CARZONE
אזור אישי
  • מרצדס
  • E קלאס
  • 2025
  • E220d עילית דיזל ▾

מרצדס E קלאס 2025

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון מרצדס E קלאס 2025 E220d עילית דיזל דור 5 מתיחת פנים

אין נתונים זמינים (רכב חדש יחסית עם מעט רכבים למכירה)

חוות דעת מרצדס E קלאס דור 5 מתיחת פנים שנת 2025

מכונית סאלון מפוארת, מתברגת בין ה-C קלאס ל-S קלאס, ולה גרסאות דיזל, בנזין, פלאג-אין וגם AMG קיצוניות. מרצדס E קלאס דור 5 נחשף ב-01/2016 והגיע לישראל ב-06/2016. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-01/2020 והגיעה לישראל ב-12/2020

יתרונות

נוחות נסיעה, בידוד רעשים, איכות חומרים

חסרונות

תא מטען, עיצוב חיצוני, טווח נסיעה חשמלי בפלאג-אין

למי מתאים?

מרצדס E קלאס תתאים לכל מי שמעוניין ברכב יוקרתי ומרשים, עם איכות נסיעה גבוהה ותא נוסעים מאובזר. אם אתם מעדיפים את הסאלונית שלכם בעיצוב דינאמי ובולט יותר, בדקו את אודי A5 ספורטבק למשל

רמות גימור

ל-E קלאס המחודשת 3 רמות גימור - "אדישן" מאובזרת היטב וכוללת פריטים כגון ריפודי עור, מושבים חשמליים עם זיכרונות וחימום מלפנים. רמת הגימור "אקסקלוסיב" (השם שונה בהמשך ל"פרימיום") מוסיפה עיסוי במושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות, תא מטען חשמלי ומערכת שמע משודרגת. ה"אדישן AMG ליין" דומה ל"אדישן" הרגילה אך בעלת גג פנורמי ופרטי עיצוב ספורטיביים מבחוץ ומבפנים
לחצו להשוואת רמות גימור מרצדס E קלאס 2025

מכירות

בשנת 2025 נמכרו 232 רכבי מרצדס E קלאס. למרצדס E קלאס יש 3 תת גרסאות שנמכרו : E קלאס (153 מכירות), E קלאס קופה (57 מכירות), E קלאס AMG (1 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (E220d עילית דיזל) נמכרו 49 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור E220d עילית דיזל נמכרו למוניות. מחיר רכב חדש מרמת גימור E220d עילית דיזל בשנת 2025 היה 539,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של מרצדס E קלאס הוא כלמוביל. מרצדס E קלאס נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים (שייאל מוטורוס, עדן אלמלח, דיזל גרופ ...). רמת הגימור E220d עילית דיזל נמכרת על ידי היבואן הרשמי וגם על ידי יבואנים מקבילים
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-03-27 השקה מקומית דור חדש

מרצדס E-Class החדשה: מחיר החל מ-539,000 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

20.5 קילומטר לליטר
4.9 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
5,122 ₪ עלות דלק שנתית
988יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הפלאג-אין 2.0 ליטר 300e עמדה על כ-16.5 ק"מ לליטר, ככל שתטעינו יותר כך תשתפר צריכת הדלק. טווח הנסיעה החשמלי עמד על כ-40 ק"מ, פער של כ-28.5% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

5,365 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
17,700 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    סלון
  • צורה
    סדאן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    דיזל
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי 9 הילוכים
  • נפח מנוע
    1,950 סמ"ק
  • כוחות סוס
    194
  • הנעה
    אחורית
  • גג שמש
    כולל
  • ארץ יצור
    גרמניה
  • מקור יצרן
    גרמניה
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    7.3 שניות
    0.9 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.86.4
    8.9
  • הספק מנועים
    194 כוח סוס
    132 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    197326
    653
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    540 ליטר
    76 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    360464
    540
  • אורך
    4.92 מטר
    5 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.934.97
    5.1
  • בסיס גלגלים
    2.94 מטר
    4 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.872.98
    3.12
  • מרווח גחון
    97 מילימטר
    48 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    97145
    174
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 7.3 שניות
    מהירות מירבית: 240 קמ"ש
    סוג מנוע: דיזל
    הספק מנוע: 194 כוחות סוס ב-3800 סל"ד
    מומנט מנוע: 40.78 קג"ם ב-1600 סל"ד
    נפח מנוע: 1,950 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי 9 הילוכים
    סוג הנעה: אחורית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    ליחידת ההנעה ההיברידית-נטענת 2.0 ליטר בגרסת 300e (320 כ"ס) ביצועים טובים מאוד, עם שילוב חלק ברוב המוחלט של המקרים בין המנוע החשמלי לבנזין וזמינות כוח גבוהה בתאוצות ביניים, כאשר לאחר יציאה חזקה מהמקום בכוח החשמל הכוח עובר בצורה ליניארית, אך מהירה במסגרת מתיחת הפנים, מנוע ה-2.0 ליטר בנזין עודכן וקיבל בנוסף מערכת מיקרו-היברידית (הספק שצמח בעד 20.4 כ"ס, בהתאם לגרסה) תיבת ההילוכים פועלת באופן חלק ויעיל, לעיתים תחת עומס היא תגיב באיטיות יחסית להורדת הילוך
    קבוצת זיהום: 8 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8.4 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    במסגרת מתיחת הפנים למולטימדיה מערכת הפעלה חדשה MBUX
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 540 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.92 מטר
    רוחב: 1.85 מטר
    גובה: 1.47 מטר
    בסיס גלגלים: 2.94 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.8 מטר
    נפח מיכל דלק: 66 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 225/25R17
    מידות צמיג אחורי: 225/25R17
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
    משקל עצמי: 1,715 קילוגרם
    משקל העמסה: 635 קילוגרם
    משקל כולל: 2,350 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 2,100 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 97 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    בהשוואה ל-C קלאס, ה-E קלאס ארוכה ב-23.7 ס"מ, רחבה ב-4.2 ס"מ, גבוהה ב-2.6 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-9.9 ס"מ ותא המטען גדול ב-60 ליטר (בהשוואה לגרסאות הבנזין) תא המטען שימושי, סף ההעמסה נמוך אך המפתח בחלקו התחתון צר יחסית והוא אינו גבוה, כמו כן בגרסת הפלאג-אין נוצרת מדרגה בולטת בתוך תא המטען שפוגמת בשימושיות ומקטינה את הנפח מ-540 ל' ל-370 ל'
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: עור
    מספר דלתות: 4
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: כולל
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: אין
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: משטחי מגע
    ציפוי הגהה: עור
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורת אווירה : אין
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חניה אוטומטית: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני אלגנטי מאוד, ה-E אינה מוחצנת ומזכירה את ה-C וה-S קלאס, אין כאן קווים חדים ואגרסיביים, בחזית בולטת סבכת מרצדס שהפכה פחות רחבה ויותר בולטת במסגרת מתיחת הפנים, לפגוש עיצוב עדכני ופנסים בעיצוב חדש, ומאחור יחידות התאורה הוחלפו בכאלה אופקיות שמקנות לה מראה רחב יותר עיצוב הפנים ממשיך בקו האלגנטי, עם דשבורד בשתי קומות, כשבחלקו העליון מצופה העור הוא משכן את לוח המחוונים הדיגיטלי ומסך המולטימדיה תחת חופה אחת ופתחי המיזוג שבצדדים, ובחלקו התחתון בגימור עץ עם ארבעה פתחי מיזוג במרכז וקונסולה רחבה בין המושבים כשבחלקה העליון פאנל בקרת האקלים ובנוסף הגה בעיצוב מעודכן
    מנוע: ליחידת ההנעה ההיברידית-נטענת 2.0 ליטר בגרסת 300e (320 כ"ס) ביצועים טובים מאוד, עם שילוב חלק ברוב המוחלט של המקרים בין המנוע החשמלי לבנזין וזמינות כוח גבוהה בתאוצות ביניים, כאשר לאחר יציאה חזקה מהמקום בכוח החשמל הכוח עובר בצורה ליניארית, אך מהירה במסגרת מתיחת הפנים, מנוע ה-2.0 ליטר בנזין עודכן וקיבל בנוסף מערכת מיקרו-היברידית (הספק שצמח בעד 20.4 כ"ס, בהתאם לגרסה)
    הילוכים: תיבת ההילוכים פועלת באופן חלק ויעיל, לעיתים תחת עומס היא תגיב באיטיות יחסית להורדת הילוך
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הפלאג-אין 2.0 ליטר 300e עמדה על כ-16.5 ק"מ לליטר, ככל שתטעינו יותר כך תשתפר צריכת הדלק. טווח הנסיעה החשמלי עמד על כ-40 ק"מ, פער של כ-28.5% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה במסגרת מתיחת הפנים שודרגו מערכות הבטיחות עם מערכת סיוע לנהג בתמרון חירום והתחמקות ממכשול, בקרת השיוט האדפטיבית חכמה ומסוגלת להתאים את מהירות הנסיעה בהתאם לזיהוי התמרורים, במצב זחילה בפקקים המערכת תמשיך בנסיעה גם לאחר עמידה ארוכה של דקה, נוספה מערכת התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה מצוינת, עם שילובי עץ, אלומיניום ועור
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה ברוב המקרים, אך הקדישו כמה דקות ללימוד התפריטים השונים במולטימדיה ובלוח המחוונים
    מולטימדיה: במסגרת מתיחת הפנים למולטימדיה מערכת הפעלה חדשה MBUX
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה, אך אינה דינאמית. האחיזה גבוהה והרכינה מינימלית, כך שניתן לפתח קצב מהיר בכביש מפותל, אך ה-E קלאס לא תגיב באופן ספורטיבי
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד, למעט בגרסת הפלאג-אין עם טלטול קל בסרן האחורי לאחר מעבר שיבוש חד עקב מיקום הסוללה ומשקלה מאחור. התמרון העירוני טוב מאוד ביחס לגדולה הנוחות הבין-עירונית טובה מאוד גם כן וה-E קלאס נותרת מרוסנת בכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים מצוין, הן מרעשי כביש והן מרעשי רוח
    מימדי הרכב: בהשוואה ל-C קלאס, ה-E קלאס ארוכה ב-23.7 ס"מ, רחבה ב-4.2 ס"מ, גבוהה ב-2.6 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-9.9 ס"מ ותא המטען גדול ב-60 ליטר (בהשוואה לגרסאות הבנזין) תא המטען שימושי, סף ההעמסה נמוך אך המפתח בחלקו התחתון צר יחסית והוא אינו גבוה, כמו כן בגרסת הפלאג-אין נוצרת מדרגה בולטת בתוך תא המטען שפוגמת בשימושיות ומקטינה את הנפח מ-540 ל' ל-370 ל'
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, המרווח טוב מאוד והמושבים נוחים ותומכים מאוד עם פונקציה של תמיכה צידית אקטיבית בסיבובים. תנוחת הישיבה טובה וקל למצוא תנוחת נהיגה נכונה הכניסה למושב האחורי נוחה גם כן, המרווח טוב והמושבים עצמם נוחים מאוד, אם כי המושב עצמו מעט קצר, אך ניתן לשלוח רגליים קדימה
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב אך לא מצטיין עקב קורות קדמיות עבות ומראות צד גדולות שיחד חוסמות שדה ראייה חשוב בעיקר בעיר
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
11
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חניה אוטומטית
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 11 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה במסגרת מתיחת הפנים שודרגו מערכות הבטיחות עם מערכת סיוע לנהג בתמרון חירום והתחמקות ממכשול, בקרת השיוט האדפטיבית חכמה ומסוגלת להתאים את מהירות הנסיעה בהתאם לזיהוי התמרורים, במצב זחילה בפקקים המערכת תמשיך בנסיעה גם לאחר עמידה ארוכה של דקה, נוספה מערכת התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2016)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי מרצדס E קלאס בשנת 2025

232 רכבי מרצדס E קלאס נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: E קלאס E220d עילית דיזל (49 מכירות), E קלאס E300e פלטינום AMG ליין היברידי (44 מכירות), E קלאס קופה E200 פרימיום (24 מכירות), E קלאס E300e פרימיום היברידי (24 מכירות), E קלאס קופה E200 פלטינום (14 מכירות), E קלאס E300e פלטינום היברידי (14 מכירות), E קלאס קופה E200 AMG ליין פלטינום (12 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור מרצדס E קלאס 2025

איבוד ערך למרצדס E קלאס

ירידת הערך הממוצעת למרצדס E קלאס היא 15.4% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 37.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 55% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות למרצדס E קלאס

רבע מכלי הרכב מסוג מרצדס E קלאס יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-16.5 שנים. 3 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי סלון הכי נמכרים בשנת 2025

מרצדס E קלאס במקום השני במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית סלון עם 231 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על מרצדס E קלאס

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.6 מתוך 5 (5 גולשים)

בעל רכב מודל 2017מרץ, 2024
יתרונות: רכב יפה, מנוע דיזל עוצמתי 194 כ"ס עם מומנט גדול כבר בסל"ד נמוך, מזיז את הרכב ללא כל מאמץ בכל תנאי הדרך. חסכוני מאד- 13 קמ/ל' בנסיעה עירונית בפקקים, 18-20 קמ'/ל' בנסיעה בין עירונית. הרכב יציב מאד ובטוח, גם בזכות צמיגים מאד רחבים (ויקרים), בידוד רעשים מעולה, מושבים קדמיים נוחים מאד עם אין-סוף אפשרויות כוון וזכרונות. מערכות בטיחות (יחסית לשנת 2017).חסרונות: החסרונות הם בדברים קטנים, אבל מציקים. התקרה נמוכה לנהג גבוה, מושבים אחוריים לא מתקפלים, אין גלגל רזרבי (יש ערכת תיקון/ניפוח) מערכת מולטימדיה וניהול הגדרות הרכב מורכבת וקשה ללמידה, הנדסת אנוש לא ברמה המצופה ממרצדס: ידית הילוכים בצד ימין של ההגה, בצד שמאל יש 3 ידיות אחת מתחת לשניה (איתות אורות ומגבים, קרוז קונטרול אדפטיבי וידית כוון חשמלית להגה) מה שגורם לפעמים לטעות בהפעלתן. ידית בלם יד חשמלי ממוקמת אי שם למטה בצד שמאל. עם אורך של קרוב ל-5 מטר, לא קל למצוא חניה. טיפולים לא זולים וחלקים מקוריים במחירים לא הגיוניים.
בעל רכב מודל 2018פברואר, 2025
יתרונות: חזק , מהיר ויחסית חסכוני, .חסרונות: טווח נסיעה נמוך , המסך לא מגע , תקרה של הגג נמוכה, אין חימום בהגה ואין קירור בכיסאות ? המושב האחורי לא מתקפל ולא תואם להוראות היצרן של הרכב.
בעל רכב מודל 2018מרץ, 2024
חסרונות: מרחק בין הגג למושב המהג נמוך, טווח נסיעה חשמלי 33 ק"מ מעט מאוד , חלקי חילוף יקרים כולל ביטוח ואגרת רישוי.
בן 66 בעל רכב מודל 2018אוגוסט, 2024
יתרונות: רכב מרשים נוח מאד וכמעט שאין תקלותחסרונות: מסך קשה לתפעול ובעיית גובה בין הכיסא לגגבעיות שהיו לכם ברכב: הלך לי הקראנק אחרי 200.000 קילומטר שזה לא מקובל בחברה. ביקשו מחיר יקר מאוד עבור התיקון לא מצדיק. תוקן במוסך אחר אם חלק מקורי מהחברה ב50% פחותנקדות לשיפור ברכב: את הפעלת המסך בעיקרהייתם קונים את הרכב שוב: כבר 4 רכבים החלפתי מרצדס ותמיד אשמח לקנות עוד רכב מרצדסהרכב מתאים ל: גם וגם למי שיש אפשרות
בעל רכב מודל 2011אוגוסט, 2022
יתרונות: נוחות ואמינות לאורך זמןחסרונות: כלום
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם מרצדס E קלאס? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE