מחירון סאנגיונג רקסטון 2015 EX 4X4 דיזל 2.0 ליטר 7 מושבים דור 1
חוות דעת סאנגיונג רקסטון דור 1 שנת 2015
מנוע משופר ממרצדס, תיבת הילוכים משופרת ממרצדס, ביצועים משופרים, כיול מתלים קשיח יותר, מערכת בקרת משיכה פחות יעילה. סאנגיונג רקסטון דור 1 נחשף ב-01/2001
יתרונות
ביצועי מנוע, יכולת שטח
חסרונות
כיול מתלים, בידוד רעשים
למי מתאים?
למשפחות גדולות הזקוקות לרכב שטח במחיר זול יחסית
למי פחות מתאים?
למי שמחפש רכב מודרני עם תא נוסעים איכותי ורשימת אבזור עשירה
מכירות
בשנת 2015 נמכרו 71 רכבי סאנגיונג רקסטון. כול המכירות הם מרמת גימור שנבחרה (EX 4X4 דיזל 2.0 ליטר 7 מושבים). מחיר רכב חדש מרמת גימור EX 4X4 דיזל 2.0 ליטר 7 מושבים בשנת 2015 היה 229,000 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של סאנגיונג רקסטון הוא טלקאר. רמת הגימור EX 4X4 דיזל 2.0 ליטר 7 מושבים נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
10.3 קילומטר לליטר
0.3 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
10,194 ₪ עלות דלק שנתית
306 ₪ פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק של הרקסטון טובה. בשיוט נינוח ניתן להגיע ל-14 ק"מ מרשימים לכל ליטר. במבחן שכלל 600 ק"מ של שבילים, שטח טכני, נהיגה עירונית, נהיגה הררית ונהיגה נמרצת בכבישים מהירים, הרכב המגודל נסע כ-10.6 ק"מ לכל ליטר מן הנוזל ה יקר. ממש לא רע
אגרת רישוי וביטוחים
3,806 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהSUV גדול
- צורהשטח/פנאי
- מספר דלתות5
- מספר מקומות7
- סוג מנועדיזל
- הילוכיםידני
- נפח מנוע1,998 סמ"ק
- כוחות סוס155
- הנעה4X4
- גג שמשללא
- ארץ יצורדרום קוריאה
- מקור יצרןדרום קוריאה
- הספק מנועים155 כוח סוס175 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה1743301088
- אורך4.72 מטר28 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה4.7255.2
- בסיס גלגלים2.82 מטר14 ס"מ פ חות מהממוצע בקטגוריה2.792.963.22
- מרווח גחון221 מילימטר24 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה172197230
מנוע, הילוכים וביצועים
סוג מנוע: דיזל
הספק מנוע: 155 כוחות סוס
נפח מנוע: 1,998 סמ"ק
הילוכים: ידני
סוג הנעה: 4X4
חוות דעת קארזון:
זמינות הכוח מצויינת וכמעט בשום שלב אין הרגשה של מחסור בכוח. התאוצה ההתחלתית סבירה ובהאצות הביניים התחושה חזקה ומרשימה. תיבת ההילוכים האוטומטית, עם 5 הילוכים, מתפקדת היטב בכל תנאי הדרך. תפעול ההילוכים הידני בידיות שמאחורי ההגה חשוב ונוח
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1133 ליטר
אורך: 4.72 מטר
רוחב: 1.87 מטר
גובה: 1.76 מטר
בסיס גלגלים: 2.82 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
משקל כולל: 2,710 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 2,135 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 221 מילימטר
חוות דעת קארזון:
כאשר כל 7 המושבים בשימוש נותר שטח הטענה סמלי למדי. עם זאת, מתחת למושב האחורי ישנה מגירת אחסון שימושית ופסי הגג יוכלו לשמש לקשירת הצ'ימיגג כאשר נוסעים לטיול עם 7 נוסעים. עם קיפול המושבים האחוריים נוצר משטח העמסה טוב עם סף מעט גבוה מידי
אבזור
מספר מקומות: 7
מספר דלתות: 5
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: ללא
הגה כוח: יש
מזגן: יש
מצלמות חניה: אין
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני נאה מהגרסה הקודמת, תוך שהוא שומר על המראה הכוחני משהו. הצמיגים בחתך גבוה יחסית (בניגוד לאופנה הרווחת כיום) יחד עם חישוקי הסגסוגת הקלה ופסי האורך בגג משלימים מראה עדכני, למרות שהרקסטון שומר על קווי דמיון רבים לדגם הקודם
מנוע: זמינות הכוח מצויינת וכמעט בשום שלב אין הרגשה של מחסור בכוח. התאוצה ההתחלתית סבירה ובהאצות הביניים התחושה חזקה ומרשימה. תיבת ההילוכים האוטומטית, עם 5 הילוכים, מתפקדת היטב בכל תנאי הדרך. תפעול ההילוכים הידני בידיות שמאחורי ההגה חשוב ונוח
צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק של הרקסטון טובה. בשיוט נינוח ניתן להגיע ל-14 ק"מ מרשימים לכל ליטר. במבחן שכלל 600 ק"מ של שבילים, שטח טכני, נהיגה עירונית, נהיגה הררית ונהיגה נמרצת בכבישים מהירים, הרכב המגודל נסע כ-10.6 ק"מ לכל ליטר מן הנוזל היקר. ממש לא רע
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים סבירה בהחלט. החומרים נראים עמידים מאוד אך אינם משדרים יוקרה. אולי כך ראוי לג'יפ אמיתי. איכות ההרכבה טובה מאוד, ובמהלך המבחן שכלל גם ירידה לשבילים ולשטח טכני לא נשמעו רעשים מכיוון הפלסטיקה
התנהגות כביש: למרות ההגה המעורפל מדי והנטיה הקלה לתת היגוי, אחיזת הכביש טובה. בכבישים מפותלים רכינת השלדה סבירה ואף שזה אינו שטח המחיה של הרקסטון, הרי שניתן להתקדם גם באיזורים אלו במהירות ונוחות ללא חשש. מערכות הבקרה המגוונות עושות את העבודה ונכנסות לפעולה בצורה נעימה, בעת הצורך
נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה טובה למדיי, על אף שהיו לנו חששות משלדת ה"שטח" הקשוחה. המנוע שקט כראוי לדיזל מודרני, ורעשי הרוח והכביש סבירים. הרכב מגהץ בקלות ונוחות שיבושים קטנים וגדולים, לרבות פסי האטה. בשבילי קק"ל הרקסטון מרגיש בבית. הוא יכול לגמוע שבילים במהירות ונוחות מרשימים. עם זאת, מהלך המתלים המוגבל מצריך זהירות בשטח יותר טכני, אבל גם בו המדובר ברכב נוח
בידוד רעשים: נוחות הנסיעה טובה, על אף שהיו לנו חששות משלדת ה"שטח" הקשוחה. המנוע שקט כראוי לדיזל מודרני, ורעשי הרוח והכביש סבירים
תא מטען: כאשר כל 7 המושבים בשימוש נותר שטח הטענה סמלי למדי. עם זאת, מתחת למושב האחורי ישנה מגירת אחסון שימושית ופסי הגג יוכלו לשמש לקשירת הצ'ימיגג כאשר נוסעים לטיול עם 7 נוסעים. עם קיפול המושבים האחוריים נוצר משטח העמסה טוב עם סף מעט גבוה מידי
מושבים: המושבים הקדמיים מרווחים ותומכים. השורה האמצעים פחות תומכת אך מרווחת גם למתניים, גם לכתפיים וגם לראש, וניתן להושיב בה שלושה מבוגרים או 3 מושבי בטיחות. השורה השלישית, המתקפלת ונפתחת בנוחות, מציעה מרווח ראש, מתניים וכתפיים טובים יחסית, אך היכן בדיוק יכול מי שהגיע כבר לחטיבת הביניים לשים את הרגליים
מערכות בטיחות מתקדמות
8/0
רמת איבזור בטיחות
4
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי סטיה מנתיב
- BLIS התראת רכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- מצלמת רוורס
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 4 כריות אוויר
- SBR התראת חגורת בטיחות
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
מכירות רכבי סאנגיונג רקסטון בשנת 2015
71 רכבי רקסטון EX 4X4 דיזל 2.0 ליטר 7 מושבים נמכרו בשנת 2015.לחצו להשוואת רמות גימור סאנגיונג רקסטון 2015
איבוד ערך לסאנגיונג רקסטון
ירידת הערך הממוצעת לסאנגיונג רקסטון היא 15.8% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 37% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 56.7% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
מדדי אמינות לסאנגיונג רקסטון
רבע מכלי הרכב מסוג סאנגיונג רקסטון יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-0.5 שנים. 17 שנים פחות מהממוצע בקטגוריה
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על סאנגיונג רקסטון
הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.7 מתוך 5 (15 גולשים)
★★★★★
בן 33 בעל רכב מודל 2006ספטמבר, 2022
★★★★★
בן 60 בעל רכב מודל 2018פברואר, 2025
★★★★★
בן 50 בעל רכב מודל 2020אפריל, 2024
★★★★★
בן 47 בעל רכב מודל 2010נובמבר, 2024
בעל רכב מודל 2008דצמבר, 2021
★★★★★
בעל רכב מודל 2020יולי, 2024
בן 55 בעל רכב מודל 2018פברואר, 2022
★★★★★
בן 43 בעל רכב מודל 2021נובמבר, 2021
★★★★★
בעל רכב מודל 2020אוגוסט, 2020
★★★★★
בן 49 בעל רכב מודל 2016אפריל, 2021
★★★★★
בן 42 בעל רכב מודל 2021פברואר, 2022
בן 54 בעל רכב מודל 2018אוקטובר, 2020
בעל רכב מודל 2020מאי, 2022
בן 45 בעל רכב מודל 2020מרץ, 2023
★★★★★
בעל רכב מודל 2017דצמבר, 2022
★★★★★
בעל רכב מודל 2018מרץ, 2021
★★★★★
בעל רכב מודל 2020אפריל, 2022
בעל רכב מודל 2005יולי, 2020
בן 70 בעל רכב מודל 2021ינואר, 2025
בעל רכב מודל 2022יוני, 2024
★★★★★