מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר JAC 30 חדש
מחירון:
129,900 ₪
חוות דעת JAC 30 דור 1 חדש
רכב הסופרמיני העירוני של יצרנית הרכב הסינית JAC MOTORS. ממוקמת בתחתית ההיצע של דגמי היצרן. JAC 30 דור 1 נחשף ב-06/2023 והגיע לישראל ב-12/2024
יתרונות
תמרון עירוני, אבזור
חסרונות
תא מטען, טווח נסיעה, ביצועי מנוע
למי מתאים?
ה-JAC 30 מתאים בעיקר לנהגים שמחפשים רכב שני או רכב קטן לשימוש יומיומי, בעל אבזור נדיב יחסית
למי פחות מתאים?
ה-JAC 30 עשוי שלא להתאים למי שמחפשים רכב חשמלי בעל טווח רב למדיי או כזה שמספק ביצועי מנוע חזקים
רמות גימור
מגיע ברמת גימור אחת בעלת אבזור נדיב יחסית הכולל גג שמש פנורמי, פנסי LED, חישוקי 17'', מצלמות היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי 6.2'', מולטימדיה 15.6'', בקרת אקלים, משטח טעינה אלחוטי, מושב נהג מתכוונן חשמלית עם חימום ואוורור, תאורת אווירה, מערכת שמע 8 רמקולים, תא קירור/ חימום בין המושבים ועוד
מכירות
מתחילת 2025 נמכרו 153 רכבי JAC 30. כול המכירות הם מרמת גימור שנבחרה (Flagship חשמלי). רוב הרכבים מרמת הגימור Flagship חשמלי נמכרו לרוכשים פרטיים
יבואנים
היבואן הרשמי של JAC 30 הוא אוטומקס. רמת הגימור Flagship חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,968 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,394 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת חשמל
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
374 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
40 דקות זמן טעינה מהירה DC
(בעמדות ותנאים מתאימים)
1,500 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
טווח הנסיעה הריאלי עמד על כ-180 ק"מ בלבד
אגרת רישוי וביטוחים
1,707 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
מפרט טכני
- קטגוריהסופרמיני
- צורההאצ'בק
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- טווח חשמלי374
- כוחות סוס136
- הנעה4X2
- גג שמשפנורמי לא נפתח
- ארץ יצורסין
- מקור יצרןסין
- הספק מנועים136 כוח סוס12 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה90124194
- אורך4.03 מטר2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה3.854.054.36
- בסיס גלגלים2.62 מטר8 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה2.452.542.66
מנוע, הילוכים וביצועים
מהירות מירבית: 150 קמ"ש
מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 150 קמ"ש
טווח חשמלי: 374 ק"מ
סוג מנוע: חשמלי
הספק משולב: 136 כוחות סוס
הספק מנוע: 136 כוחות סוס
הספק מנוע חשמלי: 136 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 17.8 קג"מ
מספר מנועים חשמליים: 1
קיבולת סוללה: 51.5 קוט"ש
טעינה AC: 11 קילוואט למשך 330 דקות
הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: 4X2
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: אין
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
המנוע החשמלי זריז במידה מסוימת בזינוק מעמידה. עם זאת, מחוץ לעיר ובמהירויות ביניים, הביצועים הרבה פחות מרשימים. ההאצה איטית, ולוקח די הרבה זמן להגיע למהירויות גבוהות. גם המהירות המרבית שלו מוגבלת, סביב 150 קמ״ש, כך שלא מדובר ברכב שמתאים באמת לנסיעות בין-עירוניות ממושכות
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 15.6 אינץ'
מסך נוסע ליד נהג: אין
מסך במושבים אחורים: אין
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
חיבור USB: חיבור קדמי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: יש
תא מטען, מידות וגלגלים
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.03 מטר
רוחב: 1.77 מטר
גובה: 1.56 מטר
בסיס גלגלים: 2.62 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 17 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 205/55R17
מידות צמיג אחורי: 205/55R17
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
משקל עצמי: 1,445 קילוגרם
משקל העמסה: 375 קילוגרם
משקל כולל: 1,820 קילוגרם
הרכב לא מורשה לגרירה
חוות דעת קארזון:
תא המטען קטן יחסית, כמצופה מרכב שכזה. הוא מתאים בעיקר לסל קניות קטן, תיק גב או קצת ציוד יומיומי, אך לא לאחסון מזוודות גדולות או ציוד רב. אם מקפלים את המושבים האחוריים, אפשר להגדיל את נפח ההעמסה, אבל זה כמובן בא על חשבון מקומות הישיבה מאחור. בסך הכול, תא המטען עונה על צרכים בסיסיים של רכב עירוני קטן
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: עור ס ינטטי
מושב נהג: כיוון חשמלי, מחומם, כולל איוורור
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: פנורמי לא נפתח
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: כולל מצב לילה
מראות צד: כיוון חשמלי
לוח שעונים: דיגיטלי 6.2 אינץ'
כיוון הגה: מעלה/מטה בלבד
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור סינטטי
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים
יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: הלוגן
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : יש
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
מצלמות חניה: מצלמת 360
חיישני קירבה: חיישנים היקפיים
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה בלבד
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני בולט בקווים מודרניים וקומפקטיים, עם מראה חביב, ייחודי ובעל סממנים של רכב “עירוני”. החזית מעט מזכירה את האורה 03 מבחינת העיצוב העגלגל ויחידות התאורה האליפטיות.
העיצוב הפנימי פשוט ופרקטי, עם לוח מחוונים דיגיטלי קטן, מסך מולטימדיה ענק במרכז וכפתורים נגישים וקלים לשימוש. תא הנוסעים נותן תחושה קלילה ואוורירית שמתאימה לרכב עירוני
מנוע: המנוע החשמלי זריז במידה מסוימת בזינוק מעמידה. עם זאת, מחוץ לעיר ובמהירויות ביניים, הביצועים הרבה פחות מרשימים. ההאצה איטית, ולוקח די הרבה זמן להגיע למהירויות גבוהות. גם המהירות המרבית שלו מוגבלת, סביב 150 קמ״ש, כך שלא מדובר ברכב שמתאים באמת לנסיעות בין-עירוניות ממושכות
צריכת דלק/חשמל: טווח הנסיעה הריאלי עמד על כ-180 ק"מ בלבד
מבחני בטיחות: נכון למועד כתיבה שורות אלו, טרם נבחן במבחן ריסוק
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה בסיסיות למדיי. מרבית פלסטיקי הדיפון קשיחים, והתחושה הכללית בתא הנוסעים פונקציונלית ולא איכותית. חשים בפשטות ובחסכנות בעיצוב, בעיקר סביב הדשבורד והדלתות. יחד עם זאת, ההרכבה עצמה סבירה ואין תחושה של חלקים רופפים או רעשים חריגים בזמן נהיגה
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש פשוטה למדיי ונוחות התפעול טובה גם היא
התנהגות כביש: התנהגות הכביש מותאמת בעיקר לנסיעה עירונית. ההגה קל ומדויק במהירויות נמוכות, והרכב מרגיש זריז וקל לתמרון. בנהיגה כזו היא נותנת תחושת ביטחון ושליטה.
במידה ונוסעים במהירויות גבוהות או יוצאים מהעיר, מורגשת פחות יציבות. השלדה קלה, המתלים רכים, ויש תחושה של קפיציות מסוימת, במיוחד בפניות ובכביש משובש. ההיגוי פחות מתקשר, ויש נטייה להטיות יתר של הגוף בפניות חדות
נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות טובה יחסית ובעיקר בעיר. המכונית מצליחה להתמודד בסדר עם שיבושי כביש קטנים, אבל הופכת לקופצנית ופחות נוחה על כבישים משובשים או בנסיעות בינעירוניות. עם זאת, התמרון הוא נקודת חוזק משמעותית של הרכב. בזכות הגודל הקומפקטי, המצלמות ההיקפיות, שדה הראייה הנרחב וההגה הקל, מאוד פשוט להחנות ולהשתחל אפילו ברחובות צפופים
בידוד רעשים: בידוד הרעשים די בסיסי ולא מהמרשימים בקטגוריה. במהירויות עירוניות הרכב שקט יחסית בזכות המנוע החשמלי, אבל כשנוסעים מעט יותר מהר, במיוחד מחוץ לעיר, מתחילים לשמוע בברור רעשי רוח וכביש. גם רעשים חיצוניים, כמו רחוב סואן או מכוניות חולפות, נכנסים פנימה יותר מאשר ברכבים מתחרים
תא מטען: תא המטען קטן יחסית, כמצופה מרכב שכזה. הוא מתאים בעיקר לסל קניות קטן, תיק גב או קצת ציוד יומיומי, אך לא לאחסון מזוודות גדולות או ציוד רב. אם מקפלים את המושבים האחוריים, אפשר להגדיל את נפח ההעמסה, אבל זה כמובן בא על חשבון מקומות הישיבה מאחור. בסך הכול, תא המטען עונה על צרכים בסיסיים של רכב עירוני קטן
מושבים: המושבים ב-JAC 30 פשוטים יחסית, עם ריפודי עור טבעוני ותמיכה נאה לנסיעות קצרות, אך לא מיועדים לנוחות נסיעות ארוכות. חלל הישיבה מאחור מצומצם ומתאים בעיקר לילדים או למב וגרים בנסיעות קצרות. עם זאת, המושבים הקדמיים מעניקים מרווח סביר לנהג ולנוסע, והכניסה והיציאה מהם נוחה בזכות מפתן נמוך ופתיחת דלת רחבה
שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים
מערכות בטיחות מתקדמות
8/3
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA התראה בזיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת 360
- חיישני חניה היקפיים
- חניה אוטומטית
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 6 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
נכון למועד כתיבה שורות אלו, טרם נבחן במבחן ריסוק
מכירות רכבי JAC 30 בשנת 2025
153 רכבי 30 Flagship חשמלי נמכרו בשנ ת 2025.לחצו להשוואת רמות גימור JAC 30 2025
דגמי סופרמיני הכי נמכרים בשנת 2025
JAC 30 במקום ה12 במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית סופרמיני עם 153 כלי רכב. במידה וטווח נסיעה רב חשוב לכם, לצד איכות חומרים עדיפה, בדקו את MG4 למשל
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006