CARZONE
אזור אישי
  • טויוטה
  • יאריס
  • 2014
  • סטייל 1.3 ליטר ▾

טויוטה יאריס 2014

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון טויוטה יאריס 2014 סטייל 1.3 ליטר דור 3

מחיר ממוצע מודעות:
39,100 ₪

חוות דעת טויוטה יאריס דור 3 שנת 2014

הדור השלישי לסופרמיני, הנשען על רצפת קודמו, הפך לבוגר, סולידי ומאוד יעיל. השינוי החשוב בדור הזה הוא שימוש בתיבה אוטומטית רציפה פני התיבה הרובוטית החד-מצמדית האיומה של הדור הקודם. יאריס הוצעה בישראל בשתי גרסאות עיקריות: בגרסת מנוע בנזין או גרסה היברידית. שיווק הדור השלישי בישראל החל בתחילת 2012, כשלקראת סוף אותה שנה החל שיווק הגרסה ההיברידית. בספטמבר 2014 החל שיווק של מתיחת הפנים הראשונה ובמאי 2017 החל שיווק של מתיחת פנים שנייה. במתיחת הפנים השניה נוספה גרסה עם מנוע 1.5 ליטר. בתחילת 2017 מערכות בטיחות מתקדמות נוספו.. טויוטה יאריס דור 3 נחשף ב-10/2010. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2014 והגיעה לישראל ב-09/2014. מתיחת פנים (רענון) שניה נחשפה ב-02/2017 והגיעה לישראל ב-05/2017

יתרונות

מרחב פנים, בטיחות, אחריות ממושכת

חסרונות

איכות נסיעה, עידון, מחיר

למי מתאים?

טויוטה יאריס תתאים למי שזקוקים לאמצעי ניוד קטן ובסיסי יחסית, ולמי שאינם מתכננים להחזיק את הרכב למשך שנים ארוכות

רמות גימור

יאריס הוצעה במספר רמות גימור: 'סול' הבסיסית, 'סטייל' מאובזרת יותר ו'סקיי' שהוצעה בדגם המחודש מ-2014. 'סטייל' הוצעה עם מערכת מולטימדיה מקורית ומצלמת נסיעה לאחור. 'סקיי' הוצעה עם גג שמש פנורמי (לא נפתח), חישוקים קלים, פנסי ערפל. בגרסתה ההיברידית בקרת אקלים והנעה ללא מפתח
לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה יאריס 2014

מכירות

בשנת 2014 נמכרו 3,217 רכבי טויוטה יאריס. מרמת גימור שנבחרה (סטייל 1.3 ליטר) נמכרו 923 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור סטייל 1.3 ליטר בשנת 2014 היה 104,700 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של טויוטה יאריס הוא יוניון מוטורס. טויוטה יאריס נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים. רמת הגימור סטייל 1.3 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-06-10 השקה מקומית מתיחת פנים

טויוטה יאריס המעודכן: מחיר החל מ- 135,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

15.5 קילומטר לליטר
3.5 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,774 ₪ עלות דלק שנתית
1,248יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק של יאריס, גם עם מנוע 1.3 ליטר וגם עם מנוע 1.5 ליטר, נעשה סביב 13 ק"מ לליטר בתנאי מבחן - נתון לא רע בכלל בהתחשב במערכת ההנעה ה'פשוטה' יחסית. הגרסה ההיברידית פחות חסכונית מכפי שחושבים - עם כ-16 ק"מ לליטר בתנאי מבחן. לא רע, אבל מדובר בפער לא גדול ביחס לגרסה ה'רגילה' ופער מאוד גדול ביחס לנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

1,707 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
1,800 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    סופרמיני
  • צורה
    האצ'בק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,329 סמ"ק
  • כוחות סוס
    99
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    צרפת
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    12.3 שניות
    2.5 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    89.8
    12.5
  • הספק מנועים
    99 כוח סוס
    23 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    90122
    194
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    286 ליטר
    30 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    242316
    446
  • אורך
    3.89 מטר
    16 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.854.05
    4.36
  • בסיס גלגלים
    2.51 מטר
    3 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.452.54
    2.66
  • מרווח גחון
    135 מילימטר
    3 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    115138
    160
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 12.3 שניות
    מהירות מירבית: 175 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 99 כוחות סוס ב-6000 סל"ד
    מומנט מנוע: 12.7 קג"ם ב-4000 סל"ד
    נפח מנוע: 1,329 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: אין
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    יאריס הוצעה, לאורך השנים, עם שלוש יחידות הנעה: מנוע בנזין 'רגיל' בנפח 1.3 ליטר בשנים הראשונות, ומ-2014 מנוע 1.5 ליטר. הגרסה ההיברידית, עם מערכת הנעה אחת, נותרה ללא שינוי לאורך כל השנים. מנוע 1.3 ליטר מספק ביצועים מתקבלים על הדעת וביחד עם תיבת ההילוכים הרציפה מתקבלים ביצועים טובים בעיקר בתוואי עירוני. מחוץ לעיר ותחת עומס הביצועים מספקים, אך לא מעבר. הבעיה העיקרית היא עוצמת הרעש. לדגם המחודש של 2014 בידוד רעשים טוב משמעותית מגרסתו הקודמת ומנוע 1.5 ליטר חזק שדורש הרבה פחות מאמץ. לגרסה ההיברידית ביצועים דומים לאלו של גרסת הבנזין עם בונוס של יכולת תנועה על חשמל במהירויות נמוכות (עד 40-50 קמ"ש, לטווח של עד 2 ק"מ) ופוטנציאל לחיסכון בדלק בעיקר בתנאים כאלו.
    קבוצת זיהום: 13 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 6.1 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 286 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 3.89 מטר
    רוחב: 1.7 מטר
    גובה: 1.51 מטר
    בסיס גלגלים: 2.51 מטר
    רדיוס סיבוב: 4.7 מטר
    נפח מיכל דלק: 42 ליטר
    סוג ג'אנטים: פלדה
    גודל ג'אנט: 15 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 185/60R15
    מידות צמיג אחורי: 185/60R15
    TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,065 קילוגרם
    משקל העמסה: 415 קילוגרם
    משקל כולל: 1,480 קילוגרם
    כושר גרירה: 550 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 135 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 15,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    ליאריס ממדים כמקובל בקטגוריה. בסיס הגלגלים אומנם נחשב קצר יחסית למקובל בתקופתה (2.51 מ') אולם אורך המרכב (קצת פחות מ-4 מ') ורוחבו (כ-1.7 מ') דומים למקובל. גובה המרכב (קצת מעל 1.5 מ') גדול במעט מהמקובל בסגמנט. לתא המטען נפח של 286 ליטר
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: מעלה/מטה בלבד
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: רגיל
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: הלוגן
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: ליאריס מופע סולידי. מתיחות הפנים הפכו את המופע למעט יותר אגרסיבי
    מנוע: יאריס הוצעה, לאורך השנים, עם שלוש יחידות הנעה: מנוע בנזין 'רגיל' בנפח 1.3 ליטר בשנים הראשונות, ומ-2014 מנוע 1.5 ליטר. הגרסה ההיברידית, עם מערכת הנעה אחת, נותרה ללא שינוי לאורך כל השנים. מנוע 1.3 ליטר מספק ביצועים מתקבלים על הדעת וביחד עם תיבת ההילוכים הרציפה מתקבלים ביצועים טובים בעיקר בתוואי עירוני. מחוץ לעיר ותחת עומס הביצועים מספקים, אך לא מעבר. הבעיה העיקרית היא עוצמת הרעש. לדגם המחודש של 2014 בידוד רעשים טוב משמעותית מגרסתו הקודמת ומנוע 1.5 ליטר חזק שדורש הרבה פחות מאמץ. לגרסה ההיברידית ביצועים דומים לאלו של גרסת הבנזין עם בונוס של יכולת תנועה על חשמל במהירויות נמוכות (עד 40-50 קמ"ש, לטווח של עד 2 ק"מ) ופוטנציאל לחיסכון בדלק בעיקר בתנאים כאלו.
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק של יאריס, גם עם מנוע 1.3 ליטר וגם עם מנוע 1.5 ליטר, נעשה סביב 13 ק"מ לליטר בתנאי מבחן - נתון לא רע בכלל בהתחשב במערכת ההנעה ה'פשוטה' יחסית. הגרסה ההיברידית פחות חסכונית מכפי שחושבים - עם כ-16 ק"מ לליטר בתנאי מבחן. לא רע, אבל מדובר בפער לא גדול ביחס לגרסה ה'רגילה' ופער מאוד גדול ביחס לנתוני היצרן
    מבחני בטיחות: רמת הבטיחות של יאריס גבוהה ביותר. היא נבחנה פעמיים במבחני הריסוק האירופיים (2011, 2017) לפי שני פרוטוקולים שונים מאוד. בשני המקרים, יאריס נמצאה זכאית לדירוג של חמישה כוכבים. במבחן של 2017 נבחנה יאריס עם מערכות בטיחות מתקדמות. גרסה זו מוצעת בישראל מאותה שנה
    התנהגות כביש: ליאריס יכולת דינמית טובה מאוד, עם תגובות טובות לפקודות היגוי. התגובות צפויות וברורות לאוחז בהגה
    נוחות נסיעה ותמרון: איכות הנסיעה ביאריס בינונית. כושר ספיגת השיבושים לא מוצלח, אם כי אחרי החידוש ב2014, הוחלפו מכלולי המתלה (סרן אחורי שונה, בולמים וקפיצים שונים ועוד) ובכך כושר ספיגת השיבושים הפך לטוב יותר. בידוד הרעשים אף הוא לא מרשים, בעיקר בתנאי עומס
    מימדי הרכב: ליאריס ממדים כמקובל בקטגוריה. בסיס הגלגלים אומנם נחשב קצר יחסית למקובל בתקופתה (2.51 מ') אולם אורך המרכב (קצת פחות מ-4 מ') ורוחבו (כ-1.7 מ') דומים למקובל. גובה המרכב (קצת מעל 1.5 מ') גדול במעט מהמקובל בסגמנט. לתא המטען נפח של 286 ליטר
    מושבים: לסביבת הנהג תכנון יעיל. יש הרבה מרחב, תפעול המערכות השונות פשוט ונוח. עם זאת האבזור מינימליסטי. בחלק מרמות הגימור הציגו מסך מגע מקורי המשדרג את האווירה. חומרי הדיפון פשוטים ואיכות ההרכבה טובה. המושבים נוקשים, אך הכניסה נוחה, תנוחת הישיבה גבוהה יחסית. הראות החוצה טובה. בדגם המחודש מ2014 איכות החומרים שופרה. הוחלפה מערכת המולטימדיה לממשק חדש ולמסך "7 במקום "6.1. החל מ-2017 ישנה אפשרות לגימור צבעוני בסביבת הנהג. המרחב מאחור מתקבל הדעת בהשוואה לסופרמיני מאותן שנים. יש מספיק מקום לשני מושבי תינוק או לשני מבוגרים בגודל ממוצע. המושבים נוחים ותומכים טוב
    אמינות ובעיות ידועות: יאריס רגישה בכל הנוגע תותבי מתלה, מנגנון תזמון שסתומים משתנה, לצד סוללה ומשאבת מים חשמלית בגרסה ההיברידית. עם זאת, נקודת חוזקה של יאריס נמצאת בסעיף האמינות. טויוטה מציעה תוכניות מיוחדות להארכת אחריות, המכסות חלק משמעותי מהמכלולים - וניתן להאריך עד 15 שנים או 250,000 ק"מ, כשעל הסוללה ורכיבי המתח הגבוה בגרסה ההיברידית ניתן להאריך את האחריות עד 12 שנה/ללא מגבלת נסועה. האחריות היא בתשלום, כפופה לטיפול שנתי, נדרשת לחידוש בכל שנה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    רמת הבטיחות של יאריס גבוהה ביותר. היא נבחנה פעמיים במבחני הריסוק האירופיים (2011, 2017) לפי שני פרוטוקולים שונים מאוד. בשני המקרים, יאריס נמצאה זכאית לדירוג של חמישה כוכבים. במבחן של 2017 נבחנה יאריס עם מערכות בטיחות מתקדמות. גרסה זו מוצעת בישראל מאותה שנה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2011)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי טויוטה יאריס בשנת 2014

