CARZONE
אזור אישי
  • אופל
  • מוקה
  • e מוקה
  • 2021
  • אולטימייט חשמלי ▾

אופל e מוקה 2021

2025202420232022202120182017201620152014

מחירון אופל e מוקה 2021 אולטימייט חשמלי דור 2

אין נתונים זמינים (אין מספיק מודעות)

חוות דעת אופל e מוקה דור 2 שנת 2021

רכב פנאי קטן בעיצוב מסוגנן. מבוסס על אופל קורסה (דור 6) ומעיין הגרסה המוגבהת שלה, כשלמעשה שתיהן חולקות פלטפורמה ומנועים עם פיג'ו 208 ופיג'ו 2008. אופל מוקה דור 2 נחשף ב-09/2020. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-10/2024

יתרונות

עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה עירונית

חסרונות

טווח נסיעה, שדה ראיה, מרווח בשורה שניה

למי מתאים?

אופל מוקה e יתאים למי שמחפש רכב פנאי קטן עם עיצוב מסוגנן, מאובזר, נוח וכזה שיהיה שימושי למשפחה צעירה ללא כיסאות בטיחות גדולים או כרכב שני. אם תעדיפו מרווח גדול יותר, בדקו את BYD אטו 3 למשל

רמות גימור

למוקה החשמלי רמת גימור אחת, "אולטימייט" הבכירה והמאובזרת היטב, היא זהה לזו של גרסת הבנזין לצד תוספת מערכת חניה אוטומטית והגה מחומם
לחצו להשוואת רמות גימור אופל מוקה 2021

מכירות

בשנת 2021 נמכרו 27 רכבי אופל מוקה. לאופל מוקה יש 2 תת גרסאות שנמכרו : מוקה (20 מכירות), e מוקה (7 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (אולטימייט חשמלי) נמכרו 7 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור אולטימייט חשמלי בשנת 2021 היה 158,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של אופל מוקה הוא לובינסקי. רמת הגימור אולטימייט חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-10-23 חשיפה מתיחת פנים

חשיפת מתיחת פנים לקרוסאובר העירוני של אופל

לפרטים >>

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

338 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
(בעמדות ותנאים מתאימים)
1,500 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
צריכת החשמל בתנאי המבחן עמדה על 172 וואט/שעה לק"מ, פער של כ-6% בלבד מנתוני היצרן. המשמעות היא טווח נסיעה ריאלי של כ-270 ק"מ, פער של כ-17.5% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
4,100 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קטן
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי
  • הילוכים
    תמסורת הפחתה
  • צריכת חשמל
    157 wh/km
  • טווח חשמלי
    338
  • כוחות סוס
    136
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    צרפת
  • מקור יצרן
    גרמניה
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    8.7 שניות
    1.7 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    8.210.4
    17.2
  • הספק מנועים
    136 כוח סוס
    16 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    72120
    194
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    310 ליטר
    45 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    85355
    460
  • אורך
    4.15 מטר
    1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.654.16
    4.43
  • בסיס גלגלים
    2.56 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.252.56
    2.65
  • מרווח גחון
    188 מילימטר
    12 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    146176
    210
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.7 שניות
    מהירות מירבית: 150 קמ"ש
    מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 150 קמ"ש
    טווח חשמלי: 338 ק"מ
    סוג מנוע: חשמלי
    הספק משולב: 136 כוחות סוס
    הספק מנוע: 136 כוחות סוס
    הספק מנוע חשמלי: 136 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 26.5 קג"מ
    קיבולת סוללה: 50 קוט"ש
    מתח סוללה: 400 ולט
    טעינת DC : 100 קילוואט למשך 30 דקות
    טעינה AC: 11 קילוואט למשך 315 דקות
    הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    חוות דעת קארזון:
    המנוע החשמלי מספק ביצועים זריזים במהירות עירונית ובין-עירונית, ככל שהמהירות עולה זמינות הכוח קטנה לטובת שמירה על הסוללה והטווח. טעינת DC מהירה מ-10% ל-80% ארכה כ-34 דקות, פער זניח מנתוני היצרן למוקה שלושה מצבי נהיגה: במצב חסכוני זמינות הכוח מאולחשת והתחושה פחות זריזה ובנוסף גם המזגן מוחלש, לצד זאת מצב ספורט מחדד את התחושות באופן מורגש אך בהתאם צריכת החשמל עולה. בכל המצבים הכוח עובר בצורה חלקה לכביש. ישנן שתי רמות של רגנרציה, רגילה ומצב B אשר מגביר את הבלימה באופן מורגש אך אינו מאפשר נהיגה בדוושה אחת עד למצב עצירה
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    המולטימדיה ללא עברית, יחסית פשוטה, נוחה וקלה לתפעול. למסך המולטימדיה ומסך השעונים רזולוציות טובות ותגובות מהירות. מסך השעונים כולל אפשרות לתצוגות שונות הניתנות להגדרה
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 310 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1060 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.15 מטר
    רוחב: 1.79 מטר
    גובה: 1.53 מטר
    בסיס גלגלים: 2.56 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.9 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 215/55R18
    מידות צמיג אחורי: 215/55R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
    משקל עצמי: 1,598 קילוגרם
    משקל העמסה: 417 קילוגרם
    משקל כולל: 2,015 קילוגרם
    הרכב לא מורשה לגרירה
    מרווח גחון: 188 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    בהשוואה לאופל קרוסלנד, המוקה-e קצר ב-7.8 ס"מ, רחב ב-2.6 ס"מ, נמוך ב-7.1 ס"מ, בסיס הגלגלים קצר ב-4.3 ותא המטען קטן ב-100 ליטר תא המטען אינו גדול והשימושיות סבירה בלבד. סף ההעמסה גבוה יחסית, אין וויי תלייה או תאים שימושיים והרצפה די נמוכה, כאשר בגרסה החשמלית ישנו מדף חלוקת גובה, אך במצב העליון הנפח מצומצם
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: משולב עור-בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב, מחומם
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב, מחומם. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: יש
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 1 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: לד אדפטיבי (תאורה חכמה), הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד אדפטיבי (תאורה חכמה)
    תאורה ערפל קדמית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: חיישנים היקפיים
    חניה אוטומטית: חניה במקביל וניצב
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני הציג לראשונה את שפת העיצוב החדשה של אופל - Visor, כאשר יחידות התאורה משולבות בסבכה עליונה אטומה ובמרכזה סמל המותג ויוצרות מראה מכונף, תחתיה סבכה צרה וסבכה תחתונה רחבה המכילה גם את פנסי הערפל. בפרופיל קו החלונות והגג יוצר קורה אחורית מעוצבת ונמצא כאן איפור פנאי כגון חצאיות ובתי גלגלים שחורים, כאשר פסי ההגנה בדלתות מפוצל וחושף את צבע הרכב. מאחור יחידות התאורה חודרות אל דלת תא המטען ושם הדגם נפרס לרוחבה. פרט לגרסת הכניסה, נמצא גג שחור ואופציה גם למכסה מנוע שחור עיצוב הפנים בעל קווים נקיים, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה המחוברים יחדיו ופונים אל עבר הנהג
    מנוע: המנוע החשמלי מספק ביצועים זריזים במהירות עירונית ובין-עירונית, ככל שהמהירות עולה זמינות הכוח קטנה לטובת שמירה על הסוללה והטווח. טעינת DC מהירה מ-10% ל-80% ארכה כ-34 דקות, פער זניח מנתוני היצרן
    הילוכים: למוקה שלושה מצבי נהיגה: במצב חסכוני זמינות הכוח מאולחשת והתחושה פחות זריזה ובנוסף גם המזגן מוחלש, לצד זאת מצב ספורט מחדד את התחושות באופן מורגש אך בהתאם צריכת החשמל עולה. בכל המצבים הכוח עובר בצורה חלקה לכביש. ישנן שתי רמות של רגנרציה, רגילה ומצב B אשר מגביר את הבלימה באופן מורגש אך אינו מאפשר נהיגה בדוושה אחת עד למצב עצירה
    צריכת דלק/חשמל: צריכת החשמל בתנאי המבחן עמדה על 172 וואט/שעה לק"מ, פער של כ-6% בלבד מנתוני היצרן. המשמעות היא טווח נסיעה ריאלי של כ-270 ק"מ, פער של כ-17.5% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות פעלו במבחן הייטב ללא התערבות מיותרת של הנהג וללא צפצופים והתרעות מיותרות
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים פשוטה ושופעת פלסטיק קשיח, לצד זאת הדלתות הקדמיות משולבות עור ובד ומשדרים איכות טובה משמעותית כמו גם המושבים עצמם. איכות ההרכבה טובה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה כשמרכז הדשבורד פונה אל עבר הנהג, גישה נוחה לכפתורים השונים ושליטה נוחה מההגה, ישנו תפעול פיזי לבקרת האקלים אך אחד מפתחי המיזוג המרכזיים ממוקם הנמוך
    מולטימדיה: המולטימדיה ללא עברית, יחסית פשוטה, נוחה וקלה לתפעול. למסך המולטימדיה ומסך השעונים רזולוציות טובות ותגובות מהירות. מסך השעונים כולל אפשרות לתצוגות שונות הניתנות להגדרה
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה בזכות אחיזת כביש טובה מאוד, לשלדה היזון חוזר טוב, אך המתלים הרכים יוצרים רכינה שלא מעודדת נסיעה דינאמית. ההגה מדויק אך חסר היזון חוזר ולמערכת הבלמים תחושה דו שלבית בין השימוש ברגנרציה לבלמים עצמם
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד עם כיול רך המסייע בספיגת שיבושים עירוניים שונים, וגם כאלו חדים עוברים ריכוך מסוים הנוחות הבין-עירונית שומרת על הרמה הטובה, אך בכביש גלי ישנו נדנוד קל
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים בנסיעה עירונית טוב מאוד, ובדרך בין-עירונית מצטרפים רעשי רוח וכביש מקובלים
    מימדי הרכב: בהשוואה לאופל קרוסלנד, המוקה-e קצר ב-7.8 ס"מ, רחב ב-2.6 ס"מ, נמוך ב-7.1 ס"מ, בסיס הגלגלים קצר ב-4.3 ותא המטען קטן ב-100 ליטר תא המטען אינו גדול והשימושיות סבירה בלבד. סף ההעמסה גבוה יחסית, אין וויי תלייה או תאים שימושיים והרצפה די נמוכה, כאשר בגרסה החשמלית ישנו מדף חלוקת גובה, אך במצב העליון הנפח מצומצם
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים אינה נוחה במיוחד עקב ספי כניסה די גבוהים הדורשים הרמת רגל לתוך הרכב. המושבים עצמם נוחים ותומכים גם לאורך זמן הכניסה למושב האחורי אינה נוחה עקב מפתח דלת צר בשילוב סף הכניסה הגבוה. המרווח סביר לרגליים ולראש והמושב קצר ונמוך, והוא יתאים בעיקר לילדים (בעיקר אם אין צורך בכיסאות בטיחות מלאים)
    שדה ראיה: שדה הראייה אינו מצטיין עקב דשבורד גבוה וקורות קדמיות עבות ויחסית קרובות לנהג, במבט לאחור נגלה קורות אחוריות עבות גם כן. נציין כי המצלמה האחורית ברזולוציה טובה ומסייעת בחניות צפופות. בנוסף מותקנת במוקה החשמלית מערכת חניה אוטומטית שמסייעת בכניסה ויציאה מחניות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה היקפיים
  • חניה אוטומטית במקביל ובניצב
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות פעלו במבחן הייטב ללא התערבות מיותרת של הנהג וללא צפצופים והתרעות מיותרות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/4 (שנת בחינה - 2021)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי אופל e מוקה בשנת 2021

27 רכבי אופל e מוקה נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: מוקה GS ליין 1.2 ליטר (10 מכירות), מוקה אלגנס 1.2 ליטר (7 מכירות), e מוקה אולטימייט חשמלי (7 מכירות), מוקה אולטימייט 1.2 ליטר (3 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור אופל מוקה 2021

איבוד ערך לאופל מוקה

ירידת הערך הממוצעת לאופל מוקה היא 15.1% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 38.2% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 51.2% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

דגמי SUV קטן הכי נמכרים בשנת 2021

אופל מוקה במקום ה20 במספר המכירות בשנת 2021 בקטגורית SUV קטן עם 27 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על אופל מוקה

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.4 מתוך 5 (7 גולשים)

בעל רכב מודל 2014יולי, 2024
יתרונות: נוח לנסיעהחסרונות: המון דברים- משאבת מים הלכה פעמיים אחרי אוברול כללי. סיפור לתקן צינור מזגן, עולה כמו מזגן חדש לבית, אין גישה וצריך לפרק את כל הטמבון הקדמי.
בת 50 בעלת רכב מודל 2017יוני, 2022
יתרונות: צר וקומפקטי יחסית.מהיר. שילדה חזקה.מאוד נוח .תענוג על הכביש.נותן תחושת ביטחוןחסרונות: יש חיבור לפון אפל מובנה..אבל לא לשאר הפוניםבעיות שהיו לכם ברכב: לא...היתה נזילת מים.תוקןנקדות לשיפור ברכב: את המסךהייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: גם וגם.
בעל רכב מודל 2016מרץ, 2025
יתרונות: רכב מאוד נח לטפל בו רק במורשהחסרונות: החלקים יקרים אבל זה שווה יש לו נסיעה נעימה שקטה אני מציע לטפל רק במורשה
בת 48 בעלת רכב מודל 2022ספטמבר, 2024
יתרונות: רכב נוח, נסיעה חלקה, מרגיש יציב על הכביש.חסרונות: המושב האחורי מעט צפוף, צריכת דלק מעט גבוההבעיות שהיו לכם ברכב: עד כה לאנקדות לשיפור ברכב: מבחינת עיצוב ונוחות רצוי שיהיה במושב האחורי יותר מקום לרגליים.הייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: מתאים כרכב שני, או למשפחה בת 4 נפשות
בן 55 בעל רכב מודל 2021ינואר, 2025
יתרונות: רכב נוח, שקט, מאובזר מאוד, מערכות בטיחות מצוינותחסרונות: רכב שצריך לטפל בו במוסכי אופלבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיות מיוחדותנקדות לשיפור ברכב: מרחיב את המרווח של הספסל האחוריהייתם קונים את הרכב שוב: כן., רכב שנותן תמורה טובה מאוד למחירהרכב מתאים ל: מתאים למשפחות
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם אופל מוקה? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE