CARZONE
אזור אישי

קרוסאובר עד 120 אלף שקל

תוצאות 1 עד 20 מתוך 593. מיון לפי:

קיה ספורטאז'  שנת 2016
קיה ספורטאז' שנת 2016
50,200-64,200
מחיר ממוצע מודעות
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים
יונדאי טוסון  שנת 2016
יונדאי טוסון שנת 2016
52,600-67,600
מחיר ממוצע מודעות
הדור השלישי לרכב הפנאי הקומפקטי של יונדאי חזר בישראל לשמו המקורי טוסון, אחרי שבדור הקודם כונה IX35. הדור השלישי נשען על רצפה שונה ביחס לקודמו. הוא גדול יותר, בעל מערכות הנעה ומערכות בטיחות חדשות. השיווק בישראל החל בסוף 2015 עם מנועי בנזין אטמוספריים בלבד: מנוע 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר. בסוף 2017 נוספה גרסת טורבו 1.6 ליטר, לראשונה עם מערכות בטיחות מתקדמות. מערכות אלו כללו בין היתר תיקון סטייה מנתיב (ללא בלימת חירום אוטונומית). בשנה זו גרסת 1.6 ליטר האטמוספרית הוסרה מההיצע. בסוף שנת 2018 החל שיווק של מתיחת הפנים, עם מערכות בטיחות מתקדמות כחלק מהמפרט התקני אשר כלל בלימת חירום אוטונומית.
לפרטים
קיה ספורטאז'  שנת 2017
קיה ספורטאז' שנת 2017
56,500-77,300
מחיר ממוצע מודעות
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים
קיה ספורטאז'  שנת 2015
קיה ספורטאז' שנת 2015
42,100-47,300
מחיר ממוצע מודעות
הדור השלישי של קיה ספורטאז' הוצג בתחילת 2010 והגיע אלינו בסוף אותה שנה. הדור השלישי שונה לחלוטין מקודמו, הדבר בולט במופע הנועז. גם מערכות ההנעה שונו, במקום מנוע V6 בעל צריכת דלק גבוהה ותיבת 4 הילוכים, הותקן מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר עם תיבת 6 הילוכים. בתחילת 2014 החל בישראל שיווק הספורטאז' לאחר מתיחת פנים. מעבר לשיפור במוצר עצמו, היבואנית המקומית החלה להציע את הדגם גם ברמת גימור בסיסית עם תג מחיר נמוך יחסית. בשנה האחרונה לחיי הדגם הספורטאז' הוצע בגרסת בנזין 1.6 ליטר, במחיר של משפחתית קומפקטית 'רגילה'. הדור השלישי שווק בישראל עד סוף שנת 2015
לפרטים
מיצובישי אאוטלנדר  שנת 2016
מיצובישי אאוטלנדר שנת 2016
62,200-74,500
מחיר ממוצע מודעות
הדור שלישי לרכב הפנאי הקומפקטי. אאוטלדנר לא רק המשיך את שושלת אאוטלנדר, אלא גם תפס בשוק האירופי את מקומו של גרנדיס, המיניוואן הקלאסי של מיצובישי (ייצורו הופסק ב-2011). לאורך השנים ועם העלייה בדגמי הפנאי הקומפקטיים הקיימים בשוק, ייחודו של אאוטלנדר נותר בהיותו בעל שבעה מקומות, מרווח יחסית וזול. שילוב שהיה נחשב נדיר בשנת 2013. אאוטלנדר היה לדגם חלוץ בשני מקרים - הוא היה מהדגמים העממיים הראשונים בישראל שהוצעו עם מערכות בטיחות מתקדמות (גם אם בגרסת דיזל בלבד), ומשנת 2014 הוא היה לדגם העממי השני בישראל שהוצע עם מערכת הנעה היברידית נטענת-רשת (PHEV)
לפרטים
קיה ספורטאז'  שנת 2018
קיה ספורטאז' שנת 2018
63,900-82,000
מחיר ממוצע מודעות
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים
יונדאי טוסון  שנת 2017
יונדאי טוסון שנת 2017
58,600-75,200
מחיר ממוצע מודעות
הדור השלישי לרכב הפנאי הקומפקטי של יונדאי חזר בישראל לשמו המקורי טוסון, אחרי שבדור הקודם כונה IX35. הדור השלישי נשען על רצפה שונה ביחס לקודמו. הוא גדול יותר, בעל מערכות הנעה ומערכות בטיחות חדשות. השיווק בישראל החל בסוף 2015 עם מנועי בנזין אטמוספריים בלבד: מנוע 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר. בסוף 2017 נוספה גרסת טורבו 1.6 ליטר, לראשונה עם מערכות בטיחות מתקדמות. מערכות אלו כללו בין היתר תיקון סטייה מנתיב (ללא בלימת חירום אוטונומית). בשנה זו גרסת 1.6 ליטר האטמוספרית הוסרה מההיצע. בסוף שנת 2018 החל שיווק של מתיחת הפנים, עם מערכות בטיחות מתקדמות כחלק מהמפרט התקני אשר כלל בלימת חירום אוטונומית.
לפרטים
יונדאי טוסון  שנת 2018
יונדאי טוסון שנת 2018
70,700-81,700
מחיר ממוצע מודעות
הדור השלישי לרכב הפנאי הקומפקטי של יונדאי חזר בישראל לשמו המקורי טוסון, אחרי שבדור הקודם כונה IX35. הדור השלישי נשען על רצפה שונה ביחס לקודמו. הוא גדול יותר, בעל מערכות הנעה ומערכות בטיחות חדשות. השיווק בישראל החל בסוף 2015 עם מנועי בנזין אטמוספריים בלבד: מנוע 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר. בסוף 2017 נוספה גרסת טורבו 1.6 ליטר, לראשונה עם מערכות בטיחות מתקדמות. מערכות אלו כללו בין היתר תיקון סטייה מנתיב (ללא בלימת חירום אוטונומית). בשנה זו גרסת 1.6 ליטר האטמוספרית הוסרה מההיצע. בסוף שנת 2018 החל שיווק של מתיחת הפנים, עם מערכות בטיחות מתקדמות כחלק מהמפרט התקני אשר כלל בלימת חירום אוטונומית.
לפרטים
קיה נירו  שנת 2018
קיה נירו שנת 2018 | EX היברידי 1.6 ליטר
74,800
מחיר ממוצע מודעות
רכב פנאי קומפקטי, מהקטנים בקטגוריה, מתברג מתחת לספורטאז' ולצידו של הסלטוס, הוא מציע יחידת הנעה היברידית או היברידית-נטענת
לפרטים
קיה ספורטאז'  שנת 2021
קיה ספורטאז' שנת 2021
82,900-110,400
מחיר ממוצע מודעות
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים
קיה נירו  שנת 2021
קיה נירו שנת 2021
104,700-119,200
מחיר ממוצע מודעות
רכב פנאי קומפקטי, מהקטנים בקטגוריה, מתברג מתחת לספורטאז' ולצידו של הסלטוס, הוא מציע יחידת הנעה היברידית, היברידית-נטענת או חשמלית
לפרטים
קיה נירו  שנת 2019
קיה נירו שנת 2019
80,700-92,900
מחיר ממוצע מודעות
רכב פנאי קומפקטי, מהקטנים בקטגוריה, מתברג מתחת לספורטאז' ולצידו של הסלטוס, הוא מציע יחידת הנעה היברידית, היברידית-נטענת או חשמלית
לפרטים
יונדאי טוסון  שנת 2022
יונדאי טוסון שנת 2022 | פרימיום 2.0 ליטר
112,600
מחיר ממוצע מודעות
רכב פנאי קומפקטי בעיצוב לא שגרתי, הוא ממוקם בדיוק באמצע בין הבאיון הקטן לסנטה פה הגדול
לפרטים
קיה ספורטאז'  שנת 2019
קיה ספורטאז' שנת 2019
69,000-85,300
מחיר ממוצע מודעות
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים
יונדאי טוסון  שנת 2019
יונדאי טוסון שנת 2019
79,600-95,600
מחיר ממוצע מודעות
הקרוסאובר הפופולרי של יונדאי הקטן מדגם הסנטה פה אך גדול מהיונדאי קונה
לפרטים
ג'ילי גאומטרי C  שנת 2023
ג'ילי גאומטרי C שנת 2023
109,000-117,400
מחיר ממוצע מודעות
קרוסאובר חשמלי וקומפקטי השייך לתת המותג "גיאומטרי" מבית ענקית הרכב הסינית ג'ילי וממבוסס על גרסת בנזין בשם אמגרנד GS. הגיאומטרי C מוצעת עם שתי סוללות, האחת 53 קוט"ש והשנייה 70 קוט"ש
לפרטים
מיצובישי אאוטלנדר  שנת 2017
מיצובישי אאוטלנדר שנת 2017
69,600-85,600
מחיר ממוצע מודעות
הדור שלישי לרכב הפנאי הקומפקטי. אאוטלדנר לא רק המשיך את שושלת אאוטלנדר, אלא גם תפס בשוק האירופי את מקומו של גרנדיס, המיניוואן הקלאסי של מיצובישי (ייצורו הופסק ב-2011). לאורך השנים ועם העלייה בדגמי הפנאי הקומפקטיים הקיימים בשוק, ייחודו של אאוטלנדר נותר בהיותו בעל שבעה מקומות, מרווח יחסית וזול. שילוב שהיה נחשב נדיר בשנת 2013. אאוטלנדר היה לדגם חלוץ בשני מקרים - הוא היה מהדגמים העממיים הראשונים בישראל שהוצעו עם מערכות בטיחות מתקדמות (גם אם בגרסת דיזל בלבד), ומשנת 2014 הוא היה לדגם העממי השני בישראל שהוצע עם מערכת הנעה היברידית נטענת-רשת (PHEV)
לפרטים
ג'ילי גאומטרי C  שנת 2022
ג'ילי גאומטרי C שנת 2022
93,800-108,700
מחיר ממוצע מודעות
קרוסאובר חשמלי וקומפקטי השייך לתת המותג "גיאומטרי" מבית ענקית הרכב הסינית ג'ילי וממבוסס על גרסת בנזין בשם אמגרנד GS. הגיאומטרי C מוצעת עם שתי סוללות, האחת 53 קוט"ש והשנייה 70 קוט"ש
לפרטים
מיצובישי אאוטלנדר  שנת 2019
מיצובישי אאוטלנדר שנת 2019
87,600-106,600
מחיר ממוצע מודעות
הדור שלישי לרכב הפנאי הקומפקטי. אאוטלדנר לא רק המשיך את שושלת אאוטלנדר, אלא גם תפס בשוק האירופי את מקומו של גרנדיס, המיניוואן הקלאסי של מיצובישי (ייצורו הופסק ב-2011). לאורך השנים ועם העלייה בדגמי הפנאי הקומפקטיים הקיימים בשוק, ייחודו של אאוטלנדר נותר בהיותו בעל שבעה מקומות, מרווח יחסית וזול. שילוב שהיה נחשב נדיר בשנת 2013. אאוטלנדר היה לדגם חלוץ בשני מקרים - הוא היה מהדגמים העממיים הראשונים בישראל שהוצעו עם מערכות בטיחות מתקדמות (גם אם בגרסת דיזל בלבד), ומשנת 2014 הוא היה לדגם העממי השני בישראל שהוצע עם מערכת הנעה היברידית נטענת-רשת (PHEV)
לפרטים
סוזוקי קרוסאובר S-CROSS  שנת 2015
סוזוקי קרוסאובר S-CROSS שנת 2015
34,300
מחיר ממוצע מודעות
סוזוקי קרוסאובר הוא דגם פנאי קטן (B-SUV). הוא גדול יחסית לדגמים מקבילים בשנת 2013 ולכן הוא נתפס בטעות כדגם מקטגוריה גבוהה יותר. לקרוסאובר או בשמו הרשמי, S-CROSS מרחב פנים גדול יחסית וסביבת נהג פשוטה ונוחה לתפעול. בשנים הראשונות, בין 2013 ל-2016, נמכר קרוסאובר במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר עם 120 כ"ס. לדגם זה תיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית עם חמישה הילוכים. מתחילת 2017 הוצע דגם מחודש עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר עם 140 כ"ס. למנוע זה תיבה אוטומטית פלנטרית (רגילה) עם שישה הילוכים או תיבה ידנית עם שישה הילוכים. בשנה זו הוצעה גם מערכת עצור וסע. מאמצע 2021 הוצע קרוסאובר עם גרסה מעודכנת של מנוע טורבו עם מערכת חשמל משנית (48 וולט) לתמיכה בדימום המנוע לפרקי זמן ממושכים (גרסה המכונה באופן מטעה 'היברידית'). מערכת הנעה זו המשיכה גם לדגם המעודכן מ- 2022.
לפרטים
«
דף 1 מתוך 30
»
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE