CARZONE
אזור אישי
  • טויוטה
  • יאריס
  • 2020
  • סטייל היברידי 1.5 ליטר ▾

טויוטה יאריס 2020

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון טויוטה יאריס 2020 סטייל היברידי 1.5 ליטר דור 3 מתיחת פנים

מחיר ממוצע מודעות:
84,200 ₪

חוות דעת טויוטה יאריס דור 3 מתיחת פנים שנת 2020

טויוטה יאריס דור 3 נחשף ב-10/2010. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2014 והגיעה לישראל ב-09/2014. מתיחת פנים (רענון) שניה נחשפה ב-02/2017 והגיעה לישראל ב-05/2017

יתרונות

אבזור, צריכת דלק, נוחות נסיעה

חסרונות

תיבת ההילוכים הרציפה, אופן היגוי, בידוד רעשים
לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה יאריס 2020

מכירות

בשנת 2020 נמכרו 3,585 רכבי טויוטה יאריס. מרמת גימור שנבחרה (סטייל היברידי 1.5 ליטר) נמכרו 1,045 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור סטייל היברידי 1.5 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור סטייל היברידי 1.5 ליטר בשנת 2020 היה 112,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של טויוטה יאריס הוא יוניון מוטורס. טויוטה יאריס נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים (אוטומקס, איילון מוטורס, אוטו פויינט ...). רמת הגימור סטייל היברידי 1.5 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי וגם על ידי יבואנים מקבילים
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-06-10 השקה מקומית מתיחת פנים

טויוטה יאריס המעודכן: מחיר החל מ- 135,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

21.5 קילומטר לליטר
2.5 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
4,884 ₪ עלות דלק שנתית
642פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר

אגרת רישוי וביטוחים

1,707 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
2,300 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    סופרמיני
  • צורה
    האצ'בק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,490 סמ"ק
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    צרפת
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    12 שניות
    2.2 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    89.8
    12.5
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    286 ליטר
    30 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    242316
    446
  • אורך
    3.95 מטר
    10 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.854.05
    4.36
  • בסיס גלגלים
    2.51 מטר
    3 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.452.54
    2.66
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 12 שניות
    מהירות מירבית: 165 קמ"ש
    סוג מנוע: היברידי בנזין אטמוספרי
    נפח מנוע: 1,490 סמ"ק
    מספר בוכנות: 3 בוכנות בשורה
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    חוות דעת קארזון:
    יחידות הכוח לא השתנו מאז העדכון של 2017. הן כוללות מנוע 1.5 ל' בנזין שפועל במחזור אטקינסון (כמו הדגמים ההיברידיים של החברה), שמפיק 111 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם אפשרות לתפעול ידני. צריכת הדלק חסכונית למדי. האופציה ההיברידית נלקחה מהדור השני של טויוטה פריוס לאחר שעברה התאמות לגודלה של היאריס. היא מציעה נפח דומה של 1.5 ליטר בהספק מופחת של 74 כ"ס. המנוע החשמלי מפיק 60 כ"ס וההספק המשולב עומד על 100 כ"ס. הביצועים מעט פחות טובים בגרסה ההיברידית, אבל נתון צריכת דלק הרשמי פנטסטי: 29.4 ק"מ/ל' בנתוני מעבדה
    קבוצת זיהום: 2 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 7 אינץ'
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 286 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 286 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 3.95 מטר
    רוחב: 1.7 מטר
    גובה: 1.51 מטר
    בסיס גלגלים: 2.51 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 15 אינץ'
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    משקל כולל: 1,565 קילוגרם
    הרכב לא מורשה לגרירה
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען סביר בנפחו
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    מראות צד: כיוון חשמלי
    הגה כוח: יש
    מזגן: בקרת אקלים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: אותות הגיל כבר ניכרים בעיצוב. זה לא המראה כמו הפרופורציות שנובעות ממרכב קצר, צר ויחסית גבוה. התוצאה מעט גמלונית ביחס לאופנה העדכנית
    מנוע: יחידות הכוח לא השתנו מאז העדכון של 2017. הן כוללות מנוע 1.5 ל' בנזין שפועל במחזור אטקינסון (כמו הדגמים ההיברידיים של החברה), שמפיק 111 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם אפשרות לתפעול ידני. צריכת הדלק חסכונית למדי. האופציה ההיברידית נלקחה מהדור השני של טויוטה פריוס לאחר שעברה התאמות לגודלה של היאריס. היא מציעה נפח דומה של 1.5 ליטר בהספק מופחת של 74 כ"ס. המנוע החשמלי מפיק 60 כ"ס וההספק המשולב עומד על 100 כ"ס. הביצועים מעט פחות טובים בגרסה ההיברידית, אבל נתון צריכת דלק הרשמי פנטסטי: 29.4 ק"מ/ל' בנתוני מעבדה
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש מרוסנת וצפויה. עם זאת, ההיגוי קל מידי
    נוחות נסיעה ותמרון: היאריס מעט מתקשה לגהץ שיבושים בולטים, אבל עם כל השאר היא מתמודדת לא רע, כך שסה"כ נוחות הנסיעה טובה
    בידוד רעשים: רעשי הרוח, ובעיקר רחשי הכביש (כמו גם אלה מיחידת הכוח) חודרים מידי לתא הנוסעים
    תא מטען: תא המטען סביר בנפחו
    מושבים: ביחס למתחרות, היאריס תרגיש מעט צרה וצפופה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/5
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2017)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי טויוטה יאריס בשנת 2020

3,585 רכבי טויוטה יאריס נמכרו בשנת 2020. מובילי המכירות הם: יאריס סטייל היברידי 1.5 ליטר (1,517 מכירות), יאריס סטייל 1.5 ליטר (797 מכירות), יאריס אקו היברידי 1.5 ליטר (417 מכירות), יאריס בלאק טופ 1.5 ליטר (272 מכירות), יאריס Flow היברידי 1.5 ליטר (168 מכירות), יאריס Y20 היברידי 1.5 ליטר (157 מכירות), יאריס סול 1.5 ליטר (132 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה יאריס 2020

איבוד ערך לטויוטה יאריס

ירידת הערך הממוצעת לטויוטה יאריס היא 14.6% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 28.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 40.5% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לטויוטה יאריס

רבע מכלי הרכב מסוג טויוטה יאריס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-16.5 שנים. 3 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי סופרמיני הכי נמכרים בשנת 2020

טויוטה יאריס במקום השלישי במספר המכירות בשנת 2020 בקטגורית סופרמיני עם 3472 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על טויוטה יאריס

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (19 גולשים)

בעל רכב מודל 2021דצמבר, 2021
יתרונות: מהרכבים המעולים היום בשוק, נהיגה מהנה, מנוע חזק, חסכוני מאוד מאוד בדלק: 26-28 ק"מ לליטר ובפקקים עוד יותר חסכוני. זחילה בפקקים-נוהג לבד מעצירה מוחלטת, לא יאומן הטכנולוגיה של טויוטה גם ההגה שומר מעצמו על מרכז הנתיב אפילו תוך כדי פניות. מפתיע לטובה בגודל ובנוחות! אחת הקניות המעולות שעשיתי!חסרונות: מצלמת רוורס בסטייל בהתקנה מקומית, היא טובה אבל לא כמו מקורית. אין גלגל חלופי! קניתי מטויוטה גלגל עם כלים 1600 ש"ח, לא זול אבל סופר חשוב.
בן 30 בעל רכב מודל 2022מאי, 2022
יתרונות: *מנוע חי ותיבה רציפה מצויינת (גרסת בנזין לא היברידי)., *חסכוני מאוד בדלק. 1:19 בשיוט, 1:11 בפקקים. ממוצע 1:15 ., *נוח, יושב טוב על הכביש., *מערכות בטיחות מקוריות., *מצלמת רוורס איכותית., *קל לתמרון בעירחסרונות: *אבזור קמצני וחסכני, *איכות הרכבה (מיוצר בצרפת), *רעשי רוח וצמיגים, *איכות פח חיצונית זוועתית- כל נגיעה משאירה סימן, בלתי נמנע, *לא יותר מרווח מקיה פיקנטובעיות שהיו לכם ברכב: שירות בסדר גמור.נקדות לשיפור ברכב: *גלגל ספייר בתוספת תשלום, חישוקים קלים וראי מתקפל יש רק ברמת גימור הגבוהה., במקור צריך להיות לאוטו מדף תא מטען (שיש ביאריס קרוס), והיבואן לא מביא אותו ואין להשיג ., בהתאם,תא מטען קטן, לא שטוח ולא יותר טוב משל פיקנטו ושות'., *חסכו על בידוד. אם שומעים מוזיקה בווליום זה די מתבטל, אבל האוטו לא שקט., *הפח החיצוני רך מדי ופגיע. , *למרות בסיס גלגלים גדול שורה שנייה לא מרווחת בהשוואה לi20 ואיביזה, עקב העיצוב שגורם להצרה במושב האחורי, שניתן להשוות לפיקנטו/I10 ולא לרכבים מקבילים בקטגוריה שלו.הייתם קונים את הרכב שוב: לא., בהשוואה לפיקנטו/I10 מקבלים מנוע ותיבת הילוכים טובים משמעותית. מעבר לזה אין יתרון ואפילו חסרונות. האוטו לא יותר מרווח מהם ובנוי פחות טוב. הוא נוסע מצויין סה"כ אבל אין הצדקה לתוספת של כ25-30 אלף שקל ביחס אליהם.הרכב מתאים ל: צעירים, משפחה קטנה.
בן 43 בעל רכב מודל 2021ספטמבר, 2022
יתרונות: בעלים של יאריס סטייל היברידי 2021, רכב משובח בכל קנה מידה! צריכת דלק קבועה של 1 ליטר ל 26 ק"מ, מערכות בטיחות שיש במרצדס! הרכב נוסע לבד בפקקים כולל עצירה מוחלטת בפקקים והמשך נסיעה אוטונומית של הרכב. נוח ושקט ברמה אחרת, מערכת סאונד מקצועית. יש הרגשה שנוהגים ברכב גדול, יציב מאוד על הכביש- קנייה מצוינת, שווה כל שקל.חסרונות: אין חסרונות, מרווח ומהנה לנהיגהבעיות שהיו לכם ברכב: רכב מושלם, טיפול פעם בשנה וזהו!נקדות לשיפור ברכב: לא הייתי משפר דברהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאי שקונה שוב, רכב אולטימטיבי.הרכב מתאים ל: רכב מתאים למשפחות צעירות, הוא מרווח מאוד בפנים.
בן 30 בעל רכב מודל 2014מאי, 2021
יתרונות: אמין מאד, אפס תקלות ב-6 השנים הראשונות, נוחות נסיעה מצוינת בעיר ובנסיעות בינוניות (40-60 דק') , חזק מאד (שרד ללא נזק ממשי פגיעה מחזיר בר), , תא נוסעים מקדמי מצוין.חסרונות: צפוף מאחור, תא מטען קטן, לא מאובזר ופלסטיקה באיכות נמוכה, בדגם הסול אין חלונות חשמליים מאחור והמזגן לא מורגש מאחור., , תא נוסעים אחורי סביר למבוגרים וטוב לילדיםבעיות שהיו לכם ברכב: אחרי 7 שנים הצטברו מספר תקלות שימוש כגון: שחיקת משולשים, ברקסים אחוריים., , בתחילת הדרך היה ריקול על תקלה בכרית האוויר שהוחלפה תוך 48 שעות על ידי מוסך של היבואן (אם כי היחס היה לא נעים)נקדות לשיפור ברכב: פנס הבלימה (לד) הוא צרפתי (פג'ו) ובאיכות נמוכה והתפרק פעמים. , מגבי האוטו לא מוצלחים במיוחד, המגב האחורי לא מנקה את רוב השמשה ולא ממש יעיל, מקדימה יש מגב יחיד שמחובר לצינור ישירות, לא ידודתי ולא ממש יעיל.הייתם קונים את הרכב שוב: כן, חד משמעית התקלות והחסרונות מינוריים לעומת איכות הרכב ומחיר האחזקההרכב מתאים ל: צעירים עם תקציב פתיחה (רכב יקר) או משפחה עם שני ילדים (עד 14-16) או ילדים קטנים עם מרווח גיל ( אין מקום ל3 בוסטרים וגם עם 2 זה לא נוח לילד נוסף)
בן 32 בעל רכב מודל 2020נובמבר, 2023
יתרונות: רכב מדהים, טיפול פעם בשנה וזהו., צריכת דלק ממוצעת של 1:18 בדגם הבנזין., זריז ונוח לתמרונים גם בעיר וגם בכביש המהיר.חסרונות: דגם הבנזין מגיע ללא משענת יד לנהג ותא המטען מעט קטן., מרעיש מעט במהירויות גבוהות (110+) אך זה לא מורגש עם מוזיקה בווליום סביר.בעיות שהיו לכם ברכב: 0 תקלות או בעיות., יבואן ותיק עם שרות מדהים., מוסכים מקצועיים מאוד בעיקר המוסך של האחים קצב בחולוןנקדות לשיפור ברכב: להגדיל טיפה תא מטען., ומשענת יד גם בדגמי בנזין ולא רק בהיברידיהייתם קונים את הרכב שוב: בוודאי שקונה שוב, ברגע שיעודכן גרסא ומערכות כמו הדגמים האחרונים שהושקו.הרכב מתאים ל: צעירים, מבוגרים., משפחות עם ילד אחד, במקרה של תינוק עגלה בגודל קטן-בינוני.
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם טויוטה יאריס? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE