CARZONE
אזור אישי
  • סובארו
  • פורסטר
  • 2023
  • X 4X4 2.5 ליטר ▾

סובארו פורסטר 2023

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון סובארו פורסטר 2023 X 4X4 2.5 ליטר דור 5 מתיחת פנים

מחיר ממוצע מודעות:
145,700 ₪

חוות דעת סובארו פורסטר דור 5 מתיחת פנים שנת 2023

רכב פנאי-שטח, מהגדולים בקטגוריה הקומפקטית וממוקם מעל סובארו XV. הוא מרווח, בטיחותי, ומוכר בזכות יכולות השטח שלו. בסובארו פורסטר התעדכנו הסבכה, יחידות התאורה והפגושים מלפנים ומאחור, מערכת הבטיחות המתקדמת של היצרן המכונה 'אייסייט', המערכות לנסיעה בשטח: בקרת נהיגה במדרון ותפקוד מצב 'X' הייעודי לשטח. סובארו פורסטר דור 5 נחשף ב-03/2018 והגיע לישראל ב-12/2018. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-06/2021 והגיעה לישראל ב-02/2022

יתרונות

מרווח, יכולות שטח, נוחות נסיעה

חסרונות

בידוד רעשים, צריכת דלק, איכות חומרים

למי מתאים?

סובארו פורסטר יתאים לכל מי שמחפש רכב פנאי שימושי למשפחה, נוח ומרווח, מאובזר ובטיחותי ואולי חשוב מכל - בעל יכולות שטח מוכחות. מחפשים רכב שטח חסכוני יותר - בדקו את סוזוקי ג'ימני או דאצ'יה דאסטר, אף אם אתם לא מוכנים לוותר על השימושיות והנוחות, בדקו את סאנגיונג רקסטון

למי פחות מתאים?

סובארו פורסטר לא מתאימה למי שמחפש רכב חסכוני בדלק, רכב זול או רכב עם סביבת נהג מודרנית

רמות גימור

לפורסטר 4 רמות גימור, לגרסה הכניסה Z אבזור סביר, בעוד ל-X רשימת אבזור מכובדת יותר הכוללת פריטים כגון הגה מצופה עור, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם, אורות גבוהים אוטומטיים ועוד. לרמת הגימור XS גג פנורמי, פתחי מיזוג לאחור, הגה מחומם, וגם התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור. לרמת הגימור Sport הבכירה חישוקי "18 (במקום "17), תא מטען חשמלי, תפירה כתומה בתא הנוסעים וגימורים כתומים ושחורים מבחוץ
לחצו להשוואת רמות גימור סובארו פורסטר 2023

מכירות

בשנת 2023 נמכרו 2,060 רכבי סובארו פורסטר. מרמת גימור שנבחרה (X 4X4 2.5 ליטר) נמכרו 626 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור X 4X4 2.5 ליטר בשנת 2023 היה 198,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של סובארו פורסטר הוא סמל”ת. רמת הגימור X 4X4 2.5 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-04-09 השקה מקומית דור חדש

סובארו פורסטר החדש: מחיר החל מ-205,900 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

11.7 קילומטר לליטר
5.4 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
8,974 ₪ עלות דלק שנתית
2,834יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן עמדה על כ-9 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
2,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף 7 הילוכים
  • נפח מנוע
    2,498 סמ"ק
  • כוחות סוס
    182
  • הנעה
    AWD
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    יפן
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    9.3 שניות
    0.2 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • הספק מנועים
    182 כוח סוס
    1 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    122183
    347
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    509 ליטר
    17 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    150492
    820
  • אורך
    4.64 מטר
    13 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.67 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
  • מרווח גחון
    220 מילימטר
    35 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    126185
    230
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 9.3 שניות
    מהירות מירבית: 207 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 182 כוחות סוס ב-5800 סל"ד
    מומנט מנוע: 24.3 קג"ם ב-4400 סל"ד
    נפח מנוע: 2,498 סמ"ק
    מספר בוכנות: בוקסר 4 בוכנות
    הילוכים: אוטומטי רציף 7 הילוכים
    סוג הנעה: AWD
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    חוות דעת קארזון:
    לעומת הדור הקודם עם מנוע 2.0 ליטר, למנוע ה-2.4 ליטר 32 כ"ס יותר, והפערים באים לידי ביטוי גם במציאות, עם תחשה חזקה בכל מתאר, כביש או שטח, אין כאן טורבו לפרצי כוח אך הוא צובר מהירות באופן מרשים במסגרת מתיחת הפנים הוצג מנוע היברידי בנפח 2.0 ליטר, 141 כ"ס וצריכת דלק משופרת, ולצידו מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק של 177 כ"ס, אך אלו לא הגיעו ארצה התיבה הרציפה פועלת כמצופה והיא אינה רועשת במיוחד. יש חלוקה מלאכותית לשבעה הילוכים שיעילה יותר לבלימת מנוע בירידה למשל
    קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 509 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1071 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.64 מטר
    רוחב: 1.82 מטר
    גובה: 1.73 מטר
    בסיס גלגלים: 2.67 מטר
    נפח מיכל דלק: 63 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
    משקל כולל: 2,223 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 2,000 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 220 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    בהשוואה לדור הקודם, הדור החמישי ארוך ב-3.0 ס"מ (בעקבות שינוי עיצוב שלאחר מתיחת הפנים), רחב ב-2 ס"מ, נמוך בחצי ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-3 ס"מ תא המטען גדול ושימושי מאוד בזכות מפתח רחב, סף העמסה נמוך, מבנה ריבועי, ומספר וויי תליה ותאים
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון חשמלי, מחומם
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני, מחומם. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך 4.2 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: לד, עם הפניה לכיוון סיבוב, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה ערפל קדמית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה בלבד
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני הוא התפתחות מהדור הקודם והשינוי אינו גדול, החזית זקופה, הפרופיל סטיישני ואילו מאחור בולטות יחידות תאורה מחודדות, כשבמסגרת מתיחת הפנים ישנן יחידות תאורה קדמיות קטנות יותר, הסבכה הקדמית עודכנה, חישוקים בעיצוב חדש ופגוש קדמי בעיצוב חדש עיצוב הפנים תכליתי, כשהחלט הבולט הוא מסך הנתוני העליון ותחתיו מסך המולטימדיה, פתחי המיזוג המחודדים בצדדים ואלו האנכיים בצידי מסך המגע
    מנוע: לעומת הדור הקודם עם מנוע 2.0 ליטר, למנוע ה-2.4 ליטר 32 כ"ס יותר, והפערים באים לידי ביטוי גם במציאות, עם תחשה חזקה בכל מתאר, כביש או שטח, אין כאן טורבו לפרצי כוח אך הוא צובר מהירות באופן מרשים במסגרת מתיחת הפנים הוצג מנוע היברידי בנפח 2.0 ליטר, 141 כ"ס וצריכת דלק משופרת, ולצידו מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק של 177 כ"ס, אך אלו לא הגיעו ארצה
    הילוכים: התיבה הרציפה פועלת כמצופה והיא אינה רועשת במיוחד. יש חלוקה מלאכותית לשבעה הילוכים שיעילה יותר לבלימת מנוע בירידה למשל
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן עמדה על כ-9 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה מאוד. במסגרת מתיחת הפנים נוספה מערכת זיהוי תנועה חוצה בצומת
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים טובה, אך עדיין נמצא כאן ריבוי פלסטיקה, זאת לצד דיפוני בד ועור שתורמים לאווירה. איכות ההרכבה טובה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה מאוד, אך צריך להתרגל לתפעול שלושת המסכים (מסך המידע, המולטימדיה ומחשב הדרך) משלושה מקומות שונים
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש דינאמית באופן מפתיע, בזכות אחיזה טובה ממערכת ההנעה הכפולה, מרכז כובד נמוך בזכות מנוע הבוקסר השטוח, הגה מדויק יחסית והיזון חוזר טוב מהשלדה גם עם שטח קשוח יותר, הפורסטר יודע להתמודד. הוא כמובן לא טויוטה לנדקרוזר או סאנגיונג רקסטון, אבל הוא נהנה ממהלך מתלה טוב משל רכבי פנאי קומפקטיים אחרים בעלי הנעה 4X4, אך שימו לב לזווית הגישה והנטישה, בנוסף מערכת X-Mode מסייעת בשיפר האחיזה, אך מגיבה באיטיות יחסית עד שהיא נכנסת לפעולה
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד, הוא רך ולעיתים הריסון אינו מושלם אחרי פס האטה . התמרון העירוני טוב מאוד ביחס לגודלו הנוחות הבין-עירונית גם כן טובה מאוד, ולמרות הרכות הוא לא זז יתר על המידה בכביש גלי. גם הנוחות בשבילים טובה מאוד
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים סביר, רעשי כביש ורוח נוכחים וקולו של המנוע נשמע בכל מאמץ
    מימדי הרכב: בהשוואה לדור הקודם, הדור החמישי ארוך ב-3.0 ס"מ (בעקבות שינוי עיצוב שלאחר מתיחת הפנים), רחב ב-2 ס"מ, נמוך בחצי ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-3 ס"מ תא המטען גדול ושימושי מאוד בזכות מפתח רחב, סף העמסה נמוך, מבנה ריבועי, ומספר וויי תליה ותאים
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמים נוחה, הדלת גדולה, המרווח מצוין, תנוחת הישיבה גבוהה והמושבים נוחים ותומכים הכניסה למושב האחורי נוחה גם היא בזכות מפתח דלת רחב, המרווח טוב מאוד בעיקר לרגליים ולראש, שלושה מבוגרים יכנסו לכאן כשהנוסע במרכז לא יתמודד עם תעלת הינע גבוה במיוחד
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב מאוד לכל הכיוונים
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/5
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה מאוד. במסגרת מתיחת הפנים נוספה מערכת זיהוי תנועה חוצה בצומת
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי סובארו פורסטר בשנת 2023

2,060 רכבי סובארו פורסטר נמכרו בשנת 2023. מובילי המכירות הם: פורסטר X 4X4 2.5 ליטר (626 מכירות), פורסטר ספורט 4X4 2.5 ליטר (559 מכירות), פורסטר Z 4X4 2.5 ליטר (451 מכירות), פורסטר XS 4X4 2.5 ליטר (424 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור סובארו פורסטר 2023

איבוד ערך לסובארו פורסטר

ירידת הערך הממוצעת לסובארו פורסטר היא 14.2% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 31.4% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 44.5% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לסובארו פורסטר

רבע מכלי הרכב מסוג סובארו פורסטר יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-17.5 שנים. 1 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2023

סובארו פורסטר במקום ה21 במספר המכירות בשנת 2023 בקטגורית SUV קומפקטי עם 2033 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על סובארו פורסטר

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.6 מתוך 5 (41 גולשים)

בן 38 בעל רכב מודל 2021מאי, 2024
יתרונות: הרכב אצלי שלוש וחצי שנים כמעט, , רכב שנותן מענה לכל חובבי נסיעות השבילים, חולות ים ואף בוץ רטוב ועמוק למי שמצוייד בצמיגים מתאימים ושימוש נכון במערכת ה X-Mode, מנסיון אישי לא נופל משום ג'יפ שטח בתנאים אלו.., הרכב הכי יציב והמתאים לנסיעה בגשם ושלוליות בכביש שאני נהגתי מאז ומעולם!., זה לא ג'יפ ולא יכול להתנהג כמו ג'יפ שטח אמיתי בכל הקשור בצליחת תנאי שטח מורכבים כמו עליות ומורדות תלולים או מסולעים, לא מומלץ ולא כדאי לנסות אותו בתנאים אלו.. הרכב נמוך מידי בשביל זה ואין לו את הנעילות והילוכי הכח הנדרשים על מנת לצלוח תנאים אלו. אני לא העזתי לנסות אולי יש אמיצים אחרים.. , מכניקה מעולה ואמינה מערכת סאונד ומולטימדיה משובחים, מצלמה אחורית מהטובות והחדות שחוויתי., תא מטען מרווח מאוד ופונקציונלי.חסרונות: איכות חומרים זולה ועדינה מידי, פלסטיקה מאכזבת ביחס למכיר הרכב ולמוניטין של סובארו כיצרנית יפנית ובעיקר פלסטיקה מתפרקת, למשל לחצי תריסי המזגן וכפתורי הרמת חלונות וכדומה.. מושב הכיסא שלי בחלקו מהעור מתקלף, מעטפת ההגה מהעור מתקלפת על אף שאני מקפיד להניח את מגן השמש גם בימי החורף.., מתלים קצרים מידי לטעמי., חסרים לרכב עוד כ 4, 5 סנטימטרים בין תחתית הרכב לקרקע על מנת לחוות את הרכב בנהיגת שטח קצת יותר מאתגרת..בעיות שהיו לכם ברכב: רכב אמין ביותר במכניקה שלו, ממליץ בחום על מוסך ארגמן סניף ב"ש, שירותיים ואדיבים מאוד!!נקדות לשיפור ברכב: סובארו חייבת לחשוב איך לשפר את הפלסטיקה ואיכות החומרים ברכב מבפנים.., חסרים לרכב עוד כמה סנטימטרים של הגבהה על מנת לקחת אותו וליהנות ממנו קצת יותר פנימה בשטחהייתם קונים את הרכב שוב: כן מבלי להסס אם המטרה היא ליהנות מנסיעות שבילים וחול בסופי השבוע ובטיולים עם המשפחההרכב מתאים ל: לכולם חוץ ממי שמחפש חסכון בדלק כתנאי ראשון כנגד היכולות שלו
בן 43 בעל רכב מודל 2019ספטמבר, 2021
יתרונות: קודם כל זה בטיחות שמעניקה מערכת איי-סייט. היגוי ואחיזה מצויינים גם על הכביש וגם בשטח. שדה ראיה של נהג יוצאת מן הכלל. צריכת הדלק די סבירה בנסיעה בין עירונית. יכולת עבירות גבוהה בשטח לעומת ג׳פונים של חברות המקבילות.חסרונות: נוחות הכיסאות בנסיעות המתמשכות זמן. לפחות כך בדגם ספורט. אין מראות מתקפלות וחיישני ניטור לחץ אוויר כי עלהם ״ויתר״ היבואן. אין אפילו לדגם בשווי 200 אלף ש״ח למרות שבחו״ל חיישני ניטור לחץ אוויר באים בדגם הכי בסיסי. צריכת דלק גבוהה בנסיעה עירונית בתנאי עומס תנועה.בעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיותנקדות לשיפור ברכב: מראות מתקפלות וניטור לחץ אוויר. פשוט חייבהייתם קונים את הרכב שוב: ללא ספק כןהרכב מתאים ל: משפחות שאהבות טבע וטיולים
בעל רכב מודל 2008מרץ, 2022
יתרונות: עבירות, נוחות בנהיגה, 0 תקלות, טיפולים זולים (לא במוסך מרכזי), מרווחת לכל המושבים. מטען גדול. חסכוני בדלק יחסית לרכב עם מנוע 2000cc. רכב גבוה עם דלתות גדולות, מרחב ראיה מצויין.חסרונות: חלפים מקוריים יקרים אם צריך! מוסכי החברה יקרים למרות שאין קושי בטיפולים ברכב. היינו העבודה לא מסובכת והכל נגיש. גיר 4 קדימה שבקלות יכול היה להיות 5 או 6. מכאן שחסרה תחושת האצה ספורטיבית.
בעל רכב מודל 2022אוקטובר, 2022
חסרונות: אין קטלוג למימוש כל הפונקציות ברכב כגון שילוב של הנעת 4×4 ישנם הרבה מאוד כפתורים שלא ניתן להבין למה הם מיועדים וחבל שכך בין כסא הנהג לכסא מימינו ליד ידית הילוכים יש כפתור מה הוא יודע לעשות? ועוד אביזרים שונים ללא הסבר למה הם משמשים אשמח לקבל דף הסבר למימוש הנתונים
בעל רכב מודל 2021אוגוסט, 2023
יתרונות: רכב מעולה ואמין, שווה כל שקל., מי שקונה רכב כזה לא צריך לעשות חשבון של דלק. אם הוא עושה שלא יקנה פורסטר. שיקנה רכב רגיל.חסרונות: לפי דעתי קצת רועש בטורים גבוהים. בנוסף קצת מיושן בעיצוב, אבל זה מאוד שולי. הפורסטר דור 5 רכב מעולה ואמין ביותר
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם סובארו פורסטר? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE