CARZONE
אזור אישי
  • טויוטה
  • ראב 4
  • 2021
  • E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר ▾

טויוטה ראב 4 2021

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון טויוטה ראב4 2021 E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר דור 5

מחיר ממוצע מודעות:
154,900 ₪

חוות דעת טויוטה ראב4 דור 5 שנת 2021

רכב פנאי קומפקטי אך מהגדולים שבחבורה. הוא ממוקם בין ה-C-HR והקורולה קרוס לבין ההיילנדר, ומוצע עם 3 יחידות הנעה - בנזין, היברידי והיברידי-נטען. דור חדש (חמישי), פלטפורמה חדשה, יחידות כוח חדשות, מערכות בטיחות מתקדמות (לראשונה בדגם שמשווק בישראל). טויוטה ראב 4 דור 5 נחשף ב-03/2018 והגיע לישראל ב-01/2019. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-11/2021 והגיעה לישראל ב-03/2022

יתרונות

מרווח פנים ל-5 נוסעים, תא מטען גדול ושימושי, צריכת דלק

חסרונות

בידוד רעשים, נוחות נסיעה, שילוב מנוע הבנזין רועש

למי מתאים?

לראב 4 מתחרים בשפע והתחרות לא פשוטה שכן כמה מהם מציעים חבילות שלמות יותר. הוא יתאים למי שחיסכון ומרווח נמצאים בראש סדר העדיפויות

למי פחות מתאים?

טויוטה ראב4 לא מתאימה למי שמחפש רכב זול או רכב עם איכות נסיעה מעולה. הוא גם לא מתאים למי שזקוק לרכב דינאמי או ספורטיבי

רמות גימור

שימו לב שיש מספר רמות גימור, אך למרות הדמיון בשמות הן לא תמיד זהות בין יחידות ההנעה השונות, אך לכולן מערך בטיחות מקיף
לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה ראב 4 2021

מכירות

בשנת 2021 נמכרו 6,942 רכבי טויוטה ראב 4. מרמת גימור שנבחרה (E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר) נמכרו 1,910 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר בשנת 2021 היה 192,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של טויוטה ראב 4 הוא יוניון מוטורס. טויוטה ראב 4 נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים (אוטו פויינט, Black Fox Motors ...). רמת הגימור E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2025-05-22 חשיפה דור חדש

נחשף דור חדש לטויוטה ראב 4 החדשה 2025

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

18 קילומטר לליטר
0.9 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
5,833 ₪ עלות דלק שנתית
307פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בגרסה ההיברידית שנהגנו עליה עמדה על כ-15 ק"מ לליטר, פער של כ-30% מנתוני היצרן בגרסת הפלאג-אין אותה בחנו צריכת הדלק עמדה על כ-24 ק"מ לליטר (טעינה אחת), אך ככל שטעינו יותר כך היא תשתפר. טווח הנסיעה החשמלי עמד על כ-65 ק"מ, פער של כ-13% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
5,200 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    2,487 סמ"ק
  • כוחות סוס
    218
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    יפן
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    8.4 שניות
    0.7 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • הספק מנועים
    218 כוח סוס
    35 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    122183
    347
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    580 ליטר
    87 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    150493
    820
  • אורך
    4.6 מטר
    9 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.69 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
  • מרווח גחון
    190 מילימטר
    5 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    126185
    230
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.4 שניות
    מהירות מירבית: 180 קמ"ש
    סוג מנוע: היברידי בנזין אטמוספרי
    הספק משולב: 218 כוחות סוס
    הספק מנוע: 178 כוחות סוס ב-5700 סל"ד
    מומנט מנוע: 22.5 קג"ם ב-3600 סל"ד
    הספק מנוע חשמלי: 118 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 20.6 קג"מ
    נפח מנוע: 2,487 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    מתח סוללה: 259 ולט
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
    חוות דעת קארזון:
    בגרסה ההיברידית עליה נסענו לא מורגש מחסור בכוח בתנאי נסיעה מגוונים, אך אין תחושת זריזות וביצועים למרות ההספק המכובד. נציין שישנה מערכת ניהול עדכנית שמאפשרת יותר זמני שיוט על חשמל בלבד גרסת הפלאג-אין הגיע ברבעון השני של 2021 והיא מספקת ביצועים טובים יותר, אך ללא תחושת דחף שתהלום את נתון ההספק הגבוה והיא מרגישה ליניארית יותר עם זמינות כוח גבוהה בכל שלב תיבת ההילוכים הרציפה בגרסה ההיברידית וההיברידית-נטענת פעולת בצורה טובה והיא שקטה יחסית
    קבוצת זיהום: 4 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי ו2 חיבורים אחוריים
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    מערכת המולטימדיה קלה לשימוש ואינטואיטיבית. היא כוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ', ומציעה מגוון אפשרויות קישוריות, כולל Apple CarPlay ו-Android Auto. מערכת הסאונד של טויוטה ראב4 טובה, ומספקת צליל ברור ועשיר
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 580 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1189 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: יש
    אורך: 4.6 מטר
    רוחב: 1.86 מטר
    גובה: 1.69 מטר
    בסיס גלגלים: 2.69 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.5 מטר
    נפח מיכל דלק: 55 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 225/65R17
    מידות צמיג אחורי: 225/65R17
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,580 קילוגרם
    משקל העמסה: 555 קילוגרם
    משקל כולל: 2,135 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 800 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 190 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען של גדול, יעיל ושימושי. הוא מציע נפח הטענה של 580 ליטר, וניתן להגדילו ל-1,690 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים לתא המטען מפתח רחב, סף נמוך ושטח הטענה שטוח. הוא גדול ושימושי אך ללא ווי תליה גרסת הפלאג-אין מפחיתה 90 ליטרים לטובת מיקום הסוללה, אך עדיין מדובר בתא מטען שימושי למשפחה
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב, מחומם
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך 7 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה ערפל קדמית: לד
    תאורה ערפל אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני קשוח ושופע זוויות וכך גם נמצא השפעות מצולעים בפנים הרכב
    מנוע: בגרסה ההיברידית עליה נסענו לא מורגש מחסור בכוח בתנאי נסיעה מגוונים, אך אין תחושת זריזות וביצועים למרות ההספק המכובד. נציין שישנה מערכת ניהול עדכנית שמאפשרת יותר זמני שיוט על חשמל בלבד גרסת הפלאג-אין הגיע ברבעון השני של 2021 והיא מספקת ביצועים טובים יותר, אך ללא תחושת דחף שתהלום את נתון ההספק הגבוה והיא מרגישה ליניארית יותר עם זמינות כוח גבוהה בכל שלב
    הילוכים: תיבת ההילוכים הרציפה בגרסה ההיברידית וההיברידית-נטענת פעולת בצורה טובה והיא שקטה יחסית
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בגרסה ההיברידית שנהגנו עליה עמדה על כ-15 ק"מ לליטר, פער של כ-30% מנתוני היצרן בגרסת הפלאג-אין אותה בחנו צריכת הדלק עמדה על כ-24 ק"מ לליטר (טעינה אחת), אך ככל שטעינו יותר כך היא תשתפר. טווח הנסיעה החשמלי עמד על כ-65 ק"מ, פער של כ-13% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבדקו פעלו בצורה טובה, בקרת השיוט האדפטיבית מאיצה קלות כאשר מתחילים לאותת לטובת עקיפה, אך הבלימה הראשונית כשמתקרבים לרכב מלפנים חדה ולא הדרגתית
    מבחני בטיחות: קיבל ציון בטיחות של 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה טובה, אך לא אחידה כך שישנם מקומות שמרגישים פחות איכותיים
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה מאוד. נציין כי לוח המחוונים הסטנדרטי (דיגיטלי למחצה) עמוס מידע ודורש הסתגלות
    מולטימדיה: מערכת המולטימדיה קלה לשימוש ואינטואיטיבית. היא כוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ', ומציעה מגוון אפשרויות קישוריות, כולל Apple CarPlay ו-Android Auto. מערכת הסאונד של טויוטה ראב4 טובה, ומספקת צליל ברור ועשיר
    התנהגות כביש: הראב 4 בדור החמישי טוב מקודמו, אך לא מדובר בחוויית נהיגה דינאמית כמו פיג'ו 3008 או מאזדה CX-5. הוא מרגיש בטוח, אך חסר היזון חוזר מהשלדה והבלמים, וקיימת נטייה לתת היגוי התנהגות הכביש של גרסת הפלאג-אין לא שונה מהותית, אך היא צריכה להתמודד עם משקל כבד יותר שמבליט עוד יותר את הנטייה לתת היגוי
    נוחות נסיעה ותמרון: למרות גודלו, התמרון העירוני מתבצע בנוחות. הנוחות בעיר טובה אך לא מתעלה שכן הראב 4 נוטה להתנדנד אחרי פס האטה או רצף מפגעים. בנסיעה בין-עירונית הנוחות משתפרת
    בידוד רעשים: מנוע הבנזין משתלב באופן רועש יחסית וקיים פער בין השקט של נסיעה חשמלית לרעש תחת מאמץ. בנסיעה בין-עירונית מצטרפים רעשי כביש ורוח שהופכים נוכחים יותר מעל 90 קמ"ש
    תא מטען: תא המטען של גדול, יעיל ושימושי. הוא מציע נפח הטענה של 580 ליטר, וניתן להגדילו ל-1,690 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים
    מימדי הרכב: לתא המטען מפתח רחב, סף נמוך ושטח הטענה שטוח. הוא גדול ושימושי אך ללא ווי תליה גרסת הפלאג-אין מפחיתה 90 ליטרים לטובת מיקום הסוללה, אך עדיין מדובר בתא מטען שימושי למשפחה
    מושבים: הכניסה נוחה, המרווח טוב, אך המושבים נוקשים יחסית ואינם תומכים לאורך זמן. תנוחת הישיבה גבוהה אך ההגה לא מתכוונן מספיק לפנים המושב האחורי מרווח, יתאים לשלושה נוסעים, הרצפה כמעט שטוחה, אך המושב עצמו נמוך מעט
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב מאוד לכל הכיוונים
    אמינות ובעיות ידועות: טויוטה ראב 4 ידוע כאמין מאוד. אין לו בעיות ידועות משמעותיות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית במהירות בינעירונית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבדקו פעלו בצורה טובה, בקרת השיוט האדפטיבית מאיצה קלות כאשר מתחילים לאותת לטובת עקיפה, אך הבלימה הראשונית כשמתקרבים לרכב מלפנים חדה ולא הדרגתית קיבל ציון בטיחות של 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי טויוטה ראב 4 בשנת 2021

6,942 רכבי טויוטה ראב 4 נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: ראב4 E-XPERIENCE היברידי 2.5 ליטר (1,910 מכירות), ראב4 E-MOTION היברידי 2.5 ליטר (1,589 מכירות), ראב4 E-VOLVE היברידי 2.5 ליטר (1,372 מכירות), ראב4 E-MOTION סקיי היברידי 2.5 ליטר (643 מכירות), ראב4 Phev E-MOTION 4X4 היברידי 2.5 ליטר (391 מכירות), ראב4 E-XPERIENCE 4X4 היברידי 2.5 ליטר (328 מכירות), ראב4 E-XCLUSIVE 4X4 היברידי 2.5 ליטר (290 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה ראב 4 2021

איבוד ערך לטויוטה ראב 4

ירידת הערך הממוצעת לטויוטה ראב 4 היא 14% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 28.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 41.4% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לטויוטה ראב 4

רבע מכלי הרכב מסוג טויוטה ראב 4 יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-19.5 שנים. 3 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

טויוטה ראב 4 ידוע כאמין מאוד. אין לו בעיות ידועות משמעותיות
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2021

טויוטה ראב 4 במקום השלישי במספר המכירות בשנת 2021 בקטגורית SUV קומפקטי עם 6547 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על טויוטה ראב 4

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.7 מתוך 5 (42 גולשים)

בן 55 בעל רכב מודל 2019אוקטובר, 2023
יתרונות: חזק- 218 כוח סוס, מהיר מאוד, נראה גדול עם פרונט ענק ומפחיד נהגים במכוניות קטנות חחח. עבירות טובה גם בשבילים ישרים, חכם- נועל דלתות אוטומטית (לפי מה שאתה מגדיר), שומר ומונע סטיה מהנתיב לכאילו שמנקרים -מסוכן לנקר! תאורה לבנה טובה. רכב מרשים מאוד.חסרונות: פועל רק כהיבריד- מאפשר נסיעה על הסוללה ההיברידית רק כ 2-3 ק"מ. הכניסה לרכב לא כל כך נוחה. נוחות המושבים שנויה במחלוקת- לי רע. שמתי מושב אורטופדי כתוספת, לאישתי המשובים מקדימה נוחים., אין תאורת לילה, למרימי שמשות צריך לגשש, גם כפתורים בהגה לא נראים טוב בחושך...בעיות שהיו לכם ברכב: מוסכים לא משהו, יש הרגשה שאינם מספיק מקצועיים., מחירי טיפולים שגרתיים יקרים בטירוף- זה שקנינו רכב יקר זה לא אומר שגם הטיפולים צריכים להיות כאילו, השמן זה אותו השמןנקדות לשיפור ברכב: מושבים קדמיים, תאורה ללחצנים ואם היה ניתן -מצבר היברידי חזק יותר שיאפשר נסיעה רק בחשמל ל-15 ק"ל לכל כיוון (נסיעה עירונית) ובמהירויות מעבר ל50 קמ"ש ללא התערבות מנוע הבנזיןהייתם קונים את הרכב שוב: כן בהחלט. רכב אמין ומקווה שהאמינות של טויוטה נשמרת.הרכב מתאים ל: לא לצעירים שקבלו רישיון- זה רכב מהיר מאוד עם מאסה עצומה של 2 טון- הם לא מיומנים., למשפחות כן בהחלט-רק שיבדקו אם תא המטען מספיק להם., מתאים לנהגים סולידיים מעבר ל40 שנוסעים רגוע ולא מחפשים קמיקזה.
בעל רכב מודל 2019אוקטובר, 2023
יתרונות: תאוצה מטורפת ביחס למשקל של 2 טון, המון מקום, כשמושכים הדלת לסגירה מרגישים דלת כבדה ומאסיבית. רכב מכובד ויוקרתי- טיפולים בחברה יקרים !חסרונות: היבואן בארץ - מביא את הרכב ערום ומתקין בארץ התקנות מקומיות כדי לחסוך - מערכת קול לא משהו לעומת JBL במקור, וכך גם מערכות הבטיחות. התקרה בהרבה מההתקנות המקומיות הישראליות שמות בידודים עם איזולירבנד ...לא שמעו על שרוול מתכווץ בחום וחיבורים עם פלגים ותקן ...
בן 79 בעל רכב מודל 2022אפריל, 2024
יתרונות: חזק, מרווח, גחון גבוה, שקט יחסית. מאחר ואני נוסע בעיקר נסיעות עירוניות, טעינה בכל לילה- בשקע ביתי של 16A מאפשר נסיעה על חשמל בלבד במשך חודשים., מנוע הבנזין עוצמתי, ונכנס לפעולה מבלי להרגיש במעבר., בקיצור- רכב יקר, אבל מעולה, למרות המחיר הגבוהחסרונות: יקר בקנייה ובמיסוי שנתי, אבל חסכוני מאוד בדלק, עקב סוללה שנותנת 50-70 ק"מ בחשמל בלבד.בעיות שהיו לכם ברכב: כבל הטעינה התקלקל לאחר כשנה, סיפקו אחר זמני, וכבר שנה שמתחמקים מלהחליף לכבל מתאים זהה לקודמו., השירות השנתי- רייכמן מיקצועי, אבל אורך הרבה זמן ממש ששלא לצורך., בימים הקרובים אכנס לטיפול לשנה שלישית, ואראה מה קורהנקדות לשיפור ברכב: יש כמה דברים שצריך לשפר, אבל לא ממש עקרונייםהייתם קונים את הרכב שוב: לא חושב על להחליף. מניח שבעוד כמה שנים יהיה מבחר נוסף או אחר, ועל כן, אין צורך לדון בכך כעתהרכב מתאים ל: הרכב מתאים לכל מי שצריך, או רק רוצה רכב שכזה. שיש לו עמדת טעינה ביתית רגילה., מאוד מתאים למשפחה, או רק למי שיכול להרשות לעצמו הוצאה שכזו., לצעירים מומלץ רכב קטן בהרבה וחסכוני בעלויות שוטפות, שקל להחנות בערים., לטיולים - לקחת רכב זה של ההורים.....
בעל רכב מודל 2007אפריל, 2023
יתרונות: אמין , סוחב.חסרונות: חלפים מקוריים מאוד יקרים , עלות חלפים 50% יותר יקרים מרכבים יפניים אחרים שגם הם אמינים ונחשבים טובים כמו מאזדה . הייתי מצפה מהיבואן הראשי למכור את החלפים כמו בארה"ב ושאר המדינות שנמכרים שם כמעט באותו המחיר אם זה טויוטה או יפנית אחרת ולא 50% אחוז יותר.
בן 60 בעל רכב מודל 2021ספטמבר, 2021
יתרונות: נסיעה מצוינת, דלק ממוצא 1:17, רכב חכם הרבה דברים יודע לבצע לבד, יש מכשיר קטן CAR PLAY KIT 3 באליאקספרס הוויז עולה גם שהטלפון בכיסחסרונות: הרכב שלי 4X4 לא מתאים לנסיעה בחולות נתקע בחול, בשטח ושבילים נוסע קצת יותר טובבעיות שהיו לכם ברכב: אין בעיותנקדות לשיפור ברכב: לשטח קצת בעייתיהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות, וזוגות
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם טויוטה ראב 4? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE