מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר מקסוס e Deliver 3 Cab חדש
מחירון:
184,990 ₪
חוות דעת מקסוס e Deliver 3 Cab דור 1 חדש
מקסוס e Deliver 3 דור 1 נחשף ב-01/2020 והגיע לישראל ב-01/2025
יתרונות
עלות נסיעה ותחזוקה, טווח נסיעה
חסרונות
איכות חומרים, הנדסת אנוש, אבזור בטיחות
למי מתאים?
מקסוס E-דליבר 3 מתאים לבעלי עסקים המחפשים להוזיל משמעותית את עלויות הנסיעה שלהם ואינם דורשים הרבה מהרכב מבחינת איכות תא הנוסעים, הנדסת האנוש, בידוד הרעשים או כושר התמרון
למי פחות מתאים?
מקסוס E-דליבר 3 לא מתאים למי שמחפש רכב מסחרי עם איכות תא נוסעים גבוהה, הנדסת אנוש נוחה, בידוד רעשים טוב או כושר תמרון מרשים
מכירות
מתחילת 2025 נמכרו 12 רכבי מקסוס e Deliver 3. למקסוס e Deliver 3 יש 2 תת גרסאות שנמכרו : e Deliver 3 (12 מכירות), e Deliver 3 Cab (0 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (חשמלי) עוד לא עלו רכבים לכביש
יבואנים
היבואן הרשמי של מקסוס e Deliver 3 הוא אוטו חן. מקסוס e Deliver 3 נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים (צ'יינה מוטורס). רמת הגימור חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,725 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,331 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת אנרגיה
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
בדיקת קארזון:
הטווח המוצהר הוא 230 ק"מ בגרסה הארוכה, עם צריכת חשמל מובטחת של כ-253 וואט-שעה לקילומטר. במבחן סלחני, הרכב צרך הרבה פחות – משהו כמו 155-165 וואט לקילומטר
אגרת רישוי וביטוחים
2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
7,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהטנדר
- צורהטנדר
- מספר דלתות2
- מספר מקומות2
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- כוחות סוס160
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצורסין
- מקור יצרןסין
- תאוצה ל-100 קמ"ש8.9 שניות2.6 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה8.8511.412.8
- הספק מנועים160 כוח סוס30 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה150190310
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.9 שניות
מהירות מירבית: 120 קמ"ש
מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 120 קמ"ש
סוג מנוע: חשמלי
הספק משולב: 160 כוחות סוס
הספק מנוע: 160 כוחות סוס
הספק מנוע חשמלי: 160 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 22.4 קג"מ
מספר מנועים חשמליים: 1
קיבולת סוללה: 50 קוט"ש
טעינת DC : 57 קילוואט למשך 45 דקות
טעינה AC: 11 קילוואט למשך 336 דקות
הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: אין
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
הביצועים מפתיעים לטובה בעיקר כשהרכב ריק, אך נחלשים משמעותית במהירויות גבוהות יותר
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 10.23 אינץ'
מסך נוסע ליד נהג: אין
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: אין
חוות דעת קארזון:
מערכת המולטימדיה כוללת מסך בגודל 7 אינץ' עם חיבור בלוטות' אך ללא תמיכה ב-Android Auto או Apple CarPlay. איכות הסאונד ממוצעת
תא מטען, מידות וגלגלים
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 15 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 185/65R15
מידות צמיג אחורי: 185/65R15
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
משקל כולל: 2,920 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
חוות דעת קארזון:
תא המטען מרווח וקל להטענה והפריקה, עם פתח הטענה נמוך יחסית ודלתות שנפתחות ב-180 מעלות. עם זאת, דלת הצד צרה ופחות נוחה לשימוש
אבזור
מספר מקומות: 2
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב, מחומם
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני, מחומם
מספר דלתות: 2
נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
מספר חלונות חשמל: 2
גג שמש: ללא
חיישן גשם: אין
חלונות אחורים כהים: אין
מראה מרכזית: כולל מצב לילה
מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור סינטטי
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים
יציאות מזגן במושב אחורי: אין
יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
תאורה אחורית: הלוגן
תאורת אווירה : אין
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
מצלמות חניה: מצלמת רוורס
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני פשוט ופונקציונלי, עם חזית נאה אך זוויות אחרות פשוטות למדי
מנוע: הביצועים מפתיעים לטובה בעיקר כשהרכב ריק, אך נחלשים משמעותית במהירויות גבוהות יותר
צריכת דלק/חשמל: הטווח המוצהר הוא 230 ק"מ בגרסה הארוכה, עם צריכת חשמל מובטחת של כ-253 וואט-שעה לקילומטר. במבחן סלחני, הרכב צרך הרבה פחות – משהו כמו 155-165 וואט לקילומטר
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה בסיסית מאוד, עם פלסטיק באיכות נמוכה
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש לא נוחה, עם מסך מולטימדיה קטן הממוקם נמוך מדי ותפריטים מרובים וקטנים. גם המיקום של בקרות שונות אינו אידיאלי
מולטימדיה: מערכת המולטימדיה כוללת מסך בגודל 7 אינץ' עם חיבור בלוטות' אך ללא תמיכה ב-Android Auto או Apple CarPlay. איכות הסאונד ממוצעת
התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה במידה סבירה, עם בלימה טובה אך הגה מנותק מהגלגלים. יציבות טובה בפניות
נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה ממוצעת, עם תגובה פחות נינוחה למהמורות. בידוד הרעשים לא מצטיין, במיוחד במהירויות גבוהות יותר
בידוד רעשים: בידוד הרעשים לא מצטיין, עם רעשי מנוע חשמלי נוכחים בתא הנוסעים במהירויות גבוהות יותר ורעשי דרך ורוח חזקים החודרים פנימה
תא מטען: תא המטען מרווח וקל להטענה והפריקה, עם פתח הטענה נמוך יחסית ודלתות שנפתחות ב-180 מעלות. עם זאת, דלת הצד צרה ופחות נוחה לשימוש
מושבים: המושבים אינם מתכווננים לגובה, מה שעלול להוביל לתנוחת ישיבה פחות נוחה. המרווח עצמו טוב מאוד, אך הרכב לא עובד לטובת מי שעובד כל היום ברכב
שדה ראיה: שדה הראייה טוב סך הכל, עם חרטום שמשתפל מוקדם ובאופן חד ומראות צד ענקיות
מערכות בטיחות מתקדמות
8/0
רמת איבזור בטיחות
2
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראת רכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חניה אוטומטית
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 2 כריות אוויר
- SBR התראת חגורת בטיחות
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
מכירות רכבי מקסוס e Deliver 3 בשנת 2025
12 רכבי מקסוס e Deliver 3 נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: e Deliver 3 לונג חשמלי (11 מכירות), e Deliver 3 L1H1 חשמלי (1 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מקסוס e Deliver 3 2025
איבוד ערך למקסוס e Deliver 3
ירידת הערך הממוצעת למקסוס e Deliver 3 היא 12.7% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 33.3% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצ עי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
דגמי טנדרון / מיסחרי קטן הכי נמכרים בשנת 2025
מקסוס e Deliver 3 במקום השישי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית טנדרון / מיסחרי קטן עם 12 כלי רכב
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על מקסוס e Deliver 3
בן 44 בעל רכב מודל 2020מרץ, 2022
★★★★★
בעל רכב מודל 2024נובמבר, 2024