3,217 רכבי טויוטה יאריס נמכרו בשנת 2014. מובילי המכירות הם: יאריס סטייל 1.3 ליטר (1,148 מכירות), יאריס סול 1.3 ליטר (836 מכירות), יאריס היברידי 1.5 ליטר (642 מכירות), יאריס טרנד 1.3 ליטר (301 מכירות), יאריס סקיי 1.3 ליטר (215 מכירות), יאריס סול 1.3 ליטר ידני (75 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה יאריס 2014

איבוד ערך לטויוטה יאריס

ירידת הערך הממוצעת לטויוטה יאריס היא 14.6% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 28.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 40.5% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לטויוטה יאריס

רבע מכלי הרכב מסוג טויוטה יאריס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-16.5 שנים. 3 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

יאריס רגישה בכל הנוגע תותבי מתלה, מנגנון תזמון שסתומים משתנה, לצד סוללה ומשאבת מים חשמלית בגרסה ההיברידית. עם זאת, נקודת חוזקה של יאריס נמצאת בסעיף האמינות. טויוטה מציעה תוכניות מיוחדות להארכת אחריות, המכסות חלק משמעותי מהמכלולים - וניתן להאריך עד 15 שנים או 250,000 ק"מ, כשעל הסוללה ורכיבי המתח הגבוה בגרסה ההיברידית ניתן להאריך את האחריות עד 12 שנה/ללא מגבלת נסועה. האחריות היא בתשלום, כפופה לטיפול שנתי, נדרשת לחידוש בכל שנה
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי סופרמיני הכי נמכרים בשנת 2014

טויוטה יאריס במקום השלישי במספר המכירות בשנת 2014 בקטגורית סופרמיני עם 2951 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על טויוטה יאריס

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (19 גולשים)

בעל רכב מודל 2021דצמבר, 2021
יתרונות: מהרכבים המעולים היום בשוק, נהיגה מהנה, מנוע חזק, חסכוני מאוד מאוד בדלק: 26-28 ק"מ לליטר ובפקקים עוד יותר חסכוני. זחילה בפקקים-נוהג לבד מעצירה מוחלטת, לא יאומן הטכנולוגיה של טויוטה גם ההגה שומר מעצמו על מרכז הנתיב אפילו תוך כדי פניות. מפתיע לטובה בגודל ובנוחות! אחת הקניות המעולות שעשיתי!חסרונות: מצלמת רוורס בסטייל בהתקנה מקומית, היא טובה אבל לא כמו מקורית. אין גלגל חלופי! קניתי מטויוטה גלגל עם כלים 1600 ש"ח, לא זול אבל סופר חשוב.
בן 30 בעל רכב מודל 2022מאי, 2022
יתרונות: *מנוע חי ותיבה רציפה מצויינת (גרסת בנזין לא היברידי)., *חסכוני מאוד בדלק. 1:19 בשיוט, 1:11 בפקקים. ממוצע 1:15 ., *נוח, יושב טוב על הכביש., *מערכות בטיחות מקוריות., *מצלמת רוורס איכותית., *קל לתמרון בעירחסרונות: *אבזור קמצני וחסכני, *איכות הרכבה (מיוצר בצרפת), *רעשי רוח וצמיגים, *איכות פח חיצונית זוועתית- כל נגיעה משאירה סימן, בלתי נמנע, *לא יותר מרווח מקיה פיקנטובעיות שהיו לכם ברכב: שירות בסדר גמור.נקדות לשיפור ברכב: *גלגל ספייר בתוספת תשלום, חישוקים קלים וראי מתקפל יש רק ברמת גימור הגבוהה., במקור צריך להיות לאוטו מדף תא מטען (שיש ביאריס קרוס), והיבואן לא מביא אותו ואין להשיג ., בהתאם,תא מטען קטן, לא שטוח ולא יותר טוב משל פיקנטו ושות'., *חסכו על בידוד. אם שומעים מוזיקה בווליום זה די מתבטל, אבל האוטו לא שקט., *הפח החיצוני רך מדי ופגיע. , *למרות בסיס גלגלים גדול שורה שנייה לא מרווחת בהשוואה לi20 ואיביזה, עקב העיצוב שגורם להצרה במושב האחורי, שניתן להשוות לפיקנטו/I10 ולא לרכבים מקבילים בקטגוריה שלו.הייתם קונים את הרכב שוב: לא., בהשוואה לפיקנטו/I10 מקבלים מנוע ותיבת הילוכים טובים משמעותית. מעבר לזה אין יתרון ואפילו חסרונות. האוטו לא יותר מרווח מהם ובנוי פחות טוב. הוא נוסע מצויין סה"כ אבל אין הצדקה לתוספת של כ25-30 אלף שקל ביחס אליהם.הרכב מתאים ל: צעירים, משפחה קטנה.
בן 43 בעל רכב מודל 2021ספטמבר, 2022
יתרונות: בעלים של יאריס סטייל היברידי 2021, רכב משובח בכל קנה מידה! צריכת דלק קבועה של 1 ליטר ל 26 ק"מ, מערכות בטיחות שיש במרצדס! הרכב נוסע לבד בפקקים כולל עצירה מוחלטת בפקקים והמשך נסיעה אוטונומית של הרכב. נוח ושקט ברמה אחרת, מערכת סאונד מקצועית. יש הרגשה שנוהגים ברכב גדול, יציב מאוד על הכביש- קנייה מצוינת, שווה כל שקל.חסרונות: אין חסרונות, מרווח ומהנה לנהיגהבעיות שהיו לכם ברכב: רכב מושלם, טיפול פעם בשנה וזהו!נקדות לשיפור ברכב: לא הייתי משפר דברהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאי שקונה שוב, רכב אולטימטיבי.הרכב מתאים ל: רכב מתאים למשפחות צעירות, הוא מרווח מאוד בפנים.
בן 30 בעל רכב מודל 2014מאי, 2021
יתרונות: אמין מאד, אפס תקלות ב-6 השנים הראשונות, נוחות נסיעה מצוינת בעיר ובנסיעות בינוניות (40-60 דק') , חזק מאד (שרד ללא נזק ממשי פגיעה מחזיר בר), , תא נוסעים מקדמי מצוין.חסרונות: צפוף מאחור, תא מטען קטן, לא מאובזר ופלסטיקה באיכות נמוכה, בדגם הסול אין חלונות חשמליים מאחור והמזגן לא מורגש מאחור., , תא נוסעים אחורי סביר למבוגרים וטוב לילדיםבעיות שהיו לכם ברכב: אחרי 7 שנים הצטברו מספר תקלות שימוש כגון: שחיקת משולשים, ברקסים אחוריים., , בתחילת הדרך היה ריקול על תקלה בכרית האוויר שהוחלפה תוך 48 שעות על ידי מוסך של היבואן (אם כי היחס היה לא נעים)נקדות לשיפור ברכב: פנס הבלימה (לד) הוא צרפתי (פג'ו) ובאיכות נמוכה והתפרק פעמים. , מגבי האוטו לא מוצלחים במיוחד, המגב האחורי לא מנקה את רוב השמשה ולא ממש יעיל, מקדימה יש מגב יחיד שמחובר לצינור ישירות, לא ידודתי ולא ממש יעיל.הייתם קונים את הרכב שוב: כן, חד משמעית התקלות והחסרונות מינוריים לעומת איכות הרכב ומחיר האחזקההרכב מתאים ל: צעירים עם תקציב פתיחה (רכב יקר) או משפחה עם שני ילדים (עד 14-16) או ילדים קטנים עם מרווח גיל ( אין מקום ל3 בוסטרים וגם עם 2 זה לא נוח לילד נוסף)
בן 32 בעל רכב מודל 2020נובמבר, 2023
יתרונות: רכב מדהים, טיפול פעם בשנה וזהו., צריכת דלק ממוצעת של 1:18 בדגם הבנזין., זריז ונוח לתמרונים גם בעיר וגם בכביש המהיר.חסרונות: דגם הבנזין מגיע ללא משענת יד לנהג ותא המטען מעט קטן., מרעיש מעט במהירויות גבוהות (110+) אך זה לא מורגש עם מוזיקה בווליום סביר.בעיות שהיו לכם ברכב: 0 תקלות או בעיות., יבואן ותיק עם שרות מדהים., מוסכים מקצועיים מאוד בעיקר המוסך של האחים קצב בחולוןנקדות לשיפור ברכב: להגדיל טיפה תא מטען., ומשענת יד גם בדגמי בנזין ולא רק בהיברידיהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאי שקונה שוב, ברגע שיעודכן גרסא ומערכות כמו הדגמים האחרונים שהושקו.הרכב מתאים ל: צעירים, מבוגרים., משפחות עם ילד אחד, במקרה של תינוק עגלה בגודל קטן-בינוני.
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם טויוטה יאריס? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE