CARZONE
אזור אישי
  • יונדאי
  • איוניק
  • 2021
  • פרימיום היברידי 1.6 ליטר ▾

יונדאי איוניק 2021

20232022202120202019201820172016

מחירון יונדאי איוניק 2021 פרימיום היברידי 1.6 ליטר דור 1 מתיחת פנים

מחיר ממוצע מודעות:
97,300 ₪

חוות דעת יונדאי איוניק דור 1 מתיחת פנים שנת 2021

איוניק היא המשפחתית הקומפקטית של יונדאי שהייתה ההצעה של יונדאי לתחבורה ידידותית לסביבה. איוניק, שהוצגה ב-2016, הוצעה במקור עם שלוש מערכות הנעה אפשריות: היברידית (HEV), היברידית נטענת-רשת (PHEV) וחשמלית (BEV). השיווק בישראל החל בסוף 2016. תחילה היא שווקה בגרסה היברידית בלבד, בעוד ששיווק הגרסה החשמלית התחיל כשנתיים מאוחר יותר, בתחילת 2019. באמצע 2019 החל שיווק של איוניק היברידית מחודשת ובאמצע 2020 החל שיווק הגרסה החשמלית המחודשת שצוידה במערכת הנעה חדשה.. יונדאי איוניק דור 1 נחשף ב-01/2016 והגיע לישראל ב-11/2016. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-01/2019 והגיעה לישראל ב-08/2019

יתרונות

צריכת דלק בהיברידית, תא מטען גדול, רמת בטיחות גבוהה

חסרונות

אמינות ועמידות, נוחות ואיכות נסיעה, מרחב לנוסעים במושב האחורי

למי מתאים?

יונדאי איוניק מתאימה למשפחות צעירות, עם ילדים קטנים. הגרסה ההיברידית תתאים למי שנוסעים הרבה בעיקר בעיר ובפקקים. בעזרתה ניתן לחסוך בדלק למול משפחתית לא-היברידית. יש לשים לב לעלות התחזוקה שאיננה זולה למערכת ההיברידית. יתרון נוסף שיש לאיוניק הוא סביבת נהג ומערכת הנעה בעלת אופי פעולה דומה לשל מכוניות 'רגילות', מה שמקנה פוטנציאל להסתגלות קלה למי שהגיע מרכב עם מערכת הנעה 'רגילה'. הגרסה החשמלית תתאים למי שמבקשים את התכונות הטובות של איוניק, אך נוהגים לטווחים קצרים יחסית ויש להם עמדת טעינה ביתית זמינה.

רמות גימור

הגרסה ההיברידית הוצעה בשתי רמות גימור עיקריות: 'פרמיום' בסיסית ו'סופרים' מאובזרת. בהבדלים בינהן קיפול חשמלי למראות, חיישני חנייה אחוריים, כוונון חשמלי למושב הנהג, לוח מחוונים מוקרן חלקית ("7). מערכת המולטימדיה הייתה מקומית ובעלת מסך מגע בגודל "8. בשנת 2018 הוצעה איוניק גם ברמת הגימור 'אינספייר', שהוצעה בהיקף מוגבל ובאופן בלעדי לציי רכב. הגרסה החשמלית הוצעה ברמת הגימור 'פרמיום EV' המקבילה לרמת הגימור בעלת השם הדומה של איוניק היברידית. בדגם המחודש הותקנה מערכת מולטימדיה מקורית, עם מסך באותו הגודל אבל עם ממשקי צימוד למכשירים ניידים. בנוסף הותקן בלם חנייה חשמלי (במקום בלם חנייה מכני-רגלי קודם). ברמת הגימור 'סופרים' נוספה תאורת 'לד' מלאה מלפנים ומאחור וכיוון גובה (ידני) גם למושב הנוסע.
לחצו להשוואת רמות גימור יונדאי איוניק 2021

מכירות

בשנת 2021 נמכרו 12,143 רכבי יונדאי איוניק. ליונדאי איוניק יש 2 תת גרסאות שנמכרו : איוניק (12,105 מכירות), איוניק EV (38 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (פרימיום היברידי 1.6 ליטר) נמכרו 10,712 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור פרימיום היברידי 1.6 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג), חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר. מחיר רכב חדש מרמת גימור פרימיום היברידי 1.6 ליטר בשנת 2021 היה 145,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של יונדאי איוניק הוא כלמוביל. רמת הגימור פרימיום היברידי 1.6 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

22.3 קילומטר לליטר
3.9 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
4,709 ₪ עלות דלק שנתית
998פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק של איוניק בתנאי מבחן הייתה כ-14-15 ק"מ לליטר. לגרסה החשמלית טווח נסיעה מעשי של 180 ק"מ במקור, בעוד שלאחר מתיחת הפנים עם מערכת ההנעה החדשה, טווח הנסיעה המעשי נע סביב 250 ק"מ. גם אחרי מתיחת הפנים, ממיר המתח של איוניק עדיין תומך בפועל בטעינה ביתית חד-פאזית (לפחות הסוללה לא מאוד גדולה, 38.3 קוט"ש) בעוד שכושר הטעינה המהירה שופר בחידוש מ-50 ק"ו ל-100 ק"ו.

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
6,200 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    משפחתית
  • צורה
    ליפטבק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי מצמדים כפולים 6 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,580 סמ"ק
  • כוחות סוס
    141
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    דרום קוריאה
  • מקור יצרן
    דרום קוריאה
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.1 שניות
    2.7 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.88.4
    11
  • הספק מנועים
    141 כוח סוס
    44 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    116185
    435
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    456 ליטר
    38 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    228418
    596
  • אורך
    4.47 מטר
    6 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.244.53
    4.93
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.472.7
    2.92
  • מרווח גחון
    140 מילימטר
    4 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    122136
    188
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.1 שניות
    מהירות מירבית: 185 קמ"ש
    סוג מנוע: היברידי בנזין אטמוספרי
    הספק משולב: 141 כוחות סוס
    מומנט משולב: 27 קג"מ
    הספק מנוע: 105 כוחות סוס ב-5700 סל"ד
    מומנט מנוע: 15 קג"ם ב-4000 סל"ד
    הספק מנוע חשמלי: 43.5 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 17.3 קג"מ
    נפח מנוע: 1,580 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    קיבולת סוללה: 1.56 קוט"ש
    הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 6 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    גימור ידית הילוכים: עור
    דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
    חוות דעת קארזון:
    מערכת ההנעה של איוניק יעילה. מבצעת היטב וחסכונית בדלק. זמינות הכוח טובה, גם בעומס, תיבת ההילוכים עובדת היטב. בתנאי עומס, מערכת ההנעה רועשת מעל 3000 סל"ד. בגרסה ההיברידית, בשונה ממערכות הנעה היברידיות אחרות (של טויוטה למשל) במערכת של יונדאי אין אפשרות להנעה על חשמל בלבד, למעט במהירויות חד-ספרתיות.
    קבוצת זיהום: 2 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי ו0 חיבורים אחוריים
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 456 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1518 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.47 מטר
    רוחב: 1.82 מטר
    גובה: 1.45 מטר
    בסיס גלגלים: 2.7 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.3 מטר
    נפח מיכל דלק: 45 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 215/55R17
    מידות צמיג אחורי: 215/55R17
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,420 קילוגרם
    משקל העמסה: 450 קילוגרם
    משקל כולל: 1,870 קילוגרם
    הרכב לא מורשה לגרירה
    מרווח גחון: 140 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    לתא המטען נפח של 443 ליטר, כאשר מבנה דלת תא המטען מסייע לנגישות. עם זאת, מבנה הכיסוי הנגלל עלול להפריע וכך גם סף הטעינה הגבוה ביחס לרצפת הרכב.
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: רגילה
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה ערפל קדמית: אין
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: במקור, המופע של איוניק הזכיר את זה של טויוטה פריוס. ולא בכדי; מטרתה של יונדאי הייתה לכוון לעבר פריוס, בעלת מעמד מיוחד כיאה למייסדת הקטגוריה בפרט וכנושאת דגל איכות הסביבה בכלל. לאיוניק מבנה ליפטבק, כלומר עם זנב מקוצר ודלת תא מטען המתרומממת ביחד עם השמשה האחורית. הממדים מעט שונים מהמקובל. היא בנויה על בסיס גלגלים אורך יחסית (270 ס"מ) ובעלת מרכב קצר (קצת פחות מ-450 ס"מ) ורחב יחסית (182 ס"מ).
    מנוע: מערכת ההנעה של איוניק יעילה. מבצעת היטב וחסכונית בדלק. זמינות הכוח טובה, גם בעומס, תיבת ההילוכים עובדת היטב. בתנאי עומס, מערכת ההנעה רועשת מעל 3000 סל"ד. בגרסה ההיברידית, בשונה ממערכות הנעה היברידיות אחרות (של טויוטה למשל) במערכת של יונדאי אין אפשרות להנעה על חשמל בלבד, למעט במהירויות חד-ספרתיות.
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק של איוניק בתנאי מבחן הייתה כ-14-15 ק"מ לליטר. לגרסה החשמלית טווח נסיעה מעשי של 180 ק"מ במקור, בעוד שלאחר מתיחת הפנים עם מערכת ההנעה החדשה, טווח הנסיעה המעשי נע סביב 250 ק"מ. גם אחרי מתיחת הפנים, ממיר המתח של איוניק עדיין תומך בפועל בטעינה ביתית חד-פאזית (לפחות הסוללה לא מאוד גדולה, 38.3 קוט"ש) בעוד שכושר הטעינה המהירה שופר בחידוש מ-50 ק"ו ל-100 ק"ו.
    מערכות בטיחות: רמת הבטיחות של איוניק נחשבה לגבוהה מהמקובל במקור. היא נבחנה בשנת 2016 וקיבלה דירוג מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP. לאיוניק מפרט אבזור בטיחות תקני הכולל, בין היתר 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב עם תיקון ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמת הגימור 'סופרים' , שהיא היותר-מאובזרת נכללת גם מערכת לניטור עצמים בשטחים 'מתים'. בדגם המחודש, מערכת בלימת החירום מזהה גם הולכי רגל.
    התנהגות כביש: לאיוניק יכולת דינמית גבוהה, בזכות אותו כיול מתלים נוקשה שפגם בנוחות לצד היגוי מוצלח באופן יחסי.
    נוחות נסיעה ותמרון: איכות הנסיעה באיוניק טובה, אם כי יש טובות ממנה. כושר ספיגת השיבושים יעיל בעיקר במעבר על שיבושים גדולים, אולם שיבושים קטנים לא נספגים לגמרי ומלווים בפעולה רועשת. באופן כללי, בידוד הרעשים איננו מצטיין.
    מימדי הרכב: לתא המטען נפח של 443 ליטר, כאשר מבנה דלת תא המטען מסייע לנגישות. עם זאת, מבנה הכיסוי הנגלל עלול להפריע וכך גם סף הטעינה הגבוה ביחס לרצפת הרכב.
    מושבים: סביבת הנהג של איוניק יעילה. היא נוחה לשימוש ובנויה טוב. המופע פשוט למראה, חומרי הדיפון נוקשים ועשויים מפלסטיק ממוחזר. בדגם המחודש סביבת נהג נעימה יותר. המושב של איוניק נחשב נוח, בעוד שהראות החוצה איננה מצטיינת לא לפנים ובמיוחד לא לאחור, בשל החלון המפוצל. המרחב מאחור לברכיים מתקבל על הדעת, אם כי המרווחים לכפות הרגליים ולראש אינם גדולים. בשילוב עם ספסל אחורי בעל בסיס קצר, מתקבל סידור לא מוצלח לנסיעות ארוכות טווח ליושבים מאחור. עם זאת, עבור מושבי בטיחות המרחב בהחלט מספק. במושב האחורי יש פתחי אוורור ואין שקעי טעינה.
    אמינות ובעיות ידועות: מערכת ההנעה ההיברידית באיוניק עמידה יחסית, אולם ישנו פוטנציאל ממשי להוצאות גבוהות על תחזוקה ככל שהרכב מתיישן. בכל שנותיה הוצעה איוניק עם אחריות מקיפה של 5 שנים/ 100,000 ק"מ ואחריות על הסוללה ללא התייחסות מפורשת לחלקי המערכת ההיברידית - של עד 7 שנים/150,000 ק"מ. נכון לתחילת 2024, ניתן להאריך את האחריות לרכב, בתשלום, מדי שנה/15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) עד גיל 9 שנים או 180,000 ק"מ. החידוש מוגבל לפעמיים. לאורך השנים, הוחלפו לא מעט סוללות (גם אם באחריות) ולא פעם היה צורך להחליף את המצמד המחבר בין שני המנועים עקב כשל במיסב הלחץ. לעתים החלפה של הנוזל ההידראולי עשויה לפתור את הבעיה (בעלות נמוכה) אולם במידה ונדרש לפרק את המיסב, המשמעות היא החלפת המצמד כולו. מומלץ תוך כדי פתיחת תיבת ההילוכים להחליף את המצמדים בה. מדובר על תיקון בשווי כולל של 12,000 שקלים.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    רמת הבטיחות של איוניק נחשבה לגבוהה מהמקובל במקור. היא נבחנה בשנת 2016 וקיבלה דירוג מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP. לאיוניק מפרט אבזור בטיחות תקני הכולל, בין היתר 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב עם תיקון ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמת הגימור 'סופרים' , שהיא היותר-מאובזרת נכללת גם מערכת לניטור עצמים בשטחים 'מתים'. בדגם המחודש, מערכת בלימת החירום מזהה גם הולכי רגל.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2016)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי יונדאי איוניק בשנת 2021

12,143 רכבי יונדאי איוניק נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: איוניק פרימיום היברידי 1.6 ליטר (10,712 מכירות), איוניק סופרים היברידי 1.6 ליטר (1,393 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור יונדאי איוניק 2021

איבוד ערך ליונדאי איוניק

ירידת הערך הממוצעת ליונדאי איוניק היא 14.4% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 27.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 37.6% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות

מערכת ההנעה ההיברידית באיוניק עמידה יחסית, אולם ישנו פוטנציאל ממשי להוצאות גבוהות על תחזוקה ככל שהרכב מתיישן. בכל שנותיה הוצעה איוניק עם אחריות מקיפה של 5 שנים/ 100,000 ק"מ ואחריות על הסוללה ללא התייחסות מפורשת לחלקי המערכת ההיברידית - של עד 7 שנים/150,000 ק"מ. נכון לתחילת 2024, ניתן להאריך את האחריות לרכב, בתשלום, מדי שנה/15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) עד גיל 9 שנים או 180,000 ק"מ. החידוש מוגבל לפעמיים. לאורך השנים, הוחלפו לא מעט סוללות (גם אם באחריות) ולא פעם היה צורך להחליף את המצמד המחבר בין שני המנועים עקב כשל במיסב הלחץ. לעתים החלפה של הנוזל ההידראולי עשויה לפתור את הבעיה (בעלות נמוכה) אולם במידה ונדרש לפרק את המיסב, המשמעות היא החלפת המצמד כולו. מומלץ תוך כדי פתיחת תיבת ההילוכים להחליף את המצמדים בה. מדובר על תיקון בשווי כולל של 12,000 שקלים.

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על יונדאי איוניק

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.6 מתוך 5 (28 גולשים)

בעל רכב מודל 2017ינואר, 2023
יתרונות: יש בו הכל. ברמת גימור "סופרים" איבזור מושלם כולל חיישני אזהרת רכב חוצה , נסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ועוד ועוד(פרט לחניה אוטומטית). תא מטען מתרומם עם החלון האחורי (העברתי מכונת כביסה באיוניק), .אופציה למזגן לנהג בלבד., חסכונית ביותר., אמינות ברמה של יפנית., שרות במוסך חולון מוטורס. הרכב הכי טוב והכי נכון שהיה לי ב50 השנים האחרונות., אחריות כלמוביל.חסרונות: יש יפים ממנו, ראייה מוגבלת לאחור עקב הספויילר.
בן 42 בעל רכב מודל 2019יוני, 2021
יתרונות: חשמלי מלא!, נוח, נעים, שקט, פשוט, לא מצועצע., טוב למשפחה שלא צריכה לנסוע רחוק.חסרונות: טווח נמוך מאוד- 220 ק"מ בלי מזגן (דגם 2019)., קופצני בדרכים לא סלולות., המחיר גבוה מאוד יחסית ליכולות הרכב. נמוך רק ב~25 אלף ש"ח מטסלה מודל 3, עם חצי מטווח הנסיעה (וכמובן בטסלה יתרונות נוספים כמו autopilot, עידכוני תוכנה אוטומטיים ועוד).נקדות לשיפור ברכב: טווח נמוך (220 ק"מ בלי להפעיל מזגן, מצב eco)הייתם קונים את הרכב שוב: לא. כיום יש רכבים זולים יותר או עם מחיר דומה עם טווח גבוה בהרבה.הרכב מתאים ל: משפחות שלא צריכות לנסוע רחוק.
בן 73 בעל רכב מודל 2018דצמבר, 2020
יתרונות: נוחה לנהיגה, ידידותי, בטיחותי, רחבה, מקום ל- 3 אנשים מאחור ברווחה, מרווח רגלים גדול, לא רואה מוסך מלבד טיפולים שנתיים נדרשים, מקום גדול בתא מטען וענק בהשכבת כיסאות אחוריים, צריכת דלק 19 ק"מ לליטרחסרונות: שדה ראייה לפנים מעט מוגבל בסיבובים בעיר,בעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיות טכניות, השירות טובנקדות לשיפור ברכב: רעש כביש מעט גבוה בתא הנוסעיםהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות, צעירים, פנסיונרים, אנשים מיושבים
בן 58 בעל רכב מודל 2018מאי, 2023
יתרונות: אוהב את העיצוב, את פנים הרכב אשר מציע מרווח רב ותא מטען גדול. בנוסף, הרכב מספק נסיעה חסכונית בטירוף כוח מנוע לא חסר והכי חשוב עם אבזור עשיר גם בבטיחות.חסרונות: כיסוי תא המטען קצת מפריע, מקווה שעלות החלפת הסוללה תרד משמעותית בעתיד לעת הצורך.הרכב מתאים ל: מתאים למשפחה בת 5 נפשות או ל-4 נפשות תלוי בגודל הפיזי של אותם בני משפחה.
בן 66 בעל רכב מודל 2019אוגוסט, 2025
יתרונות: נוחות , יציבות בכביש, בטיחות, תא מטען גדול יחסית, נהנה לנהוג בה וכמובן חסכון בדלק - שלי עושה 1-20חסרונות: הפס בחלון האחורי והחלונות הקטנים יחסית בצד הרכב מקשים על טווח הראיהבעיות שהיו לכם ברכב: הייתה בעיה במצבר הקטן שצמוד לסוללה ההיברידית , אבל יכולת הטענת מצבר ריק מהסוללה ההיברידית איפשר נסיעה עד לפעם הבאה, השירות של מוסך היבואן היה טוב אבל בנושא המצבר הם לא מיהרו להחליף למרות שעדיין היה בתקופת האחריותנקדות לשיפור ברכב: רק המדף האחורי החלון האחורי - מיותרהייתם קונים את הרכב שוב: בהחלט כןהרכב מתאים ל: לכולם
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם יונדאי איוניק? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE