מחירון ניסאן אקס טרייל 2021 אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים דור 3 מתיחת פנים
מחיר ממוצע מודעות:
99,400 ₪
חוות דעת ניסאן אקס טרייל דור 3 מתיחת פנים שנת 2021
רכב פנאי עם 5 או 7 מקומות, מתברג מעל מהקשקאי ולמעשה הוא מחליפו של הקשקאי+2. ניסאן אקס טרייל דור 3 נחשף ב-09/2013 והגיע לישראל ב-12/2015. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-09/2016 והגיעה לישראל ב-10/2017
יתרונות
אבזור, מרווח בשורה שנייה, עיצוב
חסרונות
איכות חומרים, מרווח בשורה שלישית, נוחות נסיעה
למי מתאים?
ניסאן אקס טרייל יתאים למי שמחפש רכב פנאי מאובזר ומרווח ל-5 אנשים עם אופציה לעוד שני מושבים כשצריך. אם בכל זאת השורה השלישית תהיה בשימוש רב, בדקו את סקודה קודיאק או את קיה סורנטו הגדול יותר
רמות גימור
לאקס טרייל המחודש 3 רמות גימור, נוספה גרסה נוספת עם 5 מושבים In-Tech שכמעט וזהה ל"אסנטה" אך עם חישוקים קטנים יותר, לצד מושבים מתכווננים חשמלית וחימום, תאורת לד, מצלמות היקפיות והגה מחומם. גרסת הכניסה עם 7 מושבים "אסנטה" מאובזרת היטב וכוללת פריטים כמו גג פנורמי, חיישני חניה גם מלפנים, מראה נגד סנוור, ואבזור בטיחות הכולל בלימת חירום והתרעת סטייה מנתיב. גרסת ה"טקנה" מוסיפה חישוקי ם גדולים יותר, מפתח חכם, ריפוד עור, כוונון חשמלי למושבים כולל חימום מלפנים ומאחור, תאורת לד, מצלמות היקפיות ועוד ועוד, כשבבטיחות נוספו מערכות כגון התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור
מכירות
בשנת 2021 נמכרו 2,902 רכבי ניסאן אקס טרייל. מרמת גימור שנבחרה (אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים) נמכרו 1,046 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג), חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר. מחיר רכב חדש מרמת גימור אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים בשנת 2021 היה 179,190 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של ניסאן אקס טרייל הוא פריסבי. רמת הגימור אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
13.8 קילומטר לליטר
3.3 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
7,609 ₪ עלות דלק שנתית
1,469 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הדיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) עמדה על כ-14 ק"מ לליטר, פער של כ-28.5% לעומת נתוני היצרן (בתקן המדידה הישן)
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הבנזין 1.3 ליטר (160 כ"ס) עמדה על כ-10 ק"מ לליטר, פער של כ-22% לעומת נתוני היצרן
אגרת רישוי וביטוחים
2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
4,600 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהSUV קומפקטי
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות7
- סוג מנועבנזין טורבו
- הילוכיםאוטומטי מצמדים כפולים 6 הילוכים
- נפח מנוע1,332 סמ"ק
- כוחות סוס160
- הנעהקדמית
- גג שמשפנורמי נפתח
- ארץ יצוריפן
- מקור יצרןיפן
- תאוצה ל-100 קמ"ש11.5 שניות2.4 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה4.99.112
- הספק מנועים160 כוח סוס23 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה122183347
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)135 ליטר74 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה120209699
- אורך4.69 מטר18 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה4.174.514.79
- בסיס גלגלים2.71 מטר2 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה2.592.692.91
- מרווח גחון210 מילימטר25 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה126185230
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.5 שניות
מהירות מירבית: 198 קמ"ש
סוג מנוע: בנזין טורבו
הספק מנוע: 160 כוחות סוס ב-5500 סל"ד
מומנט מנוע: 27.5 קג"ם ב-1800 סל"ד
נפח מנוע: 1,332 סמ"ק
מספר בוכנות: 4 בוכנות
מערכת עצור-סע: יש
הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 6 הילוכים
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: אין
דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
חוות דעת קארזון:
מנוע הדיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) רועש אך מספק ביצועים נאותים, הוא אינו מרגיש חזק, אך המומנט מסייע לו בעליות ארוכות גם ברכב עמוס
משנת 2017 מוצעת גרסת דיזל 2.0 ליטר בהספק של 177 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-10.0 שניות (קיזוז של 1.4 שניות מגרסת ה-1.6 דיזל)
בשנת 2019 הגיע מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.3 לליטר (160 כ"ס) והוא מספק ביצועים טובים אך נדרשת לחיצה בריאה על דוושת ההאצה, פעולתו חלקה למדי עם גמישות טובה
ובנוסף גם מנוע דיזל חדש (שהחליף את ה-1.6 וה-2.0 ליטר) בנפח 1.7 ליטר ובהספק של 150 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות
למנוע הדיזל 1.6 ליטר משודכת תיבה רציפה שתורמת לזמינות הכוח, אך תחת מאמץ היא רועשת. ההנעה קדמית
לגרסת הדיזל 2.0 ליטר (מ-2017) הנעה כפולה
למנוע הטורבו בנזין 1.3 ליטר משודכת תיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. פעולתה אינה חלקה תמיד ותחת מאמץ ישנה השהייה קלה בתגובותיה בהילוכים הראשונים. גם בתפעול ידני יישנה השהייה מורגשת
קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית ללא מסך מגע
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אין
חיבור USB: חיבור קדמי ו0 חיבורים אחוריים
חיבור AUX: יש
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 135 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1996 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.69 מטר
רוחב: 1.82 מטר
גובה: 1.71 מטר
בסיס גלגלים: 2.71 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 18 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 225/60R18
מידות צמיג אחורי: 225/60R18
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: גלגל זמני
משקל כולל: 2,180 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,500 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 210 מילימטר
חוות דעת קארזון:
לעומת הקשקאי+2, האקס טרייל ארוך ב-9.9 ס"מ, רחב ב-3.7 ס"מ, גבוה ב-6.5 ס"מ ובסיס הגלגלים דווקא קצר ב-6.5 ס"מ
תא המטען גדל ב-5 ליטרים, אך כשכל המושבים בשימוש הוא כמעט סמלי (135 ליטר). סף ההעמסה נמוך יחסית והמפתח רחב
אבזור
מספר מקומות: 7 (2 מושבים קטנים)
ריפוד: בד
מושב נהג: כיוון ידני