מחירון אופל e מוקה 2021 אולטימייט חשמלי דור 2
אין נתונים זמינים (אין מספיק מודעות)
חוות דעת אופל e מוקה דור 2 שנת 2021
רכב פנאי קטן בעיצוב מסוגנן. מבוסס על אופל קורסה (דור 6) ומעיין הגרסה המוגבהת שלה, כשלמעשה שתיהן חולקות פלטפורמה ומנועים עם פיג'ו 208 ופיג'ו 2008. אופל מוקה דור 2 נחשף ב-09/2020. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-10/2024
יתרונות
עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה עירונית
חסרונות
טווח נסיעה, שדה ראיה, מרווח בשורה שניה
למי מתאים?
אופל מוקה e יתאים למי שמחפש רכב פנאי קטן עם עיצוב מסוגנן, מאובזר, נוח וכזה שיהיה שימושי למשפחה צעירה ללא כיסאות בטיחות גדולים או כרכב שני. אם תעדיפו מרווח גדול יותר, בדקו את BYD אטו 3 למשל
רמות גימור
למוקה החשמלי רמת גימור אחת, "אולטימייט" הבכירה והמאובזרת היטב, היא זהה לזו של גרסת הבנזין לצד תוספת מערכת חניה אוטומטית והגה מחומם
מכירות
בשנת 2021 נמכרו 27 רכבי אופל מוקה. לאופל מוקה יש 2 תת גרסאות שנמכרו : מוקה (20 מכירות), e מוקה (7 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (אולטימייט חשמלי) נמכרו 7 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור אולטימייט חשמלי בשנת 2021 היה 158,990 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של אופל מוקה הוא לובינסקי. רמת הגימור אולטימייט חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
חדשות ועדכונים
צריכת חשמל
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
338 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
(בעמדות ותנאים מתאימים)
1,500 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
צריכת החשמל בתנאי המבחן עמדה על 172 וואט/שעה לק"מ, פער של כ-6% בלבד מנתוני היצרן. המשמעות היא טווח נסיעה ריאלי של כ-270 ק"מ, פער של כ-17.5% מנתוני היצרן
אגרת רישוי וביטוחים
2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
4,100 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהSUV קטן
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- צריכת חשמל157 wh/km
- טווח חשמלי338
- כוחות סוס136
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצורצרפת
- מקור יצרןגרמניה
- תאוצה ל-100 קמ"ש8.7 שניות1.7 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה8.210.417.2
- הספק מנועים136 כוח סוס16 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה72120194
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)310 ליטר45 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה85355460
- אורך4.15 מטר1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה3.654.164.43
- בסיס גלגלים2.56 מטרכמו הממוצע בקטגוריה2.252.562.65
- מרווח גחון188 מילימטר12 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה146176210
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.7 שניות
מהירות מירבית: 150 קמ"ש
מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 150 קמ"ש
טווח חשמלי: 338 ק"מ
סוג מנוע: חשמלי
הספק משולב: 136 כוחות סוס
הספק מנוע: 136 כוחות סוס
הספק מנוע חשמלי: 136 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 26.5 קג"מ
קיבולת סוללה: 50 קוט"ש
מתח סוללה: 400 ולט
טעינת DC : 100 קילוואט למשך 30 דקות
טעינה AC: 11 קילוואט למשך 315 דקות
הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
חוות דעת קארזון:
המנוע החשמלי מספק ביצועים זריזים במהירות עירונית ובין-עירונית, ככל שהמהירות עולה זמינות הכוח קטנה לטובת שמירה על הסוללה והטווח. טעינת DC מהירה מ-10% ל-80% ארכה כ-34 דקות, פער זניח מנתוני היצרן
למוקה שלושה מצבי נהיגה: במצב חסכוני זמינות הכוח מאולחשת והתחושה פחות זריזה ובנוסף גם המזגן מוחלש, לצד זאת מצב ספורט מחדד את התחושות באופן מורגש אך בהתאם צריכת החשמל עולה. בכל המצבים הכוח עובר בצורה חלקה לכביש. ישנן שתי רמות של רגנרציה, רגילה ומצב B אשר מגביר את הבלימה באופן מורגש אך אינו מאפשר נהיגה בדוושה אחת עד למצב עצירה
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12 אינץ'
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
טעינה אלחוטית לנייד: אין
חוות דעת קארזון:
המולטימדיה ללא עברית, יחסית פשוטה, נוחה וקלה לתפעול. למסך המולטימדיה ומסך השעונים רזולוציות טובות ותגובות מהירות. מסך השעונים כולל אפשרות לתצוגות שונות הניתנות להגדרה
תא מטע ן, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 310 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1060 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.15 מטר
רוחב: 1.79 מטר
גובה: 1.53 מטר
בסיס גלגלים: 2.56 מטר
רדיוס סיבוב: 5.9 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 18 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 215/55R18
מידות צמיג אחורי: 215/55R18
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
משקל עצמי: 1,598 קילוגרם
משקל העמסה: 417 קילוגרם
משקל כולל: 2,015 קילוגרם
הרכב לא מורשה לגרירה
מרווח גחון: 188 מילימטר
חוות דעת קארזון:
בהשוואה לאופל קרוסלנד, המוקה-e קצר ב-7.8 ס"מ, רחב ב-2.6 ס"מ, נמוך ב-7.1 ס"מ, בסיס הגלגלים קצר ב-4.3 ותא המטען קטן ב-100 ליטר
תא המטען אינו גדול והשימושיות סבירה בלבד. סף ההעמסה גבוה יחסית, אין וויי תלייה או תאים שימושיים והרצפה די נמוכה, כאשר בגרסה החשמלית ישנו מדף חלוקת גובה, אך במצב העליון הנפח מצומצם
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: משולב עור-בד
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב, מחומם
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב, מחומם. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: ללא
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: דיגיטלי 12 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: יש
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים עם 1 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: אין
תאורה קדמית: לד אדפטיבי (תאורה חכמה), הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: לד אדפטיבי (תאורה חכמה)
תאורה ערפל קדמית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : יש
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
מצלמות חניה: מצלמת רוורס
חיישני קירבה: חיישנים היקפיים
חניה אוטומטית: חניה במקביל וניצב
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני הציג לראשונה את שפת העיצוב החדשה של אופל - Visor, כאשר יחידות התאורה משולבות בסבכה עליונה אטומה ובמרכזה סמל המותג ויוצרות מראה מכונף, תחתיה סבכה צרה וסבכה תחתונה רחבה המכילה גם את פנסי הערפל. בפרופיל קו החלונות והגג יוצר קורה אחורית מעוצבת ונמצא כאן איפור פנאי כגון חצאיות ובתי גלגלים שחורים, כאשר פסי ההגנה בדלתות מפוצל וחושף את צבע הרכב. מאחור יחידות התאורה חודרות אל דלת תא המטען ושם הדגם נפרס לרוחבה. פרט לגרסת הכניסה, נמצא גג שחור ואופציה גם למכסה מנוע שחור
עיצוב הפנים בעל קווים נקיים, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה המחוברים יחדיו ופונים אל עבר הנהג
מנוע: המנוע החשמלי מספק ביצועים זריזים במהירות עירונית ובין-עירונית, ככל שהמהירות עולה זמינות הכוח קטנה לטובת שמירה על הסוללה והטווח. טעינת DC מהירה מ-10% ל-80% ארכה כ-34 דקות, פער זניח מנתוני היצרן
הילוכים: למוקה שלושה מצבי נהיגה: במצב חסכוני זמינות הכוח מאולחשת והתחושה פחות זריזה ובנוסף גם המזגן מוחלש, לצד זאת מצב ספורט מחדד את התחושות באופן מורגש אך בהתאם צריכת החשמל עולה. בכל המצבים הכוח עובר בצורה חלקה לכביש. ישנן שתי רמות של רגנרציה, רגילה ומצב B אשר מגביר את הבלימה באופן מורגש אך אינו מאפשר נהיגה בדוושה אחת עד למצב עצירה
צריכת דלק/חשמל: צריכת החשמל בתנאי המבחן עמדה על 172 וואט/שעה לק"מ, פער של כ-6% בלבד מנתוני היצרן. המשמעות היא טווח נסיעה ריאלי של כ-270 ק"מ, פער של כ-17.5% מנתוני היצרן
מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות פעלו במבחן הייטב ללא התערבות מיותרת של הנהג וללא צפצופים והתרעות מיותרות
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים פשוטה ושופעת פלסטיק קשיח, לצד זאת הדלתות הקדמיות משולבות עור ובד ומשדרים איכות טובה משמעותית כמו גם המושבים עצמם. איכות ההרכבה טובה
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה כשמרכז הדשבורד פונה אל עבר הנהג, גישה נוחה לכפתורים השונ ים ושליטה נוחה מההגה, ישנו תפעול פיזי לבקרת האקלים אך אחד מפתחי המיזוג המרכזיים ממוקם הנמוך
מולטימדיה: המולטימדיה ללא עברית, יחסית פשוטה, נוחה וקלה לתפעול. למסך המולטימדיה ומסך השעונים רזולוציות טובות ותגובות מהירות. מסך השעונים כולל אפשרות לתצוגות שונות הניתנות להגדרה
התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה בזכות אחיזת כביש טובה מאוד, לשלדה היזון חוזר טוב, אך המתלים הרכים יוצרים רכינה שלא מעודדת נסיעה דינאמית. ההגה מדויק אך חסר היזון חוזר ולמערכת הבלמים תחושה דו שלבית בין השימוש ברגנרציה לבלמים עצמם
נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד עם כיול רך המסייע בספיגת שיבושים עירוניים שונים, וגם כאלו חדים עוברים ריכוך מסוים
הנוחות הבין-עירונית שומרת על הרמה הטובה, אך בכביש גלי ישנו נדנוד קל
בידוד רעשים: בידוד הרעשים בנסיעה עירונית טוב מאוד, ובדרך בין-עירונית מצטרפים רעשי רוח וכביש מקובלים
מימדי הרכב: בהשוואה לאופל קרוסלנד, המוקה-e קצר ב-7.8 ס"מ, רחב ב-2.6 ס"מ, נמוך ב-7.1 ס"מ, בסיס הגלגלים קצר ב-4.3 ותא המטען קטן ב-100 ליטר
תא המטען אינו גדול והשימושיות סבירה בלבד. סף ההעמסה גבוה יחסית, אין וויי תלייה או תאים שימושיים והרצפה די נמוכה, כאשר בגרסה החשמלית ישנו מדף חלוקת גובה, אך במצב העליון הנפח מצומצם
מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים אינה נוחה במיוחד עקב ספי כניסה די גבוהים הדורשים הרמת רגל לתוך הרכב. המושבים עצמם נוחים ותומכים גם לאורך זמן
הכניסה למושב האחורי אינה נוחה עקב מפתח דלת צר בשילוב סף הכניסה הגבוה. המרווח סביר לרגליים ולראש והמושב קצר ונמוך, והוא יתאים בעיקר לילדים (בעיקר אם אין צורך בכיסאות בטיחות מלאים)
שדה ראיה: שדה הראייה אינו מצטיין עקב דשבורד גבוה וקורות קדמיות עבות ויחסית קרובות לנהג, במבט לאחור נגלה קורות אחוריות עבות גם כן. נציין כי המצלמה האחורית ברזולוציה טובה ומסייעת בחניות צפופות. בנוסף מותקנת במוקה החשמלית מערכת חניה אוטומטית שמסייעת בכניסה ויציאה מחניות
מערכות בטיחות מתקדמות
8/6
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה היקפיים
- חניה אוטומטית במקביל ובניצב
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 6 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
מערכות הבטיחות פעלו במבחן הייטב ללא התערבות מיותרת של הנהג וללא צפצופים והתרעות מיותרות
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי אופל e מוקה בשנת 2021
27 רכבי אופל e מוקה נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: מוקה GS ליין 1.2 ליטר (10 מכירות), מוקה אלגנס 1.2 ליטר (7 מכירות), e מוקה אולטימייט חשמלי (7 מכירות), מוקה אולטימייט 1.2 ליטר (3 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור אופל מוקה 2021
איבוד ערך לאופל מוקה
ירידת הערך הממוצעת לאופל מוקה היא 15.1% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 38.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 51.2% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
דגמי SUV קטן הכי נמכרים בשנת 2021
אופל מוקה במקום ה20 במספר המכירות בשנת 2021 בקטגורית SUV קטן עם 27 כלי רכב
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על אופל מוקה
הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.4 מתוך 5 (7 גולשים)
★★★★★
בעל רכב מודל 2014יולי, 2024
★★★★★
בת 50 בעלת רכב מודל 2017יוני, 2022
★★★★★
בעל רכב מודל 2016מרץ, 2025
★★★★★
בת 48 בעלת רכב מודל 2022ספטמבר, 2024
בן 55 בעל רכב מודל 2021ינואר, 2025
בת 52 בעלת רכב מודל 2017מרץ, 2024
בעל רכב מודל 2023אוקטובר, 2024
★★★★★
בעל רכב מודל 2022יולי, 2022
בן 40 בעל רכב מודל 2015ינואר, 2025
★★★★★
בעל רכב מודל 2018אוגוסט, 2023
★★★★★
בעל רכב מודל 2017אוקטובר, 2024
★★★★★
בן 65 בעל רכב מודל 2016אוגוסט, 2020