CARZONE
אזור אישי
  • ניסאן
  • קשקאי
  • 2022
  • טקנה 1.3 ליטר ▾

ניסאן קשקאי 2022

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון ניסאן קשקאי 2022 טקנה 1.3 ליטר דור 3

מחיר ממוצע מודעות:
132,200 ₪

חוות דעת ניסאן קשקאי דור 3 שנת 2022

רכב פנאי קומפקטי, מתמקם בין ניסאן ג'וק לאקס טרייל הגדול וחולק פלטפורמה ומנועים עם רנו אוסטרל. ניסאן קשקאי דור 3 נחשף ב-02/2021 והגיע לישראל ב-08/2021. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2024 והגיעה לישראל ב-08/2024

יתרונות

מרווח מאחור, הנדסת אנוש, נוחות נסיעה

חסרונות

בידוד רעשים, צריכת דלק, שדה ראייה לאחור

למי מתאים?

ניסאן קשקאי יתאים למי שמחפש רכב פנאי שימושי למשפחה, מאובזר ונוח. אם צריכת דלק חשובה לכם, בדקו את גרסאות הדיזל של המתחרים כמו קיה ספורטאז' למשל או טויוטה קורולה קרוס ההיברידית
לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן קשקאי 2022

מכירות

בשנת 2022 נמכרו 1,383 רכבי ניסאן קשקאי. מרמת גימור שנבחרה (טקנה 1.3 ליטר) נמכרו 431 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור טקנה 1.3 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור טקנה 1.3 ליטר בשנת 2022 היה 196,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של ניסאן קשקאי הוא פריסבי. רמת הגימור טקנה 1.3 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-08-07 השקה מקומית מתיחת פנים

ניסאן קשקאי המעודכן 2024: מחיר החל מ-176,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

15.9 קילומטר לליטר
1.2 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,604 ₪ עלות דלק שנתית
464יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.3 ליטר עמדה על כ-11 ק"מ לליטר, פער של כ-29% מנתוני היצרן צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסה ההיברידית 1.5 ליטר עמדה על כ-13.5 ק"מ לליטר, פער של כ-27% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,600 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,332 סמ"ק
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    פנורמי לא נפתח
  • ארץ יצור
    אנגליה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    9.2 שניות
    0.1 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    479 ליטר
    13 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    150492
    820
  • אורך
    4.43 מטר
    8 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.67 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
  • מרווח גחון
    180 מילימטר
    5 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    126185
    230
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 9.2 שניות
    מהירות מירבית: 199 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין טורבו
    הספק מנוע: 156 כוחות סוס ב-5500 סל"ד
    מומנט מנוע: 27.53 קג"ם ב-1800 סל"ד
    נפח מנוע: 1,332 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי רציף עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    מנוע ה-1.3 ליטר (156 כ"ס) מספק ביצועים זריזים, פעולתו חלקה וזמינות הכוח טובה אך הוא לא מרגיש עוצמתי, כך שבתאוצות ביניים התחושה ליניארית יותר המנוע ההיברידי 1.5 ליטר (190 כ"ס) מספק ביצועים טובים יותר, אם כי לא פעם נדרש לעורר את מנוע הבנזין שמשמש למעשה כגנרטור הטוען את המנוע החשלי שמניע את הרכב בפועל התיבה הרציפה מסייעת לניצול כוחו של המנוע, והיא אינה רועשת בגרסה ההיברידית התמסורת ישירה מאחר והמנוע החשמלי הוא המניע את הגלגלים
    קבוצת זיהום: 11 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 479 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: יש
    אורך: 4.43 מטר
    רוחב: 1.84 מטר
    גובה: 1.63 מטר
    בסיס גלגלים: 2.67 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.55 מטר
    נפח מיכל דלק: 55 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 19 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 235/50R19
    מידות צמיג אחורי: 235/50R19
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,505 קילוגרם
    משקל העמסה: 480 קילוגרם
    משקל כולל: 1,985 קילוגרם
    כושר גרירה: 725 ק"ג ללא בלמים. 1,800 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 180 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 30,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    בהשוואה לדור הקודם, הדור השלישי של הקשקאי ארוך ב-3.1 ס"מ, רחב ב-2.9 ס"מ, גבוה ב-3.5 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-1.9 ס"מ, ותא המטען גדול ב-49-74 ליטר (בהתאם לרמת הגימור) תא המטען שימושי בכל רמות הגימור (504 ליטר בגרסת הכניסה או 479 ליטר בשאר רמות הגימור), עם מפתח רחב, סף ההעמסה נמוך ומדף חלוקה שגם יכול ליצור מחיצה (פרט לגרסת הכניסה)
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: משולב עור-בד
    מושב נהג: כיוון חשמלי
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: פנורמי לא נפתח
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: יש
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, עם הפניה לכיוון סיבוב, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת 360
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני אלגנטי ופחות קשוח, עם חזית בעלת סבכת ה-V הגדולה והמוכרת של ניסאן, יחידות תאורה מחודדות, כונסי אוויר זוויתיים ופרופיל פנאי הכולל חצאיות ובתי גלגלים מושחרים ומסילות גג, מאחור הוא שגרתי יותר כשהפנסים שולחים "זרועה" עמוק לתוך הכנף האחורית עיצוב הפנים ממשיך את הקו האלנגטי, עם דשבורד בעל קווים ארוכים יחיסת ושילובי צבעים, ידית הילוכים אלקטרונית קטנה ומסך מולטימדיה צף
    מנוע: מנוע ה-1.3 ליטר (156 כ"ס) מספק ביצועים זריזים, פעולתו חלקה וזמינות הכוח טובה אך הוא לא מרגיש עוצמתי, כך שבתאוצות ביניים התחושה ליניארית יותר המנוע ההיברידי 1.5 ליטר (190 כ"ס) מספק ביצועים טובים יותר, אם כי לא פעם נדרש לעורר את מנוע הבנזין שמשמש למעשה כגנרטור הטוען את המנוע החשלי שמניע את הרכב בפועל
    הילוכים: התיבה הרציפה מסייעת לניצול כוחו של המנוע, והיא אינה רועשת בגרסה ההיברידית התמסורת ישירה מאחר והמנוע החשמלי הוא המניע את הגלגלים
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.3 ליטר עמדה על כ-11 ק"מ לליטר, פער של כ-29% מנתוני היצרן צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסה ההיברידית 1.5 ליטר עמדה על כ-13.5 ק"מ לליטר, פער של כ-27% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה, אך שימו לב שאת הסיוע האקטיבי לבקרת הסטייה מנתיב ואת התרעת הרכב בשטח מת יש להפעיל בכל הנעה ובנוסף לאחר התערבות בקרת היציבות היא תנתק את הסיוע האקטיבי ושוב יהיה צורך להפעילו מחדש
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים טובה בעיקר בחלקו העליון של תא הנוסעים עם דיפוני גומי עבה ועור, מתחת לכך ישנה פלסטיקה נוקשה. איכות ההרכבה טובה גם היא
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה, קל להתאקלים לרכב, רק נציין כי פתחי המיזוג במרכז ממוקמים נמוך ולא תמיד קל לכוון אותם אל עבר הפנים למשל
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה מאוד בזכות אחיזה טובה לצד היזון חוזר מספק מההגה והשלדה, והוא אינו מרגיש ספורטיבי
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה עם יכולת ספיגה טובה של שיבושים שונים, כאשר אלו החדים יעברו שיכוך מסוים הנוחות הבין-עירונית טובה גם היא, עם ריסון טוב בכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים אינו מצטיין, כאשר בידוד רעשי הרוח טוב אך רעשי כביש חודרים כבר במהירות עירונית ומתגברים ככל שהמהירות עולה
    מימדי הרכב: בהשוואה לדור הקודם, הדור השלישי של הקשקאי ארוך ב-3.1 ס"מ, רחב ב-2.9 ס"מ, גבוה ב-3.5 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-1.9 ס"מ, ותא המטען גדול ב-49-74 ליטר (בהתאם לרמת הגימור) תא המטען שימושי בכל רמות הגימור (504 ליטר בגרסת הכניסה או 479 ליטר בשאר רמות הגימור), עם מפתח רחב, סף ההעמסה נמוך ומדף חלוקה שגם יכול ליצור מחיצה (פרט לגרסת הכניסה)
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, מרווח הראש אינו מצטיין עקב הגג הפנורמי ומרווח הרגליים מוגבל ע"י הקונסולה המרכזית ומשענת היד. תנוחת הישיבה גבוהה והמושבים נוחים הכניסה למושב האחורי נוחה מאוד בזכות מפתח דלת רחב מאוד, המרווח טוב מאוד ושלושה מבוגרים יוכלו להיכנס כאן, אך הנוסע במרכז יתמודד עם תעלת הינע בולטת. שימו לב כי פתחי מיזוג לאחור לא קיימים בגרסת הכניסה
    שדה ראיה: שדה הראייה לפנים טוב מאוד, אך מוגבל לאחור עקב שמשה אחורית צרה וקורות אחוריות עבות כשחלונות הצד המשולשים קטנים מידי ולא מסייעים
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת 360
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה, אך שימו לב שאת הסיוע האקטיבי לבקרת הסטייה מנתיב ואת התרעת הרכב בשטח מת יש להפעיל בכל הנעה ובנוסף לאחר התערבות בקרת היציבות היא תנתק את הסיוע האקטיבי ושוב יהיה צורך להפעילו מחדש
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2021)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי ניסאן קשקאי בשנת 2022

1,383 רכבי ניסאן קשקאי נמכרו בשנת 2022. מובילי המכירות הם: קשקאי טקנה 1.3 ליטר (431 מכירות), קשקאי טקנה צביעה דו-גונית 1.3 ליטר (224 מכירות), קשקאי Ultra טק 1.3 ליטר (208 מכירות), קשקאי אסנטה 1.3 ליטר (176 מכירות), קשקאי פיור 1.3 ליטר (150 מכירות), קשקאי אסנטה טופ 1.3 ליטר (86 מכירות), קשקאי אסנטה טק 1.3 ליטר (76 מכירות), קשקאי אסנטה טק צביעה דו-גונית 1.3 ליטר (32 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן קשקאי 2022

איבוד ערך לניסאן קשקאי

ירידת הערך הממוצעת לניסאן קשקאי היא 14.5% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 30.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 47.5% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לניסאן קשקאי

רבע מכלי הרכב מסוג ניסאן קשקאי יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-16.5 שנים, כמו הממוצע בקטגוריה.

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2022

ניסאן קשקאי במקום ה24 במספר המכירות בשנת 2022 בקטגורית SUV קומפקטי עם 1356 כלי רכב. לקשקאי 3 רמות גימור, גרסת הכניסה "אסנטה טופ" כוללת פריטים כגון גג פנורמי, מפתח חכם, חיישני ומצלמת רוורס ועוד. ה"אסנטה טק" מוסיפה פתחי מיזוג לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני חנייה קדמיים, מצלמות היקפיות, מראה נגד סנוור, מגדיל את המולטימדיה מ-"8 ל-"12.3 ואת החישוקים מ-"17 ל-"18. לרמת הגימור "טקנה" ריפוד משולב עור, מושב נהג חשמלי, תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטי, תא מטען חשמלי וחישוקי "19. לכל רמות הגימור מערך בטיחות מקיף

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על ניסאן קשקאי

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.3 מתוך 5 (43 גולשים)

בן 55 בעל רכב מודל 2016יולי, 2023
יתרונות: יפה מבחוץ ומבפנים. נוחה מאוד לנהיגה. יושבת טוב על הכביש. מערכת מולטימדיה טובה. חלון גג והרבה פיצ'רים בסביבת הנהג.חסרונות: מנוע על הפנים- זה של רנו. האוטו כבד ורועש. מערכת הטורבו מתקלקלת אחרי כמה שנים אצל הרבה מכוניות. הגיר הלך לי אחרי כ6 שנים ופחות מ-150,000 קמ. רכב פח -להתרחק כמו מאש.הבנתי שמנוע דיזל הרבה יותר טוב.בעיות שהיו לכם ברכב: שירות יבואן יקר להחריד . גזלה לאור יום. בעיות בטורבו והגיר הלך. בעיות בשלטים ועוד ועודנקדות לשיפור ברכב: מנוע וגיר!!!הייתם קונים את הרכב שוב: ממש לא!הרכב מתאים ל: לאף אחד שאני אוהב
בעל רכב מודל 2014אוגוסט, 2022
יתרונות: בטיחותי, אמין, מרווח, נוחות נסיעה מעולה, עיצוב יפה, חסכוני יחסית לקטגוריה ולרכבים משנתונים קרובים שלרובם לא היו מנועי טורבו חסכוניים יותרחסרונות: מדובר על הדגם הידני 1.6 ליטר מ-2014: תאוצה סבירה בלבד יחסית, אחיזה פחות טובה משל משפחתית (אופייני לקטגוריה).
בן 50 בעל רכב מודל 2018ינואר, 2024
יתרונות: נוח, צריכת דלק (דיזל) בדרך בין עירונית טובה אבל בנסיעה עירונית לא משהו. האמינות בסך הכל טובה, הרכב עם גיר רציף שלא עושה בעיות (מעל 160 אלף ק"מ).חסרונות: מערכת מולטימדיה לא מהמובחרות שיש. , אין בקרת שיוט אדפטיבית (דגם אסנטה 2018)בעיות שהיו לכם ברכב: שירות היבואן הרשמי יקר ועמוס לעייפהנקדות לשיפור ברכב: בקרת שיוט אדפטיבית וכסא נהג יותר נוחהייתם קונים את הרכב שוב: לא. הייתי קונה רכב היברידי. יותר חסכוני, יותר שקט ופחות מזהםהרכב מתאים ל: משפחות
בן 59 בעל רכב מודל 2019יולי, 2022
יתרונות: אמין, נוח לנהיגה, שומר על ערכו, שירות טוב של היבואן במסגרת האחריותחסרונות: מערכת המולטימדיה במודל 2019 באיכות נמוכה. החיבור לאנדרואיד AUTO לא עובד טוב ואפליקציות רבות הנתמכות ברכבים אחרים, לא נתמכות (לדוגמא: Spotify)בעיות שהיו לכם ברכב: היתה בעיה בקלאץ' בסמוך לסיום תקופת האחריות. היבואן מימן את התיקון באופן מלא באמצעות מוסך שירות רשמי לניסאן. הוחלף מצבר חינם במסגרת האחריות. השירות של היבואן ומוסך מנור פ"ת (מורשה ניסאן) היו מצויינים.נקדות לשיפור ברכב: מערכת המולטימדיה בחיבור לאנדרואיד Auto. לא נתמכת לניסאן באמצעות גוגל פליי ולא עובדת חלק. מערכת המולטמדיה ברכב לא מספיק יציבה ומאתחלת עצמה מחדש לעיתים במהלך נסיעה.הייתם קונים את הרכב שוב: לא, מפני שאין להם גירסה היברידית או חשמליתהרכב מתאים ל: משפחות
בן 57 בעל רכב מודל 2015פברואר, 2024
יתרונות: רכב שנראה טוב חיצונית, בסה"כ נוח, תאוצה טובה בתוך העיר.חסרונות: בהפעלת מזגן הרכב מאבד כוח ותאוצת המנוע נחלשת בחצי. אוכל שמן בצורה קיצונית, וכל הזמן עסוק בבדיקה ובמילוי השמן. הגיר גרוע והלך אחרי 70 ק"מ.בעיות שהיו לכם ברכב: אנשים נחמדים, הבעייה בגיר חזרה אחרי שנה ואין אחריותנקדות לשיפור ברכב: הגיר גרוע ומתקלקל מהר, אוכל שמן כל הזמן, המנוע חלשהייתם קונים את הרכב שוב: לא!!!! וחבל, לא מכניס ראש בריא למיטה חולההרכב מתאים ל: לאנשים מבוגרים ולנסיעות בעיר
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם ניסאן קשקאי? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE