CARZONE
אזור אישי
  • מאזדה
  • 3
  • 3 האצ'בק
  • 2013
  • קומפורט 1.5 ליטר ▾

מאזדה 3 האצ'בק 2013

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון מאזדה 3 האצ'בק 2013 קומפורט 1.5 ליטר דור 3

חוות דעת מאזדה 3 האצ'בק דור 3 שנת 2013

הדור השלישי של מאזדה 3 נחשב למוצלח במרבית המדדים לפיהם נבחנים כלי רכב - איכות ונוחות נסיעה, יכולת דינמית, הנדסת אנוש ובטיחות פסיבית. שיווק הדור השלישי בישראל החל לקראת סוף שנת 2013 ונמשך עד סוף 2019. בתחילת 2017 החל שיווק לאחר מתיחת פנים. מאזדה 3 דור 3 נחשף ב-07/2013 והגיע לישראל ב-10/2013. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-07/2016 והגיעה לישראל ב-02/2017

יתרונות

בטיחות, סביבת נהג, ביצועי מנוע

חסרונות

מרחב פנים, תא מטען, איכות נסיעה

למי מתאים?

מאזדה 3 תתאים לכל מי שחשובה לו אמינות הרכב

רמות גימור

הדור השלישי הוצע בשלוש רמות גימור עיקריות: 'אקטיב' בסיסית, 'קומפורט' אמצעית, ו'ספיריט' הבכירה. מערכת בלימת חירום אוטונומית הייתה תקנית בכל רמות הגימור, אבל ב'ספיריט' הייתה תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. ברמות הגימור הגבוהות יותר גם חישוקים קלים, חיישני גשם ותאורה, תצוגה עילית וכניסה ללא מפתח
לחצו להשוואת רמות גימור מאזדה 3 2013

מכירות

בשנת 2013 נמכרו 1,219 רכבי מאזדה 3. למאזדה 3 יש 2 תת גרסאות שנמכרו : 3 סדאן (1,076 מכירות), 3 האצ'בק (143 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (קומפורט 1.5 ליטר) נמכרו 136 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור קומפורט 1.5 ליטר בשנת 2013 היה 132,000 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של מאזדה 3 הוא דלק מוטורס. רמת הגימור קומפורט 1.5 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2025-06-05 רמת גימור חדשה

מאזדה 3 האצ'בק המעודכנת 2025: מחיר החל מ- 169,900 ש"ח

לפרטים >>
2025-06-05 רמת גימור חדשה

מאזדה 3 סדאן המעודכנת 2025: מחיר החל מ- 161,500 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

16.3 קילומטר לליטר
2.1 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,442 ₪ עלות דלק שנתית
735יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בשני המנועים טובה. כ-11 ק"מ לליטר בממוצע, בתנאי מבחן. עבור גרסת 2.0 מדובר בתוצאה מרשימה

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,100 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    משפחתית
  • צורה
    האצ'בק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,496 סמ"ק
  • כוחות סוס
    120
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    יפן
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.7 שניות
    3.3 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.88.4
    11
  • הספק מנועים
    120 כוח סוס
    65 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    116185
    435
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    314 ליטר
    104 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    228418
    596
  • אורך
    4.47 מטר
    6 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.244.53
    4.93
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.472.7
    2.92
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.7 שניות
    מהירות מירבית: 181 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 120 כוחות סוס ב-6000 סל"ד
    מומנט מנוע: 15.29 קג"ם ב-4000 סל"ד
    נפח מנוע: 1,496 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    גימור ידית הילוכים: עור
    חוות דעת קארזון:
    מאזדה 3 הוצעה בישראל בשתי גרסאות בעלות אופי דומה. שני המנועים - 1.5 ליטר, 2.0 ליטר הם אטמוספריים, לשניהם תיבה אוטומטית פלנטרית ('רגילה') עם שישה הילוכים. שתי חטיבות הכוח הללו אינן החזקות מסוגן והתחום היעיל שלהן נמצא בסל"ד גבוה יחסית. אופי הפעולה שלהן רהוט ונעים, הודות לפעולה הדרגתית של בניית הכוח מצד אחד והתגובות המדויקות לפעולת המצערת מצד שני. העברות ההילוכים חלקות. יחסי ההעברה מחולקים כראוי וקל מאוד לשמור את המנוע בתחום היעיל שלו
    קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית ללא מסך מגע 7 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: יש 2 חיבורים קדמיים
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 314 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.47 מטר
    רוחב: 1.8 מטר
    גובה: 1.47 מטר
    בסיס גלגלים: 2.7 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.3 מטר
    נפח מיכל דלק: 51 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 215/45R18
    מידות צמיג אחורי: 215/45R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,385 קילוגרם
    משקל העמסה: 450 קילוגרם
    משקל כולל: 1,835 קילוגרם
    כושר גרירה: 600 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    טיפולים תקופתיים: 15,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    מאזדה 3 הייתה לאחת הגדולות מסוגה. בסיס גלגלים של 270 ס"מ, מרכב סדאן באורך של קצת פחות מ-460 ס"מ, רוחב של כ-180 ס"מ, גובה של קצת יותר מ-145 ס"מ. כמו בדור הקודם, גם בדור השלישי אורך המרכב בהאצ'בק גדול מהמקובל בכ-10-15 ס"מ; בדור השלישי מדובר על מרכב באורך 446 ס"מ. תאי המטען - גם בהאצ'בק, גם בסדאן - קטנים ביחס למקובל
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה ערפל קדמית: הלוגן
    תאורה ערפל אחורית: אין
    תאורה יום DRL: הלוגן
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: למאזדה 3 מופע נאה ומושך, גם שנים רבות לאחר שהוצגה. מטבע הדברים, גרסת סדאן ברמת הגימור הבסיסית פחות מושכת, אולם החישוקים הקלים והגדולים של 'קומפורט' מוסיפים בהחלט. גרסת הא'צבק מופע מושך במיוחד
    מנוע: מאזדה 3 הוצעה בישראל בשתי גרסאות בעלות אופי דומה. שני המנועים - 1.5 ליטר, 2.0 ליטר הם אטמוספריים, לשניהם תיבה אוטומטית פלנטרית ('רגילה') עם שישה הילוכים. שתי חטיבות הכוח הללו אינן החזקות מסוגן והתחום היעיל שלהן נמצא בסל"ד גבוה יחסית. אופי הפעולה שלהן רהוט ונעים, הודות לפעולה הדרגתית של בניית הכוח מצד אחד והתגובות המדויקות לפעולת המצערת מצד שני. העברות ההילוכים חלקות. יחסי ההעברה מחולקים כראוי וקל מאוד לשמור את המנוע בתחום היעיל שלו
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בשני המנועים טובה. כ-11 ק"מ לליטר בממוצע, בתנאי מבחן. עבור גרסת 2.0 מדובר בתוצאה מרשימה
    מערכות בטיחות: בטיחות היא נקודת חוזק משמעותית. הדור השלישי היה למשפחתית הקומקפטית הראשונה בישראל עם מערכת בלימת חירום אוטונומית באופן תקני. ברמת הגימור 'ספיריט' גם ישנה מערכת התראה על סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי ותאורת קסנון עוקבת-פנייה. לדגם המחודש של מתיחת הפנים (2017) מערך בטיחות משודרג עם מערכת בלימת חירום אוטונומית משופרת (עד 80 קמ"ש, כולל זיהוי הולכי רגל) ומערכת לתיקון סטייה מנתיב (מרמת גימור 'קומפורט' של גרסת 2.0 ליטר ומעלה)
    מבחני בטיחות: במבחני הריסוק האירופיים קיבלה דירוג של חמישה כוכבים זאת מבלי שהיא נבחנה עם מערכות הבטיחות המתקדמות כלל
    התנהגות כביש: היכולת הדינמית גבוהה ביותר. כמו בדור הקודם, גם בדור זה ההצלחה טמונה בפעולה המדודה וההדרגתית של מכלוליה המקנים ביטחון לנהג (מתלים, היגוי). הרגישות הגבוהה שלה תורמת להנאה ממעשה הנהיגה
    נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה סבירה. מהלך ראשוני נוקשה יחסית, בשילוב צמיגים עם דופן דקה למדי (בגרסה עם חישוקי "18), מקשים על שיכוך של בליטות ושברי כביש. עם זאת, שיכוך מהמורות גדולות נעשה ביעילות ומהלך ההחזרה (ריבאונד) נעשה באופן הדרגתי ומעודן. בידוד הרעשים לא מושקע וניכרים רעשי רוח וכביש כבר משלב מוקדם יחסית (80 קמ"ש). במתיחת הפנים של 2017 רוככו המתלים על חשבון הריסון
    מימדי הרכב: מאזדה 3 הייתה לאחת הגדולות מסוגה. בסיס גלגלים של 270 ס"מ, מרכב סדאן באורך של קצת פחות מ-460 ס"מ, רוחב של כ-180 ס"מ, גובה של קצת יותר מ-145 ס"מ. כמו בדור הקודם, גם בדור השלישי אורך המרכב בהאצ'בק גדול מהמקובל בכ-10-15 ס"מ; בדור השלישי מדובר על מרכב באורך 446 ס"מ. תאי המטען - גם בהאצ'בק, גם בסדאן - קטנים ביחס למקובל
    מושבים: לסביבת הנהג מופע מינימליסטי. הלחצנים מעוצבים ונמצאים באופן מוצנע כך שאין תחושת עומס של כפתורים. איכות הייצור, ההרכבה והחומרים גבוהה ביותר. המושבים נוחים מאוד וקל למצוא תנוחת נהיגה טובה. יש לקחת בחשבון תנוחת נהיגה נמוכה יחסית, שלא תמיד רצויה ועלולה להקשות בתמרונים עירוניים. מערכת המולטימדיה נוחה לשימוש, גם הודות לממשק בעברית. תפעול המסך רוב הזמן מתבצע בנוחות באמצעות פקדי השליטה במרכז הקונסולה המרכזית. המסך ניתן לתפעול באמצעות מגע כאשר תיבת ההילוכים נמצאת במצב 'חנייה'. יתרון חשוב הוא התקנה של משקי צימוד לאפל קארפליי/אנדרואיד אוטו על גבי מערכת המולטימדיה המקורית, גם לכלי רכב ותיקים
    אמינות ובעיות ידועות: רמת האמינות והעמידות גבוהה ביותר. כדאי לשים לב שיחידת הבקרה של תיבת ההילוכים אינה ידועה באריכות ימים. בנוסף, משאבת הדלק מסוג לחץ גבוה לא סובלת מבלאי קצר יחסית ועלותה אלפי שקלים. בנוסף, יתכן בלאי במפעילי מנגנון תזמון השסתומים המשתנה שגורם לספיקת שמן נמוכה בהנעה קרה ולכן עלול לגרום לפעולה רועשת. כדאי לקחת בחשבון כי קיומה של מערכת הזרקה ישירה הופך את המנוע לרגיש לשימוש בשמנים זולים, בהם נעשה שימוש במרכזי שירות כלליים. שתי תקלות ידועות נוספות - מסך מולטימדיה תקול, העלול להיתקע, לא להגיב או לתפקד באופן עצמא ומנגנון קיפול חשמלי תקול למראות הצד
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית במהירות עירוניות
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    בטיחות היא נקודת חוזק משמעותית. הדור השלישי היה למשפחתית הקומקפטית הראשונה בישראל עם מערכת בלימת חירום אוטונומית באופן תקני. ברמת הגימור 'ספיריט' גם ישנה מערכת התראה על סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי ותאורת קסנון עוקבת-פנייה. לדגם המחודש של מתיחת הפנים (2017) מערך בטיחות משודרג עם מערכת בלימת חירום אוטונומית משופרת (עד 80 קמ"ש, כולל זיהוי הולכי רגל) ומערכת לתיקון סטייה מנתיב (מרמת גימור 'קומפורט' של גרסת 2.0 ליטר ומעלה) במבחני הריסוק האירופיים קיבלה דירוג של חמישה כוכבים זאת מבלי שהיא נבחנה עם מערכות הבטיחות המתקדמות כלל
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2013)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי מאזדה 3 האצ'בק בשנת 2013

1,219 רכבי מאזדה 3 האצ'בק נמכרו בשנת 2013. מובילי המכירות הם: 3 סדאן אקטיב 2.0 ליטר (439 מכירות), 3 סדאן ספיריט 1.6 ליטר (288 מכירות), 3 סדאן קומפורט 1.5 ליטר (186 מכירות), 3 האצ'בק קומפורט 1.5 ליטר (136 מכירות), 3 סדאן אקטיב 1.5 ליטר (93 מכירות), 3 סדאן אקטיב 1.6 ליטר (70 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מאזדה 3 2013

איבוד ערך למאזדה 3

ירידת הערך הממוצעת למאזדה 3 היא 13.8% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 29% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 42.5% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות למאזדה 3

רבע מכלי הרכב מסוג מאזדה 3 יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-15.5 שנים. 4 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

רמת האמינות והעמידות גבוהה ביותר. כדאי לשים לב שיחידת הבקרה של תיבת ההילוכים אינה ידועה באריכות ימים. בנוסף, משאבת הדלק מסוג לחץ גבוה לא סובלת מבלאי קצר יחסית ועלותה אלפי שקלים. בנוסף, יתכן בלאי במפעילי מנגנון תזמון השסתומים המשתנה שגורם לספיקת שמן נמוכה בהנעה קרה ולכן עלול לגרום לפעולה רועשת. כדאי לקחת בחשבון כי קיומה של מערכת הזרקה ישירה הופך את המנוע לרגיש לשימוש בשמנים זולים, בהם נעשה שימוש במרכזי שירות כלליים. שתי תקלות ידועות נוספות - מסך מולטימדיה תקול, העלול להיתקע, לא להגיב או לתפקד באופן עצמא ומנגנון קיפול חשמלי תקול למראות הצד
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי משפחתית הכי נמכרים בשנת 2013

מאזדה 3 במקום ה15 במספר המכירות בשנת 2013 בקטגורית משפחתית עם 1015 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על מאזדה 3

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.6 מתוך 5 (27 גולשים)

בן 37 בעל רכב מודל 2022דצמבר, 2022
יתרונות: מאזדה 3 האצבק בלאק אדישן צבע לבן פנינה! עיצוב אחת המכוניות היפות בכביש ועיצוב פנים מושלם !נוחות נסיעה טובה מרגישים רכב קצת יוקרתי!רכב יושב טוב על הכביש קצת קופצני אבל יש לו DNA ספורטיבי חסר לו האקסטרה כוח ! מאזדה העלתה הילוך לדעתי בעיצובחסרונות: רכב לא מהיר ממה שהוא נראה וזולל דלק, רכבי גרמנים משאירים לו אבק! צבע ברכב אחד הגרועים בתעשיית הרכב מאוד מאוד דק כל אבן קטנה או נגיעה קטנה וחלשה הצבע מתנתק ומתפוצץ ראו הוזהרתם במיוחד מלבן פנינה ושחור ! בנוסף חומרי הגלם פנים הרכב יש כמה בעיות חמורות כמו לוח שעונים הפלסטיק מאוד זול כאילו הוזמן מעלי אקספרס הוא נשרט מכלום כולל פלסטיק שחור איפה שההילוכים נשרט ישר וזה קצת מטריד חומרי הגלם הזולים האלו למכונית יקרה קצת !בעיות שהיו לכם ברכב: צבע הרכב בלבן פנינה מתקלף ומתפוצץ פנינו ליבואן ואין תשובה עדיין ! בנוסף פלסטיקה פנימית לא טובה באזורים מסויימים כמו לוח השעונים והפלסטיק השחור הזוועתי ליד הגירנקדות לשיפור ברכב: כוח יש מנוע 190 כוח שיושב במאזדה mx5 היה נחמד שהיו שמים אותו ! או טורבו במנוע 2.0 ולא במנוע ממקסיקו הפחות אמין 2.5 ! וצבע באיכות טובה יותר מהצבע הדק שיש שלא מתפוצץ ומתקלף !הייתם קונים את הרכב שוב: הייתי משלם אפילו 190 אלף אם היו עושים מה שרשמתי ! יותר כוח שמתאים ל 2023 כי זה בדיחה שאתה עומד ברמזור ויונדאי קונה עוקפת אותך ! והכי קריטי משפר את בצבע לרכב עושה אותו יותר עבההרכב מתאים ל: מאזדה 3 האצבק בלאק אדישן ! לאנשים שאוהבים עיצוב אוהבים נראות נוחות ואמינות !
בעל רכב מודל 2010אוגוסט, 2023
יתרונות: שהוא עם גלגלים ועדיין נוסע...חסרונות: לא יודע מה הוא עבר לפני שהוא בא אליי אבל בחצי שנה הלך לו הגיר המשאבה והרדיאטור יש לו רעש מנוע של משאית, התקלף לו הצבע מאוד מהר, הוא זולל דלק, נגמר לו המים כל שבועיים ולא מוצאים את הבעיה (אולי הלך הראש מנוע), אם עוברים את ה-110 קמ"ש יש ריח של שרוף בקיצור על הפנים!
בן 41 בעל רכב מודל 2015מאי, 2020
יתרונות: כיף מאד לנהיגה גם אחרי מספר שנים. יחסית זריז בדגם 2ל. אחיזת כביש מעולה הגה מדוייק, רכב מאד מתקשר עם הדרך וכיפי לנהיגה ומאד אמין ללא תקלות מיוחדות.חסרונות: צבע רגיש ודק יחסית, בעיקר בכבישי ישראל עם כל החצץ וחוסר הניקיון מאבני דרך שעפים פה, בידוד רעשים לא מספק.בעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיות. רכב אמיןנקדות לשיפור ברכב: בידוד רעשים מרווח מאחור, תעלות מיזוג מאחורהייתם קונים את הרכב שוב: בהחלט. רק חבל שהיבואן הפשיט את גרסאת הרכב הזו מתצוגה עילית וריפודי עור. חבל גם שלא מביאים גרסאת 2.5 ל לישראל.הרכב מתאים ל: יכול להתאים לרוב לקהל יחסית צעיר אך לא צעיר מידי , כמו גם משפחות קטנות או לזוגות ללא ילדים. כמו כן למי שאוהב רכב לא גדול מידי אך ברמה יותר פרימיומית מרוב המתחרים ונהנה מנהיגה
בן 25 בעל רכב מודל 2021ינואר, 2025
יתרונות: אחד הרכבים המוצלחים. אני מאוד נהנה ממנו, רכב אמין ואחד הרכבים הכי יפים על הכביש. העיצוב יוקרתי, הרמקולים פגז ואיכות נסיעה שבאמת אין מילים.חסרונות: החיסרון היחיד צריכת דלק גבוהה אך אופייני למאזדה בכל השנים אך יש תמשפט שאומר עדיף לבלות בתחנות דלק מאשר במוסכים.בעיות שהיו לכם ברכב: הרכב מטופל רק במורשה השירות פיקס לא היו בעיות אף פעם.נקדות לשיפור ברכב: בגלל החתך נמוך מרגישים במפרים ומהמורות בכביש צריך להתרגל.הייתם קונים את הרכב שוב: חד משמעית כן.הרכב מתאים ל: צעירים משפחות .
בעל רכב מודל 2017ספטמבר, 2021
יתרונות: אמינות גבוהה,מושבים נוחים, פלסטיקה טובה, יציב מאד על הכביש, כח זמין מאד. חסכוני בעיקר מחוץ לעיר.חסרונות: בשטח עירוני לא חסכוני בדלק, צמיגים בחתך מאד נמוך ולכן יש מידי פעם נזקים לצמיגים בעיקר בכבישים גרועים ומדרכות
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם מאזדה 3? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE