בשנת 2023 נרכשה סאנגיונג על ידי KG Global ושנתה את שם המותג ל-KGM . מתיחת הפנים של רקסטון 2024 הוא הדגם הראשון המשווק תחת המותג החדש.
המתיחה כוללת עדכון לעיצוב הפנימי, מערכת מולטימדיה מעודכנת עם מסך 12.3 אינץ' (לעומת 8 אינץ'), כוללת Apple Carplay ו Android Auto, מצלמה אחורית, מערכת בקרת אקלים, USB C מלפנים ומאחור ושדרוג תאורת האווירה.
מימדי הרקסטון נותרו ללא שינוי: 4.85 מטר אורך, 1.96 רוחב, גובה 1.83 מטר, בסיס גלגלים 2.87 מטר ו-240 ליטר תא המטען (7 מושבים).
מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי: מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, בהספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. האצה ל-100 קמ"ש ב 10.7 שניות. צריכת דלק משולבת 8.5 ל'/100 ק"מ. כושר הגרירה של 3,000 ק"ג לנגרר.
כבעבר, הרקסון משווק בשתי רמות גימור: EX גרסת הכניסה (259,900 ש"ח, תוספת של 2,000 ש"ח) ו"פרימיום" (299,900 תוספת של 5,000 שקלים). EX כוללת בקרת אקלים מפוצלת לשתי שורות המושבים מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד. רמת הגימור "פרימיום" מוסיפה דלת תא מטען חשמלית, משטח טעינה אלחוטי, כיוון חשמלי למושב הנהג והנוסע, חימום לשתי שורות המושבים ריפודי עור ועוד.
עיקר מערכות הבטיחות בדגם EX כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוטומטית (כולל זיהוי הולכי רגל), התראה למניעת סטיה מנתיב, זיהוי תמרורי תנועה, התראת עירנות נהג, 9 כריות אוויר. רמת אבזור פרימיום מוסיפה תיקון היגוי אקטיבי ושמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכבים ב"שטח מת", כולל מניעת מעבר נתיב, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, התראת פתיחת דלק אחורית לנתיב לא פנוי ועוד.