מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר מקסוס מיפה 9 חדש
מחירון:
270,990 ₪
חוות דעת מקסוס מיפה 9 דור 1 חדש
המיניוואן החשמלי של מקסוס, המציע שבעה מושבים ואבזור עשיר במיוחד. הוא מהווה את ספינת הדגל של המיניוואנים של המותג. מקסוס מיפה 9 דור 1 נחשף ב-11/2021 והגיע לישראל ב-12/2024
יתרונות
מרחב פנימי, תא מטען, נוחות נסיעה
חסרונות
התנהגות כביש, ביצועי מנוע, בידוד רעשים
למי מתאים?
מקסוס MIFA 9 מתאים בעיקר לאלו שמחפשים רכב מרווח, נוח ומאובזר
למי פחות מתאים?
מקסוס MIFA 9 פחות מתאים למי שמחפשים חוויית נהיגה דינמית, התנהגות כביש חדה או טווח נסיעה גדול במיוחד
רמות גימור
משווק בשלוש רמות גימור. רמת הכניסה מגיעה מעט "עירומה" מבחינת אבזור נוחות, אך רמות הגימור הבכירות יותר מגיעות כבר עם אבזור רב כמו חיישני חנייה ומערך מצלמות היקפיים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים עם אוורור, חימום, מסאז' וזיכרונות, וילונות צד בשורה השנייה, מערכת שמע עם 8 או 12 רמקולים (כתלות ברמת הגימור), דלת תא מטען חשמלית, חלון גג כפול נפתח חשמלית, תאורת אווירה, דלתות הזזה חשמליות, משטח טעינה אלחוטי לנייד, בקרת אקלים 3 אזורים, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד
מכירות
מתחילת 2025 נמכרו 219 רכבי מקסוס מיפה 9. מרמת גימור שנבחרה (עילית חשמלי 8 מושבים) נמכרו 11 רכבים
יבואנים
היבואן הרשמי של מקסוס מיפה 9 הוא אוטו חן. מקסוס מיפה 9 נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים. רמת הגימור עילית חשמלי 8 מושבים נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,044 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,933 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת חשמל
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
439 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
0.4 קילומטר יותר מהממוצע בקטגוריה
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
12 דקות פחות מהממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
3,000 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
אגרת רישוי וביטוחים
3,806 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
מפרט טכני
- קטגוריהמיניוואן גדול
- צורהמיניוואן
- מספר דלתות5
- מספר מקומות8
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- צריכת חשמל212 wh/km
- טווח חשמלי439
- כוחות סוס245
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצורסין
- מקור יצרןסין
- תאוצה ל-100 קמ"ש8.9 שניות0.3 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה5.88.69.3
- הספק מנועים245 כוח סוס17 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה245262435
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)466 ליטר226 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה280692949
- אורך5.27 מטר11 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה4.915.165.32
- בסיס גלגלים3.2 מטר13 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה2.983.073.2
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.9 שניות
מהירות מירבית: 180 קמ"ש
מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 180 קמ"ש
טווח חשמלי: 439 ק"מ
סוג מנוע: חשמלי
הספק משולב: 245 כוחות סוס
הספק מנוע: 245 כוחות סוס
הספק מנוע חשמלי: 245 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 35.7 קג"מ
מספר מנועים חשמליים: 1
קיבולת סוללה: 90 קוט"ש
טעינת DC : 120 קילוואט למשך 30 דקות
טעינה AC: 11 קילוואט למשך 510 דקות
הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
המנוע יספק את צורכי רוב המשפחות וההסעות בנינוחות, אבל מי שמחפש תחושת כוח מיידית ומושכת, או רגיל לנהיגה זריזה במיניוואן/קרוסאובר, עלול להתאכזב מעט. התחושה הכללית, במיוחד תחת עומס, היא של מנוע שמעדיף עבודה רגועה על פני ביצועים דינמיים
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
מסך נוסע ליד נהג: אין
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: אין
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 466 ליטר
נפח תא מטען קדמי 55 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 5.27 מטר
רוחב: 2 מטר
גובה: 1.84 מטר
בסיס גלגלים: 3.2 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 18 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 225/60R18
מידות צמיג אחורי: 225/60R18
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
משקל עצמי: 2,410 קילוגרם
משקל העמסה: 725 קילוגרם
משקל כולל: 3,135 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,000 ק"ג עם בלמים
חוות דעת קארזון:
תא המטען מרווח יחסית, גם כאשר כל שבעת המושבים בשימוש. נפחו כ-466 ליטר, כך שאפשר להכניס בקלות מספר מזוודות, עגלת תינוק או קניות גדולות, וזה יתרון בולט על פני מרבית המתחרים.
אם מקפלים את ממושבי השורה השלישית, מתקבל משטח הטענה ענק, המתאים להעברת חפצים גדולים במיוחד או נסיעות משפחתיות עם ציוד רב. מפתח ההטענה רחב, וסף תא המטען נמוך, מה שמקל על העמסה ופריקה של ציוד
אבזור
מספר מקומות: 8
ריפוד: עור סינטטי
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
שורה שלישית: ספסל מתקפל 40-60, ריקליינר
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: ללא
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: דיגיטלי 7 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפת ורי מולטימדיה על ההגה: יש
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים עם 3 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: יש
יציאות מזגן בשורה שלישית: יש
תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : אין
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
מצלמות חניה: מצלמת רוורס
חיישני קירבה: אחורה
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני מודרני, בולט ועתידני. החזית רחבה, בעלת יחידות תאורה דקות, גריל מובחן וקווי גוף חלקים ואווירודינמיים. הרכב נראה גדול, גבוה ומרשים, ומשדר נוכחות יוקרתית למדיי.
העיצוב הפנימי מרווח מאוד ומוקפד, עם דגש על נוחות וטכנולוגיה. בגרסאות הבכירות ניתן למצוא מושבי "קפטן" מפנקים, שלושה מסכים דיגיטליים, חומרים איכותיים, הרבה תאי אחסון ותאורת אווירה. התחושה הכללית יוקרתית ומזמינה, במיוחד לנוסעים בשורה השנייה
מנוע: המנוע יספק את צורכי רוב המשפחות וההסעות בנינוחות, אבל מי שמחפש תחושת כוח מיידית ומושכת, או רגיל לנהיגה זריזה במיניוואן/קרוסאובר, עלול להתאכזב מעט. התחושה הכללית, במיוחד תחת עומס, היא של מנוע שמעדיף עבודה רגועה על פני ביצועים דינמיים
מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות פעלו בצורה טובה
מבחני בטיחות: לא נבחן במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים מרגישה יוקרתית מבפנים. יש שימוש בדיפונים רכים, חומרים דמויי עור איכותיים במושבים ובחלקי הדלתות, עיטורים דמויי עץ או כרום והרבה פלסטיק נעים למגע גם באזורים שפחות גלויים לעין.
איכות ההרכבה מוצדקה והדוקה. לא נשמעו קרקושים חריגים, וכל מנגנוני הכיוונון והפתיחה עובדים חלק, כולל דלתות ההזזה והגג הפנורמי.
עם זאת, מידי פעם ישנם חלקים בקבינה שמרגישים מעט פשוטים או פחות פרימיום לעומת דגמי יוקרה גרמנים, אך לא מדובר בהבדל של ממש
הנדסת אנוש: הדסת האנוש טובה לטעמנו. סביבת הנהג ידידותית, ברורה ומודרנית, ומרבית תפעול הרכב אינטואיטיבי למדיי. הפקדים העיקריים, האחראיים לתפעול בקרת האקלים, המולטימדיה והבטיחות, ממוקמים בהישג יד ובמקום הגיוני. המסך הראשי גדול, בהיר ועובד בעברית, מה שמקל על השימוש, וגם דלתות ההזזה החשמליות וסף הכניסה הנמוך הופכים את העלייה והירידה לרכב לקלות
התנהגות כביש: התנהגות הכביש ממוקדת בעיקר בנוחות ובביטחון, ופחות בנהיגה דינמית או מהנה. הרכב מרגיש יציב ובטוח במהירויות נמוכות ובינוניות. אופן ההיגוי צפוי ואין תחושה של חוסר שליטה.
יחד עם זאת, זה רכב כבד, גבוה וארוך, והתחושה בפניות חדות או בתמרונים מהירים פחות הדוקה בשל נדנוד יתר של המרכב. בנוסף, ההגה איטי יחסית ומרגיש מעט מנותק תחושה
נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה טובה מאוד ברוב התנאים. בעיר מרגישים בעיקר את הרכות של המתלים, שמצליחים לשכך בהצלחה שיבושים קטנים, כמו פסי האטה ובורות בינוניים. מחוץ לעיר ועל כבישים מהירים, הרכב מרגיש יציב ושקט, והמושבים הנוחים תורמים לתחושת רוגע. במעבר על כביש משובש או גלי במיוחד, מרגישים מעט נדנוד של המרכב, אך זה לרוב לא מפריע לחוויית הנסיעה הכללית, והיא נשארת נעימה מאוד לקטגוריה
בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב, אבל לא מושלם.
בתוך העיר ובנהיגה איטית הרכב שקט מאוד, המנוע החשמלי חרישי, ורוב הרעשים מבחוץ כמעט ואינם מורגשים. הנסיעה שקטה, במיוחד במהירות נמוכה או בינונית. עם זאת, ככל שהמהירות עולה, ובעיקר בנסיעה בין-עירונית, מתחילים להרגיש רעשי רוח מאיזור המראות והחלונות הקדמיים, ולפעמים גם קצת רעשי כביש מכיוון הגלגלים, במיוחד על אספלט ישן או מחוספס
תא מטען: תא המטען מרווח יחסית, גם כאשר כל שבעת המושבים בשימוש. נפחו כ-466 ליטר, כך שאפשר להכניס בקלות מספר מזוודות, עגלת תינוק או קניות גדולות, וזה יתרון בולט על פני מרבית המתחרים.
אם מקפלים את ממושבי השורה השלישית, מתקבל משטח הטענה ענק, המתאים להעברת חפצים גדולים במיוחד או נסיעות משפחתיות עם ציוד רב. מפתח ההטענה רחב, וסף תא המטען נמוך, מה שמקל על העמסה ופריקה של ציוד
מושבים: המושבים הקדמיים רחבים, מתכווננים חשמלית (בגרסאות הבכירות) ונוחים מאוד גם בנסיעות ארוכות. יש תמיכה טובה לגב ולרגליים, ובגרסאות הבכירות אף תמצאו תכניות עיסוי, חימום ואוורור שהופכים את השהייה בהם למעולה עוד יותר.
מושבי השורה השנייה הם גולת הכותרת בדגם. ברמות הגימור הבכירות ישנם מושבי "קפטן" נפרדים עם אפשרות לכיוונון חשמלי, משענות רגליים, עיסוי ואוורור. המושב רחב במיוחד, ומרופד באיכות גבוהה. המרווח לרגליים אדיר, וכל כניסה/יציאה לשורה הזו קלה מאוד בזכות דלתות ההזזה גדולות.
בשורה השלישית, בשונה ממרבית רכבי 7 מושבים, כאן גם מבוגרים יכולים לשבת בנוחות. מרחב הרגליים והראש טובים, והגישה קלה יחסית. שני אנשים בגובה ממוצע ירגישו בנוח גם בנסיעות ארוכות. עם זאת, הכניסה אליהם תהיה נוחה בעיקר לילדים, אבל פחות אידאלית לאנשים מבוגרים מאוד
שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים
מערכות בטיחות מתקדמות
8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסט יה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה
- חניה אוטומטית
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 7 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
מערכות הבטיחות פעלו בצורה טובה
לא נבחן במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי מקסוס מיפה 9 בשנת 2025
219 רכבי מקסוס מיפה 9 נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: מיפה 9 לאקשרי חשמלי 8 מושבים (82 מכירות), מיפה 9 לאקשרי חשמלי 7 מושבים (59 מכירות), מיפה 9 פרימיום חשמלי 7 מושבים (38 מכירות), מיפה 9 קומפורט חשמלי 8 מושבים (29 מכירות), מיפה 9 עילית חשמלי 8 מושבים (11 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מקסוס מיפה 9 2025
דגמי מיניוואן גדול הכי נמכרים בשנת 2025
מקסוס מיפה 9 במקום השלישי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית מיניוואן גדול עם 219 כלי רכב. במידה ואתם מחפשים וואן בעל תחושה יותר "פרימיומית" לצד בידוד רעשים עדיף, בדקו את מרצדס V קלאס, למשל
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על מקסוס מיפה 9
בן 38 בעל רכב מודל 2024מרץ, 2025
★★★★★