CARZONE
אזור אישי
  • טויוטה
  • אוריס
  • 2015
  • היברידי 1.8 ליטר ▾

טויוטה אוריס 2015

2019201820172016201520142013201220112010

מחירון טויוטה אוריס TS סטיישן 2015 היברידי 1.8 ליטר דור 2

מחיר ממוצע מודעות:
39,600 ₪

חוות דעת טויוטה אוריס TS סטיישן דור 2 שנת 2015

דור שני למשפחתית הקומפקטית, המבוססת על דגם הקורולה. טויוטה אוריס הוצעה למכירה בישראל מתחילת 2013 עם שתי מערכות הנעה: בנזין 1.6 ליטר, או היברידית עם מנוע בנזין 1.8 ליטר. כמו כן, הדגם הוצע בשתי תצורות מרכב: האצ'בק או סטיישן (שהוצעה מתחילת 2014 בגרסה היברידית בלבד). ביולי 2015 החל בישראל שיווק של האוריס המחודשת, עם תכנון משופר לחלקי המרכב השונים שסייעו בשיפור העידון, הנוחות (מושבים ומתלים) ובידוד הרעשים, לצד שיפור באיכות הייצור והגימור של סביבת הנהג. מתחילת 2017 צוידה האוריס במערכות בטיחות מתקדמות. השיווק בישראל הופסק לקראת סוף 2018, עם יחידות אחרונות שנמסרו בתחילת 2019. תחילת שיווק הדור החדש של טויוטה אוריס בינואר 2013. טויוטה אוריס דור 2 נחשף ב-11/2012 והגיע לישראל ב-01/2013. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-03/2015 והגיעה לישראל ב-07/2015

יתרונות

צריכת דלק, נוחות ואיכות נסיעה (בדגם המחודש), מערכות בטיחות (החל מ-2017)

חסרונות

מרחב מאחור, תא מטען, מולטימדיה

למי מתאים?

האוריס מתאימה לבעלי משפחות שעברו את שלב מושבי התינוק. צריכת הדלק הנמוכה ומבנה מערכת ההנעה הופכים את הגרסה ההיברידית לאידאלית למי שנוסעים הרבה ובפקקים

רמות גימור

אוריס, שהוצעה בייבוא הרשמי, הוצעה במפרט פחות או יותר אחיד מיום תחילת שיווקה ועד יומה האחרון. ההבדל העיקרי הוא בהיעדר מערכת כניסה והנעה ללא מפתח שיש בגרסאות ההיברידיות, ואין בגרסת הבנזין הרגילה. בנוסף, ניתן היה להוסיף (בתשלום) גג זכוכית פנורמי ללא פתיחה עם כיסוי נגלל עבה ויעיל, גם בגרסת ההאצ'בק וגם בסטיישן
לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה אוריס 2015

מכירות

בשנת 2015 נמכרו 3,875 רכבי טויוטה אוריס. לטויוטה אוריס יש 2 תת גרסאות שנמכרו : אוריס TS סטיישן (2,688 מכירות), אוריס (1,187 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (היברידי 1.8 ליטר) נמכרו 1,326 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור היברידי 1.8 ליטר בשנת 2015 היה 137,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של טויוטה אוריס הוא יוניון מוטורס. טויוטה אוריס נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים. רמת הגימור היברידי 1.8 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

21.1 קילומטר לליטר
2.7 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
4,976 ₪ עלות דלק שנתית
731פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק של אוריס, בתנאי מבחן, נעה סביב 13 ק"מ לליטר. עם זאת, בתנאים יום-יומיים ובמיוחד בפקקים, יכולתה של מערכת ההנעה לנוע על חשמל בלבד מאפשרת נתון צריכה של סביב 18-20 ק"מ לליטר

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,700 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    משפחתית
  • צורה
    סטיישן
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,798 סמ"ק
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    אנגליה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.2 שניות
    2.8 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.88.4
    11
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    530 ליטר
    112 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    228418
    596
  • אורך
    4.6 מטר
    7 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.244.53
    4.93
  • בסיס גלגלים
    2.6 מטר
    10 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.472.7
    2.92
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.2 שניות
    מהירות מירבית: 175 קמ"ש
    סוג מנוע: היברידי בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 136 כוחות סוס ב-5200 סל"ד
    מומנט מנוע: 14.5 קג"ם ב-2800 סל"ד
    נפח מנוע: 1,798 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: אין
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    למערכת ההנעה של אוריס הספק משולב של 136 כ"ס, אבל אין להסיק מנתון זה על ביצועי המנוע. מדובר במערכת הנעה היברידית בתפעול ייחודי, שמוכוונת לחיסכון בדלק ונצילות מכאנית גבוהה. בשורה התחתונה, לאוריס ביצועים מספקים, דומים לאלו של יונדאי איוניק או קיה נירו. עם זאת, בתנאים מאומצים, כשהסוללה מתרוקנת, מורגשת ירידה בביצועים, אך מדובר באירוע נדיר. הסוללה נטענת באופן עצמאי
    קבוצת זיהום: 4 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 7 אינץ'
    מסך נוסע ליד נהג: אין
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 530 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1658 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.6 מטר
    רוחב: 1.76 מטר
    גובה: 1.49 מטר
    בסיס גלגלים: 2.6 מטר
    נפח מיכל דלק: 45 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 16 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 205/55R16
    מידות צמיג אחורי: 205/55R16
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,335 קילוגרם
    משקל העמסה: 530 קילוגרם
    משקל כולל: 1,865 קילוגרם
    הרכב לא מורשה לגרירה
    חוות דעת קארזון:
    נפח תא המטען גדל ל-360 ליטר ובניגוד לעבר הוא זהה בשתי הגרסאות. זה אומר צמיחה משמעותית לעומת ההיברידית היוצאת לאוריס האצ'בק ממדים דומים ביחס לדגמים מקבילים מאותן שנים. עם זאת, בסיס הגלגלים היה כבר אז מהיותר קצרים בסגמנט (260 ס"מ בלבד) ורוחב המרכב היה צר משמעותית ביחס למקובל (176 ס"מ בלבד). לגרסת הסטיישן מרכב ארוך ומעט גבוה יותר, אולם עם בסיס גלגלים באורך זהה
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים
    יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: לאוריס מראה נאה, גם שנים לאחר שהוצגה. מתיחת הפנים הוסיפה למראה העכשווי והגג הפנורמי תורם אף הוא.
    מנוע: למערכת ההנעה של אוריס הספק משולב של 136 כ"ס, אבל אין להסיק מנתון זה על ביצועי המנוע. מדובר במערכת הנעה היברידית בתפעול ייחודי, שמוכוונת לחיסכון בדלק ונצילות מכאנית גבוהה. בשורה התחתונה, לאוריס ביצועים מספקים, דומים לאלו של יונדאי איוניק או קיה נירו. עם זאת, בתנאים מאומצים, כשהסוללה מתרוקנת, מורגשת ירידה בביצועים, אך מדובר באירוע נדיר. הסוללה נטענת באופן עצמאי
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק של אוריס, בתנאי מבחן, נעה סביב 13 ק"מ לליטר. עם זאת, בתנאים יום-יומיים ובמיוחד בפקקים, יכולתה של מערכת ההנעה לנוע על חשמל בלבד מאפשרת נתון צריכה של סביב 18-20 ק"מ לליטר
    מערכות בטיחות: אוריס נבחנה במבחני הריסוק האירופיים וקיבלה את הדירוג המרבי של חמישה כוכבים. עם זאת, רצוי למצוא אוריס (שיובאה דרך היבואנית הרשמית) שעלתה לכביש אחרי ינואר 2017, כך שתהיה מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות (בלימת חירום אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב)
    איכות חומרים והרכבה: בשנים הראשונות, סביבת הנהג של אוריס נחשבה נוחה לשימוש אך בעלת גימור פשוט, בשל שימוש בחומרי דיפון זולים למדי. בדגם המחודש (מאמצע 2015) שופרה איכות החומרים, אך מערכת המולטימדיה החדשה הגיעה עם לחצני מגע בצדדים במקום לחצנים פיזיים, מה שפגם באופן משמעותי בנוחות התפעול. בשנים הראשונות, הייתה גם כן מערכת מולטימדיה מקורית, אך עם מסך קטן יותר ("6.1, לעומת "7 בדגם המחודש) וממשק שונה. בכל מקרה, אין ממשקי צימוד לאפל קארפליי או אנדרואיד אוטו
    הנדסת אנוש: תנוחת הנהיגה נמוכה כדי לייצר תחושה דינאמית ונוחה בסך הכל, אך מושב הנהג מעט צפוף וחסר תמיכה מספקת לגב התחתון
    התנהגות כביש: לאוריס יכולת דינמית ממוצעת לסגמנט, עם רמת אחיזה גבוהה. עם זאת, זוויות הגלגול גדולות יחסית, דבר שפוגם בתחושת הביטחון של הנהג בנהיגה תחת עומס
    נוחות נסיעה ותמרון: לאוריס מתלים רכים יחסית, בעלי כושר שיכוך טוב ומהלך החזרה יעיל שמאפשר בידוד טוב מפני הדרך. עם זאת, בדגם המחודש המתלים המרוככים אמנם מציגים פעולה שקטה מבעבר, אך פעולת ההחזרה מעט מהירה מדי, כך שישנה תנודתיות מסוימת של המרכב שפוגמת בנוחות במובן מסוים
    בידוד רעשים: רעשי הכביש בגרסה זו נוכחים מהרצוי ופוגעים בעידון הצפוי
    תא מטען: נפח תא המטען גדל ל-360 ליטר ובניגוד לעבר הוא זהה בשתי הגרסאות. זה אומר צמיחה משמעותית לעומת ההיברידית היוצאת
    מימדי הרכב: לאוריס האצ'בק ממדים דומים ביחס לדגמים מקבילים מאותן שנים. עם זאת, בסיס הגלגלים היה כבר אז מהיותר קצרים בסגמנט (260 ס"מ בלבד) ורוחב המרכב היה צר משמעותית ביחס למקובל (176 ס"מ בלבד). לגרסת הסטיישן מרכב ארוך ומעט גבוה יותר, אולם עם בסיס גלגלים באורך זהה
    מושבים: המושבים של אוריס נחשבים נוחים, בעיקר בדגם המחודש. מלפנים, המרחב נדיב ויש תחושה של מרחב. מאחור, המושב האחורי תוכנן מחדש (במסגרת החידוש של 2015) והוא נוח לישיבה, גם במרכז, הודות לתעלת הינע מינימלית בגודלה. מנגד, ממדי השלוחה האחורית מצומצמים, מרווח הרגליים גבולי עבור נוסעים מבוגרים או מושב תינוק ואילו ממד הרוחב המצומצם יקשה על שילוב של שני מושבי תינוק ונוסע בוגר במרכז. בגרסאות עם גג פנורמי, מרווח הראש מצומצם עוד יותר, מה שיקשה על נוסעים בגובה של מעל 1.80 מ'
    אמינות ובעיות ידועות: על אף התדמית החסונה שטויוטה בנתה לעצמה לאורך השנים, האוריס לחלוטין לא חפה מבעיות. היא אכן נחשבת אמינה יחסית, אולם ישנם כמה וכמה רכיבים הידועים לשמצה: למשאבת המים אורך חיים קצר למדי (כ-60,000-80,000 ק"מ) נוטה לטפטף על כבלי החשמל מסוג מתח-גבוה, מה שעלול לגרום להשבתה של הרכב. בנוסף, צריכת השמן גבוהה, שרשרת התזמון בעלת אורך חיים של כ-100,000 ק"מ ומנגנון תזמון השסתומים המשתנה (Valvematic) מסיים את חייו מוקדם מהצפוי. נוסף על כך, סעפת היניקה צוברת פיח רב ומחייבת ניקוי תקופתי (למרות שמערכת ההזרקה, בבסיסה, היא רב-נקודתית). בגרסה ההיברידית, אורך חיי הסוללה נע סביב 5-6 שנים/150,000 ק"מ
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    אוריס נבחנה במבחני הריסוק האירופיים וקיבלה את הדירוג המרבי של חמישה כוכבים. עם זאת, רצוי למצוא אוריס (שיובאה דרך היבואנית הרשמית) שעלתה לכביש אחרי ינואר 2017, כך שתהיה מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות (בלימת חירום אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב)
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מכירות רכבי טויוטה אוריס בשנת 2015

3,875 רכבי טויוטה אוריס נמכרו בשנת 2015. מובילי המכירות הם: אוריס TS סטיישן היברידי 1.8 ליטר (1,678 מכירות), אוריס TS סטיישן סקיי-וויו היברידי 1.8 ליטר (1,010 מכירות), אוריס T2 היברידי 1.8 ליטר (471 מכירות), אוריס היברידי 1.8 ליטר (468 מכירות), אוריס GLI 1.6 ליטר (248 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה אוריס 2015

איבוד ערך לטויוטה אוריס

ירידת הערך הממוצעת לטויוטה אוריס היא 14.7% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 28.9% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 43% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לטויוטה אוריס

רבע מכלי הרכב מסוג טויוטה אוריס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-15.5 שנים. 4 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

על אף התדמית החסונה שטויוטה בנתה לעצמה לאורך השנים, האוריס לחלוטין לא חפה מבעיות. היא אכן נחשבת אמינה יחסית, אולם ישנם כמה וכמה רכיבים הידועים לשמצה: למשאבת המים אורך חיים קצר למדי (כ-60,000-80,000 ק"מ) נוטה לטפטף על כבלי החשמל מסוג מתח-גבוה, מה שעלול לגרום להשבתה של הרכב. בנוסף, צריכת השמן גבוהה, שרשרת התזמון בעלת אורך חיים של כ-100,000 ק"מ ומנגנון תזמון השסתומים המשתנה (Valvematic) מסיים את חייו מוקדם מהצפוי. נוסף על כך, סעפת היניקה צוברת פיח רב ומחייבת ניקוי תקופתי (למרות שמערכת ההזרקה, בבסיסה, היא רב-נקודתית). בגרסה ההיברידית, אורך חיי הסוללה נע סביב 5-6 שנים/150,000 ק"מ
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על טויוטה אוריס

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.8 מתוך 5 (16 גולשים)

בעל רכב מודל 2018נובמבר, 2021
יתרונות: צריכת דלק טובה מאוד, אפשר להגיע ל20 קמ לליטר בנהיגה חסכונית (16 קמ לליטר בנהיגה סבירה לגמרי)חסרונות: רכב משעמם. מנוע מרגיש אנמי קצת (במצב PWR תגובת מנוע יותר טובה אבל בגלל גיר רציף המנוע צורח:), מושב נהג צר מדי וקשיח, פחות נוח לנסיעות ארוכות.הרכב מתאים ל: משפחות, אנשים שאוהבים לנהוג רגוע על הרכב ולא מחפשים ביצועים או ריגוש מיוחד מהאוטו
בן 53 בעל רכב מודל 2017ספטמבר, 2024
יתרונות: רכב מעולה ולא מוערך מספיק, אמין מאוד עם עלויות אחזקה נמוכות עד מצחיקות, חוץ מהדלק (150k עדין עם מצבר מקורי, רפידות הוחלפו פעם אחת!), חסכוני, שקט בנסיעה רגועה, נוחות נסיעה טובהחסרונות: המיזוג היה יכול להיות יותר חזק ותא המטען לא ענקבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיות, שרות מצוייןנקדות לשיפור ברכב: עוצמת המזגן ועוצמת מערכת השמעהייתם קונים את הרכב שוב: כן בטח. רכב מעולה, שקט, חסכוני, עלויות אחזקה נמוכות מאוד.
בן 21 בעל רכב מודל 2016מאי, 2024
יתרונות: חסכוני בדלק ממש 1/20 שקט אמין גולש על הכביש (אוירודינמי) ת"א מטען ענקחסרונות: נמוך ההגה לא נמשך יותר מדי מה שגורם לזה שצריך להתקרב עם הכיסא וקצת לא נוח ברגליםבעיות שהיו לכם ברכב: מוסך מורשה אמין ולא יקר במיוחד חלקי חילוף יש בשפע (טויוטה)נקדות לשיפור ברכב: ההגה רחוק מדיהייתם קונים את הרכב שוב: כן ברורררהרכב מתאים ל: גם למשפחות וגם לצעירים(ביצועים מעולים במצב פאואר)
בן 58 בעל רכב מודל 2017נובמבר, 2024
יתרונות: שקט, תחזוקה זולה, לא מכיר מוסך מעבר לטיפולים שנתיים וחידוש אחריות לבטרייהחסרונות: צר במושב האחורי, לא מתאים ל-3 שמנים רק רזיםבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו שום בעיות מטפל במוסך מורשה בבני ברקנקדות לשיפור ברכב: קצת נמוך למטה אם עולה על פס האטה שומעים אותוהייתם קונים את הרכב שוב: לא כי אני צריך רכב יותר מרווח מאחורהרכב מתאים ל: משפחה עם 2 ילדים קטניים
בן 45 בעל רכב מודל 2015אוקטובר, 2024
יתרונות: רכב פצצה, חסכוני, ללא תקלות., תא מטען ענק!חסרונות: אינו מפנק, כסא הנהג לא נוח, פשוט אני מתעגל מצד לצד..בעיות שהיו לכם ברכב: תחזוקה מינימאלית של שחיקה., פשוט תדלק וסע...נקדות לשיפור ברכב: פינוק שיצרניות אחרות נותנות, טויוטה לא נותנה. , היא פשוט מפגרת אחרי כולם.הייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם טויוטה אוריס? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE