CARZONE
אזור אישי
  • קיה
  • פיקנטו
  • 2025
  • LX פלוס 1.2 ליטר ▾

קיה פיקנטו 2025

202520242023202220212020201920182017201620152014201320122011

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר קיה פיקנטו חדש

מחירון:
109,900 ₪
שווי הנחות והטבות:
5,300 ₪

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
הנחות בקניה אונליין
אוגוסט, 2025
שווי הנחות והטבות:
8,000
Kia Showroom Sale
אוגוסט, 2025
שווי הנחות והטבות:
10,500
הנחות בקניה אונליין
יולי, 2025
שווי הנחות והטבות:
5,000
מבצעים קודמים ▾

חוות דעת קיה פיקנטו דור 3 מתיחת פנים חדש

דור שלישי למכונית המיני, המוצע בישראל ממרץ 2017. הפיקנטו שמרה על מימדיה החיצוניים אך עם חלל פנים גדול יותר. מערכת החשמל/מידע השתדרגה, ובוצע עדכון למערכות תקשורת ומולטימדיה עדכניות לצד מערכת בטיחות מתקדמת. מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי.. קיה פיקנטו דור 3 נחשף ב-01/2017 והגיע לישראל ב-03/2017. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-05/2020 והגיעה לישראל ב-05/2021. מתיחת פנים (רענון) שניה נחשפה ב-07/2023 והגיעה לישראל ב-09/2024

יתרונות

מרחב פנים, צריכת דלק, אחריות ממושכת (ללקוחות פרטיים)

חסרונות

נוחות נסיעה, ביצועים, תמורה למחיר

למי מתאים?

פיקנטו מחודשת, עם התיבה הרובוטית, תתאים למי שתוואי הנסיעה העיקרי שלהם פתוח יחסית, עם כמות מצומצמת של פקקי תנועה ושינויי מהירות. תא מטען מרווח לקטגוריה ומערכות בטיחות מתקדמות הופכות אותה למתאימה כרכב שני בבית.

רמות גימור

רמת הגימור הבסיסית LX נמכרה בעיקר לציי רכב ותומחרה במחיר כמעט זהה לרמת הגימור EX שנמכרה לפרטיים. החל מיוני 2020 היתה קיימת רמת גימור LX PIO שהיא הוספת מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס לרמת גימור LX . ברמת גימור EX - מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל "8, כניסה והנעה ללא מפתח, ממשקי צימוד לטלפון נייד, מצלמת נסיעה לאחור, חלונות אחוריים כהים, בקרת אקלים. רמות גימור X LINE ו-GT LINE, בעלות מאפיינים עיצוביים נוספים, המשווים לפיקנטו מראה של רכב שטח משנת 2020 ב-X LINE או רכב ספורט עם חלון שמש מאז 2018 ב- GT LINE.
לחצו להשוואת רמות גימור קיה פיקנטו 2025

מכירות

בשנת 2025 נמכרו 5,772 רכבי קיה פיקנטו. מרמת גימור שנבחרה (LX פלוס 1.2 ליטר) נמכרו 4,759 רכבים

יבואנים

היבואן הרשמי של קיה פיקנטו הוא טלקאר. רמת הגימור LX פלוס 1.2 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,549
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,892
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

חדשות ועדכונים

2024-09-16 השקה מקומית מתיחת פנים

קיה פיקנטו המעודכנת: מחיר החל מ- 104,900 ₪

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

17.7 קילומטר לליטר
0.5 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
5,932 ₪ עלות דלק שנתית
173פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק חסכונית בכ-30% ביחס לגרסה הקודמת, עם כ-16 ק"מ לליטר בתנאי מבחן

אגרת רישוי וביטוחים

1,372 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
2,400 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    מיני
  • צורה
    האצ'בק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    רובוטית 5 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,197 סמ"ק
  • כוחות סוס
    79
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    דרום קוריאה
  • מקור יצרן
    דרום קוריאה
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    16.5 שניות
    4 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    912.5
    16.5
  • הספק מנועים
    79 כוח סוס
    13 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    7192
    156
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    255 ליטר
    11 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    185244
    308
  • אורך
    3.61 מטר
    10 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.63.71
    3.99
  • בסיס גלגלים
    2.4 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.322.42
    2.5
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 16.5 שניות
    מהירות מירבית: 159 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 79 כוחות סוס ב-6000 סל"ד
    מומנט מנוע: 11.5 קג"ם ב-4200 סל"ד
    נפח מנוע: 1,197 סמ"ק
    מספר בוכנות: 3 בוכנות בשורה
    מערכת עצור-סע: אין
    הילוכים: רובוטית 5 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    מערכת ההנעה בדגם המחודש שונתה באופן דרמטי. למנוע הגדול - והיחיד שמוצע כעת - נפח של 1.2 ליטר (במקום 1.25 ליטר) אבל ראש המנוע שונה וכולל שני מזרקי דלק לצילינדר (עדיין בהזרקה לסעפת) לצד יחס דחיסה מוגדל, כך שהביצועים דומים למנוע הקודם. השינוי הגדול במערכת ההנעה הוא החלפת תיבת ההילוכים הקלאסית לרובוטית, עם מצמד יחיד, עם חמישה הילוכים. תיבת ההילוכים הזאת משפרת את צריכת דלק, אך היא סובלת מאופי פעולה איטי וקופצני ובלתי נסבל בתוואי העיקרי של מכוניות מיני: עיר, פקקים. במסגרת מתיחת הפנים הראשונה עברה הפיקנטו לתיבה רובוטית עם מצמד יחיד, התיבה תורמת לשיפור צריכת הדלק, אך פעולתה איטית כדי לאלחש את תחושת הטלטול של תיבות מסוג זה
    קבוצת זיהום: 11 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
    מסך נוסע ליד נהג: אין
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    במסגרת מתיחת הפנים הראשונה קיבלה גרסת הבסיס מסך מולטימדיה "8 ולאחר מתיחת הפנים השנייה הצטרפו עדכוני OTA ומאחור נוסף שקע טעינה Type C
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 255 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1010 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 3.61 מטר
    רוחב: 1.6 מטר
    גובה: 1.49 מטר
    בסיס גלגלים: 2.4 מטר
    נפח מיכל דלק: 35 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 15 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 185/55R15
    מידות צמיג אחורי: 185/55R15
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 991 קילוגרם
