CARZONE
אזור אישי
  • צ'רי
  • טיגו 8 פרו
  • 2025
  • Noble PHEV היברידי 1.5 ליטר 7 מושבים ▾

צ'רי טיגו 8 פרו 2025

2025202420232022

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר צ'רי טיגו 8 פרו חדש

מחירון:
199,990 ₪
שווי הנחות והטבות:
2,400 ₪

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
מבצע מכירות
יולי, 2025
שווי הנחות והטבות:
2,000
מבצע מכירות
מאי, 2025
שווי הנחות והטבות:
2,650
ההנחה כוללת את שווי הטבות
צ’רי פלאג אין – אפריל 2025
אפריל, 2025
שווי הנחות והטבות:
2,650
ההנחה כוללת את שווי הטבות

חוות דעת צ'רי טיגו 8 פרו דור 1 מתיחת פנים חדש

רכב פנאי קומפקטי עם 7 מושבים ובדומה לרוב מתחריו מבוסס על ג'יפון קומפקטי. בפברואר 25 הגיעה גרסא היברידית נטענת. צ'רי טיגו 8 פרו דור 1 נחשף ב-09/2018 והגיע לישראל ב-11/2022. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2024 והגיעה לישראל ב-08/2024

יתרונות

עיצוב, אבזור, שדה ראייה

חסרונות

התנהגות כביש, נוחות נסיעה, תא מטען

למי מתאים?

צ'רי טיגו 8 פרו מצליח להעביר תחושה איכותית במחיר נגיש עם עיצוב אלנגטי, מנוע חזק, רשימת אבזור מכובדת ואיכות חומרים טובה, מאידך גם המתחרים מציעים יתרונות דומים בהתאם לרמת הגימור ובנוסף רמת הנוחות והתנהגות הכביש טובים יותר, כך למשל סקודה קודיאק

למי פחות מתאים?

צ'רי טיגו 8 פרו לא מתאים לנהגים המחפשים רכב פנאי עם נוחות נסיעה מעולה ויכולת דינמית מגובשת. הוא גם לא מתאים לנהגים שמתקשים עם הנדסת אנוש בעייתית

רמות גימור

גרסת הכניסה "נובל" תספק אבזור מכובד מאוד, כולל כוונון חשמלי למושב הנהג ומצלמות היקפיות ואילו ברמת הגימור "אולטימייט" מתווספים גם תצוגה עילית, מערכת שמע משופרת, ריפודי עור מלאכותי, אוורור ועיסוי מושבים קדמיים וכוונון חשמלי למושב הנוסע
לחצו להשוואת רמות גימור צ'רי טיגו 8 פרו 2025

מכירות

בשנת 2025 נמכרו 5,852 רכבי צ'רי טיגו 8 פרו. מרמת גימור שנבחרה (Noble PHEV היברידי 1.5 ליטר 7 מושבים) נמכרו 2,623 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור Noble PHEV היברידי 1.5 ליטר 7 מושבים נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג), חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר

יבואנים

היבואן הרשמי של צ'רי טיגו 8 פרו הוא פריסבי. רמת הגימור Noble PHEV היברידי 1.5 ליטר 7 מושבים נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,839
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,487
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

חדשות ועדכונים

2025-02-02 רמת גימור חדשה

צ'רי טיגו 8 פרו PHEV 2025 : מחיר החל מ-199,990 ש"ח

לפרטים >>
2024-08-18 השקה מקומית מתיחת פנים

צ'רי טיגו 8 פרו 2024 : מחיר החל מ-184,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

90 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הבנזין עמדה על כ-10.2 ק"מ לליטר

אגרת רישוי וביטוחים

2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    7
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין פלאג אין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • צריכת חשמל
    165 wh/km
  • נפח מנוע
    1,499 סמ"ק
  • טווח חשמלי
    90
  • כוחות סוס
    347
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    רגיל נפתח
  • ארץ יצור
    סין
  • מקור יצרן
    סין
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    9 שניות
    0.1 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • הספק מנועים
    347 כוח סוס
    164 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    122183
    347
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    193 ליטר
    16 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    120209
    699
  • אורך
    4.72 מטר
    21 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.71 מטר
    2 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
  • מרווח גחון
    166 מילימטר
    19 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    126185
    230
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 9 שניות
    מהירות מירבית: 180 קמ"ש
    טווח חשמלי: 90 ק"מ
    סוג מנוע: היברידי בנזין פלאג אין טורבו
    הספק משולב: 347 כוחות סוס
    מומנט משולב: 52.5 קג"מ
    הספק מנוע: 143 כוחות סוס ב-5200 סל"ד
    מומנט מנוע: 21.9 קג"ם ב-2500 סל"ד
    הספק מנוע חשמלי: 204 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 31 קג"מ
    נפח מנוע: 1,499 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    מספר מנועים חשמליים: 1
    קיבולת סוללה: 18.3 קוט"ש
    הילוכים: אוטומטי רציף עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    המנוע מספק ביצועים טובים ביחס לגודל הרכב, עם גמישות ויכולת תאוצות ביניים טובה מאוד, אך הכוח מגיע לאחר השהייה קלה מהלחיצה על דוושת ההאצה ותגובותיה אינן מדודות עם זאת, המצב משתפר משמעותית בגרסא ההיברידית נטענת, המפיקה הספק כולל של 347 כ"ס שמניעים את הרכב בזריזות תיבת ההילוכים פועלת באופן חלק יחסי, אך היא מגיבה באיטיות. לבורר מצבי הנהיגה 3 אפשרויות "אקו", רגיל ו"ספורט", כאשר במצב "ספורט" המערכת מושכת יותר את ההילוכים וההגה מתקשח במעט
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 15.6 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    חוות דעת קארזון:
    מערכת המולטימדיה כוללת צגים גדולים, "12.3 בגרסת הבנזין ו-15.6'' בהיברידית
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 193 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.72 מטר
    רוחב: 1.86 מטר
    גובה: 1.71 מטר
    בסיס גלגלים: 2.71 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.5 מטר
    נפח מיכל דלק: 60 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 19 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 235/50R19
    מידות צמיג אחורי: 235/50R19
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
    משקל עצמי: 1,991 קילוגרם
    משקל העמסה: 594 קילוגרם
    משקל כולל: 2,585 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 166 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען קטן כאשר כל המושבים בשימוש. עם זאת, המרחב מאחור נאה, במיוחד אם לא מתחשבים ביושבי השורה השלישית. ניתן להיכנס לשורה השלישית רק מימין, והישיבה בה מעט קרובה לרצפה תא המטען קטן ויספיק לכמה תיקים, אם אין צורך בכל המושבים האחוריים, ניתן לקפל מושב אחד להגדלת הנפח, וניתן לעשות זאת דרך ידית בתא המטען
    מספר מקומות: 7 (2 מושבים קטנים)
    ריפוד: עור סינטטי
    מושב נהג: כיוון חשמלי
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני כולל גובה המושב. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: רגיל נפתח
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 10.25 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: יש
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, עם הפניה לכיוון סיבוב, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת 360
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני בעל אפקט מרשים, עם חזית זקופה ונוצצת וכל מה שצריך כדי "להיחשב" רכב פנאי - חצאיות ובתי גלגלים שחורים, מגן גחן ומגלש אחורי מדומים ומסילות גג העיצוב הפנימי מעביר תחושה יוקרתית, עם פאנלים רחבים כשחלקם מצופה עור וחלקם דמוי עץ, קונסולה מרכזית גבוהה בגימור שחור פסנתר וכפתורים מוכספים
    מנוע: המנוע מספק ביצועים טובים ביחס לגודל הרכב, עם גמישות ויכולת תאוצות ביניים טובה מאוד, אך הכוח מגיע לאחר השהייה קלה מהלחיצה על דוושת ההאצה ותגובותיה אינן מדודות עם זאת, המצב משתפר משמעותית בגרסא ההיברידית נטענת, המפיקה הספק כולל של 347 כ"ס שמניעים את הרכב בזריזות
    הילוכים: תיבת ההילוכים פועלת באופן חלק יחסי, אך היא מגיבה באיטיות. לבורר מצבי הנהיגה 3 אפשרויות "אקו", רגיל ו"ספורט", כאשר במצב "ספורט" המערכת מושכת יותר את ההילוכים וההגה מתקשח במעט
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן לגרסת הבנזין עמדה על כ-10.2 ק"מ לליטר
    מערכות בטיחות: פעולת מערכות הבטיחות אינה מהוקצעת. שימו לב להתרעה חגורות הבטיחות שמתריעה לשווא בתחילת נסיעה, בקרת הסטייה מנתיב מגיבה בחדות, התחושה מבקרת השיוט האדפטיבית שהיא מגיבה מוקדם מאוד לכניסת רכב לנתיב, ומערכת הפעלת איתותי החירום פועלת בתדירות גבוהה ושלא לצורך
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים גבוהה לרוב, איכות ההרכבה טובה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש לא מצטיינת. תפעול כפתורי המגע בקונסולה המרכזית אינו אינטואיטיבי וצריך להתרגל לאלו שעל ההגה
    מולטימדיה: מערכת המולטימדיה כוללת צגים גדולים, "12.3 בגרסת הבנזין ו-15.6'' בהיברידית
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש דורשת תשומת לב שכן האחיזה אינה גבוהה במיוחד וקיימת נטייה לתת היגוי, ההיזון החוזר מההגה והבלמים מעורפל וקיימת רכינת מרכב בולטת שהיא זו המאותתת לנהג על מגבלות הרכב
    נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה העירונית סבירה, הרכב רך ובהתאם אינו מרוסן לאחר פס האטה, כאשר כאלו גדולים יגרמו לסגירת בולם, בנוסף, הוא נוטה לזוז ברצף שיבושים בדרך בין-עירונית הנוחות משתפרת, אך בכביש גלי הוא ינוע בחוסר נוחות
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב אך לא מצטיין. ישנם רעשי כביש המגיעים בעיקר מהצמיגים. רעשי רוח נשמעים בדרך מהירה
    תא מטען: תא המטען קטן כאשר כל המושבים בשימוש. עם זאת, המרחב מאחור נאה, במיוחד אם לא מתחשבים ביושבי השורה השלישית. ניתן להיכנס לשורה השלישית רק מימין, והישיבה בה מעט קרובה לרצפה
    מימדי הרכב: תא המטען קטן ויספיק לכמה תיקים, אם אין צורך בכל המושבים האחוריים, ניתן לקפל מושב אחד להגדלת הנפח, וניתן לעשות זאת דרך ידית בתא המטען
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, תנוחה הישיבה גבוהה, המושב עצמו נוח אך חסרה תמיכה לגב התחתון והמושב קצר. ההגה לא מתכוונן מספיק למרחק הכניסה לשורה השנייה נוחה, המרווח טוב והמושב נע על מסילה, אך המושב האמצעי צר ולא יתאים למבוגר ובנוסף ישנו רק שקע USB אחד הכניסה לשורה השלישית מתאפשרת רק מצידו הימני של הרכב עם מנגנון קיפול נוח של השורה השנייה, אך לא כל הילדים יסתדרו איתו (הפתיחה קשה יחיסית). המרווח יתאים לילדים בלבד
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב מאוד לפנים ולצדדים. מבט לאחור יגלה קורות אחוריות עבות ושימו לב למראה המרכזית שלעיתים מעוותת את המשתקף בה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת 360
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    פעולת מערכות הבטיחות אינה מהוקצעת. שימו לב להתרעה חגורות הבטיחות שמתריעה לשווא בתחילת נסיעה, בקרת הסטייה מנתיב מגיבה בחדות, התחושה מבקרת השיוט האדפטיבית שהיא מגיבה מוקדם מאוד לכניסת רכב לנתיב, ומערכת הפעלת איתותי החירום פועלת בתדירות גבוהה ושלא לצורך
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/4 (שנת בחינה - 2025)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי צ'רי טיגו 8 פרו בשנת 2025

5,852 רכבי צ'רי טיגו 8 פרו נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: טיגו 8 פרו Noble PHEV היברידי 1.5 ליטר 7 מושבים (2,623 מכירות), טיגו 8 פרו אולטימייט PHEV היברידי 1.5 ליטר 7 מושבים (1,627 מכירות), טיגו 8 פרו Noble 1.6 ליטר 7 מושבים (986 מכירות), טיגו 8 פרו Noble 147hp 1.6 ליטר 7 מושבים (295 מכירות), טיגו 8 פרו אולטימייט 1.6 ליטר 7 מושבים (173 מכירות), טיגו 8 פרו אולטימייט 147hp 1.6 ליטר 7 מושבים (120 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור צ'רי טיגו 8 פרו 2025

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2025

צ'רי טיגו 8 פרו במקום הרביעי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV קומפקטי עם 5845 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על צ'רי טיגו 8 פרו

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.3 מתוך 5 (3 גולשים)

בעל רכב מודל 2024דצמבר, 2024
יתרונות: גדול, מרווח, ומפנק בשיכלולים ופיצ'רים שקיימים רק ברכבי יוקרה., מנוע חזק ומגיב מהרחסרונות: בולמי זעזועים קשים, במפר בעיר שובר את הצוואר גם במהירות הכי נמוכה., גם מיכל דלק קטן, וגם שותה דלק. , יותר מדיי צפצופים והתראות
בן 24 בעל רכב מודל 2022נובמבר, 2023
יתרונות: גבוה, נוח, הרגשה יוקרתית, חזק מאוד ועם הרבה תוספות יוקרה כמו של מרצדסחסרונות: שותה דלק, תלוי ברגל של הנהג חוץ מזה אין חסרונות !בעיות שהיו לכם ברכב: עדיין לא ידוע על תקלות מיוחדות, נחכה ונראהנקדות לשיפור ברכב: לוקח זמן ללמוד את הרכבהייתם קונים את הרכב שוב: כן חד משמעיתהרכב מתאים ל: משפחות
בעל רכב מודל 2023אוקטובר, 2024
יתרונות: חזק נוח שימושיחסרונות: שותה דלק גם שהרכב כבוי...כל מיני פנקציות נתקעות ולא עובדות
בעל רכב מודל 2023ינואר, 2025
יתרונות: מפנקחסרונות: טנק דלק קטן

יש לכם צ'רי טיגו 8 פרו? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE