מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר אברט 595 חדש
מחירון:
159,900 ₪
מבצעים והנחות אחרונות
מבצע מכירות
דצמבר, 2024
שווי הנחות והטבות:
10,000 ₪
מבצע מכירות
יולי, 2024
שווי הנחות והטבות:
10,000 ₪
מבצע מכירות
מאי, 2024
כולל: מערכת פליזה "מונזה" מתנה
חוות דעת אברט 595 דור 1 מתיחת פנים חדש
אברט 500 דור 1 נחשף ב-03/2007 והגיע לישראל ב-06/2008. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-06/2016 והגיעה לישראל ב-10/2016
יתרונות
ביצועי מנוע, התנהגות כביש
למי מתאים?
אבארט 500 מתאימה לנהגים שמחפשים מכונית ספורטיבית ומהנה לנהיגה, עם ביצועים טובים, התנהגות כביש משופרת ומערכת בלימה משודרגת
למי פחות מתאים?
אבארט 500 לא מתאימה לנהגים שמחפשים מכונית נוחה ומרווחת, שכן היא בעלת נוחות נסיעה קשיחה ותא נוסעים צפוף
מכירות
בשנת 2025 נמכרו 30 רכבי אברט 500. לאברט 500 יש 4 תת גרסאות שנמכרו : 595 (19 מכירות), 595C (9 מכירות), 500e Cabrio (1 מכירות), 500e (1 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (נובולרי S 1.4 ליטר ידני) נמכרו 19 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור נובולרי S 1.4 ליטר ידני נמכרו לרוכשים פרטיים
יבואנים
היבואן הרשמי של אברט 500 הוא סמל”ת. רמת הגימור נובולרי S 1.4 ליטר ידני נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,359 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,884 ₪
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
14.5 קילומטר לליטר
7,241 ₪ עלות דלק שנתית
Infinity ₪ פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק המשולת עומדת על כ- 15 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה או על כ- 10 ק"מ לליטר בנהיגה נמרצת
אגרת רישוי וביטוחים
2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
12,700 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהמיני ספורטיבי
- צורההאצ'בק
- מספר דלתות3
- מספר מקומות4
- סוג מנועבנזין טורבו
- הילוכיםידני 5 הילוכים
- נפח מנוע1,368 סמ"ק
- כוחות סוס165
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצורפולין
- מקור יצרןאיטליה
- תאוצה ל-100 קמ"ש7.3 שניות
- הספק מנועים165 כוח סוס
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)185 ליטר
- אורך3.66 מטר
- בסיס גלגלים2.3 מטר
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 7.3 שניות
מהירות מירבית: 218 קמ"ש
סוג מנוע: בנזין טורבו
הספק מנוע: 165 כוחות סוס ב-5500 סל"ד
מומנט מנוע: 23.5 קג"ם ב-3000 סל"ד
נפח מנוע: 1,368 סמ"ק
מספר בוכנות: 4 בוכנות
מערכת עצור-סע: אין
הילוכים: ידני 5 הילוכים
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
גימור ידית הילוכים: עור
בקרת שיגור: אין
קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 7 אינץ'
מסך נוסע ליד נהג: אין
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: אין
חוות דעת קארזון:
המולטימדיה טובה מאוד. יש לה צג "7 גדול וברור, וממשקי הקישור עובדים היטב
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 185 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 3.66 מטר
רוחב: 1.63 מטר
גובה: 1.49 מטר
בסיס גלגלים: 2.3 מטר
רדיוס סיבוב: 5.45 מטר
נפח מיכל דלק: 35 ליטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 16 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 195/45R16
מידות צמיג אחורי: 195/45R16
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
משקל עצמי: 1,035 קילוגרם
משקל העמסה: 390 קילוגרם
משקל כולל: 1,425 קילוגרם
הרכב לא מורשה לגרירה
חוות דעת קארזון:
תא המטען קטן, אך המרחב מאחור לשניים מפתיע. אם אתם קומפקטיים ו/או מתחשבים יש מספיק מקום, ביחוד לרגליים
אבזור
מספר מקומות: 4
ריפוד: בד
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מספר דלתות: 3
נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
מספר חלונות חשמל: 2
גג שמש: ללא
חיישן גשם: אין
חלונות אחורים כהים: אין
מראה מרכזית: כולל מצב לילה
מראות צד: כיוון חשמלי
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים
יציאות מזגן במושב אחורי: אין
יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
תאורה אחורית: הלוגן
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : אין
בלם חניה: בלם חניה רגיל
מצלמות חניה: אין
חיישני קירבה: אחורה
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: אבארט 500 היא מכונית קטנה ויפה עם עיצוב נוסטלגי. יש לה פסים אדומים בצדדים, דיפיוזר מאחור, ארבעה מפלטים, חישוקי "16, וקאליפרים סמוקים הבולטים מהם
צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק המשולת עומדת על כ- 15 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה או על כ- 10 ק"מ לליטר בנהיגה נמרצת
מערכות בטיחות: בנוסף למערכות הבטיחות נכללת גם מערכת המחקה דיפרנציאל מוגבל החלקה ולהידוק קו הפנייה בייחוד בהאצה עם היציאה ממנה
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה סבירות. הפלסטיקים קשיחים, אך העיצוב הכללי נאה
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה למדיי. תפעול המערכות נוח וקל לשימוש
מולטימדיה: המולטימדיה טובה מאוד. יש לה צג "7 גדול וברור, וממשקי הקישור עובדים היטב
התנהגות כביש: התנהגות הכביש דינאמית ומהנה. ההגוי מדויק והמכונית משרה אווירת נהיגה ספורטיבית, אך לא בעלת אופן אגרסיבי שבדרך כלל צפוי מרכב עם בסיס גלגלים קצר
נוחות נסיעה ותמרון: הנסיעה קשיחה ושיבושי הכביש מורגשים היטב. עם זאת, כיול נוקשה זה עדיף עבור התנהגות כביש משופרת
בידוד רעשים: בידוד הרעשים אינו טוב במיוחד. רעשי מנוע, רוח וכביש מורגשים היטב בתא הנוסעים
תא מטען: תא המטען קטן, אך המרחב מאחור לשניים מפתיע. אם אתם קומפקטיים ו/או מתחשבים יש מספיק מקום, ביחוד לרגליים
מושבים: המושבים נאים ודי נוחים. תנוחת הנהיגה הגבוהה מפתיעה תחילה, ולא ניתן באמת לשנות את גובה המושב. מה שיותר מפריע לאורך זמן היא העובדה שהדוושות קרובות מדי ביחס להגה
שדה ראיה: השדה הראייה טוב לכל הכיוונים
אמינות ובעיות ידועות: האמינות טובה. אין בעיות ידועות
מערכות בטיחות מתקדמות
8/0
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראת רכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה בתקנה מקומית
- RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה
- חניה אוטומטית
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צע יר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 7 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
בנוסף למערכות הבטיחות נכללת גם מערכת המחקה דיפרנציאל מוגבל החלקה ולהידוק קו הפנייה בייחוד בהאצה עם היציאה ממנה
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי אברט 500 בשנת 2025
30 רכבי אברט 500 נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: 595 נובולרי S 1.4 ליטר ידני (19 מכירות), 595C נובולרי S 1.4 ליטר ידני (9 מכירות), 500e טוריסימו חשמלי (1 מכירות), 500e Cabrio טוריסימו חשמלי (1 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור אברט 500 2025
איבוד ערך לאברט 500
ירידת הערך הממוצעת לאברט 500 היא 16.1% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 34.6% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 53.6% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
מדדי אמינות לאברט 500
רבע מכלי הרכב מסוג אברט 500 יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-12.5 שנים, כמו הממוצע בקטגוריה.
האמינות טובה. אין בעיות ידועות
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על אברט 500
בן 58 בעל רכב מודל 2024יוני, 2025
בעל רכב מודל 2022יוני, 2024
בן 17 בעל רכב מודל 2011מאי, 2020
בן 39 בעל רכב מודל 2010מרץ, 2021