    משקל העמסה: 424 קילוגרם
    משקל כולל: 1,415 קילוגרם
    הרכב לא מורשה לגרירה
    חוות דעת קארזון:
    ממדי פיקנטו דור שלישי דומים לאלו של הדור הקודם, אם כי אורך בסיס הגלגלים, כמו גם קוטר הגלגלים עצמם, גדולים מבעבר. בהשוואה לדור הקודם, תא המטען הוגדל בכ-25% ל- 255 ליטרים, הגישה אליו נוחה והוא עמוק במיוחד. תא המטען מצטיין בגודלו ביחס לדגמים אחרים בקטגוריה.
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: מעלה/מטה בלבד
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: רגיל
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: עיצובה המחודש של הפיקנטו, מרמת גימור EX, נאה ומשווה לה מראה גדול ומרווח, על אף שהגודל נותר ללא שינוי. לרמות הגימור הגבוהות, GT-LINE מראה מעט מצועצע. במסגרת מתיחת הפנים (יולי 2023) החזית קיבלה מראה אגרסיבי יותר, בהשראת הספורטאז', יחידות התאורה מאחור התחדשו גם הן עם פס תאורת לד המחבר ביניהן וישנם חישוקים בעיצוב חדש תא הנוסעים מציג עיצוב מודרני, עם פתחי מיזוג אובליים בצדדים ומסך מולטימדיה זקוף במרכז, וכולל לוח מחוונים דיגיטלי
    מנוע: מערכת ההנעה בדגם המחודש שונתה באופן דרמטי. למנוע הגדול - והיחיד שמוצע כעת - נפח של 1.2 ליטר (במקום 1.25 ליטר) אבל ראש המנוע שונה וכולל שני מזרקי דלק לצילינדר (עדיין בהזרקה לסעפת) לצד יחס דחיסה מוגדל, כך שהביצועים דומים למנוע הקודם. השינוי הגדול במערכת ההנעה הוא החלפת תיבת ההילוכים הקלאסית לרובוטית, עם מצמד יחיד, עם חמישה הילוכים. תיבת ההילוכים הזאת משפרת את צריכת דלק, אך היא סובלת מאופי פעולה איטי וקופצני ובלתי נסבל בתוואי העיקרי של מכוניות מיני: עיר, פקקים.
    הילוכים: במסגרת מתיחת הפנים הראשונה עברה הפיקנטו לתיבה רובוטית עם מצמד יחיד, התיבה תורמת לשיפור צריכת הדלק, אך פעולתה איטית כדי לאלחש את תחושת הטלטול של תיבות מסוג זה
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק חסכונית בכ-30% ביחס לגרסה הקודמת, עם כ-16 ק"מ לליטר בתנאי מבחן
    מערכות בטיחות: פיקנטו דור שלישי היתה הראשונה שצוידה בישראל במערכת בלימת חירום אוטונומית מבין הדגמים הפופולריים בקטגוריה. עם זאת, הדירוג במבחני הריסוק עמד על ארבעה מתוך חמישה כוכבים, גם עם מערכת בלימת החירום, עקב רמת הגנה נמוכה יחסית על יושבי הרכב, מלפנים ומאחור, בדגש על קושי בהגנה מפני 'צליפת שוט'. במסגרת מתיחת הפנים הראשונה שודרגו מערכות בטיחות - בלימת החירום מזהה גם הולכי רגל, להתרעת הסטייה מנתיב נוסף גם תיקון ושמירה על המרכז ונוספה התרעת עייפות ובמסגרת מתיחת הפנים השנייה, התעדכנה בקרת השיוט האדפטיבית עם סנכרון ממערכת הניווט (במידה וקיימת) להתאמת מהירות אוטומטית לפני עיקולים וצמתים, בלימת החירום האוטונומית תומכת גם בפניה בצומת, מערכת מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים פשוטה כמקובל, אך ההגה מצופה עור ונעים למגע. איכות ההרכבה טובה
    הנדסת אנוש: סביבת הנהג בעלת מראה מודרני וסולידי, ללא התחכמויות או פריטי עיצוב יוצאי דופן. התפעול מוצלח, יש פתחי אוורור גדולים, חומרי הדיפון פשוטים אך מורכבים היטב. לדיפונים גוון כהה ומעט קודר, על אף המסך הצבעוני, התפריטים מוצגים בשחור – לבן למערכת מולטימדיה ממשקי צימוד לקארפליי/אנדרואיד אוטו.
    מולטימדיה: במסגרת מתיחת הפנים הראשונה קיבלה גרסת הבסיס מסך מולטימדיה "8 ולאחר מתיחת הפנים השנייה הצטרפו עדכוני OTA ומאחור נוסף שקע טעינה Type C
    התנהגות כביש: היכולת הדינמית של פיקנטו היא מהגבוהות בקטגוריה, עם רמת אחיזה גבוהה ופעולה פרוגרסיבית (הדרגתית) של המתלים, התורמים בסופו של דבר לביטחון הנהג בנהיגה בדרכים מפותלות.
    נוחות נסיעה ותמרון: לפיקנטו דור שלישי נוחות נסיעה בינונית, כתוצאה מכיול מתלים נוקשה ו'ספורטיבי' מהמקובל בקטגוריה, מה שמשפיע בעיקר על נסיעות עירוניות. לכיול הזה יתרון מסוים בתוואי בין-עירוני, עם ספיגת שיבושים גדולים טובה במהירות גבוהה יחסית
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים לא הכי טוב, בין היתר כתוצאה מרעשי מנוע הפועל בסל"ד גבוה מהמקובל (100 קמ"ש ב-3000 סל"ד).
    מימדי הרכב: ממדי פיקנטו דור שלישי דומים לאלו של הדור הקודם, אם כי אורך בסיס הגלגלים, כמו גם קוטר הגלגלים עצמם, גדולים מבעבר. בהשוואה לדור הקודם, תא המטען הוגדל בכ-25% ל- 255 ליטרים, הגישה אליו נוחה והוא עמוק במיוחד. תא המטען מצטיין בגודלו ביחס לדגמים אחרים בקטגוריה.
    מושבים: מרחב הפנים מלפנים נדיב יחסית, גם לאנשים גדולים יחסית (1.85 מ'). עם זאת, הכניסה למושב הנהג מצריכה התכופפות מסוימת. מושב הנהג נוח, אך שימו לב לתנוחת הישיבה מאחר וההגה אינו מתכוונן למרחק. מאחור המרווח מצומצם ויתאים יותר לילדים או שתי כיסאות בטיחות
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב מאוד לכל הכיוונים
    אמינות ובעיות ידועות: רמת האמינות של מנוע 1.25 ליטר גבוהה יחסית, הודות למבנה קלאסי של 4 צילינדרים ומעט טכנולוגיה מודרנית. עם זאת, גם המנוע הזה וגם מנוע 1.0 ליטר, סובלים מצריכת שמן גבוהה - לרוב כתוצאה ממאמץ מוגזם על מערכת ההנעה, המוביל לבלאי של טבעות הבוכנה ('רינגים'). בנוסף, יש כשל נפוץ בממיר הקטליטי, הנובע מכשל של חיישני החמצן. לכלי רכב מבעלות פרטית (שלא שירתו בציי רכב) יש אחריות מורחבת, המכסה את מערכת ההנעה למשך של עד 7 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מביניהם).
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/1
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    פיקנטו דור שלישי היתה הראשונה שצוידה בישראל במערכת בלימת חירום אוטונומית מבין הדגמים הפופולריים בקטגוריה. עם זאת, הדירוג במבחני הריסוק עמד על ארבעה מתוך חמישה כוכבים, גם עם מערכת בלימת החירום, עקב רמת הגנה נמוכה יחסית על יושבי הרכב, מלפנים ומאחור, בדגש על קושי בהגנה מפני 'צליפת שוט'. במסגרת מתיחת הפנים הראשונה שודרגו מערכות בטיחות - בלימת החירום מזהה גם הולכי רגל, להתרעת הסטייה מנתיב נוסף גם תיקון ושמירה על המרכז ונוספה התרעת עייפות ובמסגרת מתיחת הפנים השנייה, התעדכנה בקרת השיוט האדפטיבית עם סנכרון ממערכת הניווט (במידה וקיימת) להתאמת מהירות אוטומטית לפני עיקולים וצמתים, בלימת החירום האוטונומית תומכת גם בפניה בצומת, מערכת מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מכירות רכבי קיה פיקנטו בשנת 2025

5,772 רכבי קיה פיקנטו נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: פיקנטו LX פלוס 1.2 ליטר (4,759 מכירות), פיקנטו GT ליין 1.2 ליטר (894 מכירות), פיקנטו LX 1.2 ליטר (119 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור קיה פיקנטו 2025

איבוד ערך לקיה פיקנטו

ירידת הערך הממוצעת לקיה פיקנטו היא 13.6% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 27.1% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 42.8% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות

רמת האמינות של מנוע 1.25 ליטר גבוהה יחסית, הודות למבנה קלאסי של 4 צילינדרים ומעט טכנולוגיה מודרנית. עם זאת, גם המנוע הזה וגם מנוע 1.0 ליטר, סובלים מצריכת שמן גבוהה - לרוב כתוצאה ממאמץ מוגזם על מערכת ההנעה, המוביל לבלאי של טבעות הבוכנה ('רינגים'). בנוסף, יש כשל נפוץ בממיר הקטליטי, הנובע מכשל של חיישני החמצן. לכלי רכב מבעלות פרטית (שלא שירתו בציי רכב) יש אחריות מורחבת, המכסה את מערכת ההנעה למשך של עד 7 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מביניהם).

דגמי מיני הכי נמכרים בשנת 2025

קיה פיקנטו הוא המודל הכי נמכר בקטגורית מיני בשנת 2025 עם 5760 מכירות

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על קיה פיקנטו

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.4 מתוך 5 (16 גולשים)

בעל רכב מודל 2012ינואר, 2025
יתרונות: רכב קטן ומאוד נוח לחנייה (יש לו זוויות היגוי מעולות), רכב מאוד אמין וסלחן במיוחד (סוס עבודה קטנציק), למרות שהרכב קטן אפשר להכניס לתוכו הרבה דברים!, בנסיעה מחוץ לעיר במהירות של כ 90 100 קמ"ש עם סל"ד על 2,500 \ 3,000, הצריכת דלק מאוד נעימה! סביב ה5 ~ 7 ליטר ל100 ק"מחסרונות: צריכת הדלק בעיר היא סביב ה12 ליטר ל100 ק"מ., האוטו מתאמץ בקלות מאוד כשיש כמה אנשים ברכב וצריך ללחוץ על הגז(גם בעיר וגם מחוץ לעיר), לא מרווח מספיק לאנשים גבוהים שיושבים מאחורי הנהג
בן 36 בעל רכב מודל 2014אוקטובר, 2022
יתרונות: קטן, נוח מאוד לנסיעת יחיד/זוג, קל לתמרן ולחנות איתוחסרונות: קטן, מאוד. בנסיעה ארוכה למישהו גבוה - לא נוח., מתאים לזוג מקסימום (פלוס ילד אחד בלחץ). בתא המטען הקטן אי אפשר להכניס אמבטיה, צריך לפצל את הגלגלים והאמבטיה בין תא המטען לתא הנוסעים.בעיות שהיו לכם ברכב: סה"כ רכב מאוד אמין, לא היו בעיותנקדות לשיפור ברכב: קטן מאוד, תא מטען ממש קטן. לא נוח אם יש ילד/ים.הייתם קונים את הרכב שוב: לא. הייתי מתקדם לרכב מרווח יותר.הרכב מתאים ל: צעירים, קלאסי לרווק תל אביבי - נוסע יחיד, חניות צפופות וכו'
בת 22 בעלת רכב מודל 2021ספטמבר, 2021
יתרונות: קטן, חסכוני, עיצוב חדשני בפנים ובחוץ (GT line) מערכת מוליטימדיה טובה וחיבור לapple car play. הרבה מקומות איחסון נוחים. מזגן עובד מצויין ומקרר במהירותחסרונות: מתקשה מעט להגיע למהירויות גבוהות (מעל 100) אין אפשרות לנסוע 120 בלי התאמצות מנועבעיות שהיו לכם ברכב: השירות של היבואן היה מהטובים ביותר שנתקלתי.נקדות לשיפור ברכב: אין משהו שהייתי משנה מעבר למנוע מעט יותר חזק (לא ממש אפשרי)הייתם קונים את הרכב שוב: לגמריהרכב מתאים ל: כולם
בעל רכב מודל 2019דצמבר, 2022
יתרונות: רכב עירוני הכי טוב שיש - אמינות גבוהה ונח גם בנסיעות מחוץ לעיר. הוא טוב ויש פה תגובה על רעש מהמנוע- אז נורא רועש כמו שאר הרכבים ואחיזת הכביש לא רעה בכלל ....מדוע לדהור 120 קמש בכלל ברכב עירוני?חסרונות: צריכת דלק קצת יותר גבוהה ממה שציפיתי
בן 45 בעל רכב מודל 2023מאי, 2024
יתרונות: .размер подходит для напряженной парковки. компактный.חסרונות: коробка передач робот просто полное ..... очень тяжело ездить в городе. при , включенном кондицианере падает мощнось двигателяבעיות שהיו לכם ברכב: обслуживание нормальноеנקדות לשיפור ברכב: коробка передачהייתם קונים את הרכב שוב: нетהרכב מתאים ל: подойдет для одного человека
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם קיה פיקנטו? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE