מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר סקודה סקאלה חדש
מחירון:
137,990 ₪
שווי הנחות והטבות:
5,500 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
9,400 ₪
מבצעים והנחות אחרונות
עושים פסח בסקודה 2025
אפריל, 2025
שווי הנחות והטבות:
5,500 ₪
מבצע מכירות
נובמבר, 2024
שווי הנחות והטבות:
1,500 ₪
הנחות בקניה אונליין
ספטמבר, 2024
שווי הנחות והטבות:
1,500 ₪
צ'מפיון 72 שעות
ספטמבר, 2024
שווי הנחות והטבות:
3,500 ₪
הנחות בקניה אונליין
אוגוסט, 2024
שווי הנחות והטבות:
1,500 ₪
SKODA DAYS
יולי, 2024
שווי הנחות והטבות:
3,000 ₪
חוות דעת סקודה סקאלה דור 1 מתיחת פנים חדש
משפחתית קומפקטית, אך היא לא חולקת פלטפורמה עם המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן, אלא דווקא עם מכוניות הסופר-מיני, היא מתברגת מעל הפאביה ומתחת לאוקטביה, ולמעשה יורשת הראפיד ספייסבק. סקודה סקאלה דור 1 נחשף ב-12/2018 והגיע לישראל ב-09/2019. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-08/2023 והגיעה לישראל ב-03/2024
יתרונות
יחידת הנעה, תא מטען, מרווח מאחור
חסרונות
בידוד רעשים, איכות חומרים, נוחות עירונית
למי מתאים?
סקודה סקאלה תתאים למי שמחפש מכונית משפחתית שימושית, אך לא גדולה במיוחד, עם ביצועים טובים ותחושה בטוחה גם מחוץ לעיר ואפילו דינאמית בגרסת ה"ספורט". אם אתם לא רוצים לוותר על השימושיות וצריכת הדלק חשובה לכם, בדקו את יונדאי איוניק למשל
רמות גימור
לסקאלה 3 רמות גימור ועוד גרסת דיזל א חת. לגרסת הכניסה "אמבישן" אבזור בסיסי ומערך בטיחות מלא, בעוד ל"סטייל" חישוקי "17 (במקום "16), מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים, חיישני ומצלמת רוורס, מראות מתקפלות, מנופי שליטה על תיבת ההילוכים ומערכת התרעת רכב בשטח מת. לרמת הגימור "ספורט" המשווקת עם מנוע 1.5 ליטר בלבד, חישוקי "18, גג פנורמי, תאורת לד, מושבי ספורט וגימורים ספורטיביים. גרסת הדיזל "ספיישל", מוסיפה על הקיים ב"אמבישן", בקרת אקלים, חיישני ומצלמת רוורס ומראות מתקפלות
מכירות
בשנת 2025 נמכרו 1,910 רכבי סקודה סקאלה. כול המכירות הם מרמת גימור שנבחרה (סלקשיין 1.0 ליטר)
יבואנים
היבואן הרשמי של סקודה ס קאלה הוא צ'מפיון מוטורס. רמת הגימור סלקשיין 1.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
1,914 ₪
רכב 0 ק"מ
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,139 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,349 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
18.9 קילומטר לליטר
0.1 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
5,556 ₪ עלות דלק שנתית
30 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.0 ליטר עמדה על כ-13 ק"מ לליטר, פער של כ-34% לעומת נתוני היצרן (בתקן המדידה הישן)
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.5 ליטר עמדה על כ-13 ק"מ לליטר, פער של כ-25% מנתוני היצרן
אגרת רישוי וביטוחים
1,707 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהסופרמיני
- צורההאצ'בק
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועבנזין טורבו
- הילוכיםאוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
- נפח מנוע999 סמ"ק
- כוחות סוס115
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצורצ'כיה
- מקור יצרןצ'כיה
- תאוצה ל-100 קמ"ש10.2 שניות0.4 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה89.812.5
- הספק מנועים115 כוח סוס7 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה90122194
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)446 ליטר130 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה242316446
- אורך4.36 מטר31 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה3.854.054.36
- בסיס גלגלים2.65 מטר11 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה2.452.542.66
- מרווח גחון149 מילימטר11 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה115138160
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 10.2 שניות
מהירות מירבית: 201 קמ"ש
סוג מנוע: בנזין טורבו
הספק מנוע: 115 כוחות סוס ב-5500 סל"ד
מומנט מנוע: 20.4 קג"ם ב-2000 סל"ד
נפח מנוע: 999 סמ"ק
מספר בוכנות: 3 בוכנות בשורה
מערכת עצור-סע: יש
הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: אין
גימור ידית הילוכים: עור
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
מנוע ה-1.0 ליטר (115 כ"ס) מספק ביצועים טובים עם תחושה זריזה ביציאה מהמקום ולא נדרש מאמץ רב בתאוצות ביניים לשם עקיפה למשל, אך בעליה ארוכה מורגש המחסור בכוח
מנוע ה-1.5 ליטר (150 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד, עם גמישות וזמינות כוח עדיפה וגם ברכב עמוס הוא לא יתקשה להאיץ
תיבת הילוכים פועלת באופן מהיר, אך במהירות זחילה, בחניה או בפקק, מורגש היסוס מסוים בשילוב ההילוכים הראשונים, בנוסף בעת החלפת הילוכים ממנופי השליטה ההעברות לא תמיד היו חלקות
לגרסת "ספורט" בורר מצבי נהיגה הכולל מצב חיסכון המאלחש את תגובות המנוע ודוושת ההאצה, מצב רגיל, מצב מותאם אישית ומצב ספורט שמחדד את התגובות ומקשיח את הבולמים
קבוצת זיהום: 8 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8.25 אינץ'
מסך נוסע ליד נהג: אין
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: אין
חוות דעת קארזון:
במסגרת מתיחת הפנים מסך המולטימדיה הסטנדרטי גדל מ-"8 ל-"8.25 וישנה אופציה למסך גדול יותר "9.2 וכן אופציה לשקעי USB עם טעינה מהירה יותר (45 וואט, לעומת 15 וואט כסטנדרט)
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 446 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1389 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.36 מטר
רוחב: 1.79 מטר
גובה: 1.49 מטר
בסיס גלגלים: 2.65 מטר
רדיוס סיבוב: 5.45 מטר
נפח מיכל דלק: 50 ליטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 16 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 205/55R16
מידות צמיג אחורי: 205/55R16
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: גלגל זמני
משקל עצמי: 1,236 קילוגרם
משקל העמסה: 404 קילוגרם
משקל כולל: 1,640 קילוגרם
כושר גרירה: 610 ק"ג ללא בלמים. 1,200 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 149 מילימטר
חוות דעת קארזון:
בהשוואה לפאביה, הסקאלה ארוכה ב-37 ס"מ, רחבה ב-6.1 ס"מ, גבוהה ב-0.4 ס"מ ובסיס הגלגלים ארוך ב-17.9 ס"מ ותא המטען גדול ב-124 ליטר
תא המטען גדול ושימושי, המפתח רחב וסף ההעמסה נמוך. ישנם וויי תלייה ותאים בצדדים, אך בקיפול מושבים תיווצר מדרגה עקב ציר המושב האחורי
במסגרת מתיחת הפנים נוספה אופציה לפתיחה ללא מגע לתא המטען החשמלי (בהתאם לרמת הגימור)
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: בד
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: ללא
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: דיגיטלי 8 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: יש
יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
תאורה אחורית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : אין
בלם חניה: בלם חניה רגיל
מצלמות חניה: אין
חיישני קירבה: אחורה
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני שגרתי, עם הסבכה המוכרת של סקודה, יחידות תאורה משולשות שקיבלו במתיחת הפנים חתימת תאורה חדשה, פגוש בעיצוב זוויתית יותר עם סבכה תחתונה רחבה המדגישה את כונסי האוויר ובגימור מעויינים, הפרופיל מעט סטיישני, ובחלק האחורי ישנם פנסים מחודדים שקיבלו חתימת תאורה חדשה ופגוש מעודכן. לגרסת Sport חישוקים גדולים ונאים, צביעה דו-גונית ושמשה אחורית שנמשכת לקו הפנסים
עיצוב הפנים אינו פורץ דרך, אך אלגנטי ומיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של המותג. ישנו הגה בעיצוב חדש, דשבורד רחב ושטוח בחלקו העליון, חלקו התחתון בעל מספר זוויות ומסך מולטימדיה צף כשתחתיו ישנו פאנל שליטה חדש לבקרת האקלים. לגרסת ה-Sport ריפוד תקרה שחור' דוושות אלומיניום ומושבי ספורט מרשימים
מנוע: מנוע ה-1.0 ליטר (115 כ"ס) מספק ביצועים טובים עם תחושה זריזה ביציאה מהמקום ולא נדרש מאמץ רב בתאוצות ביניים לשם עקיפה למשל, אך בעליה ארוכה מורגש המחסור בכוח
מנוע ה-1.5 ליטר (150 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד, עם גמישות וזמינות כוח עדיפה וגם ברכב עמוס הוא לא יתקשה להאיץ
הילוכים: תיבת הילוכים פועלת באופן מהיר, אך במהירות זחילה, בחניה או בפקק, מורגש היסוס מסוים בשילוב ההילוכים הראשונים, בנוסף בעת החלפת הילוכים ממנופי השליטה ההעברות לא תמיד היו חלקות
לגרסת "ספורט" בורר מצבי נהיגה הכולל מצב חיסכון המאלחש את תגובות המנוע ודוושת ההאצה, מצב רגיל, מצב מותאם אישית ומצב ספורט שמחדד את התגובות ומקשיח את הבולמים
צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.0 ליטר עמדה על כ-13 ק"מ לליטר, פער של כ-34% לעומת נתוני היצרן (בתקן המדידה הישן)
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת ה-1.5 ליטר עמדה על כ-13 ק"מ לליטר, פער של כ-25% מנתוני היצרן
מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה, אך נציין כי בקרת השיוט האדפטיבית מביאה את הרכב לעצירה מלאה אך יש צורך ללחוץ על הבלם, אחרת הרכב ימשיך בגלישה
במסגרת מתיחת הפנים נוספה בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור במהירות חניה
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים סבירה, איכות ההרכבה טובה מאוד
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש אינה מצטיינת עקב מיקום פתחי המיזוג במרכז נמוך, נדרשות כמה דקות ללמוד את מערכת המולטימדיה עקב ריבוי התפריטים ותתי התפריטים
מולטימדיה: במסגרת מתיחת הפנים מסך המולטימדיה הסטנדרטי גדל מ-"8 ל-"8.25 וישנה אופציה למסך גדול יותר "9.2 וכן אופציה לשקעי USB עם טעינה מהירה יותר (45 וואט, לעומת 15 וואט כסטנדרט)
התנהגות כביש: התנהגות הכביש בטוחה, אך לא ספורטיבית. אחיזת הכביש טובה וינתן לפתח קצב מהיר בכביש מפותל, אך השלדה וההגה חסרי היזון חוזר
בגרסת ה"ספורט" ישנה הנמכה של 15 מ"מ ובמצב הנהיגה הספורטיבי בקרת השלדה הספורטיבית Sport Chassis Control מקשיחה את הבולמים בסיוע שסתום ייעודי (נדגיש שלא ממדובר ב-Dynamic Chassis Control עם בולמים אדפטיבים שגם מציעים מצב נוחות למשל), בהתאם הרכינה נמוכה יותר, ההגה מקבל משקל כבד יותר, האחיזה טובה והנכונות להיכנס לפניות עדיפה, אך כמו בגרסת ה-1.0 ליטר חסר היזון חוזר מההגה והשלדה וישנם משפחתיות האצ'בק בעלות אופי ספורטיבי יותר
נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה והסקאלה מצליחה לספוג את מרבית השיבושים, אך היא מרגישה עסוקה כשההריסון מספק. גרסת ה"ספורט" נוקשה יותר והחישוקים הגדולים עם החתך הנמוך לא מסייעים לספיגת שיבושים. התמרון העירוני טוב מאוד
הנוחות הבין-עירונית טובה גם כן, אך מעברים חדים בכביש יורגשו, בעיקר בגרסת ה"ספורט"
בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב, כשבדרך בין-עירונית מצטרפים רעשי כביש ורוח נוכחים
מימדי הרכב: בהשוואה לפאביה, הסקאלה ארוכה ב-37 ס"מ, רחבה ב-6.1 ס"מ, גבוהה ב-0.4 ס"מ ובסיס הגלגלים ארוך ב-17.9 ס"מ ותא המטען גדול ב-124 ליטר
תא המטען גדול ושימושי, המפתח רחב וסף ההעמסה נמוך. ישנם וויי תלייה ותאים בצדדים, אך בקיפול מושבים תיווצר מדרגה עקב ציר המושב האחורי
במסגרת מתיחת הפנים נוספה אופציה לפתיחה ללא מגע לתא המטען החשמלי (בהתאם לרמת הגימור)
מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, המרווח טוב באופן יחסי והמושבים נוחים. תנוחת הנהיגה טובה ביחס לרכב משפחתי. בגרסת ה"ספורט" המושבים נוחים וחובקים
הכניסה למושב האחורי נוחה, מרווח הרגליים והראש טוב ויספק שני מבוגרים, לשלושה כבר יהיה צפוף עקב מושב אמצעי מוגבה, תעלת הינע גבוהה וחלק מהקונסולה שבין המושבים החודר לאחור
שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים
מערכות בטיחות מתקדמות
8/3
רמת איבזור בטיחות
9
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראת רכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה
- חניה אוטומטית
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מ צב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 9 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה, אך נציין כי בקרת השיוט האדפטיבית מביאה את הרכב לעצירה מלאה אך יש צורך ללחוץ על הבלם, אחרת הרכב ימשיך בגלישה
במסגרת מתיחת הפנים נוספה בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור במהירות חניה
מכירות רכבי סקודה סקאלה בשנת 2025
1,910 רכבי סקאלה סלקשיין 1.0 ליטר נמכרו בשנת 2025.לחצו להשוואת רמות גימור סקודה סקאלה 2025
איבוד ערך לסקודה סקאלה
ירידת הערך הממוצעת לסקודה סקאלה היא 13.4% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 29% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 46% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
דגמי סופרמיני הכי נמכרים בשנת 2025
סקודה סקאלה במקום השלישי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית סופרמיני עם 1906 כלי רכב
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על סקודה סקאלה
בן 57 בעל רכב מודל 2022ינואר, 2023
★★★★★
בן 56 בעל רכב מודל 2021אפריל, 2024
בן 70 בעל רכב מודל 2020פברואר, 2024
בעל רכב מודל 2011נובמבר, 2021
★★★★★