תוצאות 1 עד 20 מתוך 1595. מיון לפי:
פורד מונדיאו סדאן שנת 2011 | טרנד 2.3 ליטר
5,000
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
שברולט קרוז שנת 2010
5,400-6,300
מחיר ממוצע מודעות ₪
המשפחתית הקומפקטית של שברולט. ממוקמת מעל דגמים כמו שברולט סוניק
לפרטים ≫
פורד מונדיאו פאסטבק שנת 2012 | טרנד 2.0 ליטר
5,500
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
רנו פלואנס שנת 2010
5,700-7,100
מחיר ממוצע מודעות ₪
פלואנס היא המשפחתית הקומפקטית במבנה-סדאן של רנו. היא מבוססת על מגאן, אך נבדלת ממנה בתכנון - פלואנס מיועדת לשווקים בהם יש יותר דגש על גודל ומחיר (שווקים 'מתפתחים') ופחות על איכות ייצור וקדמה, בעוד שמגאן האצ'בק וסטיישן מיועדות לקהל מערבי עתיר דרישות. פלואנס נחשבה לאחת המשפחתיות הקומפקטיות הגדולות לזמנה, עם ממדים שנשקו לאלו של משפחתיות גדולות כמו מאזדה 6. בשנים הראשונות שווקה פלואנס עם מערכת הנעה ישנה של רנו - מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים. עם זאת, הגרסה הפופולרית של פלואנס הייתה גרסה עם מנוע דיזל ותיבה אוטומטית שהוצעה בשנת 2011 במחיר דומה לשל משפחתיות קומפקטיות עם מנועי בנזין 'רגילים'.
לפרטים ≫
סיטרואן C5 סדאן שנת 2010 | קומפורט 2.0 ליטר
5,900
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
סיטרואן C1 שנת 2011 | SX 1.0 ליטר ידני
6,100
מחיר ממוצע מודעות ₪
סיטרואן C1 היא מכונית תאומה לטויוטה אייגו ופיג'ו 107. שלושתן הוצגו במקור בתחילת 2005, כאשר טויוטה היא זאת שאחראית על התכנון - בעוד שפיג'ו וסיטרואן קיבלו מוצר מוגמר ונדרשו רק לייצר הבדל עיצובי. מבין השלוש, C1 הייתה השנייה שהגיעה לישראל בתחילת 2011, אך השיווק פסק לתקופה - עקב חלמאות שמקורה במשרד התחבורה הישראלי - וחודש לקראת סוף 2012, לאחר מתיחת פנים. ל-C1, כמו לאחיותיה, תכנון בסיסי ביותר המאופיין במנוע צנום, משקל קל שמקורו במיעוט חומרי דיפון ובידוד, חלונות אחוריים בעלי פתיחת 'פופ אפ'
לפרטים ≫
פיג'ו 3008 שנת 2010 | פרימיום PK 1.6 ליטר
6,300
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
סיטרואן C4 האצ'בק שנת 2011
6,400-6,900
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
דאצ'יה לוגאן MCV סטיישן שנת 2011 | E2 1.6 ליטר ידני
6,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
רנו מגאן האצ'בק שנת 2010 | אקספרשיין 1.6 ליטר
6,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פיאט בראבו שנת 2011
6,500
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פורד פוקוס טורר סטיישן שנת 2010 | טרנד 1.6 ליטר
6,500
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שלישי למשפחתית הקומפקטית, שהגיעה לישראל באמצע שנת 2011 ושווקה בגרסת האצ'בק 5 דלתות, סדאן 4 דלתות, סטיישן 5 דלתות וגרסה ST ספורטיבית. פוקוס דור שלישי נחשבת למכונית מצוינת, אולם היא זכורה גם בשל ריבוי התקלות בתיבת ההילוכים האוטומטית. פירוט מורחב בהמשך בסעיף 'אמינות'. פוקוס עם התיבה הדו-מצמדית שווקה עד אמצע 2014. בסוף 2015, שווקה גרסה עם מערכת הנעה משופרת במתיחת פנים. גרסת ST הספורטיבית הוצעה בישראל מסוף 2012, עם מרכב האצ'בק ותיבה ידנית בלבד ונמכרה בהיקף זניח (פחות מ-20 יחידות). פוקוס הוצעה גם בייבוא מקביל.
לפרטים ≫
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו שנת 2013 | SX 1.6 ליטר 7 מושבים
6,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פיג'ו 207 שנת 2011 | אקטיב 1.6 ליטר
6,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פיג'ו 5008 שנת 2011 | פרימיום 1.6 ליטר 7 מושבים
6,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פיאט פונטו שנת 2010 | אקטיב 1.2 ליטר ידני
6,800
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פיג'ו 308 סדאן שנת 2011 | אקסס 1.6 ליטר
6,800
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
שברולט קרוז שנת 2011
6,900-8,100
מחיר ממוצע מודעות ₪
המשפחתית הקומפקטית של שברולט. ממוקמת מעל דגמים כמו שברולט סוניק
לפרטים ≫
פיג'ו 308 האצ'בק שנת 2010 | קומפורט פלוס 1.6 ליטר
6,900
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫
פורד מונדיאו סדאן שנת 2010 | טרנד 2.3 ליטר
7,000
מחיר ממוצע מודעות ₪
לפרטים ≫