CARZONE
אזור אישי
  • ניסאן
  • אקס טרייל
  • 2021
  • אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים ▾

ניסאן אקס טרייל 2021

2025202420232022202120202019201820172016201520112010

מחירון ניסאן אקס טרייל 2021 אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים דור 3 מתיחת פנים

מחיר ממוצע מודעות:
99,400 ₪

חוות דעת ניסאן אקס טרייל דור 3 מתיחת פנים שנת 2021

רכב פנאי עם 5 או 7 מקומות, מתברג מעל מהקשקאי ולמעשה הוא מחליפו של הקשקאי+2. ניסאן אקס טרייל דור 3 נחשף ב-09/2013 והגיע לישראל ב-12/2015. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-09/2016 והגיעה לישראל ב-10/2017

יתרונות

אבזור, מרווח בשורה שנייה, עיצוב

חסרונות

איכות חומרים, מרווח בשורה שלישית, נוחות נסיעה

למי מתאים?

ניסאן אקס טרייל יתאים למי שמחפש רכב פנאי מאובזר ומרווח ל-5 אנשים עם אופציה לעוד שני מושבים כשצריך. אם בכל זאת השורה השלישית תהיה בשימוש רב, בדקו את סקודה קודיאק או את קיה סורנטו הגדול יותר

רמות גימור

לאקס טרייל המחודש 3 רמות גימור, נוספה גרסה נוספת עם 5 מושבים In-Tech שכמעט וזהה ל"אסנטה" אך עם חישוקים קטנים יותר, לצד מושבים מתכווננים חשמלית וחימום, תאורת לד, מצלמות היקפיות והגה מחומם. גרסת הכניסה עם 7 מושבים "אסנטה" מאובזרת היטב וכוללת פריטים כמו גג פנורמי, חיישני חניה גם מלפנים, מראה נגד סנוור, ואבזור בטיחות הכולל בלימת חירום והתרעת סטייה מנתיב. גרסת ה"טקנה" מוסיפה חישוקים גדולים יותר, מפתח חכם, ריפוד עור, כוונון חשמלי למושבים כולל חימום מלפנים ומאחור, תאורת לד, מצלמות היקפיות ועוד ועוד, כשבבטיחות נוספו מערכות כגון התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור
לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן אקס טרייל 2021

מכירות

בשנת 2021 נמכרו 2,902 רכבי ניסאן אקס טרייל. מרמת גימור שנבחרה (אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים) נמכרו 1,046 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג), חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר. מחיר רכב חדש מרמת גימור אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים בשנת 2021 היה 179,190 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של ניסאן אקס טרייל הוא פריסבי. רמת הגימור אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

13.8 קילומטר לליטר
3.3 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
7,609 ₪ עלות דלק שנתית
1,469יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הדיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) עמדה על כ-14 ק"מ לליטר, פער של כ-28.5% לעומת נתוני היצרן (בתקן המדידה הישן) צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הבנזין 1.3 ליטר (160 כ"ס) עמדה על כ-10 ק"מ לליטר, פער של כ-22% לעומת נתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
4,600 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    7
  • סוג מנוע
    בנזין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי מצמדים כפולים 6 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,332 סמ"ק
  • כוחות סוס
    160
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    פנורמי נפתח
  • ארץ יצור
    יפן
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.5 שניות
    2.4 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • הספק מנועים
    160 כוח סוס
    23 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    122183
    347
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    135 ליטר
    74 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    120209
    699
  • אורך
    4.69 מטר
    18 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.71 מטר
    2 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
  • מרווח גחון
    210 מילימטר
    25 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    126185
    230
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.5 שניות
    מהירות מירבית: 198 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין טורבו
    הספק מנוע: 160 כוחות סוס ב-5500 סל"ד
    מומנט מנוע: 27.5 קג"ם ב-1800 סל"ד
    נפח מנוע: 1,332 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 6 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
    חוות דעת קארזון:
    מנוע הדיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) רועש אך מספק ביצועים נאותים, הוא אינו מרגיש חזק, אך המומנט מסייע לו בעליות ארוכות גם ברכב עמוס משנת 2017 מוצעת גרסת דיזל 2.0 ליטר בהספק של 177 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-10.0 שניות (קיזוז של 1.4 שניות מגרסת ה-1.6 דיזל) בשנת 2019 הגיע מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.3 לליטר (160 כ"ס) והוא מספק ביצועים טובים אך נדרשת לחיצה בריאה על דוושת ההאצה, פעולתו חלקה למדי עם גמישות טובה ובנוסף גם מנוע דיזל חדש (שהחליף את ה-1.6 וה-2.0 ליטר) בנפח 1.7 ליטר ובהספק של 150 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות למנוע הדיזל 1.6 ליטר משודכת תיבה רציפה שתורמת לזמינות הכוח, אך תחת מאמץ היא רועשת. ההנעה קדמית לגרסת הדיזל 2.0 ליטר (מ-2017) הנעה כפולה למנוע הטורבו בנזין 1.3 ליטר משודכת תיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. פעולתה אינה חלקה תמיד ותחת מאמץ ישנה השהייה קלה בתגובותיה בהילוכים הראשונים. גם בתפעול ידני יישנה השהייה מורגשת
    קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית ללא מסך מגע
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי ו0 חיבורים אחוריים
    חיבור AUX: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 135 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1996 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.69 מטר
    רוחב: 1.82 מטר
    גובה: 1.71 מטר
    בסיס גלגלים: 2.71 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 225/60R18
    מידות צמיג אחורי: 225/60R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל כולל: 2,180 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,500 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 210 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    לעומת הקשקאי+2, האקס טרייל ארוך ב-9.9 ס"מ, רחב ב-3.7 ס"מ, גבוה ב-6.5 ס"מ ובסיס הגלגלים דווקא קצר ב-6.5 ס"מ תא המטען גדל ב-5 ליטרים, אך כשכל המושבים בשימוש הוא כמעט סמלי (135 ליטר). סף ההעמסה נמוך יחסית והמפתח רחב
    מספר מקומות: 7 (2 מושבים קטנים)
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, ריקליינר ומתכוונן קדימה ואחורה
    שורה שלישית: ספסל מתקפל 50-50
    מספר דלתות: 5
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: פנורמי נפתח
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    הגה כוח: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    מזגן: בקרת אקלים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה ערפל קדמית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
    מצלמות חניה: אין
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני מזכיר את זה של הקשקאי (דור 2) וכעת הוא פחות קשוח ומרובע מהדור היוצא ובסך הכל מדובר ברכב נאה, עם חזית ה-V של ניסאן שגדלה במסגרת מתיחת הפנים יחד עם פגוש קדמי מעודכן בעיקר באיזור פנסי הערפל, מאחור הפגוש עודכן קלות וחתימת תאורה חדשה לפנסים, זאת בנוסף לכל מאפייני הפנאי המוכרים כמו חצאית ובתי גלגלים שחורים ומסילות גג עיצוב הפנים אינו חדשני, ויותר סולידי. הדשבורד גבוה וכמעט ישר ומרכזו חובר אל הקונסולה שבין המושבים, כשבמסגרת מתיחת הפנים להגה עיצוב חדש
    מנוע: מנוע הדיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) רועש אך מספק ביצועים נאותים, הוא אינו מרגיש חזק, אך המומנט מסייע לו בעליות ארוכות גם ברכב עמוס משנת 2017 מוצעת גרסת דיזל 2.0 ליטר בהספק של 177 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-10.0 שניות (קיזוז של 1.4 שניות מגרסת ה-1.6 דיזל) בשנת 2019 הגיע מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.3 לליטר (160 כ"ס) והוא מספק ביצועים טובים אך נדרשת לחיצה בריאה על דוושת ההאצה, פעולתו חלקה למדי עם גמישות טובה ובנוסף גם מנוע דיזל חדש (שהחליף את ה-1.6 וה-2.0 ליטר) בנפח 1.7 ליטר ובהספק של 150 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות
    הילוכים: למנוע הדיזל 1.6 ליטר משודכת תיבה רציפה שתורמת לזמינות הכוח, אך תחת מאמץ היא רועשת. ההנעה קדמית לגרסת הדיזל 2.0 ליטר (מ-2017) הנעה כפולה למנוע הטורבו בנזין 1.3 ליטר משודכת תיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. פעולתה אינה חלקה תמיד ותחת מאמץ ישנה השהייה קלה בתגובותיה בהילוכים הראשונים. גם בתפעול ידני יישנה השהייה מורגשת
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הדיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) עמדה על כ-14 ק"מ לליטר, פער של כ-28.5% לעומת נתוני היצרן (בתקן המדידה הישן) צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הבנזין 1.3 ליטר (160 כ"ס) עמדה על כ-10 ק"מ לליטר, פער של כ-22% לעומת נתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכת הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים טובה בעיקר בחלקו העליון של תא הנוסעים, חלקו התחתון של הדשבורד והקונסולה המרכזית עשויים פלסטיק קשיח. איכות ההרכבה טובה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה. נציין כמה כפתורים משמאל להגה שפחות נגישים
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש סבירה. קיימת רכינת מרכב מורגשת ונטייה לתת היגוי עקב היעדר הנעה כפולה (בגרסת הדיזל 1.6 ליטר) וגם מרכז כובד גבוה יחסית
    נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה העירונית טובה. הוא מצליח לשכך את מרבים השיבושים העירוניים, אך אלו החדים עוברים אל תא הנוסעים וברצף שיבושים הוא מרגיש עסוק נוחות הנסיעה הבין-עירונית משתפרת עם ריסון טוב
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב בלבד, זאת עקב רעשי כביש ורוח שמצליחים לחדור לתא הנוסעים כמו גם רעשי מנוע תחת מאמץ
    מימדי הרכב: לעומת הקשקאי+2, האקס טרייל ארוך ב-9.9 ס"מ, רחב ב-3.7 ס"מ, גבוה ב-6.5 ס"מ ובסיס הגלגלים דווקא קצר ב-6.5 ס"מ תא המטען גדל ב-5 ליטרים, אך כשכל המושבים בשימוש הוא כמעט סמלי (135 ליטר). סף ההעמסה נמוך יחסית והמפתח רחב
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, המושבים נוחים ותומכים במידה. מרוח הראש טוב ותנוחת הישיבה גבוהה הכניסה למושב האחורי מצריכה טיפוס קל, המושב נוח אך חסר תמיכה צידית. המרווח לצדדים טוב, גם שלושה יוכלו לשבת כאן, מרווח הרגליים טוב בזכות רצפה כמעט שטוחה ומושב שזז על מסילה, מרווח הראש בגרסאות עם גג פנורמי עלול להפריע לגבוהים הכניסה לשורה השלישית תתאים לילדים קטנים בלבד, כשהמושבים ממוקמים נמוך מאוד ומרווח הרגליים והראש מצומצם. הזזת השורה השנייה לפנים תגדיל את המרווח במעט
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים, נציין את הקורה האחורית העבה אך מוצב שם חלון קטנטן שמנסה לסייע
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/2
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכת הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2014)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי ניסאן אקס טרייל בשנת 2021

2,902 רכבי ניסאן אקס טרייל נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: אקס טרייל אסנטה 1.3 ליטר 7 מושבים (1,046 מכירות), אקס טרייל טקנה 1.3 ליטר 7 מושבים (576 מכירות), אקס טרייל אסנטה פלוס 1.3 ליטר 7 מושבים (323 מכירות), אקס טרייל אסנטה פלוס דיזל 1.7 ליטר 7 מושבים (199 מכירות), אקס טרייל אסנטה טק 1.3 ליטר 7 מושבים (193 מכירות), אקס טרייל טקנה 4X4 דיזל 1.7 ליטר 7 מושבים (140 מכירות), אקס טרייל טקנה דיזל 1.7 ליטר 7 מושבים (137 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן אקס טרייל 2021

איבוד ערך לניסאן אקס טרייל

ירידת הערך הממוצעת לניסאן אקס טרייל היא 15.4% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 29.5% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 41.2% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2021

ניסאן אקס טרייל במקום ה14 במספר המכירות בשנת 2021 בקטגורית SUV קומפקטי עם 2785 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על ניסאן אקס טרייל

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.1 מתוך 5 (16 גולשים)

בן 70 בעל רכב מודל 2019ינואר, 2025
יתרונות: אקס טרייל דיזל 2000 שנת 2019 :, מנוע חזק, טורבו, מרווח.חסרונות: קורה קידמית + מראה - מסתירים ראות עד כדי סיכוני בטיחות חמורים !!!, לאחר 80-90 א' ק"מ - בעיית צנרת לטורבו עלות תיקון 7-8 א' שח., חלקים יקרים. שרות מוסכי יבואן - יקרים מאוד מאוד., רכשתי מולטימדיה עם מערכת וויז מובנת בעלות כ-4,000 שח. לאחר 5 שנים הפסיקה לעבוד. בקרסו ובחברה המתחזקת אמרו "זהו זה" .בעיות שהיו לכם ברכב: סביבות 80 א קמ, כ-5 שנים נדלקה מנורת אזהרת מנוע אדום. בעיה ב-2 צינורות הטורבו ?? ב-2 ??נקדות לשיפור ברכב: לשנות את מיקום המראה השמאלית/ חיצונית ע"מ שלא תסתיר שדה ראיה חיוני. ללא השינוי - המצב מסוכן.הייתם קונים את הרכב שוב: שרות יקר ומזלזל של היבואן !הרכב מתאים ל: משפחות צעירות
בן 41 בעל רכב מודל 2018דצמבר, 2021
יתרונות: גבוה, כסאות 1-5 מאוד מרווח, כסאות 6-7 סביר לילדים עד גיל 12, חזק וחסכוני באופן מפתיע (1/14 לדיזל 1.6), חזק ביחס למשקלחסרונות: בגאז' קטן כשכסאות 6-7 פתוחים- נפתר אם מוסיפים גגון עריסה לגג., מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית שגם מרגישה כך., שירות של קרסובעיות שהיו לכם ברכב: משולשים קדמיים חלשים, שקעי המצת לא מנותקים בכיבוי הרכב, מולטימדיה בהתקנה מקומית וברמה בינונית - אין אנדרואידאוטו או אפל קארפליי, לא מטפל במוסך היבואןנקדות לשיפור ברכב: הגדלת אורך הבגאז' בעוד 15-20 ס"מ היתה עושה נפלאותהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאיהרכב מתאים ל: משפחות גדולות או משפחות שמטיילות הרבה
בן 55 בעל רכב מודל 2022אפריל, 2024
יתרונות: מרווח וחזק.חסרונות: חלש בתחילת נסיעה, בעיות בגיר, רעידות בתחילת נסיעה, יבואן מתעלם ומתכחש לבעיה ומנסה לגרור אותך מעבר לתקופת האחריות בשביל לתקוע אותך עם הצרה...בעיות שהיו לכם ברכב: רעידות/קירטועים בתחילת נסיעה. היבואן בורח מאחריותנקדות לשיפור ברכב: מחליף את היבואן פריסבי (קרסו)הייתם קונים את הרכב שוב: כן. עם גיר אחרהרכב מתאים ל: משפחות
בן 56 בעל רכב מודל 2021יוני, 2021
יתרונות: רכב גבוה עם מערכות בטיחות מהגבוהות בקטגוריה מחיר הוגן, אמין, מהיר, חסכוני, נוח ומרווחחסרונות: בדגם טקנה 7 מושבים מסך קטן, במושב האחורי נמוך מעט לגבוהיםבעיות שהיו לכם ברכב: שירות מעולהנקדות לשיפור ברכב: מסך קטן, מגביה מעט את הגג במושב האחורי, מתקן מובנה לטלפון עם מטען אלחוטיהייתם קונים את הרכב שוב: ודאיהרכב מתאים ל: משפחות, מרווח מאוד
בעל רכב מודל 2018אפריל, 2023
יתרונות: מצלמה 360 מעלות ונוחות הנסיעה.חסרונות: בעל כמה מחלות נפוצות כמו משולשים, צינורות טורבו ומאורר מנוע שנהרס לאחר כמה שנים. בנוסף הגריל משתחרר ממקומו.
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם ניסאן אקס טרייל? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE