CARZONE
אזור אישי
  • סיאט
  • איביזה
  • 2020
  • רפרנס 1.0 ליטר ▾

סיאט איביזה 2020

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון סיאט איביזה 2020 רפרנס 1.0 ליטר דור 5

מחיר ממוצע מודעות:
56,100 ₪

חוות דעת סיאט איביזה דור 5 שנת 2020

מכונית סופר-מיני, מתברגת מתחת ללאון המשפחתית וחולקת פלטפורמה ומנועים עם פולקסווגן פולו. סיאט איביזה דור 5 נחשף ב-01/2017 והגיע לישראל ב-09/2017. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2021 והגיעה לישראל ב-11/2021

יתרונות

התנהגות כביש, הנדסת אנוש, נוחות

חסרונות

איכות חומרים, עיצוב פנים, מרווח

למי מתאים?

סיאט איביזה תתאים למי שמחפש מכונית סופר-מיני נוחה, בטוחה, עם התנהגות כביש דינמית וגם שימושית יחסית. אם אתם מחפשים סופר-מיני מרווחת יותר, בדקו את קיה ריו למשל

רמות גימור

לאיביזה 6 רמות גימור, גרסת הכניסה "רפרנס" דלה מאוד באבזור, לרמת הגימור "סטייל" אבזור סטנדרטי טוב יותר כגון הגה מצופה עור, חישוקים קלים, חיישני גשם ותאורה, מראה נגד סנוור, מסך מולטימדיה בגודל "8 (לעומת "5) ובבטיחות היא כוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית. ה"אקסלנס" מוסיפה מפתח חכם, חיישני רוורס וקישוריות לנייד. ב-FR נמצא חישוקי "17 (במקום "15), בקרת אקלים מפוצלת וגג פנורמי, ואילו ב-FR Pro תאורת לד ומערכת שמע משודרגת. ברמת הגימור EVO עם מנוע 1.5 ליטר ידני מגדילה את החישוקים ל-"18 ומוסיפה חיישני חנייה קדמיים ומצלמת רוורס
לחצו להשוואת רמות גימור סיאט איביזה 2020

מכירות

בשנת 2020 נמכרו 3,611 רכבי סיאט איביזה. מרמת גימור שנבחרה (רפרנס 1.0 ליטר) נמכרו 2,178 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור רפרנס 1.0 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג). מחיר רכב חדש מרמת גימור רפרנס 1.0 ליטר בשנת 2020 היה 94,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של סיאט איביזה הוא צ'מפיון מוטורס. רמת הגימור רפרנס 1.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

16.6 קילומטר לליטר
2.7 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,325 ₪ עלות דלק שנתית
885יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.0 ליטר (ידנית) עמדה על כ-15 ק"מ לליטר, פער של כ-29% מנתוני היצרן (בתקן המדידה הישן) צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.0 ליטר (אוט') עמדה על כ-14 ק"מ לליטר, פער של כ-34% מנתוני היצרן (בתקן המדידה הישן) צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.5 ליטר (ידנית) עמדה על כ-12 ק"מ לליטר, פער של כ-41% מנתוני היצרן (בתקן המדידה הישן)

אגרת רישוי וביטוחים

1,372 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
2,100 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    סופרמיני
  • צורה
    האצ'בק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
  • נפח מנוע
    999 סמ"ק
  • כוחות סוס
    115
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    ספרד
  • מקור יצרן
    ספרד
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    9.5 שניות
    0.2 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    89.7
    12.5
  • הספק מנועים
    115 כוח סוס
    9 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    90124
    194
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    355 ליטר
    37 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    242318
    446
  • אורך
    4.06 מטר
    1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.854.05
    4.36
  • בסיס גלגלים
    2.56 מטר
    2 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.452.54
    2.66
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 9.5 שניות
    מהירות מירבית: 193 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין טורבו
    הספק מנוע: 115 כוחות סוס
    מומנט מנוע: 20.4 קג"ם
    נפח מנוע: 999 סמ"ק
    מספר בוכנות: 3 בוכנות בשורה
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    חוות דעת קארזון:
    מנוע ה-1.0 ליטר (115 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד, הוא גמיש וזמינות הכוח טובה גם בתאוצות ביניים למנוע ה-1.5 ליטר (150 כ"ס) ביצועים מצוינים, הוא גמיש ועם מומנט עדיף וזמינות כוח טובה כבר בסל"ד נמוך תיבת ההילוכים כפולת המצמדים פועלת בצורה חלקה ומהירה, אך ישנו היסוס קל במהירות עירונית ובזחילה תיבת ההילוכים הידנית בגרסת ה-Evo לא מעבירה תחושה ספורטיבית עקב מהלך ארוך ולא מדויק וכך גם יחסי ההעברה
    קבוצת זיהום: 7 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 6.5 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 355 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.06 מטר
    רוחב: 1.78 מטר
    גובה: 1.44 מטר
    בסיס גלגלים: 2.56 מטר
    נפח מיכל דלק: 40 ליטר
    סוג ג'אנטים: פלדה
    גודל ג'אנט: 15 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 185/65R15
    מידות צמיג אחורי: 185/65R15
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל בגודל מלא
    משקל עצמי: 1,164 קילוגרם
    משקל העמסה: 416 קילוגרם
    משקל כולל: 1,580 קילוגרם
    כושר גרירה: 580 ק"ג ללא בלמים. 1,100 ק"ג עם בלמים
    חוות דעת קארזון:
    לעומת הלאון (דור 3), האיביזה קצרה ב-22.3 ס"מ, צרה ב-3.6 ס"מ, נמוכה ב-1.5 ס"מ, בסיס גלגלים קצר ב-5.4 ס"מ ותא מטען קטן ב-25 ליטר תא המטען שימושי למדי, אך סף ההעמסה גבוהה מעט ומבנה "אמבטיה" מקשה בהכנסה / הוצאה של חפצים כבדים, אך המפתח רחב ויש וויי תלייה
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: רגילה
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: פלסטיק
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: רגיל עם 1 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה ערפל קדמית: הלוגן
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: אין
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני שופע קווים חדים והמראה דינאמי ומזכיר את הלאון המשפחתית עם הסבכה המוכרת, יחידות התאורה הזוויתיות וסבכה תחתונה בצורת טרפז ובפרופיל ישנם קווי מתאר חדים עיצוב הפנים אינו חדשני, הדשבורד ישר למדי, כך גם פס הקישוט לרוחבו ועיצוב פתחי המיזוג
    מנוע: מנוע ה-1.0 ליטר (115 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד, הוא גמיש וזמינות הכוח טובה גם בתאוצות ביניים למנוע ה-1.5 ליטר (150 כ"ס) ביצועים מצוינים, הוא גמיש ועם מומנט עדיף וזמינות כוח טובה כבר בסל"ד נמוך
    הילוכים: תיבת ההילוכים כפולת המצמדים פועלת בצורה חלקה ומהירה, אך ישנו היסוס קל במהירות עירונית ובזחילה תיבת ההילוכים הידנית בגרסת ה-Evo לא מעבירה תחושה ספורטיבית עקב מהלך ארוך ולא מדויק וכך גם יחסי ההעברה
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.0 ליטר (ידנית) עמדה על כ-15 ק"מ לליטר, פער של כ-29% מנתוני היצרן (בתקן המדידה הישן) צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.0 ליטר (אוט') עמדה על כ-14 ק"מ לליטר, פער של כ-34% מנתוני היצרן (בתקן המדידה הישן) צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.5 ליטר (ידנית) עמדה על כ-12 ק"מ לליטר, פער של כ-41% מנתוני היצרן (בתקן המדידה הישן)
    מערכות בטיחות: מערכת הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים בסיסית, משטחי פלסטיק רבים. איכות ההרכבה גבוהה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה מאוד
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה ונשלטת עם תחושה דינמית. ההגה מדויק אם כי חסר היזון חוזר, היא מגיבה היטב להעברת משקל בכניסה לפניה והאחיזה טובה מאוד
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד בזכות יכולת ספיגת שיבושים שונים יחד עם ריסון טוב. התמרון העירוני טוב למדי הנוחות הבין-עירונית טובה מאוד גם כן עם ריסון טוב בכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב מאוד, כשרעשי דרך נשמעים אך לא באופן מטריד פרט לגרסת ה-Evo עם החישוקים הגדולים
    מימדי הרכב: לעומת הלאון (דור 3), האיביזה קצרה ב-22.3 ס"מ, צרה ב-3.6 ס"מ, נמוכה ב-1.5 ס"מ, בסיס גלגלים קצר ב-5.4 ס"מ ותא מטען קטן ב-25 ליטר תא המטען שימושי למדי, אך סף ההעמסה גבוהה מעט ומבנה "אמבטיה" מקשה בהכנסה / הוצאה של חפצים כבדים, אך המפתח רחב ויש וויי תלייה
    מושבים: המושבים הקדמיים נוחים ותומכים וניתן למצוא תנוחת נהיגה טובה בקלות המושבים האחוריים מרווחים יחסית לשני מבוגרים, המושב עצמו נוח ותומך מאחר והוא מעוצב כשני מושבים נפרדים, כך שלנוסע שלישי היהי צפוף מאוד וזאת בנוסף לתעלת הינע גבוהה
    שדה ראיה: שדה הראייה לפני טוב, אך במבט לאחור הוא מצומצם
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/3
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית במהירות עירוניות
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה בתקנה מקומית
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכת הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2017)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי סיאט איביזה בשנת 2020

3,611 רכבי סיאט איביזה נמכרו בשנת 2020. מובילי המכירות הם: איביזה רפרנס 1.0 ליטר (2,178 מכירות), איביזה FR 1.0 ליטר (718 מכירות), איביזה סטייל 1.0 ליטר (617 מכירות), איביזה אקסלנס 1.0 ליטר (67 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור סיאט איביזה 2020

איבוד ערך לסיאט איביזה

ירידת הערך הממוצעת לסיאט איביזה היא 16% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 30.1% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 44% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לסיאט איביזה

רבע מכלי הרכב מסוג סיאט איביזה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-11.5 שנים. 2 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי סופרמיני הכי נמכרים בשנת 2020

סיאט איביזה במקום השני במספר המכירות בשנת 2020 בקטגורית סופרמיני עם 3477 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על סיאט איביזה

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.9 מתוך 5 (16 גולשים)

בן 35 בעל רכב מודל 2012יולי, 2022
יתרונות: בקרת שיוט, התקן איזופיקס, בדגם סטיישן -נפח תא מטען גדול במיוחד, מנוע טורבו עם האצה טובה מאוד, בנסיעות עם רכב מלא כולל תא מטען- הרכב טס גם על 140קמ"ש בכביש 6 בלי להתאמץ (פחות מ3,000 סל"ד)., גם בעליות לירושלים הוא ממש מעולה., בנוסף, מנוע גרמני מגיע גם ל-400,000 ויותר.חסרונות: מעט צפוף למבוגרים במושבים האחוריים, לילדים זה מושלם!, מזגן קידמי בלבד (חוץ ממיזוג ברגליים שמגיע גם אחורה).בעיות שהיו לכם ברכב: לא הייתה בעיה מיוחדת.נקדות לשיפור ברכב: מוסיף תאורה למושבים האחוריים.הייתם קונים את הרכב שוב: כן., בעיקרון הייתי נשאר איתו עוד.. אבל התרחבנו ברוך ה' וצריך רכב גדול יותר.הרכב מתאים ל: סטודנטים, זוגות צעירים פלוס 2-3 ילדים.
בעל רכב מודל 2017אפריל, 2025
יתרונות: רמת אמינות גבוהה ביצועים מדהימים לא מרגיש עליות .הגעתי כבר 200 אלף קמ חסכוני בדלק .חסרונות: קפיצים קשים יחסית אבל יושב על הכביש נדבק .במידה הסוללה חלשה אפילו מעט הרכב לא נוסע.החלפתי אנטרנטור מצמדים לא יקר יחסית לצריכת הדלק מול יפני שווה את העלויות
בן 66 בעל רכב מודל 2017אפריל, 2025
יתרונות: רמת אמינות גבוהה ביצועים מדהימים לא מרגיש עליות .הגעתי כבר 200 אלף קמ חסכוני בדלק .חסרונות: קפיצים קשים יחסית אבל יושב על הכביש נדבק .במידה הסוללה חלשה אפילו מעט הרכב לא נוסע.החלפתי אנטרנטור מצמדים לא יקר יחסית לצריכת הדלק מול יפני שווה את העלויותבעיות שהיו לכם ברכב: שרות מעולה ולא יקר יחסיתנקדות לשיפור ברכב: ידית אחיזההייתם קונים את הרכב שוב: כן חסך לי לפחות 400 שח לחודש מול היפנית שהייתה לי.חווית נהיגה מאיץ כמו טילהרכב מתאים ל: לצעירים או למי שנוסע הרבה .סהכ רכב אמין יחסית רכבים קטנים הפתיעה לטובה.עלויות זולות גישה נוחה לטיפול
בן 33 בעל רכב מודל 2021מרץ, 2023
יתרונות: מנוע 1.0 חזק באופן מפתיע, מהנה לנהיגה וחסכוני, צריכת דלק ממוצעת 1/15 (מחוץ לעיר יכול להגיע גם ל1/20)., מרווח פנימי יחסית עם תא מטען גדול בהשוואה למתחרות., תמורה מצוינת למחיר.חסרונות: צפצפת מובילאי, אין ידיות אחיזה בתקרת הרכב.בעיות שהיו לכם ברכב: אפס תקלות בינתיים (שנתיים ו40,000 ק"מ).נקדות לשיפור ברכב: הייתי מחליף את ההתקנות המקומיות (מובילאיי, מצלמת רוורס).הייתם קונים את הרכב שוב: כן!הרכב מתאים ל: צעירים ומשפחות קטנות
בן 40 בעל רכב מודל 2022אוגוסט, 2022
יתרונות: מאיץ מטורף, יותר מהיברידים מסוימים, ועם זה שומר על סל"ד נמוך., העברת ההילוכים חלקה ועוזרת להאצה והשקט בנסיעהחסרונות: מצלמת רוורס וכל מיני גימיקיםבעיות שהיו לכם ברכב: לאנקדות לשיפור ברכב: כלוםהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם סיאט איביזה? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE