/0
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי סטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- BLIS התראת רכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה
- חניה אוטומטית
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 6 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
מכירות רכבי ניסאן קשקאי בשנת 2013
2,028 רכבי ניסאן קשקאי נמכרו בשנת 2013. מובילי המכירות הם: קשקאי ויזיה 2.0 ליטר (573 מכירות), קשקאי ויזיה 1.6 ליטר ידני (514 מכירות), קשקאי+2 אסנטה 4X4 2.0 ליטר 7 מושבים (400 מכירות), קשקאי אסנטה 2.0 ליטר (321 מכירות), קשקאי אסנטה 1.6 ליטר ידני (131 מכירות), קשקאי+2 טקנה 4X4 2.0 ליטר 7 מושבים (38 מכירות), קשקאי טקנה 2.0 ליטר (32 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן קשקאי 2013
איבוד ערך לניסאן קשקאי
ירידת הערך הממוצעת לניסאן קשקאי היא 14.5% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 30.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 47.5% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'