חברת המזרח מתחילה לשווק את רמות הגימור המעודכנות של לנדרובר דיפנדר 110 ו-130.
רמת הגימור הבסיסית "S200" (540,300 ₪) לדגם ה-110 כוללת בין היתר: חישוקי 19'', חבילת OFF- ROAD עם נעילות דיפרנציאל, מסילות גג, צמיגי All Terrain, חיישן צליחת מים, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים מתכווננים ל-12 חשמליים ומחוממים, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת LED, מסך מולטימדיה 11.4'' עם אפל קארפליי/אנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי.
רמת הגימור D250 X-DYNAMIC SE (729,500 ₪ לדגם 110 ו-766,000 ₪ לדגם 130) מוסיפה בין היתר מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם פונקציית חימום וקירור, פנסי ערפל, גג שחור, חישוקי 20'', תאורת אווירה, מערכת שמע של Meridian ומראה חכמה מבוססת מצלמה.
ממדים: בדגם ה-110- אורך של 5,018 מ"מ, רוחב של 2,008 מ"מ, גובה של 1,967 מ"מ, בסיס גלגלים של 3,022 מ"מ, מרווח גחון של 291 מ"מ ותא מטען בעל נפח מקסימלי של 2,233 ליטר (2,127 ליטר בגרסת הפלאג-אין). בדגם ה- 130- אורך של 5,358 מ"מ, רוחב של 2,008 מ"מ, גובה של 1,970 מ"מ, בסיס גלגלים של 3,022 מ"מ, מרווח גחון של 291 מ"מ ותא מטען בעל נפח מקסימלי של 1,149 ליטר.
מערכות הנעה: דגם ה-110 מגיע עם כמה אפשרויות מנועים: מנוע טורבו דיזל עם סיוע חשמלי מתון בנפח 3 ליטר המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, בעל הנעה כפולה והספק מרבי של 200/250/300 כ"ס, מומנט מרבי של 50/57/65 קג"מ בהתאמה וצריכת דלק משולבת שנעה בין 8.8-9.5 ליטר לכל 100 ק"מ. אפשרות מנוע שנייה היא מנוע טורבו בנזין עם סיוע חשמלי מתון בנפח 3 ליטר המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, בעל הנעה כפולה והספק מרבי של 400 כ"ס, מומנט מרבי של 55.6 קג"מ וצריכת דלק משולבת שנעה בין 11.3-12.3 ליטר לכל 100 ק"מ. גרסת הפלאג-אין בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 2 ליטר עם מנוע חשמלי המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, הנעה כפולה והספק משולב של 404 כ"ס, מומנט מרבי של 64 קג"מ, טווח נסיעה חשמלית של 43 ק"מ, סוללת 15.4 קוט"ש וצריכת דלק משולבת שנעה בין 3.3-3.9 ליטר לכל 100 ק"מ.
דגם ה-130 מגיע עם מנוע טורבו דיזל עם סיוע חשמלי מתון בנפח 3 ליטר המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, בעל הנעה כפולה והספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 60 קג"מ. האצה ל-100 קמ"ש ב- 8.9 שניות, מהירות מרבית של 188 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של כ-9 ליטר לכל 100 ק"מ.
בטיחות: חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמות 360, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי מצב עייפות נהג ועוד.