תוצאות 1 עד 20 מתוך 2222. מיון לפי:
מאזדה 3 סדאן שנת 2010
13,100-21,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שני למשפחתית הקומפקטית. אופייו של הדור השני שונה לחלוטין ביחס לקודמו. הדור הראשון היה נוקשה ותזזיתי מאוד, בעוד שהדור השני הפך מעודן ונינוח הרבה יותר. על אף שהממדים נותרו פחות או יותר דומים לאלו של הדור הקודם, חלל הפנים תוכנן מחדש כך שלתא המטען נפח מעט גדול מבעבר. שיווק הדור השני בישראל החל ביולי 2009 ותם ב-2013, כאשר ייצור הדגם הופסק בדצמבר 2012
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2021
67,700-115,900
מחיר ממוצע מודעות ₪
המכונית המשפחתית המוכרת בעולם ובדור ה-12 קיבלה הנעה היברידית והפכה למשפחה הכוללת את תצורות הסדאן, סטיישן והאצ'בק
לפרטים ≫
BYD אטו 3 שנת 2023
124,400-133,700
מחיר ממוצע מודעות ₪
רכב פנאי קומפקטי וחשמלי המבוסס על פלטפורמה ייעודית, עם עיצוב פנים לא שגרתי ולא מעט אבזור
לפרטים ≫
קיה ספורטאז' שנת 2016
50,200-64,200
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2014
37,700-43,000
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור 11 למשפחתית הקומפקטית. הקורולה בדור זה הושקה בישראל באמצע שנת 2013, כאשר ישנו בידול בין גרסאות הסדאן ובין סטיישן והאצ'בק, להן ייעוד שונה ומיתוג שונה (אוריס; מסוקרת בנפרד). קורולה מדור אחד-עשר נשענת על רצפה המשותפת לקודמתה (New MC) אולם בסיס הגלגלים הוגדל משמעותית, נוספה מערכת הנעה משודרגת ומערכת מולטימדיה מקורית. מאמצע שנת 2016 נוספו לראשונה מערכות בטיחות מתקדמות.
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2010
22,300-25,500
מחיר ממוצע מודעות ₪
טויוטה קורולה היא משפחתית קומפקטית, דומה בממדיה למאזדה 3, לפורד פוקוס או לסקודה אוקטביה. הדור העשירי של קורולה הוצג בסוף 2006 והגיע לישראל באפריל 2007, תוך שהוא נשען על תשתית חדשה לגמרי. בדור העשירי, קורולה הוצעה בגרסת סדאן בלבד, כאשר גרסת האצ'בק הפכה לדגם נפרד בשם אוריס. דגם מחודש הוצע בישראל מיוני 2010
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2019
69,100-103,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
המכונית המשפחתית המוכרת בעולם ובדור ה-12 קיבלה הנעה היברידית והפכה למשפחה הכוללת את תצורות הסדאן, סטיישן והאצ'בק
לפרטים ≫
קיה פיקנטו שנת 2022
66,200-74,700
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שלישי למכונית המיני, המוצע בישראל ממרץ 2017.
הפיקנטו שמרה על מימדיה החיצוניים אך עם חלל פנים גדול יותר.
מערכת החשמל/מידע השתדרגה, ובוצע עדכון למערכות תקשורת ומולטימדיה עדכניות לצד מערכת בטיחות מתקדמת. מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי
לפרטים ≫
קיה פיקנטו שנת 2016
20,500-36,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שני למכונית המיני, הדור הראשון ששווק בישראל. חולקת מכלולים עם הדור הראשון של יונדאי I10 , אך מצטיינת במפרט בטיחות הכולל 6 או 7כריות אוויר, המספר הרב ביותר בקטגוריה באותה תקופה
לפרטים ≫
יונדאי איוניק שנת 2021
97,300-108,700
מחיר ממוצע מודעות ₪
איוניק היא המשפחתית הקומפקטית של יונדאי שהייתה ההצעה של יונדאי לתחבורה ידידותית לסביבה. איוניק, שהוצגה ב-2016, הוצעה במקור עם שלוש מערכות הנעה אפשריות: היברידית (HEV), היברידית נטענת-רשת (PHEV) וחשמלית (BEV). השיווק בישראל החל בסוף 2016. תחילה היא שווקה בגרסה היברידית בלבד, בעוד ששיווק הגרסה החשמלית התחיל כשנתיים מאוחר יותר, בתחילת 2019. באמצע 2019 החל שיווק של איוניק היברידית מחודשת ובאמצע 2020 החל שיווק הגרסה החשמלית המחודשת שצוידה במערכת הנעה חדשה.
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2015
42,300-49,500
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור 11 למשפחתית הקומפקטית. הקורולה בדור זה הושקה בישראל באמצע שנת 2013, כאשר ישנו בידול בין גרסאות הסדאן ובין סטיישן והאצ'בק, להן ייעוד שונה ומיתוג שונה (אוריס; מסוקרת בנפרד). קורולה מדור אחד-עשר נשענת על רצפה המשותפת לקודמתה (New MC) אולם בסיס הגלגלים הוגדל משמעותית, נוספה מערכת הנעה משודרגת ומערכת מולטימדיה מקורית. מאמצע שנת 2016 נוספו לראשונה מערכות בטיחות מתקדמות.
לפרטים ≫
קיה פיקנטו שנת 2021
61,800-71,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שלישי למכונית המיני, המוצע בישראל ממרץ 2017.
הפיקנטו שמרה על מימדיה החיצוניים אך עם חלל פנים גדול יותר.
מערכת החשמל/מידע השתדרגה, ובוצע עדכון למערכות תקשורת ומולטימדיה עדכניות לצד מערכת בטיחות מתקדמת. מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי
לפרטים ≫
יונדאי טוסון שנת 2016
52,600-67,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
הדור השלישי לרכב הפנאי הקומפקטי של יונדאי חזר בישראל לשמו המקורי טוסון, אחרי שבדור הקודם כונה IX35. הדור השלישי נשען על רצפה שונה ביחס לקודמו. הוא גדול יותר, בעל מערכות הנעה ומערכות בטיחות חדשות. השיווק בישראל החל בסוף 2015 עם מנועי בנזין אטמוספריים בלבד: מנוע 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר. בסוף 2017 נוספה גרסת טורבו 1.6 ליטר, לראשונה עם מערכות בטיחות מתקדמות. מערכות אלו כללו בין היתר תיקון סטייה מנתיב (ללא בלימת חירום אוטונומית). בשנה זו גרסת 1.6 ליטר האטמוספרית הוסרה מההיצע.
בסוף שנת 2018 החל שיווק של מתיחת הפנים, עם מערכות בטיחות מתקדמות כחלק מהמפרט התקני אשר כלל בלימת חירום אוטונומית.
לפרטים ≫
קיה פיקנטו שנת 2017
33,500-49,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שני למכונית המיני, הדור הראשון ששווק בישראל. חולקת מכלולים עם הדור הראשון של יונדאי I10 , אך מצטיינת במפרט בטיחות הכולל 6 או 7כריות אוויר, המספר הרב ביותר בקטגוריה באותה תקופה
לפרטים ≫
קיה ספורטאז' שנת 2017
56,500-77,300
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור רביעי לדגם הפנאי הקומפקטי. דור זה ממשיך את הרעיון של שני הדורות הקודמים לו, רכב משפחתי במופע אופנתי/ קרבי עם מרווח גחון גדול ביחס למשפחתיות קומפקטיות 'מסורתיות'. האפשרות להנעה כפולה בחלק מהגרסאות לא הופכת אותו לרכב טיולים אמיתי. ייחודו הבולט של ספורטאז' דור רביעי הוא היותו אחד הדגמים העממיים הראשונים עם מערכות בטיחות מתקדמות. בתחילת 2019 החל שיווק של ספורטאז' מחודש, עם שינויים לא גדולים אבל עם היצע גרסאות שונה מבעבר.
לפרטים ≫
קיה פיקנטו שנת 2015
15,700-34,400
מחיר ממוצע מודעות ₪
דור שני למכונית המיני, הדור הראשון ששווק בישראל. חולקת מכלולים עם הדור הראשון של יונדאי I10 , אך מצטיינת במפרט בטיחות הכולל 6 או 7כריות אוויר, המספר הרב ביותר בקטגוריה באותה תקופה
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2011
22,500-29,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
טויוטה קורולה היא משפחתית קומפקטית, דומה בממדיה למאזדה 3, לפורד פוקוס או לסקודה אוקטביה. הדור העשירי של קורולה הוצג בסוף 2006 והגיע לישראל באפריל 2007, תוך שהוא נשען על תשתית חדשה לגמרי. בדור העשירי, קורולה הוצעה בגרסת סדאן בלבד, כאשר גרסת האצ'בק הפכה לדגם נפרד בשם אוריס. דגם מחודש הוצע בישראל מיוני 2010
לפרטים ≫
טויוטה קורולה 4 דלתות שנת 2020
71,100-108,600
מחיר ממוצע מודעות ₪
המכונית המשפחתית המוכרת בעולם ובדור ה-12 קיבלה הנעה היברידית והפכה למשפחה הכוללת את תצורות הסדאן, סטיישן והאצ'בק
לפרטים ≫
יונדאי איוניק שנת 2019
70,100-96,500
מחיר ממוצע מודעות ₪
איוניק היא המשפחתית הקומפקטית של יונדאי שהייתה ההצעה של יונדאי לתחבורה ידידותית לסביבה. איוניק, שהוצגה ב-2016, הוצעה במקור עם שלוש מערכות הנעה אפשריות: היברידית (HEV), היברידית נטענת-רשת (PHEV) וחשמלית (BEV). השיווק בישראל החל בסוף 2016. תחילה היא שווקה בגרסה היברידית בלבד, בעוד ששיווק הגרסה החשמלית התחיל כשנתיים מאוחר יותר, בתחילת 2019. באמצע 2019 החל שיווק של איוניק היברידית מחודשת ובאמצע 2020 החל שיווק הגרסה החשמלית המחודשת שצוידה במערכת הנעה חדשה.
לפרטים ≫
קיה ספורטאז' שנת 2015
42,100-47,300
מחיר ממוצע מודעות ₪
הדור השלישי של קיה ספורטאז' הוצג בתחילת 2010 והגיע אלינו בסוף אותה שנה. הדור השלישי שונה לחלוטין מקודמו, הדבר בולט במופע הנועז. גם מערכות ההנעה שונו, במקום מנוע V6 בעל צריכת דלק גבוהה ותיבת 4 הילוכים, הותקן מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר עם תיבת 6 הילוכים. בתחילת 2014 החל בישראל שיווק הספורטאז' לאחר מתיחת פנים. מעבר לשיפור במוצר עצמו, היבואנית המקומית החלה להציע את הדגם גם ברמת גימור בסיסית עם תג מחיר נמוך יחסית. בשנה האחרונה לחיי הדגם הספורטאז' הוצע בגרסת בנזין 1.6 ליטר, במחיר של משפחתית קומפקטית 'רגילה'. הדור השלישי שווק בישראל עד סוף שנת 2015
לפרטים ≫